Regisztráció Blogot indítok
Adatok
E9Matyi

0 bejegyzést írt és 21 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Még márciusban kimentem az AMTS-re, hogy megnézzem, merről fújnak a szelek idén a matt fólia - fényes felni szcénában, és még be se léptem az első pavilonba, amikor a lengőajtón egy 30 Hz-es basszushullám hátán kiáramló csoportból kivágott egy huszonéves srác, és azt kérdezte: Mi van már a…..
E9Matyi 2018.06.19 21:05:54
@Nínó Karotta:
Hiszek a képességeidben és immáron a helyrepofozott autó lehetőségeiben is. Nem lehetetlen, te is tudod, hogy meg lesz, csak (rövid) idő kérdése. Szuti sem tizedekkel, századokkal billent a határ alá, hanem óriás ugrással döntötte meg a 2 percet. (azt a pár lóerőt most hagyjuk :) )
A Hangyász "erre" készült és a közeljövőben meg is fog téged örvendeztetni pár emlékezetes pillanattal. (Én meg igyekszem őket lencsevégre kapni!)
Nagy nagy drukk!
Eltelt már pár perc azóta, hogy utoljára írtam az élettársamról, Cecíliáról. Elvette az eszem (meg a pénzem) a Corolla, de most, két év Celicátlanság után már kitisztult annyira a kép, hogy rádöbbenjek, ezzel a vénséggel is foglalkozni kéne. Nem taxizok vele, évente talán kétezer kilométernyit…..
Pont ma hároméves a játszóterem. Ennyiről még nem is biztos, hogy meg szokás emlékezni, de engem sosem érdekeltek a szokások, és írni szottyant kedvem. 2014 előtt nem gondoltam rá soha komolyan, hogy blogot kéne vezetni, egy ideig az ismerőseimet boldogítottam a firkálmányokkal, e-mailben kiküldve…..
E9Matyi 2018.01.08 14:06:38
Az Égéstér 2013/3-as adásának kommentposztja...
Annyi jó hírem van, hogy degeszre tömi az internet. A Hangyász projekt nemhogy folytatódik, de egyenesen olyan, mintha egy Saturn V-re szigszalagozta volna a jóisten a sorsát. Ha szívesen bambulsz zenére, tekintsd meg a videót, amit készítettem a költözködésről.  Most pedig…..
Sorsszerűen ma, a 35. születésnapomon, Augusztus 30-án, a 30. Hangyász hétfőben jelenthetem be, hogy a projekt ebek harmincadjára jutott. Ahogy többször is ígértem itt korábban, az nem volt kérdés, hogy ezen a napon elhozom-e a Datsunt az Adorján-Hexer Művektől, csak az volt a…..
E9Matyi 2012.08.30 13:32:23
Úgy vélem pont az ilyen kudarcok és csalódások tudják apránként kioltani azt a bizonyos szikrát a szemünkben.
Ha az ember megtervez, kigondol valamit és a megvalósítását komoly pénzekért másra kell, hogy bízza, szerintem jogos elvárás, hogy a szakember a lehető legjobb tudása szerint végezze azt el. Legalábbis annak kéne, hogy legyen, mert a gyakorlat itthon (tisztelet annak az iszonyat kevés kivételnek) nem ezt mutatja.
Tökéletes úgysem lesz, ha a szaki elkövet 1-2 apróbb hibát, bőven megbocsátható, kijavítható, de ha figyelmetlenségből, belesz@romságból, igénytelenségből lesz más a végeredmény, mint amit szerettünk volna, az már baj. Főleg akkor teszi tönkre az embert, ha egy adott munkafázis végén derül ki és már nem lehet/ nem éri meg/ nincs rá idő, hogy visszabontsuk, kijavítsuk. A határidő lesz@romsága is szerintem ide köthető és nincs nagyon rá mentség, főleg 1 éves projektnél.

A legfontosabb szerintem, hogy most pár napig tereld el teljesen a gondolataid, egyáltalán ne foglalkozz a Hangyásszal, a Blog-al, a Facebook-al, így talán a projekt iránti lelkesedés csökkenése nem lesz maradandó.
Ha pedig feltöltődtél, a lehetőségekhez képest pörgesd fel a befejezést, hogy mielőbb elkészüljön és tudj vele karikázni, fejlődni. A használat, , ahogy írtad is, idővel feledteti a sok építés okozta szenvedést és bosszúságot.

Drukkolok, hogy tudj neki még úgy örülni, ahogy eddig és hogy mielőbb "elkészüljön"!
Az aszfalt és a gatyám szárának remegését már én is nagyon várom! :)
Nem jelentkezek utasnak. Megelégszem a látvánnyal, a hangokkal és a beszámolókkal.

A lelkizés meg nem ciki, inkább erény! Adorjánék, valószínűleg nem fetrengenek most lelkifuriban a történtek miatt, maximum a bevétel hiányzó része bosszantja őket. (de ne nekem legyen igazam. utólag elnézést, hogy ismeretség nélkül merek ilyet mondani.)

Kitartást, és boldog szülinapot!
Ha most kéne megmondanom, melyik a kedvenc autósportom, elég nagy bajban lennék. Négy jelöltem van. A drift, ami félig játék, de annak milyen jó. A késhegyre menő historic racing, amikor öreg versenyautókat hajszolnak halálba nagyon is éles versenyeken, amilyen például Goodwoodban…..
E9Matyi 2012.06.28 18:25:38
@E9Matyi:

Sikerült beszélni Tibcsivel. Elvileg 10-15 mp-enként küld ki az ECU egy tesztet a sebesség jelre és ha ott az impulzus már "sok", akkor korlátoz.
Ha megszakítod a jelet, akkor rövid ídőre átlépheted "190"-et, de elvileg hamarosan észreveszi.
Az impulzust, viszont elég csak felezni, vagy valami konstans frekvenciájút adni neki. Ha nagyon szeretnél már tiltás nélkül menni, megpróbálhatjuk kiszedni, csak írj mielőbb.
E9Matyi 2012.06.29 10:18:22
@Nínó Karotta: ùgy gondoltam hogy megcsinaljuk neked. Ha esedekes lesz megis, szolj. Feltengely tores mentes palyazast :-)
E9Matyi 2012.06.29 13:39:00
@valifi:

Itt is rendszeresen (évek óta) beszélünk minden egyes nyílt napról, tapasztalatokról stb: corolla-club.hu/forum/viewforum.php?f=11
Van videó, kép is mindig.
Slovakiaring, Dunaszerdahely, TC-pályanap. Közel hat kilométernyi pálya, hajtűk, dombok, húzós, hosszú ívek, három hosszú egyenes, a célnál konkrétan hosszabban, mint a Hungaroningen. Profi pálya, profi időjárás, profi szervezés - utóbbiért ezredszer is óriási köszönet a…..
Mákunk volt, sütött a nap, jól ment a munka A Shitgun-történet fordulópontjához ért, hiszen az első állapotfelmérés, majd gyors orvoslás után elértünk arra a pontra, hogy új alkatrészeket kap a Toyota. Innentől pedig nincs visszaút, hiszen már gyakorlatilag is áll benne a…..
Tibby fejhangon vihogott, amikor összefoglaltam mondanivalóm lényegét: az 504-es mellett nem vezet el út. Csikós csak ingatta a fejét, szerinte az állólámpás mellé állítva Trabant. Pista nem értette, neki csak a kupé szép. Assur meg mindössze annyit kérdezett: mikor veszel már…..
E9Matyi 2011.11.04 09:32:13
Szervusz!

Buta vagyok a Franciákhoz, így érdemben nem tudok pro és kontrát felhozni az autó mellett. A Japánokat azért vetetted el, mert rozsdásodnak. Ha az 504 is, akkor az érvelés nem állja meg a helyét (ráadásul nagyon jó kis Dieselek voltak a 80-as évek elején a ferdeszeműektől).
Azonban, ha a formavilágról, szerelemről, az apró kis részletekről (oroszlános embléma) van szó, teljesen megértem és így már tárgytalanná válik minden okfejtés :)
Ha ez az álmod valóban, szeretnék segíteni pár sorral.
Évekig kajtattam kitartóan egy nagyon ritka Japán típus után, a tied talán nem annyira az, azonban ahogy nézem főleg itthoni példányt szeretnél vásárolni a papírozás miatt.
Összeszedtem régebben, miként is kerestem életem egyik legkívánatosabb autóját:

"(Ha valakinek egyszer hasonlóképpen elgurul a gyógyszere és kitűz maga elé célul egy olyan öreg autó beszerzését, amiből szinte alig létezik az országban, a kontinensen, akkor a következő ötletelés hasznos lehet neki)

Ha autót szeretne az ember vásárolni manapság, akkor mit tesz? Kettőt kattint a kereső ikonjára, majd felülre bepötyögi, hogy hasznaltauto.hu, ott megadja a kellő paramétereket, majd a kidobott találatok közül kiválasztja a számára legmegfelelőbbet/eket és felhívja a telefonszámot. Vagy ha netán nagyon buzgó és lelkiismerettel akar autót venni, megveszi még az expressz újságot is, mert ugye ott lehetséges, hogy van olyan autó, amit netre nem raknak fel. Nos ezekből átlagol, majd alkudozik, megveszi autóját és boldogan vigyorog. Nézzünk egy nagy "ritkaságot", mint pl 2-es Golf GTI Beütjük a használtautóba és kidob 2-3 oldalnyi találatot és lehet válogatni.
Sajnos az én esetmben, mint gondoljátok egyik variáció sem lehetséges. Utoljára XX coupe-t 2008 februárjában láttunk a használtautón. Akkor vol 2-3 db is, de előtte megint szinte évekig semmi.
Akkor hogy is próbálkoztam?:

- Természetesen azért a netes keresőoldalakat is figyelni kell!!
Használtautó hirdetésvadász beállít, de ugye az is csak minden reggel jön, nem akkor, amikor felrakják a hirdetést, így ha valaki korábban kell, ugye aranyat lel. Emiatt naponta 10-15x frissíteni a kívánt találatokat. Ugye érdemes az évjáratot is a ténylegesnél tágabbra venni, mert a tulajok sokszor elrontják, ha nem értenek a típushoz, sőt azt is tudjuk, hogy a forgalmiban is találhatunk vicces paramétereket.
Emellett még pár keresőoldal: expressz.hu személyautó hirdetések, topauto.hu, vezess.hu, autovizsla.hu. Ezeken nagyjából sűrűn frissülnek a hirdetések. Van még vagy 100 másik, de azok inkább újabb típusokkal foglalkoznak. Bááár! Láttunk már ritka autó hirdetést ilyen noname oldalon.

/Nagyon fontos, hogy nem csak az XX coupe hirdetéseket vártam, hanem, ha hasonló évjáratú XX, (Japán) autó került fel, azért felhívtam tisztelettel a tulajdonost és megkérdeztem látott-e ilyet, tud-e a környékükön ilyen típusról, mindezt azon az elven, hogy neki idősebb autója van és talán jobban megakad a szeme a hasonló kocka formákon, mint mondjuk aki egy 1.2es Fabia-val vagánykodik /

- Alkatrészhirdetésekben:
apronet.hu, vatera.hu, tesz-vesz.hu, jofogas.hu, zsibvasar.hu, aprod.hu, autosszaki.hu, duen.hu, racing-bazar.hu, autoalkatresz.hu, ... Ezeken az oldalakon, ha bármilyen hasonló évjáratú XX alkatrészeket raktak fel, netán típusazonosat, rögtön csörgettem és kérdezősködtem, hátha coupe-ből van, vagy netán tud ilyen autóról valahol...

- Hirdetésekkel:
Több autós oldalon (racing-bazar.hu, duen.hu, autosszaki.hu, veteran.hu, oldtimer.hu ....) felraktam hirdetést, hogy keresek ilyen autót, jól körülírva a típust és nem szakmai szavakkal, hanem úgy, hogy mindenki értse.

/Nagyon fontos, hogy nem rakunk fel az autóról netes fullosan restaurált képeket, nehogy vérszemet kapjanak az olvasók és ha tudnak milliókat kérjenek az infóért, netán megvegyék potom pénzért és külföldön hirdessék meg horror összegekért. Vagy pl a duenen, egyéb versenysporthoz közeli portálon nem szabad hangsúlyozni a hátsó kerék mivoltát, az erős motort..., nehogy kedvet kapjanak, hogy nekik is ilyen kell, aztán rosszabbik esetben megalázzák a mezőn. Emellett esetleg a hirdetésben már jelezni lehet, nem keresel sokat, nem kereskedelemmel, autóépítéssel foglalkozol, hogy továbbadd az autókat majdan, hanem egy kis lelkizés(nem túlzásba esve), hogy szereted és tiszteled és nagyon régi álmod ez a konkrét típus/

- Youngtimer, Veterán és Oldtimer oldalak, FÓRUMOK!
Itt ugyancsak jeleztem, hogy ilyen autót keresek. Megéri, mivel hasonló szemléletű emberekről van szó és a régi autó pásztázás, náluk is hatványozottan működik.
Voltak fórumok, ahol a nemsokára megemlített autós portyázások által talált egyéb márkájú ritka típusokat cserébe megmutattam, címeket mondtam, így motíválva őket, hogy legalább elolvassák mit is akarok.

- Népitélet. 1 db XX coupe van. Ugye ott elérhetőség nincs és még a Totalcar csapat segítségével sem sikerült az ítélet írójára találni. Hátha másnak sikerül

- Ugye abba biztosak lehetünk, hogy sok olyan autó tulajdonos van, aki nem tudja mi van a birtokában és addig hagyja az autót a kertjében elrohadni, amíg a vasasok el nem viszik, vagy büszke rá és szereti, de idősebb és nem járatos az internetes hirdtésekben, vagy tudja mi az, de lesz.... az autó sorsát...
Nos, ha ezeket az autókat nem hirdetik, egyet tehetünk, ami elég anyagias és nagyon sok időt igényel. A nagyvárosokban a lakótelepek parkolójában, vidéki településeken pedig a földes utcákban 20-al róva a köröket jobbra balra sasolni hátha találunk egy elfelejtett darabot. Akármilyen nevetséges is, nagyon hatékony módszer, ha az ember barátokkal tölti így 1-2 óráját, jókat tud sztorizgatni közbe és sok egyéb kincset is találhat!
Ugye nem lehet minden utcát bejárni, fedett garázsokba belátni, sőt esetleg az is lehet, hogy forgalomba van az autó, és pont akkor nincsen otthon, amikor épp a "lakhelye" előtt gurulunk el. Ezt kiküszöbölve kinyomtatott fényképeket mindig hordtam magamnál és vidéken a kisebb/nagyobb bringás, deszkás, motoros baráti társaságoknak, akik az utcán lebzselnek megmutogattam, hátha láttak ilyet. Ugye ők aztán tudják a saját községük összes utcáját és ha nem is tudják párbeszéd alapján a ritka típus kinézetét, hogy XX coupe (mert ugye 100 autós emberből is csak 1 hallott, látott már ilyet), a képről biztos fogják tudni, hogy pihen-e valahol ilyen autó a kert mélyén rozsdásodva, a fészerben porosodva.
Volt, hoyg lakótelepeket, autó lerakatokat google maps-ban néztünk és úgy indultunk útnak.
Az egyéb települések pedig könnyen összeköthetőek egyéb magán utakkal, így konkrét járulékos költsége nincs sok.

- Email. Nos ez megint egy nagyobb kategória. Iszonyat sok utánajárást igényel
A már említett fórumokon, alkatrész, autóhirdetésekben szereplő lehetséges információt birtokló embereknek a telefon mellett írtam e-mailt is mind, ami ugye sokkal lényegre vezetőbb lehet. (többet tudsz írni, fényképekkel is tudsz illusztrálni...)
Különböző régi autókkal foglalkozó klubokat (nem csak Japán) megkerestem, és a klubelnökük segítségével az összes címjegyzékükben szereplő autó fanatikusnak továbbküldvén, hogy mit is keresek, reménykedtem a megváltásban.
Plusz ugye összes régi ismerősnek is ment a mail, hátha. Még olyannak is, aki nem annyira autóbuzi. Sose lehet tudni ... Na meg az e-mail az egyik legegyszerűbb dolog. És ráadásul ingyen van!!!

- Régi hirdetések tulajainak felkeresése. Szerencsére már mielőtt tudtam, hogy ilyen autót szeretnék, mentegettem le a képeket az ilyen ritka XX-król, amik 3-4 éve előfordultak internetes hirdetésekben. Amikhez netán telefonszámot is mellékeltem, azokat felhívtam kinek adták el, netán maradt-e náluk alkatrész, tudnak-e másikról...
Ha meg nem mentettem el az elérhetőséget, akkor vagy a képeket, vagy csak a képekről az emlékeimet leírtam pár fórumon, hátha van olyan elvetemült, mint én és tudnak valamit az autóról, netán elmentették az elérhetőségét... (sikeres volt ez is!)
A használtautó csapatának is írtam, hogy a régi tárolt hirdetések elérhetőségét adják meg. Több óriási lelkizős könyörgő levél ment nekik + magyaráztam, hogy név se esetleg telefonszám se kell hozzá, nem érdekel semmi egyéb privát információ, csupán elég egy e-mail cím is. Válaszul csak azt kaptam, hogy "adatvédelmi okokból nem adhatunk ki ilyen információt" ... (pedig komoly lehetőség lenne, akinek van hozzáférése a dolgokohoz!!)

- Külföld
Külföldi kapcsolataimat, Ausztriába, Németországba, Svájcba.. járó ismerősöket, felnineppereket, autóbehozókat értesítettem milyen autót figyeljenek, természetesen kezükbe kaptak fényképeket is, hogy el ne felejtsék. Találat esetén persze a jutalom megszellőztetése, hogy a magyar embernek legyen inspirációja is.
Külföldi kluboknak mentek levelek, hogyha van feles alkatrész, bódé, szóljanak!
Sok európai Driftes fórumot is felkerestem, ott fura módon ismerték páran az autót
Na meg bámultam a külföldi hirdetéseket is.
Sajnos ebbe a külföldi dologba nem nagyon hittem. Tudtam, hogyha felbukkan valami (ahogy fel is bukkant) az nagyon jó állapotú lesz a Magyarokhoz képest, de az ottani nevetséges árhoz képest is itthon több száz ezer, akár milliós nagyságrendű + még ugye a hazaszállítás és a forgalomba helyezés. Akkoriban elég nagy vonzatnak tűnt mindez...

- Van ugye az a törvény, hogy régen közterületen álló lejárt műszakis autót az illetékes önkormányzat köteles elvitetni, mivel ezek az autók az utca képét rontják.
Felkerestem olyan céget, aki ezzel foglalkozik Budapesten. Az állam fizeti az autók elszállítását, majd egy giga-mega telepen 3 hónapot csücsülnek az autók és ha ez idő alatt nem jelentkezik értük senki, akkor meg kell semmisíteni őket! Mindezt fizeti az állam. Képzelhetitek.., borzasztó veszteséges biznisz :) Biztos meg lesznek semmisítve az autók és nincsenek szétbontva, lepapírozva máshogy... És figyelem! Itt nem csak huszon éves autókról beszélünk. Új Dodge Ram, Pontiac Firebird, Accord, Civic, Astra. .. Egyszóval minden!
Nos ez engem mind nem érdekelne, ha egyáltalán szóba álltak volna velem. Úgy elkergetk az aembert, hogy az nem is igaz. Nem adnak ki info-t, se alaktrészt, nem lehet megvásárolni 3 hónap után számok nélkül donornak se... A kommunikáció áradata miatt a portással kellett lebratyiznom, de sajnos nem találtunk keresendő típust. Viszont ez a cég csak 2-3 kerületnek volt a felelőse. Érdemes rendszeresen visszajárni és felkeresni a többi hasonszőrű KFT-t.

- Egyéb:
Egy kedves Úriember is felhívott a hirdetésem után /XY/, miután meghallotta a szerencsétlen sztorit, felajánlotta, hogy a régi Calipso rádióban élő Autós műsorban felhív és mondjam el, hogy mit keresek. Aztán meghagyhatom a számom és megadja a komoly embereknek. (ezer hála utólag is!!)

Tervbe van véve nagyobb műszaki egyetemeken, autós boltokban egy kis fényképes hirdetés kiragasztása, hogy ilyen és ilyen autót keresek.

"Több szem többet lát". Aki igazán bele van b..ulva egy típusba és nem akarja lejjebb adni az igényeit, kompromisszumot kötni, azoknak a fenti módszerek feltétlenül sikeresek lehetnek! Idő és amikor telefonról vagy kifele bandzsító pásztázó csurgásról van szó, akkor pénzigényes, de, ha elhivatott az ember és tényleg akar valamit, akkor szerintem megéri!

!Persze a legjobb az lenne, ha a Rendőrség, vagy a BM megsajnálná az ilyen embert és egy egérkattintásnyit megtenne érte. Ez pedig a következő lenne. Beírni az összes forgalomban szereplő autó nyilvántartásban keresési feltételnek, hogy XX évjáratú XX típus 2 és 3 ajtó. Talán még az ajtók sem kellenek. Nos az összes forgalomban szereplő adatbázisuk ugye azért jó, mert ha a műszaki ugyan le is járt már az autóról, tegyük fel 5 éve porosodik egy garázsban, attól még a nyilvántartásukban szerepel, addig, amíg az autót be nem viszik vasba, bontóba és bontási igazolással ki nem vonják végleg a forgalomból, el nem adják külföldre, vagy a rendőrség szabálysértés, vagy egyéb oknál fogva ki nem zárja. Ha csak címeket is kapnék, szerintem válogathatnék, milyen színű XX-em legyen! De szép is lenne.
Okmányirodában ilyet sajnos nem lehet megtenni. Ha még van is ismerős, a BM figyeli őket és már úgy hallottam rúgtak is ki embert ok nélküli rendszám lekérdezés, keresgélés miatt.
Valami BM-es vagy Rendőr kéne, aki fel van hatalmazva erre. Nem bűnt kell elkövetni, csupán egy kis jóindulatra van szüksége az embernek. Nekik csupán pár perc lenne, de a fanatikusnak egy akkora segítség, hogy azt el se lehet képzelni...
Hihetetlen mennyi ritka autó van kishazánkban, ami évek, akár évtizedek óta feledésbe van merülve egy istálló sarkában, netán egy idős úr lelkiismeretes gondozásában kevés km-el."

Remélem hasznos volt több olvasónak is. Aki igazán akar valamit, az nem sajnálja rá az idejét! :)
Belsőség Kész a Hachim. Majdnem 2009.01.04 01:43:00
Számomra idén karácsonykor nem az ünnepi hallevesben úszkáló alattomos szálka vagy a bejglimérgezés okozta a legnagyobb sokkot, hanem az, hogy Eger környékén kipróbálhattam minden idők legjobb autóját. Fülsüketítően hangos volt, a kormányát alig tudtam eltekerni, a rossz akku…..
E9Matyi 2009.01.07 13:03:30
Teljesen értelmetlen hajszolni az igazatokat Shadowbull-al szemben. Hagyjátok srácok, csak felidegesítetitek magatokat.
Úgy gondolom, aki ennyire egy márka fele húzódik és ennyire egy állásponton van, az nem is szereti valójában az autókat. Vagyis inkább másképp.

Igen én a Japán párton állok. De tudjátok olyan vagyok, hogyha látom, hogy valaki törődik egy idősebb autóval, látod rajta, hogy nem 100 színű a kasztni, van rajta esetleg egy szép izléses korhű felni, mindig le van mosva a kocsi stb stb, akkor az típus függetlenül szép dolog és becsületre méltó. Ha valaki felvállalja, hogy egy tizen huszon éves Youngtimer-ja van, (nem feltétlenül ritkaságokra gondolok) és nem bújkál a kormány mögött, hanem büszkén ül be nap mint nap az autójába (annak ellenére, hogy valószínű az anyagi helyzete miatt van ilyen öreg vasa), akkor az nekem megmelengeti a szívem és kész. Legyen az egy Cápa Bömös, legyen az egy záporjóska, legyen az egy régi peugeout, vagy egy bálna Lancia.
Igenis, ha meglátok a forgalomban az út szélén egy régi Cápa 3-ast, lelassítok és mosolyogva végigpásztázom, annak ellenére, hogy a Corolla Club elnöke vagyok.

Teljesen baromság ennyire a német autókat Istenítenetek! Volt amiben ez a régió volt jobb, volt amiben az. A saját szegénységi bizonyítványodat írod le akkor Sb, amikor már kényszeredben azt írod, hogy a tuning cég a falu végi 1 emberes garázs...
Hogy a németeknél maradjunk, egy Hamann, vagy egy alkatrészgyár, mint a Koni is szar, ugye?

Magyarul ne idegesítsétek magatokat. Mindenkinek megvan az álláspontja. Egyszer le lehetett volna írni neked is Sb, hogy neked nem tetszik a hachi, mert te másban gondolkodsz, de nem megpróbálni meggyőzni mindenkit arról, hogy egy nagy kalap kaki. Most ez a sok kommented után Tézé is biztos szét fogja flexelni a friss kocsit.
Szerintem boldogan fog autózni benne és pont :)
Akinek meg tetszik, had tetszen már, meg aki nagyra becsül egy Cusco futóműalkatrészt, az had tegye már :)