Regisztráció Blogot indítok
Adatok
alvarez

0 bejegyzést írt és 29 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nem húzom a dolgot: az első Zsiguli idén negyven éve gördült le a futószalagról Togliattiban. A vasfüggyöny mögötti országok autósaira új nap virradt, ekkortól kezdve a béketábor átlépett a modern motorizáció korszakába, amikortól - elméletileg - mindenkinek juthatott autó.…..
Belsőség Dezső önerős lett 2010.03.11 17:25:00
A sztori eddig: 1.rész, 2.rész, 3.rész, 4.rész, 5.rész, 6.rész, 7.rész, 8.rész, 9. rész, 10.rész, 11.rész, 12.rész, 13.rész, 14.rész, 15.rész, 16.rész, 17.rész, 18.rész, 19.rész, 20.rész, 21.rész, 22.rész, 23.rész, 24.rész, 25.rész, 26.rész, 27.rész, 28.rész, 29. rész,…..
14:15 Bendével az irodájában éppen a Hotel Daniaban készült videót nézzük, amikor Vályi Pista nevét írja ki a telefonom: Történelmi pillanat, a Ponty és a csapat megérkeztek Viszre. Öröm, eufória és könnyek. Margó, Karesz felesége pityereg a megkönnyebbültségtől, közben meg sem áll, mert gigantikus…..
alvarez 2010.03.08 22:40:03
@streetsta:
Ne hagyd magad felhúzni, nem ér annyit..hadd mondja a magáét..majd abbahagyja..inkább mesélhetnél..hogy mivót hogyvót..arra sokkal kíváncsibb mindenki :)
Belsőség Csináljuk a semmit 2010.03.07 16:22:00
15:43 Furcsa szerelvényt figyelhetnek meg a 7-es autópályán azok, akik most Hamburg és Hannover között, Wietzendorf magasságában haladnak. Egy metálkék 3-as BMW kombi húz egy valószínűtlenül nagy méretű utánfutót, rajta egy törött hátsójú Ponton Mercedes limbózik megállíthatatlanul. Csík vezet,…..
alvarez 2010.03.07 19:06:34
@csorsza:
Nyugi ezekből egy sem lesz ott az OT-Expon..csak billentyű huszárok :)
alvarez 2010.03.07 19:49:12
@ommm:
Hulk Hogan és Mr T keveréke lett :) :)
Belsőség Megoldás? 2010.03.06 11:44:00
Ahogyan számítottam rá, reggelre mindenki kipihente magát, és sokkal optimistábban, rugalmasabban hoztunk döntéseket. Nyoma sem volt a tegnap esti feszültségnek. Az összeszokott csapatban mindenki tette a dolgát, hogy mihamarabb útra kelhessünk. Külső segítséggel ugyan, de megtaláltuk a megoldást a…..
Kozmikus a hideg: mínusz 4 fokban vártam a taxit a Gubacsi úton, ahol a Crazy Mama Music Pubban Tim "Ripper" Owens koncertjét tekintettem meg. Nagy élmény volt - akinek jelent valamit a Judas Priest, az tudja, miről beszélek. Ráadásul teljesen egyedi volt az élmény, mert Ripper egy egészen…..
alvarez 2010.03.06 09:32:34
@all eyes on me:
Menj nézz inkább Minimax-ot, és engedd a szüleidet netezeni :)
Belsőség Elindultunk 2010.03.04 20:29:00
19:28-kor a megjavított Pontonnal és az Insigniával elindultunk ideiglenes házigazdáinktól a Hudiksvall irányába. Innen 250 km az út, nagyon várjuk, hogy odaérjünk. Zsolt keni neki, mint állat: kilencvennel megy a hetvenes táblánál. A sztori eddig: 1.rész, 2.rész, 3.rész, 4.rész, 5.rész,…..
alvarez 2010.03.04 21:59:45
@Rocko-:
Robin Masters-nek volt ezért volt a rendszáma Robin1-es
Belsőség Csikós boldog 2010.03.04 18:00:00
A remek ebéd és a kocsi átvétele után útnak indultunk, egy helyi autórajongó telephelyére a gyűjtemény szemrevételezése céljából. Viszonylag gyorsan kellett pakolászni, a degeszre tömött Insigniából a Pontonba kerültek át, amik kellenek az életben maradásukhoz. Csikós és Kati a Mercedesben követték…..
alvarez 2010.03.04 19:40:24
Történelmi pillanat, ezért volt minden: az idegölő szervezés, a sok átvirrasztott éjszaka és a kínlódás, a hideg, fagy, véreres szem. Pénz cserélt gazdát, kulcsok csörrentek. De megvan. 13:02-kor került bele az akku, amit vittek, mivel a sajátja lemerült. A belseje csodás, az autó önmagában is…..
Belsőség Nem kérsz kávét g..i? 2010.03.03 15:38:00
Puttgardenbe már elég megkínzottan érkeztünk. Még Hamburg után találtunk egy Burger Kinget, ott kajáltunk, majd megírtam még egy esti posztot, és ott ledobta az agyam a gépszíjat, Tibby látta is, hogy nem vagyok már nagyon jelen, ezért átvette a vezetést. Ő se volt az a hamvas szűz, hihetik, kevés…..
Hétvégén megjelent egy poszt arról, hogy kis híján megőrültem egy vén Merci miatt, ami a sarkkörön épp csak innen lakik, és pár nappal korábban eladó volt az ebay aukciós portálon, konkrétan annak a német oldalán, s ez az eladó szempontjából hiba volt. Szerencsére a kocsinak csak az indulóára volt…..
alvarez 2010.03.01 22:40:11
@W84IQ:
Reméljük hogy itt füstje csak Karesz atomvillanás cigijének lessz :) :)
alvarez 2010.03.01 22:53:35
@streetsta:
Rally zsargonnal élve azt kívánom:
Szart a kerekek alá!! :)
ZsoltK-tól kaptuk a képet és eszembe jutott, egyszer a fél városon keresztül követtem az autót, hogy elkapjam a tulajt egy pár szóra.Milyen jó, hogy van színe, ha fekete lenne, vajon ugyanannyian kiszúrtuk volna azonnal?..
Ha az Onedin-család epizódjai megérdemeltek annyit, hogy minden következő előtt legyen egy rövid összefoglaló, talán érthető, miért kell megvetnem itt az ágyat Sipos Zoli barátom Ford Sierra vásárlásának. Az ominózus bécsi kirándulás előtt egy nappal Zoli, alias streetsta…..
Jó ideje nem írtam Eráról, a kombi fekvőlámpás Mercimről, mert, ha úgy vesszük, nem is volt mit. Ződcséges Merdzsóként szépen teszi dolgát, indul, megáll, viszi az Ikeát, kilencfelet eszik így télen, városban, fogatlan szájával szépen morzsolgatja a kilométersercliket.…..
alvarez 2010.01.17 20:03:42
@misinator:
Valószínű bömöséből 20 év múlva már csak az IDrive kapcsoló marad..a többi széthullik :) :) :)
alvarez 2010.01.17 20:42:51
@mlt3:
Nem is azt jelenti hogy észt kell osztani és belekötni mindenkibe mérnök úr ;)
alvarez 2010.01.17 21:03:52
@mlt3:
Sztem mindenkinek alanyi joga hogy abban higgyen amiben akar...én speciel szívesen olvasom a hozzászólásokat..de amikor átmegy szájkaratéba azt már nem...és hát ha a veteránozókat akarod "megtéríteni" sztem háttal ülsz a lovon :)
  Egy férfi életében kell egy Zsiguli. Pont. Aki már a ballagásra kap egy új Hondát, nyugodtan lapozzon – lehet Zsiguli nélkül élni, de súlyos mulasztás volna. Vélemények azonos című írásunkról...
alvarez 2010.01.14 09:19:45
@McK:
Minden tisztességes nem európában készült Japánon ott van a kallantyú , a "szent kvarcórával együtt"
Az utóbbi fél évben alaposan megváltoztak az autózási szokásaim, szeptember óta nagyjából ötször annyit ülök a volánnál, mint korábban. Az öreg Volvo egyelőre derekasan szolgál, annak ellenére, hogy az idén töltötte a 16-ot, és üzemanyagon, meg olajon kívül nemigen kapott…..
Belsőség Csak kép és hang 2009.12.01 17:09:00
Tóth Zolitól kaptuk a videót, mondanom sem kell, hogy pár percre teljes lett a csend a szerkesztőségben, csak innen-onnan hangzott fel egy halk bammeg. Csikós látott már ezt-azt életében, de még ő is fátyolos szemmel nézte az alábbi videót. Nem is lehet máshogy, még akkor sem, ha…..
alvarez 2009.12.02 11:29:10
@ommm:
Azért van itthon is keresztbe haladós hátulhajtós, csak nem az első osztályban kell keresni

www.lepoldsportvideo.hu/download.php?m=http://www.pecstv.hu/lepoldsportvideo/mckoncz_6kumho_kupa_2009_gy2.wmv&id=1275
Belsőség Agresszív Audi attak 2009.02.12 13:00:00
Ismét egy zseniális Super Bowl reklám. Rövid, velős, mosolyfakasztó. A Szállító 3 film és az Audi A6 promója. Bár nem tartozom az Audi feltétlen hívei közé, a tény, hogy a 3 literes V6-ost egy jópofa, szíjhajtású mechanikus kompresszorral (Roots) töltik fel, melengeti autóbuzi…..
alvarez 2009.02.12 15:14:08
@Lowtyo: Válaszul a mióta van Audi kérdésre:
Az Audi története az egyik „legsokszínűbb” az autóipar történelmében. Négy márka – az Audi, a DKW, a Horch és a Wanderer – olvadt össze 1932-ben, hogy megalapítsa az Auto Union AG márkát, amelynek emblémájául a négy karikát választották.

Az egyesítés az Auto Uniont Németország második legnagyobb autógyártójává tette az 1930-as években. A széles körű portfóliót, amely akkoriban a négy karikát jellemezte, Essenben az alábbi járművek szemléltetik: az exkluzív Horch 670 Sport Cabriolet 12-hengeres motorral (120 lóerő 3200 fordulat/percnél) 1932-ből, a fürge kétüléses DKW F5 Roadster (20 lóerő 3500 fordulat/percnél) 1937-ből, a sportos és elegáns Wanderer W 25 K Roadster (85 lóerő 4000 fordulat/percnél) 1938-ból, valamint az 1939-es év egyik legkeresettebb típusa, az Audi 920 Cabriolet soros, hathengeres motorral (75 lóerő 3000 fordulat/percnél).

A DKW dicsőséges motorkerékpáros éveinek emlékeit egy 1936-os oldalkocsis DKW UL 700 eleveníti fel: abban az évben nyerte meg ez a kombináció a német bajnokságot, mielőtt még tovább mentek volna 1937-ben, amikor a német mellett az európai bajnoki címet is megszerezték.

A 19. Techno Classicán az Audi Tradition három versenyautó-ritkaságot is bemutat azokból az időkből, amikor az Audi quattro még nem jelent meg a színen és nem állította feje tetejére az egész ralivilágot: az 1954-es Európai Ralibajnokság győztesét, vagyis a DKW 3=6 Sonderklasse F 91 „Rally Monte Carlo” kivitelét, az Audi 80 GLE Group 2 raliverziót 1979-ből, valamint az Audi 80 GLE-t, az 1980-as Túraautó Európabajnokság győztesét.

1953-ban debütált a Frankfurti Autókiállításon az Auto Union GmbH új típusa, a DKW 3=6 Sonderklasse F 91 (34 lóerő 4000 fordulat/percnél). Háromhengeres, kétütemű motorjával az újdonság rendkívül népszerűnek bizonyult Németországban, különböző karosszériaváltozataiból 1953 és 1955 között 72600 darab készült.

Szenzációs sikersorozat után – többek között például a Monte Carlo rali kategóriagyőzelme – az autó első versenyévadját figyelemreméltó fináléval zárta le a DKW kitűnő pilótagárdája. Walter Schlüter, Gustav Menz és Heinz Meier ugyanis megszerezte az első három helyet a DKW Sonderklasse számára az 1954-es „Szériagyártású Túraautók Európabajnokságában”.

A 1954-es ralikon induló modellek nagyjából megegyeztek a szériagyártású limuzinnal, kevés kételyt hagyva ezáltal a típus valódi teljesítménye és képességei felől. Egyébként a háromhengeres DKW Sonderklasse akkor is sikerrel szerepelt, amikor Európa legnemesebb hosszú távú versenyén vett részt.

A Mille Miglián 1954-ben és 1955-ben a leggyorsabb túraautóként végeztek az 1000 köbcentiméter alatti kategóriában és elnyerték a „Coppa argento grandissimát”. A „Rally Monte Carlo” kivitelt, amelyet az Audi Tradition Essenben kiállít, a cseh Hradec Kralovében működő „Oldtimer Klassik” veteránautó-specialisták építették újra az Auto Union motorsport részlegétől származó eredeti dokumentumok alapján.

1979-ben az Audi összesen 10 európabajnoki és világbajnoki ralifutamon indult második generációs Audi 80 GLE raliautójával. Az elsőkerék-hajtású autó motorházteteje alatti 1600 köbcentiméteres erőforrás 160 lóerőt küldött a kerekek felé 7600-as percenkénti fordulatnál és végsebessége a 205 kilométer/órás értéket is elérte.

A Techno Classica kiállításon látható raliváltozat egy gyári autó, amellyel Harald Demuth és Freddy Kottulinsky indult az európai és nemzetközi raliversenyeken. A dicső korszak előfutárát az sms engineering GmbH restaurálta Cadolzburgban, Németországban, ugyanaz a cég, amellyel együtt építette az Audi raliautóit annak idején, 1979-ben.

Debütál Essenben egy másik Audi 80 is, amelyik nagy hírnévre tett szert a versenysport arénában: ez, az 1980-as Audi 80 GLE pályaversenyautó ugyanaz, mint amivel Hans Joachim Nowak és Willi Bergmeister a Túraautó Európabajnokságban indult.

Az autó az egyik eredeti, az ingolstadti gyárban versenyzésre készített karosszéria felhasználásával épült. Az Audi versenysport ágazatának kialakulását és fejlődését „személyesen átélő tanúját” az Astec GmbH építette újjá a németországi Forchheimben.

Az 1600 köbcentiméteres motor 194 lóerőt termel 7500 percenkénti fordulatnál és akár a 230 kilométer/órás sebességet is elérheti az elsőkerék-hajtású autó. Bár a pályaversenyeken induló Audikat kizárólag magáncsapatok pilótái vezették, a Bergmeister/Nowak és Seikel/Trint sikeres párosokat az Audi gyár támogatta. 1979-es második helyezésük után 1980-ban győzedelmeskedtek, ezzel megszerezték az Audinak a legelső Túraautó Európabajnoki címét.

Az autós ritkaságok gyűjtőinek az Audi Tradition vonzó életmód termékek teljes skáláját kínálja és exkluzív modellautókat az Audi, DKW, Horch, Wanderer, Auto Union és NSU tradicionális márkák történelméből. Az idei esseni veteránautó kiállítás látogatói a korlátozott példányszámú 1:87-es méretarányú DKW 3=6 „Rally Monte Carlo” modellautót is megvásárolhatják.

Az Audi embléma négy karikája az Audi, a DKW, a Horch és a Wanderer márkákat szimbolizálja, amelyeket később az Auto Union neve alatt egyesítettek. Az Auto Union és az NSU, amelyek 1969-ben egyesültek, számos jelentőségteljes fejlesztéssel járultak hozzá az autóipar evolúciójához.

Az Audi AG az Audi NSU Auto Union AG-ből alakult 1985-ben. Az Auto Union GmbH és az NSU GmbH tradicionális márkákkal együtt az Audi Tradition táplálja és bemutatja az Audi tartalmas és szerteágazó történelmét.

Köszöntem a figyelmet:)
alvarez 2009.02.12 17:40:34
@Lowtyo:
Nekem csak az a bajom, hogy semmit sem tudunk úgy szeretni, hogy közben valami mást ne fikáznánk..Persze megértem kinek a pap, kinek a papné...szerintem mindegyik márka egyedülálló valamiben...hozzám talán az Audi és a Lexus áll közelebb..de ettől még elismerem a többieket is...szerintem a Lexusokat sem azért szeretjük, mert olyan hatalmas múltja van...valahol el kellett kezdeni mindegyiknek:)
Én elfogadom a véleményedet....
alvarez 2009.02.12 17:49:05
@mbw108:
Ha a Vw nem vásárolja fel az Audit, még mindig farmotoros, léghűtéses Vw-kel járnánk...Ahogy az első Vw Polo széria is egy átmatricázott Audi 50-es volt...ha jól tudom..
A Benz vonalhoz te értesz jobban nem vitatkozom :) :)
  Kiszivárgott egy prospektus a Mercedes új E-osztályáról, pedig csak Genfben lesz a hivatalos bemutató. Ön mit gondol erről a formáról? Vélemények az azonos című hírünkről...
Belsőség Ari Vatanen? Az ki? 2009.01.05 17:48:00
- Figyelj, figyelj, baró videót láttam a Tube-on az előbb, valami csóka csapatott valami turbóssal egy poros úton fel egy hegyre. Ismered?Nem volt nehéz kitalálni, mire gondolt drága lelkes, ifjú barátom.- Gondolom a Climb Dance-re gondoltál Ari Vatanennel.- Igen, igen, az volt az, de…..
Belsőség Kész a Hachim. Majdnem 2009.01.04 01:43:00
Számomra idén karácsonykor nem az ünnepi hallevesben úszkáló alattomos szálka vagy a bejglimérgezés okozta a legnagyobb sokkot, hanem az, hogy Eger környékén kipróbálhattam minden idők legjobb autóját. Fülsüketítően hangos volt, a kormányát alig tudtam eltekerni, a rossz akku…..