Adatok
macskajancsi
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ha már megvolt a vadvízi evezés, a bungee jumping, meg a közösségi sziklamászás, és már mindenki ugrott mindenki karjába becsukott szemmel a bizalompróba kedvéért. Ha már szerveztünk vállalati karácsonyt, ahol mindenki könnyes szemmel állta körbe a cégjelzéses fenyőfát, vagy…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Mi lehet jobb fórum erre az internetnél?Nagy tömegekhez eljut,és kevésbé zavaró mint a direkt marketing,tehát nem érzik muszájnak az emberek a hozzászólást,sőt még ők maguk AKANAK hozzászólni.
Utána kielemzik a valószínűsíthetően több fórumon létező véleményeket,és ahhoz mérten csinálnak kapányt.
Pont ez a céljuk amit ezzel már el is értek:az emberek ne azért nézzék a tvt mer nincs más,hanem szinte azt higgyék,ez nekik jó.
Amúgy meg: akinek nem kell az ipod,nekemadhatja,én esküszöm cserébe meghallgatom vagy 10-szer ami rajta van.
És lehet annyi pénzért amit a felvételen hallható fiatalember kapott,énis elhörögném azt az egynehány mondatot.
A tv2-nek tehát az ipodok nem kiadásként,hanem hosszútávú beruházásként szerepelnek,mind a dolgozók "ösztönzése",mind pr szempontjából,sőt költségmegtakarítás is jelentkezik,mert lehet ez még mindig kevesebbe volt nekik mintha reprezentatív felmérést készítenek a nézői igényekről.
Szóval nem olyan hülye ott a pr-és marketing szakgárda...