Adatok
Hubermatos
0 bejegyzést írt és 11 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Igazán straighforward, könnyen dekódolható üzenettel célozták meg a fiatalokat az illetékesek ebben a kampányban, amellyel a vidéki turizmust szeretnék fellendíteni. A vidék szépségeinek unalmas ecsetelése helyett egy keményebb üzenettel próbálták eltalálni a célközönséget,…..
Hubermatos
2009.06.08 15:04:37
Nem találok szavakat. Ez szőrnyesztő, borzasztó.
Úgy vettem észre, a morbid reklámok egyre nagyobb teret hódítanak mostanában. Ez bizonyos esetekben ha nem is érthető, de legalább megmagyarázható. Az itt látható játékboltreklám viszont újfent elgondolkodtatott. Tiszta és érthető az üzenet, szép megvalósítás, mégis…..
Update: And the Titonic goes to...Gorraf! Gratulálok Gorrafnak, akit ismét a random.org segítségével sorsoltam ki, és aki mellesleg arra tippelt, hogy a hiredtésen egy új, szalontüdő ízesítésű óvszert reklámoztak. A kijózanító valóság ezzel szemben az, hogy - ahogy azt Bery már…..
Hubermatos
2009.04.21 00:17:52
Update: Végre elhárították a hibát, és újra működik a szavazóbox. Fussunk akkor neki még egyszer a szavazásnak, és lássuk, elsöpri-e a népharag a reklámszóvicceket. Az elmúlt néhány alkalommal beleszaladtam már olyan reakciókba, amelyek az enyémmel homlokegyenest…..
Hubermatos
2009.04.02 17:10:48
Hány másodperc alatt jössz rá a megfejtésre? Ha 10 alatt, akkor zseni vagy, ha 5 alatt, akkor meg olyan okos, mint én. A játék kedvéért a megoldást rejtő honlapcímet latakartam, de a szabadagazdáknak a képre kattintva előjön...
Hubermatos
2009.03.10 15:30:05
Hubermatos
2009.03.10 16:27:59
Ezt a reklámot már több helyen is kielemezték, ezért nem akartam róla írni, de végül meggyőztek arról, hogy ez nem lenne helyes, mert később nagyon hiányozna a Reklámszemle rovatból. Ezért aztán jöjjön most a nemzeti színű lobogóba csavart Soproni-reklám. Kezdjük ott, hogy…..
Az első gondolatom: hogy a francba lehet ezt úgy oda beszerelni. A második gondolatom: vazze, az ott egy Ferrari volt .... ..
Hubermatos
2009.02.20 23:22:34
A Kistehén annak idején, amikor a moziban futott néhány film előtt amolyan vizuális aperitívként, hatalmas siker volt. A teljesen debil figura egy pillanat alatt belopta magát a nézők szívébe, majd az internet és a szájmarketing útján gyorsan meghódította a többieket is.…..
Hubermatos
2009.02.10 21:25:28
@Imiface: Teljesen egyetértek.
Jó. És ha szar is akkor is jó, mert elérte, hogy figyeljetek rá.
Amit a legjobban utálok, hogy jajjgattok, hogy áh ez mihen szah! S hogy cuki. S közben meg ugynazt az idegesítő nyelvezetet használjátok. No ennyi.
Jó. És ha szar is akkor is jó, mert elérte, hogy figyeljetek rá.
Amit a legjobban utálok, hogy jajjgattok, hogy áh ez mihen szah! S hogy cuki. S közben meg ugynazt az idegesítő nyelvezetet használjátok. No ennyi.
David Beckham és a Pepsi útjai 10 év után elválnak egymástól. Ez a borzalmas hír futott körbe a világsajtóban az elmúlt napokban, még az egyik legtekintélyesebb reklámszakmai folyóirat, az AdAge is erről cikkezett erről, feltéve a sokakat foglalkoztató kérdést, hogy ez az…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz