Adatok
csokissuti
0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Emlékeznek még a Bödönre? A fogyasztáscsökkentő-teljesítménynövelő csodaszerre? Winkler hosszútávú tesztje lassan a végéhez ér, nemsokára előjön a farbával. Engem is érdekel, de nagyon titkolózik, nem lehet belőle érdemi információt kiszedni.Valami miatt nem hagyja…..
csokissuti
2009.03.21 11:15:58
@Mongoose: Bocs, most olvastam mongoose megjegyzését. Erre muszáj reagálnom. :)
Egyenlőre semmilyen fizikai formában sem magyarázható az örökmozgó léte. Az anyag-, az energiamegmaradás és a termodinamika első főtételével is ütközik.
Az általad említett Egely-hez nem fűznék semmit. Legjobb indulattal is álmodozó volt.
Viszont Tesla más tészta. És az egyik legújabb matematikai elmélet (nem bizonyított tétel), a húrelmélet akár alá is támaszthatja egyik ötletének a működését.
Most a Tesla-féle térerő-generátorról beszélek. Ezt a múlt század elején örökmozgónak titulálták és nem foglalkoztak vele, viszont ha a húrelmélet szerinti háttérsugárzásból indulunk ki, akkor működhetett. (és így persze nem is örökmozgó) Mellesleg Tesla a leírásában szintén rezgőkörökről beszélt, ami a fentieket támasztaná alá.
Persze ez felsőbb matematika, amihez nem sok közöm van, inkább érdekességként írtam ide.
Na, bocs az osztásért, de ez az újabb vaterás gyöngyszem beindította a kerekeket.
Szép napot!
Egyenlőre semmilyen fizikai formában sem magyarázható az örökmozgó léte. Az anyag-, az energiamegmaradás és a termodinamika első főtételével is ütközik.
Az általad említett Egely-hez nem fűznék semmit. Legjobb indulattal is álmodozó volt.
Viszont Tesla más tészta. És az egyik legújabb matematikai elmélet (nem bizonyított tétel), a húrelmélet akár alá is támaszthatja egyik ötletének a működését.
Most a Tesla-féle térerő-generátorról beszélek. Ezt a múlt század elején örökmozgónak titulálták és nem foglalkoztak vele, viszont ha a húrelmélet szerinti háttérsugárzásból indulunk ki, akkor működhetett. (és így persze nem is örökmozgó) Mellesleg Tesla a leírásában szintén rezgőkörökről beszélt, ami a fentieket támasztaná alá.
Persze ez felsőbb matematika, amihez nem sok közöm van, inkább érdekességként írtam ide.
Na, bocs az osztásért, de ez az újabb vaterás gyöngyszem beindította a kerekeket.
Szép napot!
Jason Tiedeken még nincs kész Lockheed Lounge motorjával. A Metal Morphosis Cycles konstruktőre azonban nagyon közel van ahhoz, hogy egy teljesen egyedi és elvetemült gépet alkosson. A sajátos csőváz és az egyedi felfüggesztés minden centimétere csemege, ezt fejeli meg a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A belsőégésű motor hatásfoka nem a tökéletlen égés, hanem a körfolyamati hatásfok miatt (alacsony nyomásviszony) gyenge.
Élettartam növekedés: Túl azon, hogy az elektrolízis hatásfoka - labor körülmények között is - kb. 60%, nem hiszem hogy a durranógázból képződő vízpára jót tesz a motornak, vagy a kipufogórendszernek. (hidegindítás)
Az, pedig, hogy mennyi teljesítményt nyerünk, egy másik kérdés; A benzinmotorral előállított teljesítménnyel villanygenerátort hajtunk (85-90% hatásfok), ezzel meghajtjuk az elektrolizáló cellát (kb. 60% hatásfok, majd bevezetjük a durranógázt a NEM erre tervezett motorba. Ez egy zárt, belső kör, amibe energiát, tüzelőanyag formájában CSAK benzinnel viszünk be.
Ennek alapján az összhatásfok inkább romlik és az élettartam is csökken.
Ettől függetlenül meggyőzhető vagyok. Valami doksi és mérési eredmények/jegyzőkönyv érdekes lenne.
Na ennyi, boccs.