Regisztráció Blogot indítok
Adatok
keepitretro

0 bejegyzést írt és 155 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Halál a macskákra! 2011.08.27 17:30:00
Ez itt a két kutyám. A nagyobbik, Lloyd, egy 55 kilós hovawart. Nemcsak a macskák, de a kutyák, sőt a betörők réme is ő, hatalmas, gyors és erős, nem lennék zsákmányállat a közelében. A kicsit Vikinek hívják, és bár még csak 9 hónapos, már most 23 kilós, csupa izom,…..
keepitretro 2011.08.27 18:02:09
Tessék, van új a nap alatt! E csodás, 1985-ös Porsche 911 Carrera SS Targa tulajdonosa igazán rendhagyó módon vágott bele az autóeladásba. A 145 ezret futott 911-es minden bizonnyal jó vétel lehet 11 ezer fontos áron, ám a több tucat hirdetésből nem igazán lóg ki. Ezért megkérte…..
Hetente legalább két olyan levél landol a postaládámban, amelyben valamelyik olvasónk kérdezi, meg merje-e venni az e-bayen látott öreg autót, ha be akarja hozni veteránként. Hogy előtúrja-e a nagyapja garázsából a húsz éve leadott rendszámú Wartburgot, hogy oldtimerként újra…..
keepitretro 2011.05.29 09:07:10
@gyvy: és jó is :-)
keepitretro 2011.05.29 19:34:32
@504Laci: lehet rá ésszerű magyarázat. Pl ha az újra OT olyan felújítási költséggel járna amit nem akar a tulaj vállani de azt autó egyébként simán műszakiztatható és "hobbyzható".

Puki egyébként Ausztráliába ment!
keepitretro 2011.05.29 21:02:37
@nem kéne...: volt neki.

Kicsit én is hitetlenkedtem, de állítólag a vevő nem tud puch nélkül létezni :-)
Csikós szerint a Puch, szerintem a Bogárhátas az örök szerelem, amitől nem lehet megszabadulni. Fokozottan igaz ez, ha az ember kényszeres bütykölgetős, tuningolós és mindig azon agyal, hogyan lehetne jobbá tenni a gépet, kicsit tökéletesíteni műszakilag, esetleg több lóerőt…..
keepitretro 2011.05.28 11:55:20
keepitretro 2011.05.28 11:58:07
@Macskanátha: ne viccelj! Annak teljesen rossz helyen van a motorja, rossz helyen hajt......
Ja és micsoda perverzió az ablakmosótatályba építeni a motort??? :-)
keepitretro 2011.05.28 12:00:27
@NGA: kigyógyulni ebből nem lehet. Esetleg tüntementes lehet az ember.......
Az 1995-ben alapított Kirkham Motorsport egyszerű alapelvet követ: a világ legjobb Cobra-replikáit akarják építeni. Nem tudom, mennyire járatosak önök a Cobra-replika bizniszben, de ha nem tévedek, ez többé-kevésbé sikerül is nekik. Az alumínium-karosszériás 427-es, vagy akár a…..
Miért menne bárki is motorral, ha be akarná tartani a KRESZ-t? – a felvetés tulajdonképpen jogos. Ehhez hasonló magvas gondolatokat fogalmaz meg az olvasónktól bővebb kommentár nélkül kapott ismeretterjesztő, de kár is lenne magyarázni. Play-gomb, hátradől, okul. ..
keepitretro 2011.03.13 14:27:59
@megszaLott:
"Én egy éve motorozom, és eddik kétszer próbált elütni figyelmetlen autós. Sok ez, vagy kevés?"

Ha csak egyszer mentél a motorral az egy év alatt (oda meg vissza) akkor reális.
A traktor mellett a régi plakátokat szerettem legjobban a zuffenhauseni Porsche múzeumban. Amíg a bütykös gumis, áramvonalas mezőgazdasági munkagépet alaposan körbejárhattuk, addig a gyönyörű grafikákat nem sokáig csodálhattuk: az idegenvezető pikk-pakk kiterelt minket a…..
keepitretro 2011.03.08 19:24:43
Tudom, tudom, másfél hónap telt el az utolsó Dezső-jelentés óta. Ez a karosszériarestaurálás már csak ilyen. Eddig öles léptekkel lehetett haladni, jobbra-balra estek kifele az A oszlop-aljak, szakadtak ki a padlólemezek, hullott az alvázvédő, csendben kotyogott a csapszeg-zenekar.…..
keepitretro 2011.03.06 14:31:08
@Asszeretnémondani: dolgozgatnak? Valahogy a megnemértett zseni szindrómát érzem rajtuk. Egy jól dolgozó restaurátorműhelynek annyi munkája van hogy belerokkan.....

Mondjuk ha egy tömbből CNC-zik az ajtó oszlopot akkor tényleg a megnemértett zseni kategóriába tartoznak :-))))

Inkább a Csabi :-))))
keepitretro 2011.03.06 20:04:42
@interpreter: te szerencsétlen gyökér, nemzavart még haza a portás a délutáni sulinetmatinéről??

1. Én sem vagyok nagy veterános csak 10+ éve ebből élek meg még 5 másik ember a műhelyben. Bődületesen nagy marha lett volna a Csikós ha ezt az autót ott hagyja!!

2."Késégtelen,élvezetesen teszi,de egy kardán,csapágy,olaj,stb vidéki műhelyben lévő cseréje nem a VETERÁNOS feeling."
Miért mi a veterános féling, képeskönyvre recskázni a vécén?

3."Én is ismerek 20 éve rengeteg orvost-némelyikkel össze is járunk-mégsem operálok!"
Szép is lenne ha az orvosaid engednék hogy te csináld az agyműtéteket magadon.

NEVÁLASZOLJ!
keepitretro 2011.03.06 21:24:05
@okos vagyok:
"Fikázni könnyű, alkotni nehéz."
innen van: www.arcmagazin.hu/thumbnail/6041/300x0fit/arc_04orias.jpg

NEVÁLASZOLJ :-)
Belsőség A legszebb pillanat 2011.02.27 12:00:00
Ez a poszt nem szól semmiről. Vagy mindenről, nem tudom.Az biztos, hogy a Dire Straits szerepet kap benne.Van pillanat, ami úgy beleég az ember agyába, mintha lézerbilloggal sütnék oda – általában a csúcspontok maradnak így meg, a rosszat törli az agy, mint anyáé a szülés…..
Belsőség A kínai gagyi bosszúja 2011.02.19 08:35:00
Az új himbasor a szelephézagállító golyós, önbeálló csavarokkal A korábbi motorjáratás a vezérlés és a szelephézag állító csavarok cseréléséig jutott, ezek gyengének bizonyultak. Az amerikai fórumok böngészése után, valamint a hengerfej gyártójának javaslatára…..
keepitretro 2011.02.21 15:30:11
@Shadowbull: A lényeg egyébként nem a mérés abszolútértéke, hanem hogy két egymásután megismételt mérés között tized%-os eltérésnél ne legyen nagyobb hiba. Ha ilyen a pad akkor lehet rajta programozni.
keepitretro 2011.02.22 12:57:51
@Motordoktor: Esetleg érdemes pár féle keverőcsővel is felszerelkezni.
Itthon tudsz venni jó lambda műszert VEMS-éktől.

Én a torsent is itthonit raknék bele. Árban jobb, minőségben pedig nem marad el akár a mér említettektől sem. Ha kell elérhetőség megtalálsz.
keepitretro 2011.02.22 12:59:21
@Motordoktor: 150-ért készülnek szerintem.
Normális rendőri gondolkodás, hogy egy jármű vezetését kössük vizsgához. Egy olyan világban, amiben rend van, a polgárok szépen felkészülnek a vizsgára, és bár kicsit izgulnak, aki készült, átmegy. Vélemények az azonos című írásunkról...
keepitretro 2011.02.16 16:17:36
Belsőség A oszlopom már van 2011.01.15 07:50:00
Azt látom, hogy most már semmi nem ment meg attól, hogy egy tökéletesen rozsdamentes, szalonállapotú Ponton-karosszériám legyen. Bármennyit is könyörgök Csabinak. Gyári új kaszni készül - a gyárban. Az enyém annyiból jobb lesz, hogy az üregek is kapnak kezelést Ne értsenek…..
keepitretro 2011.01.15 21:58:16
@Csikós Zsolt: tudsz venni echte öv anyagot bármilyen színben nemdrágán, érdemes kicserélni így csak a mehanika marad a régi!
Elkezdtük szétszedni Bálint fiammal a karácsonyra kapott Star-motoros autót. Egy Simson karburátor kell hozzá, azt már tudom, nem félek tőle, az lesz. Fontosabb dolgoknak láttunk neki. Kerekek, fék, váltó. Ott kezdődött, hogy a kereket nem tudtam leszedni, mert a kerékagyról nem…..
Úgy adódott, hogy ügyes-bajos dolgaim intézéséhez (erről jövő vasárnap olvashatnak) szűkebb pátriámba, palócföldre, azaz Gömörbe kellett látogatnom. Aki szülőhelyétől messze él, az tudja, hogy ilyenkor az ember mindig egyfajta megnyugvást érez és örül, hogy viszontlátja…..
keepitretro 2011.01.09 19:04:08
@RadyR: "riszpekt"??????

Kötelessége volt megállni.
Nem új keletű a Lágymányosi híd budai csomópontjának problémája. Lett is gyorsan új tábla, jöhet a mutogatás. Vélemények az azonos című írásunkról...
Ez már ezüstláz, szoktam magamban utalni Efrájim Kishon remek, azonos című humoreszkjére, amikor be akarja festeni a kályha ajtaját ezüstre és egyik túlzásból a másikba sodródva az egész lakást ezüstre festi. Hasonló a helyzet a bogárhátúval, ami egy kicsit több nyomaték…..
keepitretro 2010.11.20 16:05:02
@Motordoktor: A régi porsche cikkszámok nem 911-el hanem 901-el kezdődnek.
Ami neked kell az 901 105 370 02
13EUR körül van darabja.

Amita 356 szelepfedélről írtál az honnan jött??? Tök egyformák a szelepfedelek mind a kettő szellőzik!!!!
keepitretro 2010.11.20 16:06:40
@keepitretro: kölcsönbe tudok adni ha kell, de csak ha vigyázol rá :-DDDD
Belsőség Mozgásban a cseh csoda 2010.11.11 17:34:00
Nem tudom, hogyan került Árpádunk szeme elé, de bizonyíthatóan ő volt az, aki átküldte nekem ezt a linket azzal, hogy: rapper a tatra mtx-ben. ...és az ominózus hivatkozás, a 34 perces kisfilmé, melybe unottam beletekertem, majd ennyit válaszoltam neki: na most én itt egy…..
keepitretro 2010.11.11 22:00:03
@deak.atti: A valóság biztos ez volt, kicsit talán eltúloztam, de öreg autóversenyzők is mesélték hogy a magyarországra küldött 130RS-ek sem tudták azt amit a hazai (Csehdszlovák) versenyzők autói tudtak. Egészséges nacionalizmus? Vagy bosszú '68-ért?
keepitretro 2010.11.11 22:04:15
@tlacka: ha mélyebbre ásol a Porsche történetében rendszeresen kérdőjelekbe fogsz botlani. Ha pedig megvilágítod a kérdőjeleket mindig a TATRA felirat lesz az árnyék :-))
keepitretro 2010.11.11 22:30:31
@tlacka: mir
Jelenlegi állapot. Nem rossz, de még jobb lesz. „A kivégzés előtt egy utolsót hadd menjek vele!” – kérte el a Belsőség-találkozón a bogarat Csiki, én pedig boldogan adtam oda. Tudtam, hogy Zsolt tudja, mikor jó egy autó és azt is tudtam, hogy a Bogár nagyon jó. Van…..
keepitretro 2010.09.04 11:34:10
@korponaiz: Igen! Sok jó motorépítő van magyarországon az említetteken túl is. Ez Steve Tims hengerfej azért elég gyegécskének néz ki de a következő fokozatnak jó lesz :-)

Egyszer megelőzött BRE az M5-ösön határozottan és kimondottan beteg hangja volt. Ekkora motorból 100kw-t simán ki lehet hozni keréken (ez kb 170LE főtengelyen) szép egyenes nyomaték görbével. Ezzel a bajnok hengerfejjel mostmajd lesz vagy 120 főtengelyen......
keepitretro 2010.09.04 12:07:22
@Motordoktor: Sokkal kevesebbe kerül ha keresel egy jó szimulációs programot és abban teszteled a konfigurációt. Ha jól modellezed a motorodat a megvalósult motor is hozza a tervezett számokat. Van már egy motor konfigurációd meg egy pár mérésed. Most lesz egy másik meg majd azon is lesznek mérések. Ebből már össze lehet ütni egy jó modellt és ki lehet indulni hogy a harmadik tényleg ütős legyen :-)))

Ha nem gúnyból írtad az "elhívlak segíteni"-t akkor szívesen segítek. Léghűtésben van "némi" tapasztalatunk meg van mögöttünk pár ezer fékpadi mérés is.........
keepitretro 2010.09.04 12:34:34
@Motordoktor: Szép számok, mondjuk fordulatszámok nélkül nem sokat érnek :-)
Majd meglátjuk mit mutat a mérés.
Ez előző (mostani) konfigra mi volt a szimuláció eredménye? Ha lehetne fordulatszámokat is az értékek mellé.
Elkészült a motor, a próbaállványon beindítottam, majd beállítottam, szinkronizáltam a karburátorokat, beállítottam a gyújtást ismételten, majd a szelephézagokat is. A motor pöccre indult és szépen vette a tüzet. Járattam vagy 2 órát az állványon, cseréltem olajat, eljött…..
Belsőség A három puruttya 2010.04.25 06:55:58
  Kicsit nagyobb, kicsit egyénibb és kicsit kulturáltabb megoldásokat kerestünk, mint egy régi Swift, szigorúan félmillió körül. Nagyon-nagyon nem könnyű, és inkább csak másfajta kompromisszum. Vélemények az azonos című írásunkról...
Belsőség Amerika akkor és most 2010.04.19 11:00:00
Valójában nem is akarunk nagyon semmit írni a videóhoz. Szép szimbolikája van, pedig megrendezett jelenet. Egy nagy, narancssárga papuccsal verik itt pofán a kispolgárt, de nagyon. Punk és profi. Vas kontra plasztik. Emlékeznek a Sebhelyesarcú legendás, éttermi jelenetére? Ugyanaz,…..
keepitretro 2010.04.19 12:12:12
Az ember keze önkéntelenül is ökölbe szorul, mikor ilyen levelet kap, mint amilyet ma reggelre én. Olvassák: Kedves István, A csatolt képen látható autó édesapámé… Volt… Tegnapig… Aztán valakik úgy gondolták, hogy a továbbiakban nincs rá szüksége.…..
keepitretro 2010.03.23 13:28:47
@Csikós Zsolt: Én tartom az ajánlatomat!

Csepelen a gyárban figyelünk!
Az INTERMETAL mögötti őserdőben körülnéztetek már?