Regisztráció Blogot indítok
Adatok
nagytalpu48

0 bejegyzést írt és 16 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Uniós, magyar, árpádsávos, helyi lobogós Országzászló terve Szentkirályszabadján  Az alkotmány hatályba lépésének emlékhelyét alakítják ki a Zöld Pardon jelenlegi területén a Goldmann György téren - írta az Index. Az újbudai képviselő-testület döntése szerint a…..
hogyvolt Alekosz - 1x03 2011.05.13 18:00:00
Hát bocsánat a késlekedésért, de az egész délelőttömet elvitte, hogy gyakoroltam az erotikus zuhanyozást egy hidegvágóval, amikor azzal már ment, akkor mertem nagyot álmodni, de a sarokköszörű kifogott rajtam. Mivel, ha megszakadok, se tudok ilyeneket írni, ízlelgessük egy kicsit…..
nagytalpu48 2011.05.14 09:50:36
@Zelefánt: mindig csak egy kicsit kell alábbadni az előzőhöz képest, és akkor elfogadják a zemberek, mert még belefér. így van ez a kajával is (még lágyabb, még krémesebb) és így van a kertévékkel is. és a végén eljutunk oda ahol most tartunk.
(15 éve nem ettem krémtúrót, a belem kifordult attól ami ma ilyen címen árulnak. soksok éve nem nézek tévét, ez a halas videó erősen megpurgálta a szervezetemet.)
nagytalpu48 2011.05.14 10:10:07
@gyvy: és ingyen van a kajapia.
nagytalpu48 2011.05.14 10:29:40
@Zelefánt: nem kell rakéta. túl brutális. elég lenne egy kis ciánozás a megfelelő helyeken.
Praxis A szemem láttára halt meg 2010.04.11 06:59:00
2010 03 18 Édesanyám lement a körzeti orvoshoz. Bal bokáján három ujjnyi átmérőjű kékes lilás duzzanat amit kb egy hete fájlalt. A duzzanat közepén lencsényi-borsónyi fekete kitüremkedés ami nyomásra nagyon fájdalmas volt. A folt alatt a boka megduzzadt.A folt tapintásra forró…..
nagytalpu48 2010.04.11 17:53:18
elkezdett dagadni, fájni a bal lábam. nagyon. de rengeteg munka volt, meg néha dagadt már korábban is (de leginkább nyáron, egy-két napig, most meg január volt...), meg ugye fasza csávó vagyok - fel sem veszem, nem törődtem vele. aztán pár hét múlva már kezdett gyanús lenni hogy nem stimmel valami. elbicebócáztam háziorvoshoz, megmutattam neki. nemkicsit sápadt le. mondta hogy ugyan menjek már át az út túloldalára, ott van egy ÁEK nevű műintézmény, abban meg van érsebészet, okos orvosokkal, majd ők megmondják mifán terem ez az egész.
adott beutalót, átsántikáltam, várakoztam vagy 2 órát, előkerült okos asszisztensnő, aki megnézte a beutalómat, majd közölte hogy jöjjek vissza 2 hónap múlva, akkorra tud időpontot adni. de örüljek, választhatok napot. mondom neki talán jó lenne ha egy doki vetne egy pillantást a lábamra, ha azt mondja hogy semmi gáz, akkor szívesen visszajövök 2 hónap múlva, de szerintem ez a láb már most is problémás. erre megkaptam, hogy nem láthat doki, mert nincs ráírva a beutalómra hogy sürgős. kicsit elvitatkozgattunk, aztán otthagytam.
ez péntek délben történt, délig rendelt a háziorvosom. elkezdtem kalkulálgatni hogy ha hétfő este visszajövök újabb beutalóért, meg azzal újra végigjárom az intézmény útvesztőit, meg a sorbanülések, meg a vizsgálati időhúzások...
elmentem egy magánklinikára, ahol pillanatok alatt kiderítették hogy roppant csúnya mélyvénás trombózis, és mázli hogy eddig megúsztam komolyabb következmények nélkül.
no comment.
A vascső alkatú fiúval volt először orgazmusom.Kedves Szakítós blog, Ebben a pillanatban jutottam arra az elhatározásra, hogy megosszam veletek ritka érdekes storymat... :)Nos, anno, a kapcsolat kezdetén voltam én 18, ő 23.Túl egy 4 és fél éves kapcsolaton annyira ki lehettem…..
nagytalpu48 2010.02.03 19:13:05
@BARI: mütyür mumpszt, te vigyoritiszt kaptál. veszélyes ez a február :)
nagytalpu48 2010.02.03 19:21:49
@BARI: de nektek még elmúlhat, nekem sosem! :(
Inda gépház Blog.hu karbantartás 2009.07.14 13:11:00
A blog.hu új frontendjének élesítése miatt ma (kedden) több rövidebb szünet lesz a szolgáltatásban (igyekszünk öt perc alatti leállásokkal dolgozni). Elnézést a kényelmetlenségért, cserébe az új rendszer jóval strapabíróbb lesz, mint a régi volt!Naprakész infókért…..
nagytalpu48 2009.07.14 16:38:39
@sztahanov: szerintem br arra gondolt hogy miert nem ejjel csinaljatok. mondjuk ejfeltol. be kell tarazni rengeteg pizzat es kv-t, energiaitalt, oszt hadd szoljon. mi a sajat rendszereinken igy matatunk, nem csucsidoben. plusz elony lenne hogy most a strandon pihenhetnetek ki a faradalmakat :)
w Zárt osztály 2009.02.21 06:00:00
Patrióta gazdaságpolitika lesz mostantól; eddig ugyanis valamiért nem az volt, de majd most megpróbáljuk. A patrióta politika pedig olyasmi, hogy megmondjuk a Tescónak, mától nyolcvan százalékban áruljon magyar élelmiszert. Az még majd eldől, hogy ezt méterben, értékben vagy…..
nagytalpu48 2009.02.21 20:17:32
Irigyellek benneteket.
Mindenkit, aki Angliában, Dániában, netán Spanyolországban tengeti napjait, és az ottani fizetésekből vásárol helyi boltban helyi árut. Azt is irigylem, aki bevásárol a piacon, és szépen el tudja pakolni kamrában, hűtőben. Azt pedig főleg irigylem aki nem az árcimkét nézi a boltban, hanem a vonalkódot vagy a magyar felségjeleket az árun.
Bocs, most nagyon földhözragadt leszek, képtelen vagyok olyan szellemi magasságokban mozogni mint az előttem írók.
Én egy egyszerű szellemi segédmunkás vagyok. És ráadásul olyan igazi "panelproli". Ha bemegyek a boltba megnézem a cuccokon mibe is kerülnek. És ha olcsóbb a fagyasztott brazil panírozott csirkebőr akkor azt fogom megvenni. Mert a magyar (ami ráadásul lehet hogy gusztustalanabb és több benne a szója) 2x annyiba kerül. Lehet hogy az olcsó gagyi miatt 10 évvel hamarabb kerülök koporsóba. De így a hónap végén is sikerül megtömnöm a belemet. (Vagyunk ezzel így pár millióan ebben az országban...)
Vagy vegyek echte magyar terméket, és a hónap utolsó hetében lakjak jól az elégedettséggel, hogy lám, megmentettem néhány magyar termelőt?
És ráadásul ez nem is lenne igaz. Hogy megmentettem a termelőt. Családi, baráti tapasztalatok alapján a termelőnek semmi köze ahhoz ami a boltokban kapható. Fillérekért tudja eladni a terményét, aztán a közvetítők, feldolgozók jól felverik az árát, azok híznak rajta. És ugye meg lehet nézni, mivé válik a tej, a csirke, a disznóhús a "feldolgozás" után. És nem csak a Tescóban. Vásárolok piacon is, keresem ott is az olcsót. És a piacon is vettem már külföldi árut őstermelőtől. Amiről csak otthon derült ki (bekerült a csomagolás egy darabja a zacskóba) hogy nálunk melegebb vidékről származik.
Szóval lehet patriótizmus, lehet 8m magyar, 2m külföldi, sőőt, lehet csak magyar termék egy boltban. Lesprintelem a 8 métert, átmegyek máshova, akkor is az olcsóbbat fogom megvenni.
Lehet most kapkodni, lehet piacvédő intézkedéseket hozni, de minek?
Nem kellett volna a rendszervátás utáni eufóriában szétverni a tsz-eket, állami gazdaságokat. Okosan át kellett volna alakítani őket.
(Saját szememmel láttam, hogy Józsi bácsi boldogan gurította haza egy traktor baromi nagy hátsó kerekét, mert neki annyi jutott a tsz-ből. Ahol volt munkája, biztonsága, és olyan búzát termeltek, hogy az abból készült liszthez nem kellett külön sikért adni kenyérsütés előtt mint manapság.
Később ez a Józsi bácsi egész nap a kocsmában ült, ahol elihatta a munkanélküli segélyt.
Ja, nem is. Boldog volt ha néha elmehetett az "osztrákhoz" napszámba fillérekért.
Ajj, miket is irkálok én itt.
Dehogy osztrák.
Ugye mindannyian tudjuk hogy külföldiek nem juthattak földhöz kis hazánkban, nem használhatták az egykori tsz-ek infrastruktúráját, gépparkját...
És Józsi bácsi falujában azóta lett 3 zöldséges.
Tudjátok, olyan bolt, ahol zöldséget-gyümölcsöt lehet kapni.
Lehet ízlelgetni a mondatot: zöldségbolt falun.
És ezek a boltok köszönik, jól megvannak. Mert olcsóbban megveheti bennük a segélyből Józsi bácsi a külföldi paprikát, paradicsomot, mintha maga termelné meg a kiskertben. És a kiskertben is ugyanannyit kell vegyszerezni hogy teremjen, mint a boltit, tehát a minőség ugyanaz. De dolgozni is kell vele, és bármikor elverheti a jég.
És Józsi bácsi nem hülye, bemegy abba a boltba, megveszi.
És még valami. Tizenegynéhány éve ha mentem haza apámékhoz, tudtam mikor nem szabad kocsival arra menni. Mert volt hogy másfél órát álltam, vártam hogy elsétáljon a rengeteg duzzadt tőgyű tehén a portákig. Tavaly már csak 1, azaz egy darab volt a faluban, azt már ugye ki sem hajtották a mezőre. Idén már egy sincs. És mivel a helyi boltban cca 350-ért adják a tejet, az emberek bemennek a városba a Tescoba és megveszik a dobozos tartós tejet. Ami nem feltétlenül magyar...)

És nem kellett volna piacokat felszámolni.
Tovarisi konyec. Istenem, de szépen hangzott...
Valaki felmérte már emiatt hány ember lett munkanélküli?
Csak halkan kérdem: vajon miért is lobbizik mostanában arrafelé a fél világ hogy piacot találjon?
Nem jó ez így. Nem kampány-intézkedések kellenének, nem pillatnyi megoldások. Elég lenne egyszer elgondolkodni a dolgokon, és valami hosszabb távon is okos döntést hozni. Ami lehet hogy kevésbé népszerű (kaja-áfaemelés és népszerűség? ehh) de hosszú távon elvezethet oda, hogy lehetek patrióta és vehetek mindig csak magyar terméket.

Van egy csomó dolog amit bármelyik kormány megtehetett volna, ingyen lett volna. Apró, pici törvények, ellenőrzések, valódi fogyasztóvédelem.
Persze akkor hirtelen kiürülnének a politikusi zsebek, neadjisten a párttársak összevonnák a szemöldöküket mert féltenék a zsíros kamuállásaikat.
Szóval ne reménykedjünk.
nagytalpu48 2009.02.22 01:44:40
@Pragmatic: A baj másik forrása pedig a pillanatnyi érdek. No nem a gazdálkodó érdeke.
Tudjátok hány év alatt fordul termőre a málna vagy a ribizli? És tudjátok azt hogy néhány éve miért baltával szüretelték ezeket az ország nyugati felében?
Parasztembernek azt mondták hogy érdemes ezeket termesztenie. Beleölt pénzt, energiát, sok évnyi munkát. Néhány szezonban szaladt is a szekér, jó áron átvették a felvásárlók. Aztán jött egy nyár, amikor (az előző évben megkötött szerződések ellenére) egyik nap még normál áron, másnap annak a tizedéért tudta leadni a felvásárlóhelyen. És akárhol próbálkozott, mindenhol csak a szemébe röhögtek. Sőt, szerződést sem kötöttek vele a következő évre. Hol volt akkor az állam, hol volt a patriótizmus, ami megvédi a magyar termelőt, magyar terméket? Hogy akkor ne a lengyelektől hozzuk be fillérekért a fagyasztott ribizlit? Perszehogy baltát ragadott a paraszt, tőben kivágott mindent és inkább elment munkanélkülinek. Pedig néhány év múlva megint jó ára lett a dolgoknak. És ugyanez volt az almával, uborkával, a hagymával, libával, lehet sorolni. Pénzt adtak azért, hogy pusztítsa el a tehénkéjét? Még jól is járt, úgysem tudta volna etetni.
Persze. Lehet most kapkodni, lehet pr híreket nyomatni. De minek? Honnan lesz termék amivel feltöltik a polcokat? Ki fogja megtermelni? És miből? Meg kell venni a vetőmagot, a gépeket, meg kell venni az első néhány csirkét a csirkefarmhoz. Mindent lehet a nulláról kezdeni.
Lassan elvész a tudás is hozzá. És ha esetleg még lennének emberek akik tudják melyik végén kell megfogni a kapát, oda a bizalom. A hit abban, hogy amit megtermel azt el is tudja adni és meg is tud belőle élni. És nem lopják ki a szemét mindenféle semmiből jött csinovnyikok (bocs, manapság inkább maffiózók), vagy nem teszik tönkre a multik.
Persze, lehet közvetlen értékesítést csinálni. Elképzelem Józsi bácsit, ahogy hajnali 4-kor kel, kicaplat a földecskéjére, kapál sötétedésig, miközben a felesége a piacon próbál magának helyet szerezni, mert ugye a többi sokszázezer Józsibácsi felesége is szeretné eladni amit a férjeura kapál a földeken. Csodás látomás. Komoly életcél a fiataloknak.
Vagy csináljanak szövetkezetet? Sok évig az lett sulykolva hogy a szövetkezet az ördögtől való. De ha mégis eljut odáig a sok kistermelő hogy az jobb lenne neki, honnan szereznek hozzá tőkét? Mert az sajnos kell hozzá. A bank nem ad. Az állam nem ad. A jöttment "hittérítőknek" nem hisznek, annál több eszük van (miután párszor bepalizták már őket). Szóval honnan is jön majd az a rengeteg híresneves magyar termék amivel feltöltjük az áruházak polcait?
Lesz nagy pofáraesés...
Amit majd másik pr dumával fognak megmagyarázni. És majd jól megtanuljuk hogy az a magyar termék, amit magyar földön magyar ember állít elő, mindegy hogy osztrák vagy német tulajdonú földeken, üzemekben robotolva. És nem számít hogy a keletkezett haszon rögtön kimegy az országból, az a lényeg hogy magyar ember csak magyar sajtot egyen.

(És most szépen elcaplatok a Tescoba és összeírom hány valódi magyar terméket találok. Amit magyar alapanyagokból készítettek itthon, és a gyártó cég itthon adózik. Nem viszek nagy papírt, egy noteszlap elég lesz szerintem. És holnap reggel bemegyek a közeli kisboltba. Oda már papírt sem viszek, úgy gondolom meg tudom jegyezni azt a néhány dolgot.)
  Ha azt mondják, szálljunk buszra, mert úgy csökkentjük a szálló por mennyiségét, nézzünk körül a buszon. Ha negyvennél kevesebben tartózkodnak rajta, nekünk pedig benzines autónk van, máris megdőlt az elmélet. Vélemények az azonos című cikkünkről...
nagytalpu48 2009.01.16 22:08:40
Bicaj. Aham.
50 evesen, szetment izuletekkel (igen, bringa es egyeb sportok ifjukorban - majd megtudjatok, es nem segit semmilyen terdvedo) kalandos lenne keresztul Pesten majd Budan fel ide a hegyre mindennap, hoban-fagyban-esoben-forgalomban. Hatamon, csomagtarton nehany cuccal - nem nehezek, csak terjedelmesek. Munkahelyen nincs hova rakni bringat, utca nem jatszik.
Es rendszeresen mint ma is, sot holnap is ejfel utan hazafele.
Es miutan hazaertem es felcipeltem a bringat+cuccokat a 4. emeletre, johet a logisztika hogy a bringa megy a 24 nm-es lakasba vagy en... Mert tarolo nincs, utca, folyoso itt sem johet szoba.
Tudom, nem vagyok sikeres.
Szoval minden tiszteletem az ifju vagy kevesbe ifju titanoke akik ilyen lelkesen tamogatjak ezt a valoban szep dolgot, de kicsit jobban belegondolhatnanak hogy nem mindenki ugy el ahogy ok, nem egyformak a lehetosegek.
Es ugyanez vonatkozik a BKV hivokre is.
Nagyon sok embert ismerek aki nem a megszokott munkaidoben dolgozik, nem csak egy neszeszerrel, notebookkal jar munkaba. Es kozben hozza-viszi gyermeket, elintezi a bevasarlast, neadjisten munkaeszkoze a kocsi. Es kenytelen 3 kerulettel arrebb levo oviba vinni a gyerkocot mert csak ott volt hely, es kenytelen a varos masik feleben dolgozni mert mashol nem kapott munkat.
Persze, jo a BKV amikor felulsz a 4-6-osra es setalsz kicsit es ott vagy meloban. De amikor 6-7 atszallasod van, a vegefele esetleg 2 kisgyerekkel, a gyerekek osszes cuccaval, -ja, es idoben oda kell erni az oviba- akkor kicsit mas a helyzet.
Amugy mokas lenne megnezni egyszer azt, amikor az emberek valoban leteszik az autojukat es megprobalnak tomegkozlekedni/bringazni...

Es a cikkhez is par szo.
Jo.
Sajnalom hogy sokaknak nem jott le mirol is szolna.
Naponta kellene valami ilyesmi.
Es naponta kellene megfaggatni az ujsagiroknak a varosvezetest:
- mutassak meg milyen hatastanulmanyok alapjan hozzak a donteseiket. Mutassak meg pl azokat, amik arrol szolnak hogy egy barmilyen napon delelott bejelentett korlatozas utan hol fognak parkolni azok az autok, amik kivulrekedtek a varoson. Az autopalya leallosavjan vagy magan az autopalyan?
- hozzak nyilvanossagra azokat az adatokat, amik arrol szolnak milyen lenne a kornyezet allapota, ha rendszeresen takaritanak a varost. Ha lenyegesen jobb, akkor miert is nem jarnak falkaban a locsolokocsik?
- milyen buntetest kapott az aki a varos szellozojaratait engedte beepiteni (pl. Gazdagreti lakotelep)
- hol van a parkolasi es egyeb dijakbol az a (szerintem horribilis) vagyon, amibol lehetett volna parkolokat, parkolohazakat epiteni.
- miert is nem lehet megvaltoztatni jobbra az autok kornyezetvedelmi besorolasat ha kevesbe szennyezok lesznek?
- milyen tajekoztatasi lancot epitenek ki az ilyen korlatozasok ismertetesere? Hangszoros kocsik jarjak az utcakat? Villogo feny a hegycsucsokra mint a Balatonnal? (Vasarnap egesz nap ment a tv, tobb csatorna, sehol nem volt szo a dologrol. Estefele beultem kocsiba, mentem dolgozni. Szolt a radio, de a cca 20 perc alatt nem mondtak hireket. Rendszam alapjan eppen mehettem aznap, de ha nem, es megallit a rendor, nagyon bamban neztem volna, hogy mivaaan?)
- es lehetne folytatni a sort. Akar ugy is hogy egy blogot inditani, es az ott osszegyult kerdesekkel bombazni az illetekeseket. (Vagy csak az itt elottem eddig megirtakat csokorba szedni :)

Mas.
Persze, ertem en hogy ez egy tuzolto akcio akart lenni, nagyon egett a haz, jott a paros-paratlan jatek.
Most meg johetne a megelozes. Johetne az, hogy amikor itt a tavasz lemossak az utakat. Es nem egyszer, hanem rendszeresen, es nyaron is es osszel is.
Esetleg hozzaertok allithatnak be a lampakat, csokkennenek a dugok, kevesebb kipufogogaz, fekpor, stb kerulne a levegobe, nem ulne a hazak falara, a lakasok butoraira, a novenyzetre, a tudonkbe - mert ezeken nem segit a locsoloauto.
Valami furmanyos modon ra lehetne venni a rendoroket, hogy a nagyobb keresztezodesekben segitsek a forgalmat (ki latott az unnepi dugokban barhol is rendort? Vagy barmelyik nap pl. a Hungaria-Kerepesi keresztezodesben?)
Es lehetne folytatni a sort, es akkor talan a kovetkezo telen kevesebbet kellene vitatkoznunk azon hogy a videkrol a varosba jarok vagy a BP-n elok, a benzinesek vagy a dizelesek a "gyilkosok".
Es nem kellene V8-cal jarni es porszivozni a varost. :)
Tudom, bilibe log a kezem...

Meg 1 dolog.
Hetfon en sem ultem autoba, probaltam otthonrol dolgozni (nekem draga lett volna a napijegy plusz ejszaka taxi hazafele). Mondanom sem kell, meg sokaig fogom nyogni a lemaradasomat. Egyeni szoc. problem, tudom. De sokkal jobban viselnem, ha elotte, alatta, utana barhol is leirtak, elmondtak volna hogy a szennyezes a kovetkezokbol tevodik ossze:
- x mennyiseg az olajra atallt eromuvek
- x mennyiseg a peremkeruletekben a szen es fafutes
- x mennyiseg a forgalom, amibol az en autom x/1000000.
De aznap elnezegetve az orszagos terkepet nekem az jott le hogy nem igazan a forgalom okozta ezt az egeszet, sot, nagyon kicsi szerepe lehetett benne.
(Jeges, latyakos uton nem veri fel a port az a franya kocsikerek...)
Igy meg csak egy ujabb elcseszett rendelkezesnek tunik az egesz, amit vezetoink ismet a szokasos szintjukon hoztak meg...
nagytalpu48 2009.01.17 01:21:24
@Gubo77: mar nagyon zsibbadt voltam, nem is figyeltem mit es mennyit irok... bocs, kicsit sok lett. Van meg rengeteg dolog a tarsolyban a temarol, de nem farasztalak tovabb benneteket. :)
Es MOST lehet megkopkodni: elbattyogok a kocsiig (ami egy nagyon jo allapotban levo, meresek alapjan alig szennyezo, japan, am SARGA kornyezetvedelmi matricaval rendelkezo valami), beleulok es komotosan elgurulok hazaig.
Nem bringaval (hidegtol piros orral, konnyezo szemekkel) csuszkalok le a hegyrol, nem gyalogolok sok kilometert az elso buszmegalloig (hogy hatha meg ma ejjel jon valami). Nem. Melegben, zenet hallgatva teszem meg azt a 19 km-t ami elvalaszt az a'gyamtol. Es nem erzem ugy hogy emiatt szegyelnem kellene magamat.
Joccakat mindenkinek.
Belsőség Kiszorítás 2008.12.28 00:43:57
  Egységes egészségügyi határérték megállapítása igen bonyolult, mert sok aeroszolképző anyag már egészen kis mennyiségben is nagyon káros lehet. Vélemények az azonos című cikkünkről...
nagytalpu48 2008.12.28 21:40:31
91-es 626 Mazda. Karburátoros. Természetesen sárga cimkés. Az autóról annyit hogy mivel igencsak kedvelem, megkap mindent ami ahhoz kell hogy jó műszaki állapotban legyen. (Lehet bátran hülyének tartani, de csak az elmúlt 2 hónapban beletoltam annyi pénzt amiből vehettem volna egy "zöldcimkés" -persze használt- járgányt.)
Most december közepén vittem zöldkártyázni.
Elmeséltem szerelőnek ezt a rendeletet. Márminthogy nem használhatom jövő télen. Szerelő mondott dolgokat. A keményebb részeket inkább nem idézem (hogy ki kivel és hogyan éljen házaséletet...) A lényeg: mondott adatokat. Hogy melyik új autó mennyit szennyez. És azokhoz képest ez az öreg csotrogány. És hogy meg kellene nézni pl. sok szép új "nagy" autót, azokból mi jön ki. Mert nincsenek csodák, ami megeszik városban tizenX litert, az a tizenX liternek megfelelően fog szennyezni. Akármilyen színű cimke van rajta. És amit már mondtatok, a széthajtott, hiányzó, tönkrement katalizátorok.
Amúgy szívesen vendégül látom a BKV és kerékpár-rajongókat pár napra. Lakhatnak nálam és lehetnek velem a munkahelyemen. Persze ez azzal jár, hogy együtt megyünk mindenhova. Igy télvíz idején különösen mókás lesz. :) Reggel 9-kor munkahelyen, haza valamikor éjjel, leginkább éjfél után. És napközben elugrunk néhány helyre, pár apróságot (számítógép, monitor, ilyesmi) hozunk-viszünk. Társaságban (bringán, BKV-n) csak könnyebb lesz, és jobban telik majd az idő is. :)
Nemhiába vettem autót néhány éve.
Tudom, éjszakai járatok. Persze. Éjjel 20 perc séta a legközelebbi megálló. Hóban-fagyban. És egyszercsak jön a busz. És utána még 2 átszállás. Vagy taxi, sokezerért. Minden éjjel. Inkább vettem öregautót, nem egész 20 perc alatt otthon vagyok és alszom a megállókban ácsorgás helyett.
Szóval csókoltatom a városatyákat. Lehet kellene próbaper, állampolgári jogok biztosa, valami. Legalább azért, hogy legyen ellentételezés. Nem, azt nem várom el hogy az éjszakai taxiszámlámat kifizessék. Az az én gondom hogy csak ilyen munkahelyet sikerült szereznem, hogy csak így tudok megélni. De erre az időszakra kérek lehetőséget kivonni a kocsit a forgalomból (elfogadható áron) és/vagy hadd használjam BKV bérlet helyett a forgalmimat. Amiben ott a "sárgacimkés" zöldkártya.
Ugye milyen naív vagyok? :(
Jó lenne ha a Totalcar újságírói kicsit körbejárnák a témát. És jól megfaggatnák az "illetékes elvtársakat". És szakértői véleményeket állítanának szembe szakértői véleményekkel. Hogy ne legyen annyira keserű a szám íze, amikor araszolok a belvárosban és az előttem toporgó szép új (direkt nem írok típust) járgányból dől a füst. De zölden világít a matrica a rendszámtábláján...