Adatok
nervus
0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Tékozló Homár
Re: Az idegbeteg ügyfélszolgálatos mintapéldánya - Hatott a Homár-power
2009.07.01 00:10:27

Szabolccsal érthetetlenül parasztkodott az Indesit telefonos szakembere, szegény ügyfél levelet írt, mi kitettük, a cég pedig posztunk miatt meghallgatta a hangfelvételeket, majd lecsapott a pokróc munkatársra. Levél lejjebb: Az onok oldalan talalhato “Az idegbeteg…..
nervus
2009.07.01 20:03:02
Szerintem nem kell kirúgni az ügyfelest. Én úgy döntöttem, hogy soha a büdös életben nem veszek indezitescuccokat. Ha még így leszünk ezzel néhány százezren, akkor úgyis megszűnik a cég, ügyfeles meg munkanélküli sgílykéjért állhat sorba. Amúgy is vacak az indezitescucc, a családom bizonyíthatja..

Egyik kedvenc telefonos zaklatócégünk, a Capital Partners ismét meg tudta váltani a paradigmát. Korábban az ő üzletkötőjük nevezte először "szar alaknak" a saját ügyfelét telefonon, most pedig a tréfásan fenyegető-gyalázkodó SMS-ek kultúráját probálják…..

Miklósék 2006 nyarán szívtak az Aeolus utazási irodával, de nem hagyták magukat, és mivel az utazási iroda nem reagált a panaszos levelekre, perre vitték az ügyet. Kedves Soklábú barátom, Történt, hogy lassan 3 éve Krétán töltöttünk feledhetetlen 12 napot az Aeolus…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz