Adatok
feri38
0 bejegyzést írt és 32 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
1992-ben óriási tömeg kísérte figyelemmel, ahogy az első Astra felhajtott a Közlekedési Múzeum rámpáján Ez most nem after party, hanem before party lesz, kezdte múlt csütörtökön beszédét Kovács Tamás, az Opel Hungary ügyvezetője, és ebből a felütésből is jól látszik,…..
feri38
2012.02.13 11:23:25
Ha volna új F Astra, venné egyet, eltenném lezsírozva, s akkor venném elő, ha a mostani ilyen már nem bírná. Hihetetlenül megbízható autók, az enyém 16 éves, de a motorháztető alá csak a vásárláskor nyúlt be szerelő a vezérlés cserénél, meg olajcsere alkalmával az azóta eltelt 4 év alatt. Az egyetlen negatívum, hogy figyelni kell a kritikus helyekre, Cif, dörzsi szivacs, mert festékhibáknál hamar elkezd barnulni. A korrózió ellenálló képességét nem értem hogy lehetett ilyen gyengén megoldani Németországban a 90-es években, a kétütemű Wartburg ilyen tekintetben jobb volt.
Hisz még a csodákban? Hogy lesz még olcsó népautó, amit a Volkswagen gyárt?
Mai cikkünk blogposztja...
Egymillió forint, az már hét számjegy, manapság pedig hétszámjegyes összeget illik komolyan venni. Főleg, ha használtautóra költjük. Remegett is a térdünk rendesen.
Mai cikkünk blogposztja...
A cél nyilvánvalóan nem reprezentálás vagy bármiféle örömautózás lesz, mert arra alkalmatlan, nem is arra készítették. A haszonállat szerepkörét azonban majdnem hibák nélkül valósítja meg - majdnem tökéletesen a majdnem autó. Majdnem ajánlom is bárkinek. De…..
Nem szép sztori ez. Nyilván lesznek majd, akik megjegyzik – lehetett volna máshol autót venni, hiszen a szomszéd most adta el a hibátlan Golf III-asát ennyiért, százezer kilométerrel. Igen, csodák vannak, de ezekben a tesztekben azt szeretnénk modellezni – mit érez az…..
feri38
2011.09.02 13:00:29
@calibra91: Dehogy adom el.:) 2-3 évig még meg akarom tartani. Ki ad el maga alól manapság egy olyan autót, ami 3 év alatt 20 ezret kért javításra? 6 év alatti autóra kp-ban nincs keretem, idősebbet meg felesleges venni, amíg ez így működik. De nézzed a hirdetéseket, van belőlük rengeteg eladó, előbb-utóbb biztosan találsz jót. DE! Ahogy az autószerelőm mondta nekem mikor én kerestem:"nem szabad elkapkodni, szépen, nyugodtan ki kell várni, amíg találsz jót." Ezt a mondatot mindenki vésse a fejébe, mikor autót vagy ingatlant keres.
feri38
2011.09.02 22:53:31
@B.GY.: Nagyon kell az a klíma? Nem tudom hogy mennyire bírja el a motor, mint tudjuk nem túl dinamikus autók. Megvan az esélye, hogy klímával borzalmasan lomha a 8 szelepes motor. Vágatsz rá egy naptetőt, az teljesen jó. A tolótetős Wartburgjaimba szívesebben ültem mint a haverjaim klímás autóiba. Mondjuk én nem vagyok mérce, imádom a meleget, semmi gondom a 35 fokkal vagy a 38-cal.:)
A másik tanulság szintén nem új keletű: nem szabad a legolcsóbbat választani. Ha ráálltunk egy típusra, ami zárójelben megjegyezve nem a legbölcsebb magatartás, a legolcsóbb és legdrágább példányokat általában meg sem érdemes nézni. A nyomott árnak mindig oka van, a…..
Eleinte furcsának tűnt, de aztán rászoktam a köszöngetésre. Mármint a forgalomban. De elegem lett, leszokom róla. Vélemények az azonos című írásunkról...
Az idősebbek talán emlékeznek még azokra a szomorú időkre, mikor a parkolóban a Daciák egymásnak háttal, összeérő lökhárítóval parkoltak azért, nehogy az éjszaka leszívják belőlük a benzint. Az öreg Dákók azóta kikoptak a magyar utakról, az életszínvonal emelkedett, a…..
Egy kollégánk jelezte, hogy az mr1 ma reggeli műsorában, valamikor hat óra tájékán egy perces, rögtönzött adásszünetet tartott Mong Attila műsorvezető. Az akcióra a ma hajnal három óra környékén elfogadott új médiatörvény sajtószabadságot súlyosan korlátozó…..
Még a Deák téri Hobby Boltba csordogálva érkező, huszonnégy forintos Mecsik (mert mi még nem medzsónak hívtuk őket, az új név, később lett), és még messze-messze a Lego korszaka előtt járunk, talán még Merkur építő sem volt akkor. Pörgessünk vissza négy évtizedet az idő…..
Kicsit nagyobb, kicsit egyénibb és kicsit kulturáltabb megoldásokat kerestünk, mint egy régi Swift, szigorúan félmillió körül. Nagyon-nagyon nem könnyű, és inkább csak másfajta kompromisszum. Vélemények az azonos című írásunkról...
Egy férfi életében kell egy Zsiguli. Pont. Aki már a ballagásra kap egy új Hondát, nyugodtan lapozzon – lehet Zsiguli nélkül élni, de súlyos mulasztás volna. Vélemények azonos című írásunkról...
Végre megjött ma a rendes hó, ilyenkor a legjobb dolog a meleg lakásból kifelé bambulva nézni az időt, a legrosszabb meg közlekedni. Reggel arra ébredtem, hogy a szomszédasszonyom kért segítséget megcsúszásilag, pedig van téli gumija. Most meg Vomit kolléga dobta be ezt a videót…..
Nem hittem a szememnek, amikor a mai vaterás hírlevelemet megkaptam. Oké, az ötvenezres állólámpás Merci egy médiahack volt, azt mindenki tudta, de ez nem.Fűzöld kocka Zsigulátor, 1,3-as, 44 ezer kilométer van benne. Garantáltan sérülésmentes, közel hibátlan, állítólag…..
Megint itt az ideje, hogy vegyek valami vackot kétszázért. Épp ki se hevertük a Subarus bukót - ott 800 ezerbe került az autó eladása - amit egyébként az új tulajdonos totálkárra tört azóta. Ő köszöni jól van. Így néz ki, tessék, ha ilyet akarnak csinálni, a sztrádán…..
Nem hiszek a hibátlan 400 000 kilométert futott autóban. Sőt, nem hiszek a 200 ezresben sem. Szinte minden – saját autóinkkal foglalkozó blogposzt – kommentelői között feltűnnek a most vettem olaszban egy kilenc éves 320d-t, hibátlan és a kilenc éves B Vectrával járok…..
Gyuri Bácsi eredeti szakmáját tekintve fodrász volt, Laci Bácsi pedig főállású gázóra-leolvasó. Az ő műhelyükben készült el Magyarország első katalizátoros, lambda-szondás, injektoros, kereklámpás Ladája. Szándékosan nem írok autószerelő műhelyt. Egyrészt, mert ezzel…..
Nyilván emlékeznek még, bő három héttel ezelőtt a Winkler megírta autós újságírói munkásságának legszörnyűbb mélypontjait. Gondoltam, most ideje egy másik listát is közzétenni, ebben is akad talán érdekesség. Ez itten az enyém. De mivel elég sokat veteránozok, meg ami…..
A legtöbbjüket a teszteléskor nem is utáltam. Lehet persze, hogy csak mert valami miatt különlegesek voltak, és örültem, hogy egyáltalán vezethettem őket. Ezért az eredeti tesztben néha nem is borzadok el rajtuk igazán. Aztán az ember alaposan megrágja a dolgot, és azt mondja: na,…..
Videós kollégánk, barátunk, Robertó érdekes átalakuláson ment keresztül az utóbbi hónapokban. Pontosabban nem ő, hanem a státusza minálunk. Régebben, amikor felcaplatott hozzánk a videórovatból, mindenki köszönt neki, á helló, komesztáj, mi van veled, mikor vágunk, satöbbi.…..
Apa 11 éves lányát a buszvezető fölengedte jegy nélkül, az ellenőr viszont könyörületet nem ismerve leszállította a semmi közepén. A Volán jeges szívű alkalmazottja szigorúan veszi a szabályzatot, biztos soha egy haverja sem utazott jegy nélkül és zsebre sem…..
Hiába imádom én Pandácskát, rajongok a praktikusságáért, az olaszos ötletességéért, a vászontetőiért, színtiszta nyolcvanas évekes hangulatáért, kiskutyahangon morgó 45 lóerejéért, azért a többség szemében ez mégiscsak egy pici, piros, elaggott, motorizált retikül. Nem…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz