Adatok
M@tek@
0 bejegyzést írt és 285 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Ha néhány alapkérdésre tudja a választ, sokkal közelebb kerülhet a dilemma feloldásához.
Mai közélet-cikkünk kommentposztja...

Minden kérdés, óhaj-sóhaj jöhet. A Totalcar-Hungaroring Pályanap fóruma ez. Bővebb infót itt találsz!..
M@tek@
2013.06.16 23:37:12

Erős, mint egy V8, úgy megy, mint egy V8, a hangja V8 és nyolc alatt fogyaszt. Az autó, amit már a kisember is csak divatból gyűlöl.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...

Varázsoltunk magunknak nyolcmillió forintot és megnéztük, kinek mennyit ér a vásárló. Próbavásárlás mindenkinél, felemás eredménnyel.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
M@tek@
2013.03.28 12:09:51

A hülyeség sokféleképpen osztályozható (mint erre korábban már rámutattam), de amit most szeretett hazánk lakossága bemutat, az bármely kormánynak is becsületére válna.
Minden drámában van valami személyes, így ebben is, hiszen úgy keveredtem bele a tegnapi havazásba, hogy…..

Az Átéltem a katasztrófát című cikkünk kommentposztja. Kérjük, ezúttal is kerüljék az indulatos megnyilvánulásokat, és az alaptalan vádaskodást. ..

A könyökén jönnek ki az orosz, meg kínai belsőkamerás videók? Azt hiszi, hogy mi már bunkókból sem tudjuk a nemzetközi átlagot hozni? Egy budapesti buszsofőr helyrebillenti a nemzeti büszkeségünket: mi is tudunk legalább olyan ökröket mutatni, mint a keleti…..

Már egy ideje a fiókomban tanyázik ez a toll, mert sajnáltam elhasználni. Tudtam ugyanis, hogy a Waterman tollak rohadt drágák, legalábbis abban az esetben, ha nincs rajtuk egy Ignis felirat. A Suzuki Ignis gyártási idejéből szabadon kiszámolható, mennyi ideje vigyázok erre a…..
M@tek@
2012.12.21 09:35:02

Digó limó
5 óra felé még a nap is csak a másik oldalára fordul, elég sötét volt, amire még rájátszottak a fellegek is. Vigyorogtam magamban, mint pék kutyája a langyos kiflire, "de jól megy a kocsi, de jó vezetni" stb. Soltról kifelé jövet elszállt a világítás, de még…..

Alig megy jobban, mint egy dízel Passat mégis vigyázzba állhat tőle mindenki. Kilencmillió alatt ajándék.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...

Szezonzáró pályanapunk beszélgető posztja...
M@tek@
2012.09.18 11:19:31

Nahát, még a tévedhetetlenek is tévednek néha. Vagy csak féltek az újabb uniós pofontól? Mindegy, most van ok az ünneplésre.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
M@tek@
2012.08.16 10:51:29
@Semper Fidelis:
Zanzásítva. Mivel kisebb lépcsökben emelkedik nem írom szét, de így néz ki:
80-110KW - 167€-397€
111KW-165KW - 477€-1157€
165KW felett 1397€-2997€
részletesebben itt:
www.img.cas.sk/img/4/full/1330402_auto.jpg
Zanzásítva. Mivel kisebb lépcsökben emelkedik nem írom szét, de így néz ki:
80-110KW - 167€-397€
111KW-165KW - 477€-1157€
165KW felett 1397€-2997€
részletesebben itt:
www.img.cas.sk/img/4/full/1330402_auto.jpg
M@tek@
2012.08.16 11:06:10
@D4D: próbáld WWW nélkül

Ha ön azok közé tartozik, akik nem értik a prémium-márkákat és nem hisz a minőségi, drága dolgok tartósságában, akkor ezen tesztünk önnek készült.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..

Ha úgy vesszük, negyven éve ismerem ezt az autót. És most már az enyém. De ez még semmi, van egy ok, ami miatt végtelenül sokat jelent nekem.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..

Miután a HHO generátor nem jött be a Tehén esetében, szegény állat étvágyát valami más módszerrel kellett mérsékelni. Arra, hogy benzinből egyen kevesebbet, hirtelen semmilyen módszer, csodaszer, tabletta vagy ráolvasás nem állt rendelkezésre, így egy régi módszert kellett…..

Frissült a Digó Limó! Még régebben eldöntöttük Decsúnya Bélával, hogy elmegyünk Bukarestbe. Az említett reggelen bevágtuk gizda testünket az autóba és elindultunk. Adja magát az obligát kérdés: minek megyünk Mordorba? Ha nagy leszek, Lada leszek! Sokan úgy hiszik, hogy a…..

Hű, most látom csak, hogy lassan több, mint egy éve nem írtam semmit saját, metálszürke S70-esemről. Pedig meg voltam róla győződve, hogy nem így van, de valószínűleg csak a temérdek mivanavolvóval? – jellegű olvasói kérdés visszhangja rezonált a fejemben. Nagyjából…..
M@tek@
2012.05.12 11:53:06
@Gubo77: Én kérek bocsánatot... :-D
Véleményemet tartom, vezérműszíjat mezeileg így nem cserélnék.
Nem kioktatni akarlak Volvóból, nem is volt nekem olyan és nem is lesz, de évek tapasztalata ezt mutatja. De hát mindenki úgy csinálja ahogy akarja, én csak jót akartam.
Véleményemet tartom, vezérműszíjat mezeileg így nem cserélnék.
Nem kioktatni akarlak Volvóból, nem is volt nekem olyan és nem is lesz, de évek tapasztalata ezt mutatja. De hát mindenki úgy csinálja ahogy akarja, én csak jót akartam.
M@tek@
2012.05.12 11:55:15
@ommm: OK, rendben. Ezt ti tudjátok. Én nem merném. :-) Ennél én kicsit többet járok kocsival. :-)

A márkaszervizben visszahőköltek a bedöglött motorú, cserébe vészesen vijjogó és a tetejét fenyegetően nyitogató, beteg Astra kabrió láttán. Hozzám került.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
M@tek@
2012.03.23 00:34:10
@novothauto:
Már századik alkalommal emelem kalapom. Ha egyszer Pest felé járok, biztosan megállok egy alapos oszcilloszkópos mérésre. :-)
Szerencsére autópályán BP nincs messze.
Már századik alkalommal emelem kalapom. Ha egyszer Pest felé járok, biztosan megállok egy alapos oszcilloszkópos mérésre. :-)
Szerencsére autópályán BP nincs messze.

Slovakiaring, Dunaszerdahely, TC-pályanap. Közel hat kilométernyi pálya, hajtűk, dombok, húzós, hosszú ívek, három hosszú egyenes, a célnál konkrétan hosszabban, mint a Hungaroningen. Profi pálya, profi időjárás, profi szervezés - utóbbiért ezredszer is óriási köszönet a…..

Friss infókat kaptunk a Slovakiaringről a hétvégi pályanappal kapcsolatban. A hírek ráadásul - a szokásostól eltérően - jók. Először is olcsóbb lett a box-bérlet, 75 euró helyett már 60-ért ki lehet bérelni egy zárt helyet a gumiknak-felniknek-egyéb cuccoknak. Ha többen…..
M@tek@
2012.03.06 15:07:35

Négy vágyott családi autó a ringben, amelyek áruk miatt inkább csak céges flottákban tűnnek fel manapság. Veri a japán a németet? És a koreai hol jön a képbe?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
M@tek@
2012.03.02 09:00:08
@victor vacendak: Igen, ez lehetséges. Az EXEO jó ötlet. Kiváncsi lennék mit tud egy 12 éves technika a mostaniakkal szemben.

Állandó a vita, bemelegíteni álló helyzetben vagy elindulni? Mi a jobb a motornak és mi a jobb a környezetnek? És a pénztárcánknak? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..

Oldalról, messziről könnyű összetéveszteni egy Skoda Superbbel. Épp ez teszi lefegyverzően rokonszenvessé. Túl természetesen azon, hogy hétmillióért, egy közepesen felszerelt új Superb áráért vihető el. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..

Elméletben mindenki tud autót venni, de gyakorlatban pár apróság miatt képesek otthagyni egy ilyen remek vételt. Szerencsére nekem. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
M@tek@
2012.01.24 13:25:26
@Shadowbull: Tudod mit akartam rátukmálni? Octaviát, vagy hasonló kategóriájú koncernest (Golf IV, A3, Toledo, Leon). De magyarázd egy nőnek aki azt hajtogatja, hogy neki kis kocsi kell.
Öreg szarral járok majd én, de asszony legyen aránylag biztonságban.
Öreg szarral járok majd én, de asszony legyen aránylag biztonságban.

Röstelljük magunkat, hogy ilyen szakadt, lúzer, hatéves A6-os Audikba kényszerültek azok, akiknek nem jutott már a hamvas Superbekből. Tényleg, őszintén. És még nehezen is indulnak. Mi javasoljuk a márkaszervizt, ha valami gond van. Istenem, mi jöhet még?! Tata Nano? (Mindazonáltal…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Komfortja viszont szinte nulla, hangos és néha füstöl. :) Viszont ha ki tolom a szemét neki, akkor sem eszik többet 6 liternél.
Van egy 1,2TSI (Leon) zsír új kocsim is. Városban is használom. De a hosszú utakra, hétvégi kirándulásokra, csak ezt használom. Kényelmes, csendes, biztonságos és a vicc az, hogy 5,5 - 6 literből ezzel is el lehet járni, ráadásul nagyon kellemes tempóban.
Mit akarok ezzel mondani? Jó kérdés, mert én mind a két kocsit másért szeretem. Fogyasztásban sem tudok itíletet mondani, mert az 1,2TSI egy tele tankkal simán veszi a 900km-t.
Az ős TDI ami pénzt megevett az mind teljesítmény növelés volt, de ez ugye karbantartás is volt egyben az új kocsit meg csak tankolni kell.
Szerintem amíg tényleg nem jársz többet 20e km/év, addig a benzin a nyerő, csak 15000km cseréld le az olajat. Ha már erősen a 30000 felé közelít, akkor már a TDI felára megéri, föleg egy 1,6TDI. (új autónál)
Ha tehetném, csak egy kocsit tartanék, és valószínüleg egy erősebb Leon FR TDI lenne, mert a kilométerek csak gyarapodnak.
Bocsi,hogy hosszú lett.