Regisztráció Blogot indítok
Adatok
kunaakos

0 bejegyzést írt és 23 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
  Ha olyan megbízható lesz később, amilyen megnyerő most, akkor tényleg jó vétel lehet. Mindesetre mi megegyeztünk abban, hogy a Dusternek egyetlen komoly hibája van: hogy nem a miénk. Kéne, na. Mai cikkünk blogposztja...
De nem, Jürgen nem viccelt. Csupán összeadott, kivont és rájött, hogy ilyen nincs, de meg lehet csinálni. 1989-ben a Genfi Autószalonon be is mutatták, igaz, akkor még Montana néven. Valójában egy kicsit mindenki értetlenkedve állt az öszvér előtt. Nem értették sem akkor, sem…..
kunaakos 2010.04.11 12:12:00
Pár nappal ezelőtt határozott körvonalakat kezdett ölteni tízes listánk. Gyurmáztuk a jelentkezőket ide-oda, míg végül szűkült annyira a kör, hogy a Volvo, CX és Porsche után bemutathattuk a következő autót, a tegnapi Alfa 75-öst. Feltűnt azonban, hogy listánk egyre kevesebb…..
kunaakos 2010.03.29 01:05:52
A minap matattam valamit a garázs előtt, és átgurult hozzánk Capris, aki az utcában lakik, és valóban van egy hármas szériás fekete Ford Caprija. De kivételesen nem a Caprival gurult át, hanem ezzel itt:Egy eredeti Csepel BMX-szel. Akkor készült, amikor a Csepel még egy hatalmas,…..
Belsőség Agresszív Audi attak 2009.02.12 13:00:00
Ismét egy zseniális Super Bowl reklám. Rövid, velős, mosolyfakasztó. A Szállító 3 film és az Audi A6 promója. Bár nem tartozom az Audi feltétlen hívei közé, a tény, hogy a 3 literes V6-ost egy jópofa, szíjhajtású mechanikus kompresszorral (Roots) töltik fel, melengeti autóbuzi…..
Nem egy film van, ami motorokról vagy motorosoknak szól, esetleg egy-két jelenet erejéig felbukkan benne valamilyen kétkerekű. A legtöbbjükben csak egy tárgy, szimpla közlekedési eszköz, rosszabb esetben a gonoszság szimbóluma valami rettenet zs-kategóriás filmben. Arra, hogy olyan…..
Belsőség Heti merítés 2009.02.01 16:57:00
Az ember olvasgatja a végtelennek tűnő, általános iskolai dolgozatnak is pocsék vagy éppen bőrkötésbe való irományokat, és valahogy megjön a kedve az íráshoz… Amíg élek nem felejtem az első találkozásunkat: a Suzukin vizsgázott friss jogsimat szorongatva a kabátomban,…..
kunaakos 2009.02.02 13:28:05
@loláb: a V8 szerintem nagyon jó befektetés, csak még nem érett be. mérföldkő volt a karikásoknál. nem legendás, még csak nem is karakteres modell, de azóta nem is erről szól az audi. sem autópályán, sem kiszálláskor nem vall(ott) vele szégyent az ember, már ha ezt jelenti neki az Autó.
majd ha 40 éves lesz... mármint a V8.
a tulajnak pedig elismerésem. igaz, hogy a fekete lámpák és spoiler nem illenek az összképbe, de végigolvasva az ítéleteket, biztos vagyok benne, hogy méltó helyükre kerülnek, idővel :)
kunaakos 2009.02.02 13:34:57
@Vé8: láttam egy egész szépet (képből ítélve gyári) svéd oldalon hirdetve. ~1500EU. automatás, bordó. de lehet, hogy az ottani időjárás nem kímélte...
ott elég sokszor van potom áron autó.
Belsőség Élmény. Zacskóban? 2009.01.28 15:45:00
A pályán elért eredmények túlszárnyalták legmerészebb elképzeléseinket is.Ezt nyilatkozta a 45 éves Michael Pettitas, mikor 15 évnyi kutató- és fejlesztőmunka, valamint 4 évnyi bürokratikus szélmalomharc után végre-valahára forgalomba állíthatta és tesztelhette járművét. A…..
Kedvcsinálónak íme egy rakás káprázatosan szép fotó a Delugan Meissl által tervezett épületről, és a benne megcsodálható ikonikus autókról. A prototípusok, Le Mans és Monte Carlo győztesek, híres és hírhedt modellek tárháza kötelező program minden márkarajongónak, vagy a…..
"Mennyire utálom a széles szarokat, amik 2-3 dugót is elfoglalnak!" - írta eszpee és tökéletesen egyetértek vele. Igaz, hogy a dugók többsége pici, de éppen elég egy-két nagy ahhoz, hogy ne tudjuk használni az ötlyukas hosszabbítót. Nem úgy ezzel a hosszabbítóval, amit…..
kunaakos 2009.01.26 13:25:04
@moli: "ugyanez van a pendriveoknal is"
teljesen egyetértek... s ráádásul az asztali gépeknél egymás mellé raknak 6 usb csatlakozót is... rossz esetben egy pendrive és egy dongle, s azzal a többi használhatatlan...
zseniális ötlet, kár hogy nem én találtam ki (pedig hány óra ment el eddig életemből dugasz-rubikozással)
www.toxel.com/tech/2009/01/06/modern-electrical-outlets-and-power-strips/ -azért ezek sem rosszak.
Bigyóblog Netbook után NetTop 2009.01.16 12:23:00
Szinte nem múlik el nap, hogy ne mutatnának be egy újabb netbookot. A piacot elárasztották az olcsó minilaptopok. Lehet, hogy a következő néhány hónapban az olcsó asztali pécékől szólnak majd a kütyüblogok. Mindenesetre az Asus után az MSI is bejelentett egy kicsi, olcsó asztali…..
kunaakos 2009.01.26 13:17:21
sokan azt hiszik, hogy a számítógép csak farcryra meg gtara jó.
"Az Atomot nem asztali gépekbe tervezték, hanem ultrahordozható, nagyon kis energiafelhasználású akkumulátoros kütyükbe. Az asztali PC viszont egyik sem. Ott nem fontos sem a 2 Wattos fogyasztás sem az icipici processzorméret, amikért cserébe föláldozták a teljesítményt." - na hagyd csak a kétmonitoros, crossfire-os, nyolcmagos, tizenhat giga memóriás, 7.1es, ötmerevlemezes külön dvd-írós blurayes, beépített kávédarálós géped napi 24 órát futni a teljesítménye 1%át lefoglaló skype-al, torrent klienssel, webrádióval, vagy hasonlókkal (nehogymá' kis otthoni webszerverről legyen szó, vagy soroljam még mi egyébre jó egy ilyen?), s mérd le mennyibe kerül neked havonta pusztán az áram amit elfogyaszt...
kezd leesni?
s az, hogy ez tud-e HD-t játszani, vagy nem... egyszerűen hülye kérdés. én sem a NASA-hoz járok házimozizni, pedig egy 1.6os celeron M-em van.
én mar vártam, hogy valamelyik gyártó lépjen erre is. ott a mac mini, meg a dell apró "studio" fantázianevű asztali gépe, de nem épp budget kategóriában (s ha a szekrénybe rakom port szivni, meg néha arrébb lökdösni egykét fájlt a szájbertérben, hiába a szép design)
az ár mondható meredeknek, ha csak a teljesítményt nézzük. de a mérete meggyőző, valószínűleg a fogyasztása és zajszintje is.
inkább ez mint egy tizenhatmagos proci, és videokártya ajándék atomerőművel és gleccserrel (hogy hűteni is tudd).
Új szolgáltatással előállni a számítástechnikában ma már szinte lehetetlen. Ha valaki azt gondolja, olyat talált ki, ami sok embernek hasznos lehet, működik is, de mégsem talált versenytársakat, akkor jó eséllyel csak arról van szó, hogy nem keresett elég alaposan a…..
Belsőség A hálózat 2009.01.16 11:36:00
Nem marad előlünk rejtve semmi, aminek kereke és motorja van. Mindenütt ott vagyunk, galaktikus hálózatunk a Tejútrendszertől a Sculptor csillagképig terjed. Sötét anyag, olvasóink pedig kutató-fürkésző csápjaink.Tudjuk már, hogyan néz ki az új E-Klasse (gonosz énem itt sikít:…..
- Revier? …- Autobahn!- Tempo?- Mörderisch!Mindig, de mindig hangosan kell felolvasnom, hogy elnyomjam a szinkront („körzetük az autópálya, tempójuk halálos”), és hangosan röhögjek, még ha épp egyedül vagyok is. Tempo: möredrisch, muhahahaha! Mörderisch, ezt nem…..
kunaakos 2009.01.10 01:58:36
@shaft: ha lenne egy malacorrúm, én biz' már háromért is.
jó poszt, autóbuzériából jeles.
de a legfőbb kérdés nem vetődött fel, mégpedig az, hogy azóta a producer, vagy a rendező vezeti a phaetont?
 A Lenovo W700ds kétképernyős laptopot bemutatták a CES-en, azok a szerencsések, akik Las Vegasban vannak, ki is próbálhatták. Ára is van már, 3663 dollárért kapható, ez átszámítva mai árfolyamon több mint hétszázezer forint. Ebből is látszik, hogy kifejezetten munkára…..
...és akkor az alkotó sebes tenyerére támaszkodva, fájós derekához kapva kihúzta magát, izzadságtól gyöngyöző homlokán utoljára végigsimított csatakos törölközőjével, majd büszkén végignézett a játékos ívek és formák találkozásán. Szinte vakította a sátáni…..
A gazdasági válság ellenére jó évet zárt a BMW M GmbH, hiszen 2008 novemberéig bezárólag 22 340 autót adott el, ami az egy évvel korábbi eredményhez képest (14 092) több, mint 58 százalékos NÖVEKEDÉS.Az új E90 M3-nak köszönhető a siker javarésze, hiszen viszik,…..
kunaakos 2009.01.05 19:50:35
@makmarci: az 1.3as multijet egy kivalo motor, peldaul pandaban. nekunk az van, orszaguton elozni nem merek vele, 130nal mar kicsit reszket a terdem, de forgalomban, varosban, nincs az a bmw... :) (azert egy 100hpre gondolkodas nelkul elcserelnem, ha lennenek mifelenk is jarhato utak...)
kedves kotekedok, lehet fikazni m3ast, dieselt, civicet, sot, bentleyt is (az a rohadt phaeton, ugyebar..), de egyszerubb megoldas mast venni/epiteni. mert annak ellenere h igazi golf GTI az nincs, valasztek van boven. hasznaltpiacon is...
jarjunk ket labbal a foldon.
Elnézést kérek mindenkitől, hogy egy tökéletesen értéktelen autó tökéletesen értelmetlen életben tartásával feltartom, én sem értem, miért csinálom. Valaki a múltkori posztban felajánlotta, hogy megcsinálja nekem a Pandát, de ez a Bushido útja, vagy hogy is van a szamurájos…..
kunaakos 2008.12.23 19:07:44
Az oltcit viccnek is rossz. En azt hittem kolyokkoromban, hogy ketutemu, mert minden tankolasnal nyitottak fel a motorhazfedelet, s toltottek bele az olajat szuleim, pont mint nagyapam a trabiba...
Mi zsirujan vettuk, s nyuztuk is szegenyt tobb mint tiz evig. Ujkoraban tenyleg ude szinfolt volt az akkori dacskok mellett (miert, volt meg mas auto is a foldon? ja persze, ARO...), igenyesebben volt legyartva, tobbet tudott: ohh, az ezernyi kapcsolo a muszerfalon (meg a kanyarjelzo is billenokapcsoloval mukodott, nem palcikakkal), a futurisztikus kormany, a mubor a valtokaron... es az igazi kesztyutarto! Nehany ev mulva viszont kenkoves pokol. Legutolso emlekeim szegeny doggel, hogy nyaron padlogazzal szaguldozunk (80 km/h - a vegsebesseg.) es a szellozon omlik be a kartergaz... lehuzott ablakok mellett is gyonyoruen kirajzolodtak a fustben a lemeno nap sugarai... Pedig volt benne loero boven, legfennebb haromszor kellett nekifussunk hidegebb reggeleken a hazunkhoz kozeli hidnak, hogy sikeruljon atmenni rajta (nem volt egy Mont Blanc, tessenek elhinni). A legszebb megis a hangorgia volt, ami ezeket kiserte, a szomszedok meg is jegyeztek miutan eladtuk, hogy mar nem tudjak reggelente, mikor megy a doktorno munkaba - ok ket hazzal arrebb laktak. A hangot a folyton kilukado kipuffogodobnak koszonhettuk, ugyanis ezekbol az auto legalabb annyit elfogyasztott mint olajbol es benzinbol. Nem tudom mi a magyarazata, de max. egy honapig tartott az uj.
A kovetkezo tulaj azzal indokolta a vasarlast, hogy kis motor van benne, kevesebbet fogyaszt mint dacia, jo lesz az varosba. Lehet azert nem emlekszem mar az arcara, mert itt megfordultunk a noveremmel, es elvonultunk egy masik szobaba, hadd ne rohogjuk szembe szegenyt. Nekunk 10-12 liter benzint is megevett. Vegul eladtuk kokemeny hat millio roman valutaert, kapu elott allva integettunk a tulajnak, s remeltuk hogy legalabb akkor, utoljara nem hagy sz*rban az a rohadt dog, s atmegy a hidon elsore - es at is ment.
Talan az mond a legtobbet az oltcitrol, hogy az utana kovetkezo mezei daciank egy BMW volt hozza kepest... csendes volt, megbizhato, keveset fogyasztott, alig kellett szervizelni, volt benne ero, volt benne hely, kenyelmes volt, es biztonsagban ereztuk magunkat benne. Persze, most en is hasamat szorongatva fetrengenek a foldon a rohogestol, ha valaki igy jellemezne nekem egy dacia 1310et, de egy oltcit utan...
Szoval, Csikos ur, elobb vegye a szajara Urunk nevet, minthogy egy rozsdas Oltcitot emlegessen... Volt nekunk fiatunk, oltcit elott, kozben, es utan (jelenleg is egy Panda van, de az alig ment ki garanciabol, es imadjuk), s meg az a rohadt piros 128at sem utaltuk annyira, mint a roman citroent, pedig az legtobbszor meg beindulni sem volt hajlando.