Adatok
zazooo
0 bejegyzést írt és 237 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Úgy ültem neki az első galantos posztomnak, hogy megírom a sztorit az autóvásárlás első pajzán gondolatától a jelenig, amikor már néhány hónapja használom az autót. Nem sikerült. Túl göröngyös volt a Galanthoz vezető út, és a vétel utáni eufóriát követő…..
zazooo
2015.03.16 15:20:06
úúúristen, ez a palackemelős lehúzó ez gyönyörű, teljesen könnyes lett a szemem :D ezek szerint van ami tud elfeküdve is működni? Az én kis value változatom azt nem szereti...
Az előző részek tartalmából:Elkezdtem Volkswagen Bogarat keresni.Vettem egy bogarat, örültem neki.Elkezdtem szerelgetni, kiderült, nagyon élvezetes dolog.Kasznit cseréltünk rajta, szép sárga lett.Az egyik részben pedig felpolíroztam Ezúttal lerobbantunk az út szélén
Lilla: Ez a…..
zazooo
2014.09.01 17:58:40
@deak.atti: két elméletről tudok a féltengelytörést előidéző okra: az egyik, hogy az évek alatt fellazul a kerékagy-tengelyvég kúpos kapcsolata, majd mocorogva egyre lazább lesz (szerencsés esetben nyiszog is, amit legalább van esély észrevenni), és az állandó nyüsztetéstől a tengely végén lévő ék helyétől kezdődően elfárad az anyag. A másik, hogy a nagy féltengelycsapágy mögötti szimering hal meg, átereszti a váltóolajat az amúgy zsírral töltött csapágyba, kimossa belőle a zsírt, és az így innentől jelentkező melegedések fárasztják le a tengelyt, pont a legterheltebb helyen.
Tényleg csak kicsit bénázott az alapjárat, de egyre többször, no meg gázrángatásra kicsit füstölt is. A gyújtásra gyanakodtam, hiszen azóta rakoncátlankodott a motor, amióta a Monfalcone-Modena útszakaszon többször ronggyá áztunk, majd a legdurvább özönvízben elhajtottunk…..
zazooo
2014.07.29 18:22:14
@zagyvalaszlo: igen azt már többektől hallottam hogy a szlovén úthálózat alaposan megtanít arra hogy megéri kifizetni a pályadíjat, mert minden más út vagy alattomosan rávisz a pályára, vagy teljesen használhatatlan + esélytelen irányba haladni rajta :D úgyhogy mindenképp pálya lesz, az utolsó 40 km kivételével, ott lesz érdekes a dobfék
Hókuszpók
Egyszer kibéreltük a Műegyetem Schönherz Zoltán Kollégiumtól, hogy ezzel menjünk Görögországba. Ez volt életem legnagyobb autószerelése, a 3 hét alatt gyakorlatilag folyamatosan autót szereltünk.
Az enyémet szerdán gyártották!
Előzőleg 11 évig Opeljaim…..
zazooo
2014.07.15 12:24:43
@Make Valamit: 1.1 VW motor volt benne, gondolom ezért volt hozzá ott is gázbowden meg termosztátház, és ahogy nézem az összes probléma is a motorból vagy a -ki tudja milyen minőségű- beletákolásból származott ;) gyári motorral sztem gond nélkül megjárták volna :D
+ a barkiban gyárilag sosem volt Jikov, azt végig az egytorkú NDK karbival gyártották :P
+ a barkiban gyárilag sosem volt Jikov, azt végig az egytorkú NDK karbival gyártották :P
Tavaly szinte ugyanekkor szintén a KDNP családról alkotott véleményéről írtunk. Most megint muszáj.
Tegnap, mikor a parlament megszavazta Matolcsy csomagját és az új választási törvényt, a törpepárt benyújtott egy, a frakció valamennyi tagja által aláírt módosítót az…..
zazooo
2012.11.13 14:56:06
@Schindler Pistája: aztán visszük a befizetett adót, meg a megtermelt GDP-t is, 'szt köszönjük szépen ;)
Beteges hajlamaim ellenére most nem gúnyolódni szeretnék, hanem megérteni, illetve megértetni valamit. Ritkán fordul elő ugyanis, hogy alkalmunk van felfogni, (egy szituáció áttekintő megismerése kapcsán) egy másik ember cselekedeteinek valós mozgatórugóit. A tegnap esti…..
Haza és Haladás Blog
Köztársaság, kiegyezés, kilábalás – Vízkeresztkor Magyarországról
2012.01.09 12:39:00
(The article is available in English.) „Úgyse hiszi senki el magának, hogy amit lát, az tényleg van, hanem várja, hogy a valódi látványt jelző kürtszó felharsan.”(Kispál és a Borz: Zsákmányállat)A Haza és Haladás Közpolitikai Alapítvány egy évvel ezelőtt…..
zazooo
2012.01.11 14:38:48
@hhh.: wiki:
"2007 és 2008 között önkormányzati és területfejlesztési, majd 2009-ig nemzeti fejlesztési és gazdasági miniszter a második Gyurcsány-kormányban."
Az elkúrtuk az ugye leginkább a 2002-2006 közötti időszakra vonatkozott, amennyire én tudom. Amiben ő úgymond benne volt, az a 2. Gyurcsány kormány "Helyrehozzuk"-ja, amit leginkább a "nem adunk 300 forintot az orvosnak" fidesz fúrt minden eszközzel, meg persze a csökkentértelmű MSZP és a 2008as válság első, sokkal durvább hulláma.
Most akkor hasonlítsd ezt az elmúlt másfél év kisebb válság melletti felülmúlhatatlan elmatolcsizásához, aztán hadd kérdezzem meg hogy miről is beszélünk?
"2007 és 2008 között önkormányzati és területfejlesztési, majd 2009-ig nemzeti fejlesztési és gazdasági miniszter a második Gyurcsány-kormányban."
Az elkúrtuk az ugye leginkább a 2002-2006 közötti időszakra vonatkozott, amennyire én tudom. Amiben ő úgymond benne volt, az a 2. Gyurcsány kormány "Helyrehozzuk"-ja, amit leginkább a "nem adunk 300 forintot az orvosnak" fidesz fúrt minden eszközzel, meg persze a csökkentértelmű MSZP és a 2008as válság első, sokkal durvább hulláma.
Most akkor hasonlítsd ezt az elmúlt másfél év kisebb válság melletti felülmúlhatatlan elmatolcsizásához, aztán hadd kérdezzem meg hogy miről is beszélünk?
Itt az ideje rendbe tenni a dolgainkat, ha már így is benne vagyunk a slamasztikában nyakig. Kérem, a Népnyúzás 2.0 legyen már ésszerű!Mai publikációnk blogposztja...
zazooo
2011.12.07 12:01:46
@gigabursch: Mondtam hogy legyen autópályamatrica, azzal semmi bajom nincs. Mondjuk így hogy legkevesebb 10 napra meg kell venni nyilván a f*szom se fogja, de ez egy másik kérdés.
Ukrán kamion meg nem fog az alternatív főúton kanyarogni, főleg mert azt már rég besúlykorlátozták mindenhol.
Ukrán kamion meg nem fog az alternatív főúton kanyarogni, főleg mert azt már rég besúlykorlátozták mindenhol.
Amit januárban megpróbáltunk, mostanra beérett. December 1-től sokkal könnyebben szerezhet százhuszonöt köbcentis motorokra érvényes jogosítványt, aki már rendelkezik B-kategóriás vezetői engedéllyel. Megnyílt az út az olcsóbb, gyorsabb és praktikusabb közlekedés felé.…..
Úgy hírlik, jövőre alapjaiban változik meg az autópálya-használat fizetésének rendszere. És az a kép, ami kibontakozik előttünk, több mint rémisztő... Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Végre átlendültem a mélyponton. Teszek rá, hogy ismét feltörték a Suzukimat. Ehhez megfelelő előzményekre volt szükség, és azokból nem is volt hiány: a tizenhárom év alatt összesen négyszer nyúltak bele, háromszor a házunk előtt. A pontos okokat ugyan továbbra sem ismerem,…..
A múlt pénteki szmogriadónak már a kihirdetése is szabálytalan volt, hiszen nem hagytak felkészülési időt az embereknek. Tamás mindezek ellenére reggel tájékozódott és jogkövető állampolgárként meghozta a szükséges áldozatot, autóját otthon hagyta. A média hangos volt …..
Néha napján én is járok azon az úton, ahol a mai poszt beküldője, Réka. A kerékpárosokkal ugyan még nem volt bajom, annyira sosem volt szűk az út hosszabb szakaszon, hogy ne lehetett volna bármelyiküket rövid időn belül megelőzni. Ellenben eszetlen autóstársaim simán…..
zazooo
2011.09.29 11:02:09
@Toxxxi:
Ez azért gyenge érv mert senki nem tudja kiszámolni mikor lesz piros a lámpa, szóval ugyanannyi esély van arra hogy átcsusszan a zöldön köszönhetően annak hogy 3 tötymörgőt megelőz, minthogy épp beszopja a pirosat és utolérik. Így aki el akarja érni, az előz, aztán hol sikerül neki, hol nem, ettől még nem kéne kárörvendően általánosítani amikor épp rosszul jött ki..
én legalábbis nem szoktam ezt visszatartó érvnek tartani, 50%-ban be is szokott jönni :)
most persze normális előzésről beszélek.
Ez azért gyenge érv mert senki nem tudja kiszámolni mikor lesz piros a lámpa, szóval ugyanannyi esély van arra hogy átcsusszan a zöldön köszönhetően annak hogy 3 tötymörgőt megelőz, minthogy épp beszopja a pirosat és utolérik. Így aki el akarja érni, az előz, aztán hol sikerül neki, hol nem, ettől még nem kéne kárörvendően általánosítani amikor épp rosszul jött ki..
én legalábbis nem szoktam ezt visszatartó érvnek tartani, 50%-ban be is szokott jönni :)
most persze normális előzésről beszélek.
Tiborc rögtön három gyakori problémát is megpendít posztjában, valamennyihez hasonló eset többször szerepelt már itt a blogon is. Levélírónk gyakorlatilag külön rovat beindítását javasolja, mivel ezen három probléma egyaránt az oda nem figyelésre vezethető vissza. Egyesek…..
zazooo
2011.09.20 10:59:57
@ColT: és? ő nem tart jobbra, azon te nem tudsz segíteni.
én csak azt mondtam hogy ne terjesszük ezt a butaságot hogy ilyenkor szabálytalan mellette _folyamatosan elhaladni_ jobbról, mert nem az. kivágni mögüle aztán visszajönni elé, na az már jobbról előzés.
én csak azt mondtam hogy ne terjesszük ezt a butaságot hogy ilyenkor szabálytalan mellette _folyamatosan elhaladni_ jobbról, mert nem az. kivágni mögüle aztán visszajönni elé, na az már jobbról előzés.
A helyszín valóban szerepelt néhány hónapja itt. Persze nyilván nem az újpesti István út az egyetlen, ahol a hiányos vagy a korábbról megmaradt, de le nem kapart felfestés teremt balesetveszélyes helyzetet. Mivel a norc.hu-n egy építkezés időszakát láthatjuk, feltételezem, hogy…..
zazooo
2011.09.06 10:17:02
@AZso.hu: 2011-ben is menő dolog ez a tőlünk nyugatabbrázás? Én már 1992-ben is kurvára untam...
Észrevettem, hogy tegnap kimaradt egy poszt, de sajnos szinte mindenki nyaralni van, köztük én is. Az idő szar, de nincs mit tenni. Azonban Nektek ettől még nem kell olvasnivaló nélkül maradni, úgyhogy Bendegúz levelét ajánlom figyelmetekbe. Igazat adok Neki, én is úgy látom, hogy…..
zazooo
2011.07.24 18:11:34
@Los Alamuszi: egyszerű helyzet, rosszul tudták ők is.
"c) Előzés: járművel az úttesten azonos irányban haladó jármű melletti elhaladás. Párhuzamos közlekedés esetében a különböző forgalmi sávokban folyamatosan haladó járművek egymás melletti elhaladása nem minősül előzésnek."
ennyi, viszon'látásra.
"c) Előzés: járművel az úttesten azonos irányban haladó jármű melletti elhaladás. Párhuzamos közlekedés esetében a különböző forgalmi sávokban folyamatosan haladó járművek egymás melletti elhaladása nem minősül előzésnek."
ennyi, viszon'látásra.
zazooo
2011.07.24 18:12:32
@guderian: teljesen szabályos volt, lásd az előző hsz-t :)
Gyakran tapasztalom - főleg lakott területen kívül - hogy a megengedett 90 km/óra sem elérhető, sokan messze nem annyival mennek. És az is tipikus, hogy több sáv esetén a belsőben ragadnak a sebességtől félő autósok. Holott lakott területen kívül már tényleg szabálytalan.…..
zazooo
2011.07.21 16:08:51
@tizenot: az előbb pont ennek a fordítottjával védted a szuzukist :D mindegy, én itt ezt befejeztem, van az a parttalan vita ami egy idő után csak fárasztó...
zazooo
2011.07.21 16:10:31
@tizenot: ...és még sapka sincs rajta :D
zazooo
2011.07.21 17:08:53
@tizenot: te olvastad a posztot? melyik szállt ki a kocsijából és nyitott rá a másikra észt osztani? akkor?
Pontosan ilyet láttam a minap a Szentmihályi út egyik kereszteződésében, mint amit bara_o) írt meg. Kiegyensúlyozott nő lehet, ha nevetéssel intézte el a lenti helyzetet, ellentétben az előtte várakozóval... Kedves harminc körüli hölgy, Te, aki valszeg gödöllői vagy, mert a…..
Gépjárművezetői oktatásban és vizsgáztatásban kereshetnénk bőven hibát. Sokszor látok olyan tanulóautókat a forgalomban, akik nem mennek a megengedett sebességgel sem. Ehhez még hozzájön, hogy sajnos vannak kötekedő vizsgabiztosok, akik abba is beleszólnak, aminek nincsen…..
zazooo
2011.07.08 15:52:25
@KovA: De ha létező problémákat is vetsz fel, azzal kezded hogy nem jogos a bukta, pedig annak az ellentéte az, hogy átengedik.
Van abban valami amit utána mondasz, de akkor annál inkább jogos, hogy most nem engedték át.
Van abban valami amit utána mondasz, de akkor annál inkább jogos, hogy most nem engedték át.
zazooo
2011.07.08 16:00:06
zazooo
2011.07.08 16:50:38
@Simet: Mondjuk ha nem csak végletekben gondolkodunk, akkor mondjuk azt hogy ha indokolatlanul nem érzi biztonságosnak, akkor az oktatónak -ezt felismerve és ehhez alkalmazkodva- úgy kéne vele közlekednie hogy ez is javuljon. Ha sehogysem megy, akkor jön az hogy alkalmatlan.
Visszatértem a külföldi száműzetésemből, úgyhogy lassan én is visszazökkenek a régi kerékvágásba, megint fogjátok időről időre a nevemet látni a posztok címe alatt, amennyire engedi az időm. De itt most nem is az én nevem a lényeg, hanem ezúttal Tibi, aki leosztott egy…..
zazooo
2011.07.06 18:11:08
@gaborilster: bazzeg hol élsz te hogy itt senki nem ad elsőbbséget? annyira kurvára unalmas hogy minden poszthoz van 15 hápogó hogy itt mindenki hülye nyugaton meg mindenki okos...
csak mondom neked hogy a sokat ekézett pesti közlekedésben eddig nekem _mindig_ megadták az elsőbbséget, és én is megadom másnak. sőt, még csak megfigyelnem sem sikerült ennek az ellentétét soha. pedig elég sűrűn mászkálok kocsival és motorral is.
meg ez a nyugatosdi, istenem... persze ott nincsenek hülyék igaz? meg szabályszegők sincsenek, a rendőrök csak díszek mi? sőt, seggük sincs, mert csak úgy elpárolog belőlük a szar, ugye? ez 1992-ben hangzott jól utoljára, azóta csak gáz.
szóval kicsit figyeld már mit írsz jó, rohadt idegesítő ez a közhelyhalmozás. illetve nem közhely, mert a közhely legalább igaz...grr...
csak mondom neked hogy a sokat ekézett pesti közlekedésben eddig nekem _mindig_ megadták az elsőbbséget, és én is megadom másnak. sőt, még csak megfigyelnem sem sikerült ennek az ellentétét soha. pedig elég sűrűn mászkálok kocsival és motorral is.
meg ez a nyugatosdi, istenem... persze ott nincsenek hülyék igaz? meg szabályszegők sincsenek, a rendőrök csak díszek mi? sőt, seggük sincs, mert csak úgy elpárolog belőlük a szar, ugye? ez 1992-ben hangzott jól utoljára, azóta csak gáz.
szóval kicsit figyeld már mit írsz jó, rohadt idegesítő ez a közhelyhalmozás. illetve nem közhely, mert a közhely legalább igaz...grr...
Piroslap
Daniel Cohn-Bendit sallerja Orbánnak az EU Parlamentben (videó magyar szöveggel)
2011.07.06 08:21:00
Lehet, hogy a Orbán Viktor atomjaira röhögte magát azon, hogy az EU Elnökeként az EU diktátorát, azaz magát támadta. *** Ugyebár az úgy volt, legalábbis a whig történetírás szerint, hogy Orbán kiosztott egy pár kokit és sallert Brüsszelnek. És persze mi más is…..
zazooo
2011.07.06 12:45:31
Kettős érzésekkel olvastam el Mónika levelét. Hiszen ő is elég szabálytalan volt, mégis az bosszantotta fel, hogy a másik fél egy testesebb járművel szintén szabályt sértett. És ezzel kialakult egy veszélyhelyzet, mely szerencsére nem végződött balesettel. Ennyire azért nem…..
zazooo
2011.07.05 11:43:48
@Dscdbb: hülye volt az oktatód. Én legalább 10 különböző okos embertől hallottam (ebből az egyik a kresz, másik a gyakorlati oktatóm), hogy ez egy nagyon veszélyes tévhit, elsőbbség az elsőbbség mindkét táblánál, a STOP azt jelenti hogy állj meg, utána ugyanazt jelenti mint a macisajt.
De nem tudom mit kell magyarázni meg gúnyolódni, ott a belinkelt szöveg, abból is kristálytiszta hogy nincs különbség a kettő között, olvasd el újra...
De nem tudom mit kell magyarázni meg gúnyolódni, ott a belinkelt szöveg, abból is kristálytiszta hogy nincs különbség a kettő között, olvasd el újra...
Nem akarok senkit sem a bűnbe csábítani. De ha már felvetted, csináld ésszel, nem? Mai cikkünk blogposztja...
zazooo
2011.06.29 14:47:07
@newnt55: kriminológia első órán szokott elhangzani az az okosság, hogy nem a büntetés mértéke a visszatartó, hanem az, hogy biztosan bekövetkezik. Ezért ordít az ilyen szabályozásról (mint a 300.000-es gyorshajtásról, meg a 100.000-es piroslámpáról), hogy a valódi célja a pénzbeszedés. Nem is nagyon változott tőle semmi. Ha pl. _minden_ lámpán lenne kamera, és _garantáltan mindig_ postáznák a csekket, ezer forint is elég lenne :P
Persze ez pénzbe kerülne, nem pedig pénzt hozna.
Persze ez pénzbe kerülne, nem pedig pénzt hozna.
Sokszor téma itt a blogon a közlekedés autópályán. Tothos összegyűjtött néhány, a sztrádák használatával kapcsolatos általános, ugyanakkor fontos tanácsot. Nemcsak a KRESZ betartásáról van itt szó, hanem olyan játékszabályokról, amelyek betartásával talán kevésbé…..
zazooo
2011.06.28 12:57:08
@Rong: teljesen fölösleges ezen vitatkozni, 5678szor került elő a blogon, mindig ugyanez a vége: az emberek egy része felfogja hogy le kell menni mert jobbratartás, a másik erősködik hogy ha maximummal megy akkor nem kell mert nem tartja fel. Teljesen parttalan vita, és sosincs vége. Egyszer elég beírni, és bízni abban hogy páran megértik abból hogy olvassák, vitatkozni teljesen értelmetlen, mert a tapasztalat az hogy reménytelen meggyőzni azt aki önkéntes nevelőt akar játszani.
A szabálytalan autó elsőbbségéhez amúgy érdemes azt feldobni, hogy kimész -e a macisajt mögül az 51-gyel közeledő elé? Szabálytalan nem, akkor nincs elsőbbsége :D ugyanez...
De mindegy, nem kezdem el én is, nincs érteme :) csak vicces...
A szabálytalan autó elsőbbségéhez amúgy érdemes azt feldobni, hogy kimész -e a macisajt mögül az 51-gyel közeledő elé? Szabálytalan nem, akkor nincs elsőbbsége :D ugyanez...
De mindegy, nem kezdem el én is, nincs érteme :) csak vicces...
zazooo
2011.06.28 13:01:32
@zazooo: Ja, a kötekedés ellen: nyilván akkor mész le ha tudsz, nem 2 kamion közé 10 méteren, nem 80-ra visszalassítva, az nem fér bele a "ha tudsz"-ba. Nyilván. Csak ésszerűen, és hirtelen mindenkinek könnyebb lesz.
Múltkor a fővárosból kaptunk posztot, ami egy veszélyes zuglói kereszteződés problémáját írta le. Én legtöbbször inkább a bevásárlóközpontok környékén tapasztalom a parkolóban, hogy az autósok megzavarodnak és rögtön elfelejtik a jobbkézszabályt. András is rendre…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz