Adatok
MC_Pite
0 bejegyzést írt és 91 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Teszt: Volvo 7700 helyközi csuklós
Mi lenne ebben az őrültség? Eleve nem nekem kell vezetni, ez már önmagában el kell hogy adja a helyközi autóbuszt. Ennek ellenére mindenki, akinek megemlítem, hogy busszal megyek, úgy néz rám, mintha legalábbis az Iszlám Államhoz…..
Lehetne nyavalyogni egy sort a Fast and Furious szériáról, de több okból sem teszem. Az egyik, hogy láttam, tizen- huszonéves autóbuziknak mennyire fontosak ezek a nekem csak blődli filmek. És ha ilyen bárgyú akciófilmek a kapudrogok a jövő/mostani generációnak, hogy autófüggővé…..
MC_Pite
2015.04.16 12:04:46
Nincs ebben a sztoriban semmi, csak egy történet egy ellopott és megtalált autóról, ami végül mégsem lett meg. Mert csak.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Kétezres évjárat, négy légzsák, ABS. Csikós hetekig büntetett verbálisan, jól célzott mérgezett nyilakkal, mert elhagytam a közös egyházunkat, és meg mertem venni a szerkesztőség legfiatalabb autóját: egy olcsó, lepukkant, elárvult cápa Galantot. Ám egy autóvásárlásnál…..
A címben szereplő szó volt az egyedüli, amit sokéves újságírói múlttal a hátam mögött képes voltam kommentben kiizzadni magamból e videó láttán. Szerintem egész jól kifejezi a látottakat. Andreas Martinsson kis műhelye csinálta a gépet és ő maga is vezeti. Szeretgeti,…..
MC_Pite
2015.01.27 18:15:15
@Adammer: Ugye ugye, öv, hátul is. Videóznom kéne lassan hátsó utasaim arcát mikor indulás helyet annyit mondok csak hogy 'öv'. Nem esik le... majd néznek nagyon hülyén: 'Hátul is?'
Erre vissza szoktam kérdezni hogy szerintük az autó hátulja lassabban, vagy máshova megy? Haveroknak még hozzá teszem hogy nem akarok vért súrolni a huzatból, marha nehezen jön ki belőle...
Engem is kövezhettek, tetszene a hangja, ha nem folyamatosan tiltásig tolná, ez már inkább fáj mint jó...
Erre vissza szoktam kérdezni hogy szerintük az autó hátulja lassabban, vagy máshova megy? Haveroknak még hozzá teszem hogy nem akarok vért súrolni a huzatból, marha nehezen jön ki belőle...
Engem is kövezhettek, tetszene a hangja, ha nem folyamatosan tiltásig tolná, ez már inkább fáj mint jó...
A hétvégén felszántotta a netet a Totalcar híre, miszerint a VW gyártásba veszi az új Trabantot.
Pedig a Totalcaron nincs is ilyen hír. Akkor mégis, hogyan?
Így. Tessék megnézni a böngésző címsorát, meg alul azt a fekete sávot!
A SHRTURL.com egy tipikus prank-oldal,…..
MC_Pite
2015.01.25 17:58:43
@Emmanuel Goldstein: Ha valaki vmiért elbambul, az is dolog (az autóban is fb olvasásról inkább nem mondok semmit) - de amikor elindul a sor, a második akkor veszi le a lábát a fékről (mert álló helyzetben sík úton is, este is, nyomni KELL a féket, had vakuljon a mögöttünk álló) amikor már egy személyautónyi hely van előtte. Kuplung, egyes, elindás (sima vagy pótos IFA már beférne) - majd a következő autós ugyanígy, a következő szintén... A hülye németek/osztrákok/szlovének vezzeg annyira bénák, hogy már sárgára szúrják az egyest, egyszerre, és elindul zöldre az egész kocsisor. Nem úgy néz ki az egész mintha autókkal szeretnénk lemodellezni a tangóharmonika működését...
MC_Pite
2015.01.26 04:33:53
@Erdei osonó: De, szerintem is feküdne nekem :)
Ha az északi félteke fagyos segglukát keresed, a Ferenc József-földön megtalálod. A 80. és 82. szélességi kör között található szigetcsoport havas, kopár, de mindenek előtt rideg és távolságtartó, csak úgy, mint az ott felejtett rozsdahalom, több száz tonnányi katonai…..
MC_Pite
2014.12.10 18:04:53
@h.pityu: Az év legmelegebb része alkalmatlan arra, hogy onnan bármit kimentsenek. Ha leolvadt már a jég egy része(nyáron), és nappal sem olvad már fel a talaj(ősz eleje), akkor lehet onnan bármit mozdítani.
Minden évszakban belekóstoltam a tájba szibériában, nyáron elképesztő mocsár/láp az egész(!) tajga(6-10méteres cölöpökre építenek mindent, mert az már szilárd, fagyott talajba ér le), plusz elképzelhetetlen mennyiségű (és méretű) moszkitók uralják az ilyesmi helyeket.
Azaz a 12ből 1, max 2 hónap alkalmas igazán erre a feladatra, nem csoda hogy nem nagyon hordják el onnan a roncsokat. Meg azért se, mert szinte értéktelen számukra fémhulladékként ami ott van.
Minden évszakban belekóstoltam a tájba szibériában, nyáron elképesztő mocsár/láp az egész(!) tajga(6-10méteres cölöpökre építenek mindent, mert az már szilárd, fagyott talajba ér le), plusz elképzelhetetlen mennyiségű (és méretű) moszkitók uralják az ilyesmi helyeket.
Azaz a 12ből 1, max 2 hónap alkalmas igazán erre a feladatra, nem csoda hogy nem nagyon hordják el onnan a roncsokat. Meg azért se, mert szinte értéktelen számukra fémhulladékként ami ott van.
Ember és gép tökéletes szimbiózisát emlegetni mára talán kicsit elcsépeltnek hat. Látjuk a versenyzőket, akik a végletekig gyorsított mozdulatokkal terelik az autót homokon, aszfalton, és ki tudja még merre. Csodáljuk őket, főleg azért, mert annyira könnyednek hat az egész,…..
MC_Pite
2014.11.05 15:31:59
Simson Marci posztolta legfrissebb fejlesztését a garázsba állást segítő rendszerről:
...amiről nekem meg eszembe jutott számtalan egyéb megoldás is, a szépemlékű Ezermester barkácsmagazin olvasói ötleteit megszégyenítő kreativitással.
Az Autófílián is lőttünk már…..
MC_Pite
2014.08.21 09:09:43
Ha néhány alapkérdésre tudja a választ, sokkal közelebb kerülhet a dilemma feloldásához.
Mai közélet-cikkünk kommentposztja...
Ha megnéznék ezt a kisfilmet, talán a H. Péter-féle megélhetési taplók is megértenék, miért nem állunk rokkantparkolóba. Ezt még az olyan szánalmas alakok is felfogják talán, mint azok, akik azzal védekeznek, hogy csak két percre álltak meg. Meg hogy egyébként sincs annyi…..
MC_Pite
2014.08.12 16:38:58
MC_Pite
2014.08.12 18:31:21
@Gyurma73: A toló... lényeg hogy nem szeretik.
Még a jogosítvány kézhez kapása előtt, 2008-ban vettünk egy új SX4-et. Tudom, rohadjak meg. Édesanyámmal ketten élünk, ő már nem vezet (azért vagyunk még életben), két hozzá nem értő nő pedig gyilkos kombináció egy autónak. De nagy volt az öröm, csak sajnos nem tartott…..
Magyarországon a törvény azokat védi, akik a belső sávban félemlítik meg a többi közlekedőt. Elég, ezen változtatni kell.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Kaptam egy meghívást Hevesre, mármint Heves városba. Az Eötvös József szakközépiskola és gimnázium, amit valamiért ma már oktatási központnak hívnak hívott, hogy utazzak már oda, és meséljek a Totalcarról. Fizetik az útiköltséget. Azt mondtam, oké, viszont spóroljuk meg az…..
MC_Pite
2013.10.31 15:47:11
Focus ST170
Természetesen érinti az összes hülye focus-os típushiba: gyújtótrafó, központi zár stb... utóbbiból gyakorlatilag már semmi nem működik, random nyitja zárja magát, se jobb se bal előről nem nyitja belülről a központit stb. Otthon guggolnak az első…..
MC_Pite
2013.08.12 16:15:31
@Scaleo: Azért itthon nem nagyon szokott azzal probléma lenni hogy felfelé is haladjon - igaz, bőven akadnak olyan autók amik le tudnának gyorsulni fölfele ha akarnának (kb a turdóbízelek 80%a, és a benzinesek negyede megint), csak azt igen kevesen vállalják be, az már feszes tempó lenne. Néha van olyan aki siet, és a sofőr meg az autó is magasabb ligában játszik, az megy is tovább, de ilyen minden 100. úton akad kb.
Annyi, hogy egy (számomra) kellemes ritmust (kissé forgatva) fel lehet vele venni, és sajna ez az átlagnál magasabb - versenyezni, előzgetni viszont nem szeretek. Tuti vannak olyanok akik ennél gyorsabban mennek, de 1-1 sietős ember tempója ami kb nekem is fekszik, és ettől gyorsabban nem igen mennek - féktávon túl igyekszem lenni, de szeretem ha valaki van előttem és inkább az ő féklámpájából látom ha valami gáz van, mintha sötétben menne az ember :).
[Rossz szokásom (inkább volt) néha 1-1 olyan emberrel aki k..a kicentizi az előzéseket és tolja a népeket amikor b***tt sok hely lenne nekik; hogy kicsit ráálok és tolom hogy akkor menjél bazzeg ha annyira fontos volt már úgy előzni hogy karcolni kell a másik lökhárítóját! A Pilis és a Bükk azon útjain amiken sűrűbben járok általában tartom a lépést és ha egy-egy egyenesben kicsit ha távolodnak is, általában kanyarokban visszajön a különbség. Autóbuziként általában látom mivel lehet, és mivel nem érdemes cicázni, de általában nem is az erős autókkal közlekednek ilyen bicskanyitogatóan hanem inkább erősnek tűnő járművekkel (1,6-2,0os alfák, vw, opelek elsősorban, sportkipofogó és sztrítrészer kiegészítőkkel tarkítva).
A felismerés fél gyógyulás, és sokkal kevesebbet és rövidebben művelem ezt ahogy kezd benőlni a fejem lágya. Tudom, akármennyire is figyelem feszülten a féklámpájukat hogy nem egy túl biztonságos módja a közlekedésnek, de hát elő-előfordult hogy azért kicsit leszállt a vörös köd.
Imádom az (hegyvidéken lakó) osztrákok lendületét, ott kapaszkodok kicsit a kormányba és kellemesen fűzi az ember az egyik kanyart a másikba, ennyi és semmi más ami elég ahhoz hogy vigyorogjak és élvezzem :).
Igaz, arrafelé (Salzkammergut régióba járunk főként) elég kevés olyan autó van amiben ne lenne csiga, ott meg kell a váltóval dolgoznom ahhoz hogy lépést tartsak (3000-5000es tartomány) ahol nem elég a sebesség tartás :).
Mivel a 'játszós' utak száma a megtett km-ek tekintetében nem jelentősek, és nemsokára ebből is vissza kell venni (nem szeretnénk a bébiételt az ülésem hátulján látni), ezért is csak az 1,6 benzinest vettem (és nem a 110 lovas HDi-t, vagy inkább egy valamilyen kétezres 307SW-t ami inkább való szerpentinvadászatra).
Annyi, hogy egy (számomra) kellemes ritmust (kissé forgatva) fel lehet vele venni, és sajna ez az átlagnál magasabb - versenyezni, előzgetni viszont nem szeretek. Tuti vannak olyanok akik ennél gyorsabban mennek, de 1-1 sietős ember tempója ami kb nekem is fekszik, és ettől gyorsabban nem igen mennek - féktávon túl igyekszem lenni, de szeretem ha valaki van előttem és inkább az ő féklámpájából látom ha valami gáz van, mintha sötétben menne az ember :).
[Rossz szokásom (inkább volt) néha 1-1 olyan emberrel aki k..a kicentizi az előzéseket és tolja a népeket amikor b***tt sok hely lenne nekik; hogy kicsit ráálok és tolom hogy akkor menjél bazzeg ha annyira fontos volt már úgy előzni hogy karcolni kell a másik lökhárítóját! A Pilis és a Bükk azon útjain amiken sűrűbben járok általában tartom a lépést és ha egy-egy egyenesben kicsit ha távolodnak is, általában kanyarokban visszajön a különbség. Autóbuziként általában látom mivel lehet, és mivel nem érdemes cicázni, de általában nem is az erős autókkal közlekednek ilyen bicskanyitogatóan hanem inkább erősnek tűnő járművekkel (1,6-2,0os alfák, vw, opelek elsősorban, sportkipofogó és sztrítrészer kiegészítőkkel tarkítva).
A felismerés fél gyógyulás, és sokkal kevesebbet és rövidebben művelem ezt ahogy kezd benőlni a fejem lágya. Tudom, akármennyire is figyelem feszülten a féklámpájukat hogy nem egy túl biztonságos módja a közlekedésnek, de hát elő-előfordult hogy azért kicsit leszállt a vörös köd.
Imádom az (hegyvidéken lakó) osztrákok lendületét, ott kapaszkodok kicsit a kormányba és kellemesen fűzi az ember az egyik kanyart a másikba, ennyi és semmi más ami elég ahhoz hogy vigyorogjak és élvezzem :).
Igaz, arrafelé (Salzkammergut régióba járunk főként) elég kevés olyan autó van amiben ne lenne csiga, ott meg kell a váltóval dolgoznom ahhoz hogy lépést tartsak (3000-5000es tartomány) ahol nem elég a sebesség tartás :).
Mivel a 'játszós' utak száma a megtett km-ek tekintetében nem jelentősek, és nemsokára ebből is vissza kell venni (nem szeretnénk a bébiételt az ülésem hátulján látni), ezért is csak az 1,6 benzinest vettem (és nem a 110 lovas HDi-t, vagy inkább egy valamilyen kétezres 307SW-t ami inkább való szerpentinvadászatra).
MC_Pite
2013.08.12 21:42:55
@Scaleo: Röviden amúgy igazad van, akik megtehetnék hogy ellépnek, azok azért nem teszik mert nem akarnak. :)
A Mazda legújabb bátor vállalkozása, hogy a frankfurti autószalonra lábon viszik az új 3-asokat. A 2013-as Mazda3-nak volt már statikus bemutatója és előzetes tesztje is, tehát ezek a tesztautók már nem tekinthetők előszériásoknak, ennek ellenére Hiroshimától Frankfurtig lábon…..
Félmillió forintos bírság jár, ha a rohadó autó megkapja a műszakit. Kétszázezres, ha üvölt a kipufogó. Kemény idők jönnek.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
MC_Pite
2013.08.07 17:49:18
@Schütii: Miről beszélsz?
Szóforgatásból jeles, gratulálok.
Szerintem rajtad kívül mindenki más megértette, hogy bár papíron lehetséges, olyan értékeket határoztak meg amivel gyakorlatban lehetetlen legálisan kivitelezni. (Hitel van, ha elkísérnek a szüleid is és elmúltál 90 éves.) Ebben is forgass ki valamit, pls.
@Solct: Én már inkább helyzetjelzőre kötöm, mert vannak barmok akik drl+hj+ködlámpával mennek...
Szóforgatásból jeles, gratulálok.
Szerintem rajtad kívül mindenki más megértette, hogy bár papíron lehetséges, olyan értékeket határoztak meg amivel gyakorlatban lehetetlen legálisan kivitelezni. (Hitel van, ha elkísérnek a szüleid is és elmúltál 90 éves.) Ebben is forgass ki valamit, pls.
@Solct: Én már inkább helyzetjelzőre kötöm, mert vannak barmok akik drl+hj+ködlámpával mennek...
MC_Pite
2013.08.08 06:02:12
@Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe: Vicces mekkora hülye vagy :)
Azt gondolom fölös mondanom hogy a 35ös fólián hátul (így olyan mint a gyári) a trollokon kívül senki nem akad fenn ;) Például ha egyszer te is eljutnál a családalapításig lehet meggondolnád a hátsó rész hővédelmét...
Azt gondolom fölös mondanom hogy a 35ös fólián hátul (így olyan mint a gyári) a trollokon kívül senki nem akad fenn ;) Például ha egyszer te is eljutnál a családalapításig lehet meggondolnád a hátsó rész hővédelmét...
Miután a harmadik Nikon-tele döglött be másfél év alatt a cégnél, úgy döntöttem, beadom a derekamat, megnézem, mit lehet kezdeni a saját, ősrégi szettemmel. Van egy Canon 350D-m, egy japán úton vettem valamikor közel nyolc éve, amikor Európában még nem is lehetett ilyet kapni,…..
MC_Pite
2013.05.21 09:11:58
Nem tudom hogy vagytok vele, de kicsi torzítás és igény szerinti mélységélesség Tamron/Sigma kisebbik (28-7x) FF-es nagyfényerejű alapzoomjával nehéz versenyezni, én D5100ra 2 hónapja vettem 28-75öt, portrézásra is jó (50-75ös tartomány APS-C szenzorral) mert gyakorlatilag nem torzít, viszont már nyitva is szépen rajzol, de 3,5-4en pengébb mint sok fix (főleg canon fronton, de a penge 50mm 1.8G-vel is kb pariban van f4 körül). Pár ismerkedős próbálgatós kép: picasaweb.google.com/116279021830350379135/Tamron2875?authuser=0&feat=directlink Autót ugyan nem próbáltam vele, és fókuszsebességben közepesnél nem jobb, de ha tudtok kölcsönbe szerezni egyet, érdemes rápróbálni szerintem.
Vakon is fel lehet ismerni egy autót? Meg lehet mondani, hogy drága-e, vagy olcsó? Irány a reptér, ahol kipróbálhattuk vakon a vezetést is.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
A Mulholland Highwayről igazából ki kéne tiltani az embereket, hagyni a sziklákat békésen erodálni. A motorosokkal meg amúgy is csak baj van – nem véletlen, hogy a youtube teli van a kaliforniai hegyi úton készült balesetes videókkal.Tudjuk, Amerikában a kanyar csak kísérleti…..
MC_Pite
2013.05.09 12:02:08
@kecskebeka: +1
Pár ezer km-t lenyomtam erdőben az utóbbi pár évben, nem keveset aszfalton - de ezerszer összetörtem volna magam az oda megyek ahova nézek alapján. Ha meglátok valamit, akkor k..a gyorsan ki akarom kerülni. Igaz, összes motoros ismerős ugyanezt a nézős dolgot mondja, nem tudom.
És aki szerint bringával más, mert lassan megyünk, az nézegessen dh-s videókat egy kicsikét.
Talán -nem tudom- a leblokkolás (fejben) ami megmagyarázza ezt az ahova nézel oda mész-t, más ötletem nincs. Amikor kitolnak elém valami, gyalogos megy át a bringaúton körbenézés nélkül/kanyarodik be autó ugyanígy, mindig a menekülési lehetőséget nézem, nem annak a jóképességűnek a fejét aki ezt meglépi.
Pár ezer km-t lenyomtam erdőben az utóbbi pár évben, nem keveset aszfalton - de ezerszer összetörtem volna magam az oda megyek ahova nézek alapján. Ha meglátok valamit, akkor k..a gyorsan ki akarom kerülni. Igaz, összes motoros ismerős ugyanezt a nézős dolgot mondja, nem tudom.
És aki szerint bringával más, mert lassan megyünk, az nézegessen dh-s videókat egy kicsikét.
Talán -nem tudom- a leblokkolás (fejben) ami megmagyarázza ezt az ahova nézel oda mész-t, más ötletem nincs. Amikor kitolnak elém valami, gyalogos megy át a bringaúton körbenézés nélkül/kanyarodik be autó ugyanígy, mindig a menekülési lehetőséget nézem, nem annak a jóképességűnek a fejét aki ezt meglépi.
MC_Pite
2013.05.09 12:07:31
@mement: És ha lejtőzés közben egy kanyarban a bringás csap el gyalogost? Hobbiból lejtőzik? Ha a hülye barom anyuka kitolja elém a babakocsit az útra mert nem jön autó -csak egy országutis- akkor azzal mit csináljunk? Szerencséjére ki tudtam kerülni némi gumi radírozással mert szerencsémre nem jött autó. De ha jön?
Soha senki nem akarja a baleseteket... Az meg hogy valaki besokal... akár gyalog is előfordul :(
Soha senki nem akarja a baleseteket... Az meg hogy valaki besokal... akár gyalog is előfordul :(
Miket kotyvasztanak a motorolajba? És miért kell lecserélni? Jó az olcsóbb is? Minden, amit tudni akarsz az olajról.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
MC_Pite
2012.11.21 11:11:03
@Knorbi: 40e+20e km, 6,5es fogyasztással számolva (nagy + kisautót feltételezve) 410es üzemanyagárral 1,6 millió forint. Ha második autó 30ezret megy vagy valamelyik többet eszik, vagy tavalyi/idei átlag üzemanyagárral számolva máris 2.000.000 Ft csak üzemanyagban. Ha jól számolom. Nyilván biztosítás, szervizelés, gumi, és még elég sok kiadás van még, nem is becsülök inkább.
Persze, 12-15ezer is pénz, de én az éves fenntartás esetén azokról beszéltem akik noname olajat választanak inkább pici difivel- nem tudom amit te veszel mennyire van közel az előírthoz, gondolom nem gagyit mert tisztában vagy vele hogy megkéri a motor/turbó a normális olajat.
Persze, 12-15ezer is pénz, de én az éves fenntartás esetén azokról beszéltem akik noname olajat választanak inkább pici difivel- nem tudom amit te veszel mennyire van közel az előírthoz, gondolom nem gagyit mert tisztában vagy vele hogy megkéri a motor/turbó a normális olajat.
MC_Pite
2012.11.21 11:27:30
@Knorbi: Nem is a csúcsolajakról beszél(t)ünk, én sem azt használok (Edge), 'csak' normális Magnatecet. Nem a tetejétől számított 2-3000, hanem a kínálat aljától számított 2-3000ről beszéltem, ha így kerekebb. Csúcsolaj átlagon felüli kondícióknál 'kell', vagy aki megteheti.
A piros sokak szerint a zöld egy árnyalata. Kétféle gyökér van: az egyik nem veszi észre a piros lámpát, a másik meg leszarja. Itt nem csak azokról a vagány robogósokról, biciklisekről, autósokról beszélek, akik nem várják meg, amíg zöld lesz, és elindulnak előbb, mert úgy…..
MC_Pite
2012.05.14 17:25:32
@Neurotoxin: Én ilyenkor fékezek, lassan kezdve majd egy picit intenzívebbre veszem a végét. Leszarom hogy le akar tolni ha sárgára vált. HA már nem férnék át sárgán. Ha meg még igen, akkor nincs miről beszélni.
Szerintem is a relatív hosszú sárga idők miatt állnak neki sokan még tiporni a pedált, hogy még átférnek...
Szerintem is a relatív hosszú sárga idők miatt állnak neki sokan még tiporni a pedált, hogy még átférnek...
Bringaszállítási kiskáté, főleg kezdőknek. Mennyivel szabad menni, mennyi bicajt bír el a kocsi és hasonló kérdések.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
MC_Pite
2012.05.10 14:53:35
@1kutya: Pözsónál is van integrált bringatartó?! Opelről tudom... (belső van a több egyterűhöz, az vszínű 307/308hoz is jó, de gondolom másra gondolsz)
MC_Pite
2012.05.10 15:16:04
@klarky: Én egyszer béreltem... Hagytam magam rábeszélni, hogy minek a Balcsira bringa. A végén ott béreltünk, hulladék, cantifékes, kőnehéz, brutál vacak bringákat.
Azóta úgy vagyok vele hogy minek fizessek a ***ért, ha ingyen vihetem a jót is? Azóta az aszfaltos és a hegyi kecskét is mindig berakom :)
De tény hogy unalmas lenne ha mindenki ugyanazt csinálná.
Azóta úgy vagyok vele hogy minek fizessek a ***ért, ha ingyen vihetem a jót is? Azóta az aszfaltos és a hegyi kecskét is mindig berakom :)
De tény hogy unalmas lenne ha mindenki ugyanazt csinálná.
Újszerű autót márkaszervizbe viszek, eddig rendben. De hova menjek, ha már nem köt röghöz a garanciafüzet? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Lehet ennek jó vége? Meg szabad venni egy millió alatt kínált tizenéves, soküléses dízel VW-t? Mai cikkünk blogposztja...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ha a volán nem elég gazdaságos, akkor a vasuti személyszállítás... pfff... (én egy újranyitott vonal mellett lakok, picit tovább a tizesen).