Adatok
edsel
0 bejegyzést írt és 25 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Tegnap rászántam magam és hosszú idő óta először utalások helyett csekken akartam befizetni egy szabad szemmel is látható összeghalmazt, ami a "rezsi és egyéb kiadások" kódnéven futott. Hogy miért jutottam el idáig? Rájöttem, hogy gyakorlatilag 3-4x több a havi számlavezetési költségem, ha minden…..
edsel
2016.06.17 20:44:06
Kikérem magamnak a cikk írójától a postai dolgozók ledegradálását, a feleségem általános helyettes, érettségivel, posta forgalmi iskolával, és a pulttól a pénzforgalmon át, a posta vezetéstől a munkaügyig mindenhez értenie kell mindezt bruttó 178 ezer forintért, minden hónapban van valami tovább képzés,vizsgázás, vagy csak basztatás a kereskedelmi volumen növeléséért mindezt hol 8, hol 6 órás elszámolással úgy hogy az utazással 9-10 órákat van oda. Az hogy a nép buta a pénzügyeihez nem a a posta dolgozói okozták, hogy a felső vezetés kihasználja ezt, nem a posta dolgozói okozzák, de, hogy még van a dédinek, a nagyinak nyugdíj kihordás amiből a cikk írójának gyerekének tudnak oda dugni egy kis pénzt... na azt a postás dolgozóknak köszönhetik és az elődeiknek kinek befizetett járulékaiból tudott a cikk írója ingyenesen lediplomázni, amire most oly büszkén rámutatott, szerintem kár volt rá pazarolni, ha csak a felsőbb rendűség érzését tudta megtanulni.
Belsőség
Ha még nem láttad, hogyan készült a Trabant és a Wartburg, most megnézheted.
2014.02.15 13:15:06
Nem egyszer láttuk már ezeket a videókat, nem is kétszer, de mindig akad, akinek ez még friss. Ráadásul most össze is hasonlítjuk, és nektek, kedves olvasók, lehetőséget adunk arra, hogy megmondjátok, vajon a zwickaui vagy az eisenachi gyár volt menthetetlenül és kőkorszakian…..
Az Ecserin vettem kilencezerért, róla szól a poszt. Akkor a Mobil boltban egy vagyonba került a 40 km/h-t tudó S51N újonnan, de kinn, az M5-ös tövénél levő Nagykőrösi úti zűrzavarban is 15 ezerért mérték őket használtan, egy Simsonnak nem volt akkoriban értékvesztése.…..
Pere Laci - legújabb Totalcar-szerzeményünk - remek, plasztikus elbeszéléseiből már úgy-ahogy megismerhettük Indiát és aki nem rest, az a Karmageddon-blogon olvashat egyebet is tőle, de azért ilyen direktben szembesülni az ottani autós kultúrával azért elég meredek.
Öltettől a…..
edsel
2014.01.25 18:58:58
@Suraki: ..á dehogy csak az indiaiaknál az öröm visszafogottabb, mint amit az amerikai sikoltózos csajoktól megszoktál.. :)
Mai cikkünk kapcsán bizony elgondolkodtunk egy kicsit – nyilván leginkább poénból – hogy vajon mi történne, ha az ország úgy döntene, hogy katasztrófahelyzet állt elő és éppen szükség lenne a mi járműveinkre. Sőt, továbbmentünk az elborult dolgok felé: vajon mi lenne, ha…..
edsel
2013.11.16 20:33:08
@cso zsi: 84-ben, 3.sz.3.szakasz, és persze tudom hogy külön voltak de a gyakorlatkor öket is kiképezték a rekvirálásra olyan jól hogy azóta is ebből élnek a "családok"...hehe
Elképesztő, de nem értik. Egyiket sem. Pont azok, akiknek értenie kéne. Határozott hiszti van a robogórendszám felvetéséből egyeseknél, talán pont azért, mert még nem lopták el a robogójukat. Nehéz a szövegértelmezés, tudom, de néha bele kellene gondolni, kinek jó a…..
edsel
2012.02.17 09:51:38
@Nyálkás Compó: Tökéletesen egyet értek veled , pontosan ezen okok miatt használok egész nyáron autó helyet egy japán 100as belpiacos robogót, már sokszor megállitott a yard, de amikor a japán irásjelekkel ellátott alvázszámot kezdték megfejteni mindig feladták.Nekem sem hiányzik a rendszám rá, és ha a spórólást szarrágásnak nevezik itt akkor legyek az.Számommra érthetettlen ez a vita és a b125-ös jogsi is, pont jó van ez igy ahogy , mert nem mindenki politikus pénzből él. Mellékesen én még az élessaroknál tanultam meg motorozni amikor még nem volt a parkoló, autóteleppé átalakitva és a robogók még meg sem jelentek, a király az volt akinek simsonja volt vagy már egy csúzlival(mz 125ts) is kitudott jönni, persze jogsi nélkül , úgy hogy egyszer sem kapták el útközben, de isten király volt az is akinek a verhovinájában egy 100-as csepel blokk figyelt.Szerintem a "HORDJ SISAKOT MINDEN MOTORRAL HAJTOTT KÉTKEREKŰRE" kampány sokkal értelmesebb volna mint ez a mostani kavarás.
edsel
2012.02.17 10:01:35
@Adam88: !!!NÁLAD A PONT!!!!
Komoly!..
Mariann küldött be szerkesztőségünkbe egy nagyon szép és tanulságos levélfolyamot, mely egy jól ismert és mára már elavultnak számító trükkre hívja fel a figyelmet. Bár többször volt már róla szó, azért minden valószínűség szerint mindig akad olyan, aki felül és utal.…..
A mostani húszas éveikben járóknak az egész Matchbox-fétis egy felfújt ökörség. Akik a harmincas éveiket tapossák, azoknak a Medzsó viszont még feltehetőleg az életük központi része volt. A mai negyvenesek egyenesen áhítattal beszélnek róla, mert az ő gyerekkorukban évente…..
Szilárd küldte, az autóhoz röviden ennyit fűzott: "csak a Csikós meg ne lássa!" Ne csak Zsolt ne lássa. Senki se. Én mégis kínozlak kicsit benneteket.Ez a Mercedes-Ford-Caddy Custom a 80-as években épült Svédországban. Mi hoztuk el nyáron Németországból, ahol egy…..
edsel
2010.02.19 18:04:00
Ha egy ex-F1-es pilóta, akit ismernek, tisztelnek és tudják róla, pontosan ért mindent, ami a pályán és a pálya körül zajlik, szóval ha egy ilyen ember megy oda hozzájuk, akkor arra számítanak, hogy értelmes kérdést tesz fel nekik, és megpróbálnak normálisan válaszolni, már…..
Az összes papírját, kulcsát, mindenét egy dossziéba zártam, és a fiók mélyére raktam. Az emlékek könnyebben felejtődnek, ha nincs szem előtt rá emlékeztető dolog.Az utolsó pillanatban kaptam még egy papírt a rendőrségtől. Tájékoztatnak hogy lezárják a nyomozást,…..
Békén kellene hagyni a mopedautósokat, hátha maguktól belátják: autózni autóval kell, mopedezni meg mopeddel. Megmondjam miért? Mert a mopedet ki lehet kerülni, ezt meg nem. Vélemények az azonos című írásunkról...
Folytatván a legutóbb megkezdett sztorit, elmesélem a pár nap erejéig itt tartózkodó Type2 T3-as Transporter-kálváriát. Legtöbb időt kétségkívül a motorburkolat alatti dolgok helyes azonosítása vitte el, hiszen ami elsőre egy szimpla motorátépítésnek tűnt, az később…..
A német ADAC egy friss baleseti statisztikához kapcsolódó körképében az A-oszlopok vastagságát és a miattuk létrejövő holtterek veszélyességét vizsgálta. A legrosszabb típusok − a Mitsubishi Colt, a Fiat Idea és a BMW Z4 − szinte a fél utcát kitakarják. De…..
Kovács úr negyven évvel ezelőtt vett egy Bogarat, aztán nemrégiben egy Golfot. Nem nagy szó, mindenki ismeri a sztorit a reklámból. De persze Volkswagenekkel és volkswagenesekkel gyakran megtörténik az ilyesmi, toyotásokkal, lexusosokkal pedig a statisztikák szerint még sűrűbben.…..
Hiába imádom én Pandácskát, rajongok a praktikusságáért, az olaszos ötletességéért, a vászontetőiért, színtiszta nyolcvanas évekes hangulatáért, kiskutyahangon morgó 45 lóerejéért, azért a többség szemében ez mégiscsak egy pici, piros, elaggott, motorizált retikül. Nem…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz