Regisztráció Blogot indítok
Adatok
schimi

0 bejegyzést írt és 33 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Számolj tízig, mielőtt ajánlatot teszel. Oké, most számolj még tízig. Alkudj keményen. Még keményebben. Rendben van, tedd el a pénzt, menj haza. Okosan döntöttél. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Lehet, hogy már volt, lehet, hogy öreg, de annyira szép, hogy ezt sosem lehet elégszer megnézni. Bajunk biztosan nem lesz tőle. És ha Juha bácsi mondja, akkor kik vagyunk mi, hogy kétségbe vonjuk? Csodás képek, csodás gépek. ..
schimi 2013.02.06 08:17:05
@geloga:Téves, a 037-est egy kompresszoros motor hajtja, azt hiszem 1,8-as. A Stratos motorja volt Ferrari származék, 2,6 V6-os.(Dino 246 GT) Keress róla videót és hallgasd meg a hangjukat!
TComment Hogy nyerhetett...ez? 2011.12.28 08:24:00
Így is lehet alázni nagyokat. Nem csilliókkal, CNC-gépekkel, Cray-kompjúterekkel, fejlesztőmérnökök százaival a háttérben, csupán csak szimpatikusan, eltökélten, profin, de kedvesen és szerényen, nem mellesleg egy teljesen alkalmatlan, öreg géppel, amit kvázi egy sufniban…..
schimi 2011.12.31 12:43:15
@2-More: De,a szélesítés az természetesen műanyag, csak éppen nem azért van rajta, hogy könnyebb legyen a kasztni, hanem hogy ne lógjon ki alóla a kerék. Ja,és persze műanyag a műszerfal nagy része, a hűtőrács (általában), a hátsó lámpák búrája, és még sok minden más is. Az alumínium ajtó és a titán futóműalkatrész, viszont továbbra sem az, még ha valóban nem is széria.
Homlokrakodó az égben A beton, az aszfalt és a csillogó üveg közé nem illenek a régi mezőgazdasági gépek. Tájidegenek, meg nem értettek és ha kell, tiltó táblákkal tartják őket távol. Budapestre sokáig be sem tehették lábukat a traktorok, behajtani tilos volt a jussuk –…..
schimi 2011.08.23 21:21:22
@is: Egy ilyen traktor tömege valahol 3-4 tonna között van, úgyhogy a tengelynyomása hasonló egy megrakott (és nem túlterhelt)dobozos furgonéhoz. Azért ennyit talán még a felújított Bp-i utak is kibírnak.
Illetve helyesebb lenne az Idegileg Vegetatív Emberi Roncsok (IVER) klubjának nevezni lassan a szerkesztőséget, hiszen furamód rángatózni kezd még szegény Angéla arca is, ha az OT Expo szóbakerül. Ma sikerült elterjeszteni a kórt az Indexes kollégák között is, hiszen Csikós röpke…..
schimi 2011.04.13 22:10:40
@Szkotti: Szerintem ezt az RX-3-ast láttam tavaly Rechbergen, hegyi EB futamon. Nem elég,hogy szép, még igen jól is szól.
Belsőség Leszámolás 2010.06.02 17:04:00
Négy erős autó, négy hülye, egy stáb és versenypálya + lógó belek, szervezés agyvérzésig, álmatlanság = a holnapi anyag. Ilyen még nem volt...
...amikor még a világot a dupla Solex-, Weber- és Dell'orto karburátorok uralták és a felkelő nap fénye a trombita-kipufogókon kicsurranó benzincseppeken és a krómon csillant meg, ott, valahol a sperrdifi-hosszú négyes váltó hegygerincen túl, volt valaha egy verseny. Egy 24 órás…..
Segélykérő levelet kaptunk a héten, tán még nem késő, bízunk a közösség erejében. Segítsünk Pistának! Szia Winkler! Egy kis segítségre lenne szükségem. Az interneten keresek esküvői bérautót. Célom, hogy minél korábbi és minél jobb állapotú Zsiguli találjak, de…..
Belsőség Colin metrózik 2009.12.17 13:01:00
A nagy ünnepi kapkodás és hajtás lassan tetőpontjára ér, lázasan dolgozunk minden anyagon, gyűjtjük a gyűlöletleveleket, statisztikákat böngészünk, Angéla pedig nem éppen boldogan, de csomagolja a postázandó nyereményeket. Egyszóval el vagyunk havazva mindazzal, amit még ebben…..
schimi 2009.12.18 10:09:41
@DonVincenzo: Stimmel a szívó V6, de az alap nem Rover volt, hanem a Cosworth v8-as szívó F1 motorja. Turbós változatokat csak később használtak rallycrossban.
schimi 2009.12.20 14:45:46
@DonVincenzo: Te nyertél.
Belsőség Csak kép és hang 2009.12.01 17:09:00
Tóth Zolitól kaptuk a videót, mondanom sem kell, hogy pár percre teljes lett a csend a szerkesztőségben, csak innen-onnan hangzott fel egy halk bammeg. Csikós látott már ezt-azt életében, de még ő is fátyolos szemmel nézte az alábbi videót. Nem is lehet máshogy, még akkor sem, ha…..
Valamikor régen, a kilencvenes évek elején, mikor a mindenható kábeltévé begyűrűzött kis városomba, nekem is, mint megannyi kortársamnak, gyökeresen megváltozott az életem. Hiszen a nyugati kultúra prófétájaként nem csak Emanuelle és a német soft-pornó diszkrét kozák…..
schimi 2009.05.27 11:50:09
@Mókár: Nem, a videó kicsit túlzottan zúzdacentrikus, biztos ezt kajálja az átlagos néző. Persze ha csak négy körből áll egy verseny,akkor nincs sok idő dűlőre vinni a dolgokat, (meg a boxban előzni) így nem ritkák az átlagostól keményebb manőverek, de pl. a szándékos letolásért simán kizárás jár. A tempó, a pilóták és persze technikák profizmusa viszont elképesztő.
Belsőség Határ a csillagos ég? 2009.04.16 14:49:00
Somi barátom pár fotója indította el a gondolatlavinát, amely végül is ezen poszt megírásához vezetett. Nem csoda, egy Bugatti Veyron mindig megmozgatja az ember fantáziáját. Ferdinand Piëch valóra vált lázálma mind a mai napig megosztja az autós társadalmat, ha nem magát a…..
schimi 2009.04.18 19:43:55
@Shadowbull: Tudom,nem egészen szerencsés a versenyautós példa,de szerintem érthető. a 80-as évek turbós f1 autói stabilan 8-900le-sek voltak,ezt rövid időre fel lehetett vinni jócskán 1000 fölé. Persze ezek sem voltak éppen túl megbízhatóak,de kibírtak egy 1,5-2 órás versenyt, végig teljes terhelésen anélkül, hogy túlmelegedtek volna, úgyhogy a hűtést (kenést) azért már ott is meg tudták oldani. Mindezt 1500ccm-ből,4-5 bar-os turbónyomással ami azért valószínű komolyabb hő és mechanikai terhelést okozott, felületre kivetítve legalábbis, és kevesebb hely is volt pl. hűtők beépítésére.(nem beszélve a tömegkorlátokról) Ilyen motort épített a Porsche, Renault, Ferrari, Honda, BMW, Ford, más most nem jut az eszembe. Bocs,ha közhelyeket írtam, de így talán érthető, miért nem látom ezt akkora "csodának"
schimi 2009.04.18 23:29:48
@Shadowbull: Persze,értem én hogy más ez a két dolog, de a hőterhelés az hőterhelés függetlenül(nagyjából) az egyéb szempontoktól, ezért írtam. Az mellet viszont kitartok, hogy a Veyron motorja, bármilyen erős is, nem egy különöseben kihegyezett technika, (kb 125le/liter,ha jó tudom), ezért nem jelenthet az átlagostól sokkal ngyobb gondot a környezetvédelem és a működőképesség biztosítása. Hogy a VW-nél valamiért erre W-elrendezésre izgulnak, és ezzel saját maguknak okoznak problémát, amit csak kínkeservesen tudnak megoldani, az legyen az ő bajuk. Tudom, meggyőzni nem foglak,ahogy te sem engem,de legalább lassan túllépünk a személyeskedésen.
Belsőség Koppány.Solex.Lada 2009.04.02 02:32:00
Mi tagadás, nem éppen verőfényes nyári napsütésre ébredt az ember vasárnap reggel. Ismerik az érzést, mikor tudjuk, hogy ez az a nap, amikor ki sem kell kelni az ágyból. Nem lehetett, megegyeztünk, hogy ma irány Tatabánya, Lada-találkozó lesz ott, az olyan pedig általában jó…..
Belsőség Jó, jó, de... 2009.03.30 02:25:00
A nap végére rettegtünk minden egyes letört gallytól, dilatációs hézagtól, a vasúti sínek esküdt ellenségeinkké váltak, az egész világ az életünkre tört, még az olyannyira szeretett kanyarok is a hátunkba döfték a tőrt. Pedig papíron minden tökéletesnek tűnt, a Mazda3…..
Belsőség A nem létező autó 2009.03.12 21:11:00
Döbbenet 1. TéZé még be sem ért a szerkesztőségbe, mikor este felhívott: az új Focus RS zseniális autó. Másnap kivirult arccal ért be, amit nem értettem, hiszen van neki rendes, hátsókerekes gépjárműve, mégis lelkesedik egy olyan sportautóért, aminek hajtott kerekei egyben…..
schimi 2009.03.14 08:54:20
@Hrzrasn: Te tényleg,nem jössz rá,hogy olyasmiről írkálsz, amiről fingod sincs?
1. A VFTS nem való utcára, mert az egy B scoportos versenyautó, amiből egy használható példány kb 5 millától felfelé indul,ennek ellenére igen népszerű mind a versenyzők, mind a nézők körében.
2.Ha még nem láttál "ezerkettes rom"-ból épült élményautót akkor neked komoly gondok lehetnek a szemeddel! (Biztos a sok kis tranzisztor...) Bár lehet, hogy csak nem tudod miről lehet tuningolt autót megismerni az M feliraton kívül, akkor viszont jobban járnál,ha a hobbiforrasztók oldalán kommentelnél, ők biztos jobban megértenének.
Ismereteid bővítése céljából ajánlom pl. a pecsiautosport.hu, lepoldspoertvideo.hu, bármilyen rallyverseny,vagy akár szlalomverseny
megtekintését.
UI. Ha fölényeskedsz valamiben amihez nem értesz,akkor is hülyének fognak nézni, ha az egyetemi székfoglalód témájában értekezel.(Pláne ha még bunkó is vagy mellé.)
schimi 2009.03.14 09:06:43
@Hrzrasn:Nem baj ha valamiről váltig állítod, hogy szar, kivéve azt az esetet ha az a valami jó. Az azért egy idő után már komikus.