Adatok
pollipop
0 bejegyzést írt és 55 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Lehet, hogy nevetséges, lehet, hogy drága, de az egyetlen értelmes hely a rendes zenének akkor is az autó.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
pollipop
2013.10.02 12:46:41
Nekem a Corollában a gyári cucc van, meg 6 hangszóró. Az első dolog, amitől hányingerem támadt, hogy hátul ovál hangszóróból full sávszéllel jött ki a hang. Az, hogy ovál, az egy dolog, mert van jó ovál hangszóró a világon, de hoyg hátulról és teljes sávszéllel... Az gyorsan kapott egy tekercset meg egy bipolár kondit, mert egy okádék visszhangként köszönt ez vissza a rendszerben. Így már csak a mélyek jönnek onnan. A forrasztás közben volt a második b*zmeg. Olyan vezetékkel megy hátra a hang, amit én maximum a 20mA-es (50mW-os) LED-hez használok - fekete/piros vékonyság. Innentől nem volt kérdés, hogy mi a leggyengébb láncszem. De még ezek mellett is eltörpül az a tény, hogy az MP3 kikódolásával nagyon gyengén áll a cucc. Tesztként 256-os és 320-as MP3 anyagokat tömörítettem ki PC-vel (JetAudio). Ezután audio CD-ként kiírtam. Kottázhatóan jobban szólt az audio CD, pedig az infótartalom azonos. Így én audio CD-t hallgatok a kocsiban és elég tűrhetően szól. Valszeg egy kábelcsere javítana a helyzeten, de a napi 2x5km-es munkába járás miatt ezt nem bolygatnám. Ha messzire megyünk, akkor meg a csöppség miatt úgyse használnám ki a dolgot. Így legalább nem veszítem el az agyam a zene miatt. :)
pollipop
2013.10.03 11:03:36
@uarempty: Nekem egy Sennheiser HD555-ös fülesem van, ami a high end alja. Jóárasítva megkapható 25-ért (amúgy 35-37) és mind a tuc-tuc, mind Beethoven, mind a Depeche Mode, mind az összes bakelit bizony durván jól szól rajta. Egyszer kaptam egy hi-fi teszt CD-t, ami a high end cuccokat is megkínozza és bizony az is nagyon durván jól szólt. Ha szeretnék olyan hangminőségű hangfalakat, mint ahogy az a füles szól, akkor bizony a hangfalpár olyan fél misibe fájna. És még a kábel se lenne meg 50 alatt...
A japánok érthetetlenek. Készítenek egy nagyszerű autót, majd gondoskodnak róla, hogy a környékről is elijesszen mindenkit, aki megvehetné. Mai cikkünk blogposztja...
Miért van az, hogy a filmesek közt alig akad, aki el tudja dönteni, milyen motoros jelenethez, milyen előre felvett hang illik, és mi az amit tilos alákeverni. Azt még megértjük, ha nem motorgyár a produkció főszponzora, nem érdemes bemikrofonozott motorokkal felvenni az üldözési…..
Csikóst házi őrizetre ítélte az orvosa, mivel párt hete mellészegődött egy kétoldali Tüdő Gyula, így most otthonról dolgozik, ki sem dughatja az orrát. Ez persze nem akadályozta meg abban, hogy egy tényleg felkavaró videót dobjon a postaládámba tegnap este negyed hétkor. Bár…..
pollipop
2010.01.23 09:04:42
pollipop
2010.01.23 09:28:37
@salis: Ezért kéne egy "szívátültetés" és had' villogjon még 20-30 évet az utakon, hisz ott a helye.
pollipop
2010.01.23 12:04:17
@Ádán: Egyetértek. Az úton a helyük. No meg mi lesz velük a paszírozás után? A recycling hová lesz? Ahhoz ki kéne belezni anyagcsoportonként. Üveg, gumi, műanyag, fa, fém, elektronika. Minimum ilyen csoportokba.
Jó-jó, lehet, hogy ez már kicsit kilóg a rovatból, de a maga módján akkora egy aljas, szándékos alázás, hogy nem lehet kihagyni. Mert miről is van szó? Egy prosztó gyorsulási futamnak tűnik az egész. A – minden bizonnyal nem teljesen széria – Nissan Sylvia vonalra áll,…..
pollipop
2009.04.07 22:04:58
Nekem inkább ez kéne:
www.youtube.com/watch?v=UAYrsEOxqYc&NR=1
Igaz, ez csak 300LE, de 11,555 alatt teljesíti a negyed mérföldet... ;)
www.youtube.com/watch?v=UAYrsEOxqYc&NR=1
Igaz, ez csak 300LE, de 11,555 alatt teljesíti a negyed mérföldet... ;)
pollipop
2009.04.07 22:31:12
@series_one: Figyelembe vetted, hogy ez "csak" 300 LE? ;) Ha a fosszilis csoda is csak 300 paci lenne, a fenébe se lenne. Elektromosból 1000LE már megfoghatatlan lenne - tartozna hozzá kb. 3-4000 Nm...
pollipop
2009.04.07 22:56:27
@series_one: Háromszoros különbözet?
Egyébként teljesen igazad van abban, hogy nagyon sok az a 3 sec, mert végülis a történetnek a 25%-a ha a 11,555 sec-hez viszonyítom - 9 sec-nél meg 33%.
Egyébként teljesen igazad van abban, hogy nagyon sok az a 3 sec, mert végülis a történetnek a 25%-a ha a 11,555 sec-hez viszonyítom - 9 sec-nél meg 33%.
A csattanás a legváratlanabb pillanatban jöhet: ennek a majdnem új, E-osztályos Mercedesnek az utasa és sofőrje sem számított rá, hogy a főúton bármi is nekik ütközhetne. Aztán az egyik kereszteződésben egy külföldi Vito vezetője nem vette észre az elsőbbségi viszonyokat…..
pollipop
2009.03.20 14:43:31
@Pasas: No itt van a nagy igazság, de eltúlozva. Mert az OK, hogy 3e-ből kifröccsentik a lököst, de a szerszám hozzá jópár misibe fáj - nem tudom, hogy mennyi lehet pontosan, de a megtérülése nem 10db után van. Viszont a fröccsöntő üzemet max. 10e-es áron hagyja el, amit aztán lefestenek mondjuk 3e-ért, és kész a 120e-es lökös. Az extraprofit megy a Mercinek/Toyotának/Fordnak stb. Ez a mocsok dolog.
A másik meg az, hogy ha gondolkodnának a mérnökök és egy jól javítható, illetve tökéletesen javítható autót szeretnének gyártani, akkor a merev kasztnit nem úgy alakítanák ki, hogy azért legyen merev, mert össze van hegesztve - csak szerintem ez nem cél, mert növeli az autó várható élettartamát. Milyen érdekes, hogy a hidakat csavarok fogják össze és nem kerülnek 10-20 év alatt a roncstelepre... Szóval lehetne olyan vasat alkotni, ami ha törik, akkor egy vizsgálat után a merev cuccokat kicserélik, nem húzatják, és az 5 csillag javítás után is 5 csillag lesz. Csak akkor sokkal csúnyább károkat lehetne totálkárra venni, nem menne annyi autó a levesbe.
A másik meg az, hogy ha gondolkodnának a mérnökök és egy jól javítható, illetve tökéletesen javítható autót szeretnének gyártani, akkor a merev kasztnit nem úgy alakítanák ki, hogy azért legyen merev, mert össze van hegesztve - csak szerintem ez nem cél, mert növeli az autó várható élettartamát. Milyen érdekes, hogy a hidakat csavarok fogják össze és nem kerülnek 10-20 év alatt a roncstelepre... Szóval lehetne olyan vasat alkotni, ami ha törik, akkor egy vizsgálat után a merev cuccokat kicserélik, nem húzatják, és az 5 csillag javítás után is 5 csillag lesz. Csak akkor sokkal csúnyább károkat lehetne totálkárra venni, nem menne annyi autó a levesbe.
Anyám szomszédjába koreai család költözött. Ezt egyrészt magától anyámtól tudom, másrészt abból, hogy egy hétig furcsa fotelekkel volt eltorlaszolva a folyosó. Nap mint nap csekkoltam a különös faragványokat, amik az egykori Tutto Mobili beragadt készleteire emlékeztettek…..
pollipop
2009.02.26 17:26:12
@sunblind: Nekem gokartom volt - Moszkvics unokatesómnak volt, aki egyébkényt lány. :) Telebrümmögtem az egész utcát és őrült tempóban tekertem a pedált. :) Talán még van valahol fénykép róla...
Hiába kábít a jelenleg is zajló Detroiti Autószalon legtöbb kiállítója azzal, hogy szinte kész a működőképes elektromos autója, ez ordas hazugság. Vélemények az azonos című cikkünkről...
pollipop
2009.01.15 12:22:45
@dextercapo: Igazad van. ;)
pollipop
2009.01.15 14:12:43
@dextercapo: Jelenleg fogalmam sincs, hogy mi lesz a dologgal - mivel az autóiparban dolgozom én is, semmi se biztos. Azaz bármikor az utcára kerülhetek, így semmi komoly dologba nem fogok most bele. Egyébként felvettem egy kínai céggel a kapcsolatot, még a válság előtt az itthoni ár 65-70%-át írták szállítással együtt - LiFePO4 pakk, 24V 200Ah és ez került volna 670e helyett 450e körül.
pollipop
2009.02.10 19:47:14
@Akitlosz: Egy ilyen mopedverdát szeretnék építeni. ;)
Idestova három hete dolgozik nálunk a 300-as kombi zőccséges, pár dolgon már túl vagyunk együtt. E háromból majdnem egy hetet úgy töltöttem, ahogyan Petőfi nagyon nem szeretett volna meghalni – ágyban, párnák közt. Hiába, a kis bacik egyre erősebbek, akármennyi vitamint is…..
pollipop
2009.02.05 15:28:37
Lehet, hogy az autódnak lelke van? Bali szigetén biztosak ebben, ezért évente egyszer megköszönik a hagyományos és modern igavonók szolgálatát. Csak akkor nevess, ha sose paskoltad még hálával telten a kocsid farát! Szentelt víz a családi Grand Vitarának Az Indonéziához tartozó…..
Legfrissebb ütközési tesztjeit az ADAC 30 km/órával, de biztonsági öv nélkül végezte el. Az eredmény rémisztő. Vélemények az azonos című cikkünkről...
pollipop
2009.01.30 14:57:21
@palya73: Ez igaz, ilyen 30-as ütközés nem nagyon fordul elő, mert még a 40-es táblánál is 60-70-es tempóval nyomják egyesek...
pollipop
2009.01.30 15:50:49
@Walter Melone: Ütközésnél az egész tested elindul. Ami a kezed szintje alatt van, az ráadásul még szép nagy 1,x méteres erőkarral. A lábad is segíthet valamit, de csak ha totál egyenesen tartod. Az viszont tök mindegy, hogy az erő mennyi ideig hat, ha túl nagy. Egy pisztolygolyót is megállíthatsz sértetlenül a koponyáddal, ha a mozgási energiája nem éri el azt a küszöbenergiát, ami szétszakítja a koponyacsontodat. Amikor elütnek egy gyalogost, akkor se 2 percig vasalja a verda orra szerencsétlent, hanem ott is tized/századmásodpercek vannak. És bizony törik/szakad minden.
Ha szerencsénk van és valóban CSAK a felsőtestünket kell megtartanunk (mert a lábunkat totál egyenesen tartjuk és fixen megfog mindent deréktól lefelé) és sikerül mindezt tök egyenes kézzel végrehajtani, akkor valóban elbírhatja egy hétköznapi ember azt a 150kg-ot 2 tizedig. De ha nem 100%-ig egyenes az a kéztartás (a lábbal egyetemben), akkor máris előjönnek ismételten az erőkarok, amiket pont az ember csontozata alkot, és az erőnek máris több irányú összetevője lesz és akkor már bizony rögtön feszülő izomzattal rendelkező súlyemelőnek kell lennie az illetőnek...
Ha szerencsénk van és valóban CSAK a felsőtestünket kell megtartanunk (mert a lábunkat totál egyenesen tartjuk és fixen megfog mindent deréktól lefelé) és sikerül mindezt tök egyenes kézzel végrehajtani, akkor valóban elbírhatja egy hétköznapi ember azt a 150kg-ot 2 tizedig. De ha nem 100%-ig egyenes az a kéztartás (a lábbal egyetemben), akkor máris előjönnek ismételten az erőkarok, amiket pont az ember csontozata alkot, és az erőnek máris több irányú összetevője lesz és akkor már bizony rögtön feszülő izomzattal rendelkező súlyemelőnek kell lennie az illetőnek...
pollipop
2009.01.30 16:30:57
@Agr3ssor: Akkor gondolom nálad se cikázik az autóban az áram 18698 dróton. ;)
Büdös, szakadt, repedt, felesleges pilácsok világítanak? Reménytelen rendbe tenni a belsejét. Segítünk eladó autód belét legalább a vevők számára emészthetővé tenni. Persze a korrektség szobrát nem rólunk fogják megmintázni, az biztos. Vélemények az azonos című…..
pollipop
2009.01.30 08:37:02
@Csubakka Junior: Nah, én is pont erre gondoltam, bár már jóideje csak azt várom, hogy jó idő legyen. A tetőkárpitra eddig még nem gondoltam, úgyhogy most azt is jól megtakarítom. :)
Manapság azon kapom magam, hogy ha meglátom a "Csikós Zsolt" nevet, akkor mindenáron elolvasom a cikket. :)
Manapság azon kapom magam, hogy ha meglátom a "Csikós Zsolt" nevet, akkor mindenáron elolvasom a cikket. :)
Ha az autók kibocsátási normáit az alapterületük alapján szabnák meg, nem lehetne csalni. Így az Európai Bizottság súly alapján szabályoz. Vélemények az azonos című cikkünkről...
pollipop
2009.01.27 15:33:18
pollipop
2009.01.27 15:36:45
@Xerion: Azért van. Az emberek elég nagy része él városokban, ahol ugye a közlekedésből származó szennyezés koncentráltan jelenik meg. Az összes kibocsátás szempontjából valóban nincs miről beszélni, de a helyi koncentráció miatt van.
pollipop
2009.01.27 16:17:31
@Pasas: Itt: belsoseg.blog.hu/2009/01/27/megint_a_nemetek_jarnak_jol?fullcommentlist=1#c4663935 leírtam, hogy én lepődök meg. ;)
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz