Adatok
cserepg
0 bejegyzést írt és 22 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Egy kép többet mond száz szónál, megjelent az idei Le Mans-i 24 órás hivatalos plakátja. Az idén 80 éves legendás futam több szempontból is érdekes lesz. Először is - nagy meglepetésre - a Peugeot hivatalosan kivonult a sorozatból, helyette azonban jön a Toyota. A japán gyártó…..
cserepg
2012.03.22 07:09:04
Idén az Audi is hibrid géppel (is) megy Le Mans-ba nem?! Szvsz. emiatt a hibridhajtás nem lesz előny a Toyotának.
cserepg
2012.03.24 17:20:29
@PSD: Elméletileg azt olvastam, hogy az első kerekek meghajtásához szerelnek be villanymotort, amitől "quattro" lesz a gép. Egyébként az "agyas" hozzászólásra reagálva: Azért írtam, hogy nem lesz előnye a hibridhajtás miatt a Toyotának, mert a cikkben említik, hogy nagyobb tank engedélyezett, ha hibrid az autó. Ergo Audi is hibrid, annak is lehet nagyobb tankja, tehát ebből nem származik előny. (Csak hogy érthetőbb legyen az összefüggés az "agyasnak". Egyébként meg kell várni a versenyt, és kiderül, hogy mire jó az audi.
Pl. egy cikk: www.origo.hu/auto/nordschleifeblog/20120301-le-mansi-24-oras-osszkerekes-dizelhibriddel-indul-az-audi.html
Azzal, hogy mindkét fajtát nevezik szerintem nem bízzák a véletlenre.
Pl. egy cikk: www.origo.hu/auto/nordschleifeblog/20120301-le-mansi-24-oras-osszkerekes-dizelhibriddel-indul-az-audi.html
Azzal, hogy mindkét fajtát nevezik szerintem nem bízzák a véletlenre.
Tamás mindenkit végigkérdezett aki csak eszébe jutott és számított a szava, de senki nem adott igazat neki abban, miszerint nem az ő hibájából következett be az alább vázolt baleset. Rajtatok a sor, itt lesz aki igazat ad neki? A Pesti úton a következő eset történt meg velem.…..
cserepg
2009.03.05 18:22:02
András levelét olvasva nehezen tudnám eldönteni, hogy annak melyik részét gondolja komolyan és hol kell éreznünk némi iróniát. Ha az egész levél teljesen komoly, na az a gáz. Ti mit gondoltok? Autópálya, három sáv. Ez az, amit már nem tudjnak feldolgozni az emberek. A legtöbb…..
cserepg
2009.03.04 22:00:04
@Circus:
"Csak azt nem értem, erre miért nincs válasz a tisztelt sebességmániások részéről?"
Sebességmániás vagyok, de nem a végletekig. Számtalanszor le volt írva már erre a válasz. Aki gyorsabban megy a megengedettnél az nem feltétlenül tol le, és még csak rád sem villog. Sajnos van egy réteg, aki így cselekszik, de nem mindenki. Leírjuk, hogy jó volna, ha az ember venné a fáradtságot és jobbra tartana. Nem mindenáron, nem lelassítva 80-ra, hanem ammikor van mondjuk 100 méter a két autó között, akkor igenis jól esne, ha elengednének. Én is elengedem aki gyorsabban jön. Nem kérdezem, hogy miért jön gyorsabban, nem kezdek gyorsítani, hogy hátha akkor nem tud megelőzni, csak kimegyek, visszamegyek és folytatom az utam a saját sebességemben. Pont ez lenne a jó az autópályában, hogy nem kellene beragadnod egy lassab jármű mögé.
Más: Gyorshajtás, és elengedés téma. Azért nem feltétlenül mindig azt kellene előszedni, aki letolja az embereket. Azon is elgondolkodhatnánk, hogy miért alakault ez így. Tőlünk nyugatra gyakorlatilag sohasem kell villognom. Lassítani igen, az nem is baj. Tényleg mindenki előzön, ezért van több sáv. De arrafelé tudják mi a jobbra tartás. Itthon nem ritka az sem, hogy emberek úgy mennek a belső sávban, hogy a külsőben látótávolságon belül nincs autó.(De ezt szerintem nem kell bemutatni). És igaz az is, ha lelassítasz egy előző autó mögött 80m-re, ami körülbelül már biztonságos követési távolság ekkora sebességnél, a kutya nem fog téged elengedni itthon. Egy dolgot elérsz vele: Aki addig a külső sávban haladt, az is bejön eléd sajnos és már be is állt a belső sáv mondjuk 100-ra. Sajnos
"Csak azt nem értem, erre miért nincs válasz a tisztelt sebességmániások részéről?"
Sebességmániás vagyok, de nem a végletekig. Számtalanszor le volt írva már erre a válasz. Aki gyorsabban megy a megengedettnél az nem feltétlenül tol le, és még csak rád sem villog. Sajnos van egy réteg, aki így cselekszik, de nem mindenki. Leírjuk, hogy jó volna, ha az ember venné a fáradtságot és jobbra tartana. Nem mindenáron, nem lelassítva 80-ra, hanem ammikor van mondjuk 100 méter a két autó között, akkor igenis jól esne, ha elengednének. Én is elengedem aki gyorsabban jön. Nem kérdezem, hogy miért jön gyorsabban, nem kezdek gyorsítani, hogy hátha akkor nem tud megelőzni, csak kimegyek, visszamegyek és folytatom az utam a saját sebességemben. Pont ez lenne a jó az autópályában, hogy nem kellene beragadnod egy lassab jármű mögé.
Más: Gyorshajtás, és elengedés téma. Azért nem feltétlenül mindig azt kellene előszedni, aki letolja az embereket. Azon is elgondolkodhatnánk, hogy miért alakault ez így. Tőlünk nyugatra gyakorlatilag sohasem kell villognom. Lassítani igen, az nem is baj. Tényleg mindenki előzön, ezért van több sáv. De arrafelé tudják mi a jobbra tartás. Itthon nem ritka az sem, hogy emberek úgy mennek a belső sávban, hogy a külsőben látótávolságon belül nincs autó.(De ezt szerintem nem kell bemutatni). És igaz az is, ha lelassítasz egy előző autó mögött 80m-re, ami körülbelül már biztonságos követési távolság ekkora sebességnél, a kutya nem fog téged elengedni itthon. Egy dolgot elérsz vele: Aki addig a külső sávban haladt, az is bejön eléd sajnos és már be is állt a belső sáv mondjuk 100-ra. Sajnos
cserepg
2009.03.04 22:09:24
@non olet:
Teljesen egyetértek veled, de az oszlopok enm 50 méterenéknt vannak?! Nem kötekedés kérdés. :)
Teljesen egyetértek veled, de az oszlopok enm 50 méterenéknt vannak?! Nem kötekedés kérdés. :)
cserepg
2009.03.04 22:24:53
@decibá: Én el szoktam venni ilyenkor a gázról a lábam, mert amitől gyorsabban megyek nem akarok meghalni pl azért, mert aki kint megy rámrántja a kormányt, amikor már nem tudok lefékezni. Azokkal sajnos nem sok mindent lehet tenni, akik nem gondolkodnak és ész nélkül hajtanak. Akinek van esze az így cselekszik, ahogy leítad.
Megint más, aztán mentem aludni, mert holnap munka van. A jobbról előzés: teljesen mindegy, hogy létezik-e, vagy csak elhaladának nevezzük. Nem baleset, hanem ÉLETVESZÉLYES. Nem véletlenül tilos. Városon belül lehet. Miért? Mert 50-nel összekoccantok a kocsikon kívül senkinek sem lesz baja. DE 130-nál és a fölött? Meglök a másik autó, vagy csak elrántja a kormányt, vagy te rántod el úgy, hogy ne tudd megfogni. Na ott sokmminden történik, csak nem koccanás. Pedig egyre általánosabb, és egyre elfogadottabb sajnos. Én is szoktam legvégső elkeseredésemben. De ennek nem szabadna kialakulnia, mert ha valakit meg tudnak jobbról előzni, az ki tudott volna menni, mert ott nem 25 méter volt a két autó között.
Na jó éjt mindenkinek!
Megint más, aztán mentem aludni, mert holnap munka van. A jobbról előzés: teljesen mindegy, hogy létezik-e, vagy csak elhaladának nevezzük. Nem baleset, hanem ÉLETVESZÉLYES. Nem véletlenül tilos. Városon belül lehet. Miért? Mert 50-nel összekoccantok a kocsikon kívül senkinek sem lesz baja. DE 130-nál és a fölött? Meglök a másik autó, vagy csak elrántja a kormányt, vagy te rántod el úgy, hogy ne tudd megfogni. Na ott sokmminden történik, csak nem koccanás. Pedig egyre általánosabb, és egyre elfogadottabb sajnos. Én is szoktam legvégső elkeseredésemben. De ennek nem szabadna kialakulnia, mert ha valakit meg tudnak jobbról előzni, az ki tudott volna menni, mert ott nem 25 méter volt a két autó között.
Na jó éjt mindenkinek!
Nagyon rákaptatok múltkor egy közlekedési szituáció kielemzésére, napok óta ömlenek bele a kommentek, ennek a posztnak a megírásakor a számuk alulról súrolja az ezerhatszázat. Gabesz is ennek hatására kaphatott ihletet. Szerintetek ki, hol merre, hogyan mehet itt tovább? A…..
cserepg
2009.02.26 10:58:10
@kyozozo: Egy irányba haladó két sáv esetében miért van jobbkézszabály? Már a sáváltásra gondolok. Annak van elsőbbsége, aki nem vált sávot. Tekintet nélkül, hogy az bal- vagy jobb oldalt van. Ide NEM a jobbkézszabály érvényes.
cserepg
2009.02.26 10:07:07
@bobeszedulacika:
Legközelebb gondolkodj el azon amit írsz. Ha egy ember leírja, hogy jobb a békesség elven inkább engedd el a másikat még úgy is, hogy esetleg lemondasz az elsőbbségedről, annak miért kell elvenni a jogosítványát?
@newtehen:
Ha a posztoló azt írja, hogy nem szűnik meg egyik sáv sem, akkor miért van jobbkézszabály? Ha pedig te jobban ismered a helyszínt, akkor írd azt, hogy ott elfogy mind két sáv és ilyenkor a jobbról jövőnek van elsőbbsége, tehát a posztolónak igaza van. Köszönöm szépen ismerem a KRESZ-t. De még 1x köszönöm, hogy elárultad, hogy nincs ilyen szabály nagyon kedves vagy!
Adott egy piros lámpa. Az ő autója erősebb(bár ez elég ritka, de inkább hagyjuk), elindulunk gyorsabban éri el az utazósebességet bemegy elém beállok mögé. Esetleg még elveszem a gázról a lábamat, hogy ezt megkönnyítsem és ne legyen bonyodalom. Mi ez, ha nem erősebb kutya...?! Fordított helyzetben is igaz. Ha azt írtam volna, hogy kölcsönös udvariasság elve, akkor renben lennénk? Mea culpa :), de én azt nem nevezném kölcsönös udvariasságnak, hogy egyik sem akarja a másikat elengedni, csak amelyiknek gyorsabb autója van az megy előrébb. Ez nem udvariasság. Az én szótáramban más jelentés áll e szó mögött.
Legközelebb gondolkodj el azon amit írsz. Ha egy ember leírja, hogy jobb a békesség elven inkább engedd el a másikat még úgy is, hogy esetleg lemondasz az elsőbbségedről, annak miért kell elvenni a jogosítványát?
@newtehen:
Ha a posztoló azt írja, hogy nem szűnik meg egyik sáv sem, akkor miért van jobbkézszabály? Ha pedig te jobban ismered a helyszínt, akkor írd azt, hogy ott elfogy mind két sáv és ilyenkor a jobbról jövőnek van elsőbbsége, tehát a posztolónak igaza van. Köszönöm szépen ismerem a KRESZ-t. De még 1x köszönöm, hogy elárultad, hogy nincs ilyen szabály nagyon kedves vagy!
Adott egy piros lámpa. Az ő autója erősebb(bár ez elég ritka, de inkább hagyjuk), elindulunk gyorsabban éri el az utazósebességet bemegy elém beállok mögé. Esetleg még elveszem a gázról a lábamat, hogy ezt megkönnyítsem és ne legyen bonyodalom. Mi ez, ha nem erősebb kutya...?! Fordított helyzetben is igaz. Ha azt írtam volna, hogy kölcsönös udvariasság elve, akkor renben lennénk? Mea culpa :), de én azt nem nevezném kölcsönös udvariasságnak, hogy egyik sem akarja a másikat elengedni, csak amelyiknek gyorsabb autója van az megy előrébb. Ez nem udvariasság. Az én szótáramban más jelentés áll e szó mögött.
Ezek vajon mennyire szopták be? Idióták! :)))..
Nagyon kíváncsi voltam a ma reggelre.Minden média azt harsogta tegnap, hogy ónos eső várható, még a vizes ember is hívott, hogy tegyük át a találkát, mert jön az égi áldás, nem fog tudni feljönni a házunkhoz.Szóval mindenki tudott róla. Este már a híradó is mutatta, hogy…..
Most csak az kezdjen olvasni, aki nagyon ráér, mert nem egy pár soros levélkével álltok szemben ma délután, egy heti hideg élelem előkészítése javasolt. Nagyzee egy múltkori posztból merített ihletet és írta meg egy ezredfurduló környékén megejtett műszaki vizsgájának…..
Tamás egy versenyzésből lett baleset után próbálta menteni a menthetőt, de az önjelölt vezetőzseniknek köszönhetően nem állt meg egy ütközésnél a dolog. És hiába a jószándék, ha mindenki megy a saját feje után és csak kicsin múlik, hogy nem a másvilágon kötnek…..
cserepg
2009.01.05 20:41:41
@Circus: Ezt azért mond el azoknak a kamionosoknak/kisteherszállítóknak, akik úgy előznek sima úton, hogy gyakorlatilag le van szarva mindenki. :) Azért nehogymár most az jöjjön, hogy az ember vigyázzon a mazsolákra, mert ők nem tudnak magukra. Vigyázok rájuk elhiheted. Szerencsér az már messziről látszik, ha valaki béna, és ki fog jönni eléd a belső sávba(általában). De nem az lenne a megoldás, hogy tanuljanak meg vezetni?! Sőt nem is kell megtanulniuk vezetni! Elég csak belenézni a tükörbe, hogy jön-e valami ott. Hameg nem tud vezetni, ne menjen városon kívülre. Majd ha lesz rutinja mehet.
A gazdasági válság ellenére jó évet zárt a BMW M GmbH, hiszen 2008 novemberéig bezárólag 22 340 autót adott el, ami az egy évvel korábbi eredményhez képest (14 092) több, mint 58 százalékos NÖVEKEDÉS.Az új E90 M3-nak köszönhető a siker javarésze, hiszen viszik,…..
Az alábbi történetet KuKori meséli el nekünk, mely több tanulsággal is szolgál. Nem lehetünk elég óvatosak akkor sem, mikor úgy érezzünk semmiféle veszély nem leselkedik ránk. Egy kis történetet osztanék meg veletek real-time módban, arról, milyen egy baleset belülről…..
Még mindig nem haltak ki azok a nagyon sietős, marha fontos autóvezetők, akik szarnak bele mindenbe. Különösen idegesít továbbra is az, ha olyasvalaki áll be a mozgáskorlátozottaknak fenntartott helyre, mint ahogy korábban már láthattátok és most is fogjátok, sokszor egy autóval…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz