Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Vier

0 bejegyzést írt és 27 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Három év és kb. hárommillió forint kellett, hogy a Cougar vezetési élménye elérje azt a szintet, ami kicsivel a vételi állapot felett van. Nehéz összehasonlítani Csikós Puchjával, amiről 2006-ban írta ezt a posztot, és azóta belement egy-két százezer, de ugyanúgy néz ki, mint…..
Mint azt tudják, nincs egységes álláspont a szerkesztőségen belül azt illetően, hogy sport-e a drift vagy sem. Jelen esetben azonban mindegy, hogy sportként fogjuk fel a szűk kis blúzok szétpattintását köbcentik és G-k függvényében, vagy csak szimpla szórakozásnak. Az eredmény…..
1461 nap alatt sok minden változott. A színes dobozok mára javarészt színes képkeretek lettek, öregebbek lettünk négy évvel, egy-két gyerekből tini lett, tinédzserekből felnőttek, tovább olvadtak a jéghegyek és Kiszel Tündét kárpótolta Fluor Tomi. Eljött az idő, hogy…..
Vier 2011.10.05 11:00:11
@ommm:basszus nem trollkodni akartam, csak engem zavar a dolog. Nektek nagyon jó munkát! és mint tudjuk az anyag legyen jó, a többi másodlagos. várlak titeket vissza. végre valami szellemi dolog is akad a népnek valóvilág helyett.formáljátok egy kicsit a világot:)
Vier 2011.10.05 15:46:36
@Tie: akkor hasonlóan látjuk a problémát...
a sok kameránál obi rajzolat fehéregyensúly-szinkron. utómunkánál én is szoptam már ilyenekkel. a render idő meg a 10+ lett:)
én most három jvc 201-el dógzok hárommal, arra meg jók a nikon obik.
van egy dslr gép is, de megbántam, pedig vettem rá follow focus-t is én marha:) meg matte boxot, de aztán átköltöztek a jvc-ikre
Elkészült a Red Hot Chili Peppers új videója a The Adventures Of Rain Dance Maggie című dalra, ami az augusztus legvégén megjelenő I'm With You nagylemezen lesz rajta. A a kaliforniai Venice Beach-en forgatott, Marc Klasfeld rendezte videót itt is meg lehet nézni a hajtás után. A…..
Tudják, hogy néha milyen kicsin múlik az, hogy elkészül-e az autójuk, ha hibával szervizbe viszik? Itt egy bennfentes írás, tiszta krimi. Vélemények az azonos című írásunkról...
Vier 2010.11.25 17:49:23
Beszélgetünk itt az elektronikai megoldásokrol. Milyen rossz lett ez nekünk, hogy ennyi kütyü került az autóba.
970-es 80-as éveket írjuk. Ezekben az időkben az autókban csak világításra, meg a gyujtásra, és az általános dolgokra volt elektronika. Persze a formák már modernek voltak, de semmi különös. Nincs lambda szonda, egyebek...
Talán senki nem emlékszik rá de akkor több volt a hengerfejes dízel. Az állandó gyujtás problémákkal küzdő Skoda, meg Dácsia, Lada. Hamarabb meg is koptak a motorok, ha nagyobb gázzal mentünk, mert annyi benzin ömlött a hengerekbe, hogy lemosta az olajat. Szerintem a Táboriék akkor futottak be:)
Többet is költöttünk fémes utómunkákra.
Manaspság az újak közül, amikor veszünk, nem nézzük ereget- é kékes füstöt. Vagy éppen a bejáratás 5ezer km-re alatt megállunk- e pihenni, hogy vissza hüljön a motor. Cseréltünk e oljat? Volt- e benne fém spén egyebek. Az új állapotában is már generálossá váló autók nincsenek már. Ez a múlt. Hiszen ha túl odalépünk egy új autónak elektronika vissza vesz a keverési arányból nehogy elázzon a henger, vagy éppen a katalizátor ne robbanjon szét.
Szóval, ahol előny, ott a hátrány.
Ha nem kell hengerfej felújítást fizetni, akkor vegyunk bele mást hasonló áron.
Különben mi a francból lehetne fentartani ilyen iszonyúan nagy autóipart.
A másik.
Csikós cikkeit ki olvassa?
Ha jól látom sokan.
Boldog béke idők. Kurva jó autókat tesztel mi?
Régi vasak, azok aztán szépek voltak.
De ilyenkor hol vannak azok kommentek, hogy ne szopjál azzal gyújtás beállítással. Vegyél újjjjat%!!!
Miért ázott szét a Panda karburátora?
Mert nem volt semmi technika, ami figyelte volna. Nem hiszem, hogy mindenki élvezné, ha otthon a feleségének azt kellene mondania, hogy bocs drágám, de megyek karbi benzin szintet nézni. Persze Csík tudja mit csinál. Ettől jól érzi magát, ahogy én is.
Ha veszel egy olyan szintü autót, amiben kétoldali klíma, légzsák még a motornak is, ablak emelő-farok kiverő is van, akkor ott lesznek csodák. Mostanában pedig csak ilyen autók vannak.
Őszintén!
A most kommentelők közül hányan járnak Wartburg elektronikai felszereltségü autóval?
Ha vannak is ilyenek, azok inkább gyűröre, hajtókarra és hónolásra költik azt a pénzt amit a Mergás barátunk légbeömlőre.
Sajnos prémium szinten, meg az alktrészek is prémium szinten mennek.
A Mercedes gyár meg nem jótékonysági intézmény. Ha államosítanák, biztos olcsóbb lenne, ami nagyon jó lenne nekünk. De akkor meg biztos nem lenne 600-as meg SLK:)
A Bosch gyerek meg tök jól rájött mindenre, érdekes, hogy milyen tematika szerint ment tovább.
Hanyatló kapitalizmus ópiuma:)
Na jó sok voltam mára. Inkább a barátnőm basztatom:)
Még a Deák téri Hobby Boltba csordogálva érkező, huszonnégy forintos Mecsik (mert mi még nem medzsónak hívtuk őket, az új név, később lett), és még messze-messze a Lego korszaka előtt járunk, talán még Merkur építő sem volt akkor. Pörgessünk vissza négy évtizedet az idő…..
Évtizedeken át keményvonalas oldtimer-rajongó voltam, új járművek nem üthettek rést a pajzson. Aztán lefolyt egy kis víz a Dunán. Ha a legnagyobb politikusoknak szabad, én miért ne forgathatnék köpönyeget? Vélemények az azonos című írásunkról...
Vier 2010.08.19 01:23:33
Nekem is volt sok motor.
Most éppen egy egy Suzuki Inazuma 1200 amit nyúzok.
A franc sem tudja. Kinek, milyen igaza van ebben a dologban.
Inkább leírom velem mi volt.
Amivel már tényleg bevállaltam egy nagyobb túrát, az egy Guzzi v35 volt.
Most már nevetséges egy 350-es motor egész Dél-Erópára, de akkor...
Szóval. Épp munka nélküli voltam-tunk a volt párommal. Volt két hónap üres.
Meg egy kis félretett pénz.
Vittem megszakítót egypár kopó dolgot, aztán hajrá.
Minden oké volt, kivétel, hogy motor 82-es volt. Voltak bajok néha szinkron, néha gyújtás. De kérem ez egy Guzzi! Csöpög, minden baja van, de kb úgy van méretezve mint egy Ural...
Most meg itt van az új motor. Eccerüen kurva jó. Na de a guzzi... Az meg az igazi szerelem hiába.
Az én konkluzióm: Ha van időd utazni és tökölni és minden mindegy, akkor menj egy Régi vassal analógiaként a szerelmeddel. Ha meg nincs időd és csak a kilómétereket akarod falni, akkor menj újjal, azaz a feleségeddel.
Biztonságos szex.
Mindkettőt próbáltam és megvan a szépsége mindegyiknek.
A Guzzi: lomha, bajos mindene, jó helyre kellett nyúlni, ha menni akartál vele.
Amikor meg leálltál vele, még a Guzzi gyárban is megnézték.
Az Inazuma: Qrva erős, nagyon megy, semmi baja, kétszer anyit tettem meg két hét alatt mint bármelyik motorommal, nagyon szép 110 LE 100nm nyomaték 3200 fordulaton(sornégyen ritka). Igaz ABS nincs. De Brembo az vagyon gyárilag... Hú Naddon jó fék...
A végére. A guzzival minden km-re emlékszek, de rongyos. Az Inazumával meg nem emlékszek semmire, csak jó volt.
Hogy mi a jó? Nem tudom. Lehet egy új Guzzi-t kőne vennem? Arra most nincs zsé.
Az Inazuma 2002-es szerintem még modern. Vagy nekem az...
Zsolti most akkor mi van?
Hetvennégy éves korában szombaton meghalt Dennis Hopper amerikai filmszínész. Halálát prosztatarák okozta. Legtöbbünk az 1969-ben forgatott, kultuszfilmmé vált Szelíd motorosokban ismerte meg, amelynek nemcsak egyik főszereplője volt, hanem a rendezője és forgatókönyvírója is.…..
Elnézést kérek mindenkitől, hogy egy tökéletesen értéktelen autó tökéletesen értelmetlen életben tartásával feltartom, én sem értem, miért csinálom. Valaki a múltkori posztban felajánlotta, hogy megcsinálja nekem a Pandát, de ez a Bushido útja, vagy hogy is van a szamurájos…..
Vier 2008.12.23 22:23:30
@bervas:
Most néztem a vasad a blogon!
Gratula.
Imádom a kereklámpás mezteleneket.
Minden eddigi motorom ilyen volt.
Ennek az első sárvádője még kazánvas?
Csak kiváncsi vagyok.
Vier 2008.12.23 22:32:32
@Csikós Zsolt:
Nálam sem a motort meg a buherát unta meg az asszony.
Bank-karrier-külföld.
A három grácia.
Én meg nem tudom meghazudtolni magam.
Még egy puccos fogadáson is azon gondolkozom, hogy milyen hideg lesz a garázsban. Vajon mennyire dermedtek meg szimeringek, ha bontok:)
Köszönöm ám nektek. Ám:)))))
Ősrobbantunk tehát vagyunk.
Belsőség Nem tanulunk... 2008.12.16 16:34:00
Nem érdekel ki vagy, ki nem vagy. Nem érdekel, mivel foglalkozol te vagy a szüleid. Nem érdekel az sem, mi vezetett arra, hogy ezt az indavideóra kirakd.Nézz tükörbe, nézd meg a fejed...Hülyegyerek, jónapot. Elnézést a személyeskedésért, de itt már azért ledobtam az ékszíjat…..