Adatok
Reszö
0 bejegyzést írt és 108 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Vélemény-cikkünk kommentposztja...
Reszö
2012.12.28 14:28:56
@Pepejoe: Verd ki a fejedböl az ilyen terveket. A Hungaroringre sincs hangszennyezési engedély, csak "nagyonfentdolgozó" elvtársakkal müködhetne a pálya, annyi pénze meg nincs az egész drifttársadalomnak.
Amugy nem tetszik a cikk abbol a meglátásbol,hogy a totálcar pont azt az elméletet apszolválja,hogy az ésszerüséget veszi alapul.
Fiatalok-Lada-Drift.
Én pont nem öket itélem el, mert én is voltam fiatal.
A totalcarnak sem kéne álszentnek lennie, Ök is voltak "fiatalok". Még most is reknek xenont a tehénbe, még meg is magyarázzák,hogy az Ö szempontjukbol ez mért fontos, még ha a szabály tiltja is, és hasonlók...
Akkor mért várják el egy olyan társadalomtol a meghunyászkodást, akik csak azért harcolnak hogy legyen egy olcsó versenyük?!
Mint látható hivatalos versenyzök is voltak jelen. Pesti akcióban is ott voltak a profik, szinte csak azok.
Látja mindenki, hogy mire megy ki a játék...
Van aki reklám céljábol, van aki szórakozásbol csinálja az illegált, de CSINÁLJA!
Mint ahogy járnak újságirók külföldi rendszámmal, amikor tudni illik,hogy NEM szabályos! A Xenon se szabályos, meg probálgatni se szabályos egy életveszélyes autot probarendszámmal a közuton, hóban, fagyban, nem beállitott futómüvel.
Én nem vetek meg senkit, csak az itélkezés ne egy oldalú legyen.
Ha lesz illegál én elmegyek nézönek, ha lesz legál arra is ha olcsó.
Amugy nem tetszik a cikk abbol a meglátásbol,hogy a totálcar pont azt az elméletet apszolválja,hogy az ésszerüséget veszi alapul.
Fiatalok-Lada-Drift.
Én pont nem öket itélem el, mert én is voltam fiatal.
A totalcarnak sem kéne álszentnek lennie, Ök is voltak "fiatalok". Még most is reknek xenont a tehénbe, még meg is magyarázzák,hogy az Ö szempontjukbol ez mért fontos, még ha a szabály tiltja is, és hasonlók...
Akkor mért várják el egy olyan társadalomtol a meghunyászkodást, akik csak azért harcolnak hogy legyen egy olcsó versenyük?!
Mint látható hivatalos versenyzök is voltak jelen. Pesti akcióban is ott voltak a profik, szinte csak azok.
Látja mindenki, hogy mire megy ki a játék...
Van aki reklám céljábol, van aki szórakozásbol csinálja az illegált, de CSINÁLJA!
Mint ahogy járnak újságirók külföldi rendszámmal, amikor tudni illik,hogy NEM szabályos! A Xenon se szabályos, meg probálgatni se szabályos egy életveszélyes autot probarendszámmal a közuton, hóban, fagyban, nem beállitott futómüvel.
Én nem vetek meg senkit, csak az itélkezés ne egy oldalú legyen.
Ha lesz illegál én elmegyek nézönek, ha lesz legál arra is ha olcsó.
Reszö
2012.12.28 16:03:20
@ommm: Én azt nem irtam,hogy egyetért velük, szép is lenne.
Akkor kérdem én, ha a drift társadalom 99%-a ezt az utat követi, akkor nem lehet hogy valami baj van:
1: A szervezéssel
2: A szabályozással
3: A lehetöségekkel
Mert ahogy ez a külvilágbol látszik nagyon lázonganak a "driftesek"!
A 2-es pontot nem értem.
Legalábbis nem látom mitől lenne TC-drift vonalon változás a totálcaron?!
Én úgy gondolom hogy tulszabályozott lett a világ! Egyik oldalrol engedik a gyors és veszélyes autokat, másik oldalon pedig azt mondják hogy 50el mehetsz városban egy kihalt 2sávoson. Vagy nem driftelhetsz be egy körforgalomba, mert veszélyes...
Ne legyünk álszentek, néha ki kell rugni a hámbol!
Akkor kérdem én, ha a drift társadalom 99%-a ezt az utat követi, akkor nem lehet hogy valami baj van:
1: A szervezéssel
2: A szabályozással
3: A lehetöségekkel
Mert ahogy ez a külvilágbol látszik nagyon lázonganak a "driftesek"!
A 2-es pontot nem értem.
Legalábbis nem látom mitől lenne TC-drift vonalon változás a totálcaron?!
Én úgy gondolom hogy tulszabályozott lett a világ! Egyik oldalrol engedik a gyors és veszélyes autokat, másik oldalon pedig azt mondják hogy 50el mehetsz városban egy kihalt 2sávoson. Vagy nem driftelhetsz be egy körforgalomba, mert veszélyes...
Ne legyünk álszentek, néha ki kell rugni a hámbol!
Remek munkát végzett az orvoscsoport, az új keblek feszesek, gömbölyűek, abszolút szimmetrikusak, mindenki megnézi őket, de messzire ordít róluk, hogy nem valódiak.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Reszö
2012.12.19 08:58:12
@Plumper: Ez nem teljesen igaz. Taláni a neten most is olyat, amire vigyázva volt. Persze nem a 3M-es árkategóriában.
Aki pedig vigyáz rá, az nem fogja árulni, mert a haverja-barátja-rokona fogja megvenni töle. Vagy el se adja a kettesét, mint ahogy én sem! :)
A cikk frankón tükrözi a valóságot, a kettes sokkal jobban hozza az élményt. Sajnálom hogy igy elqrták, én sem cserélném le erre.
Aki pedig vigyáz rá, az nem fogja árulni, mert a haverja-barátja-rokona fogja megvenni töle. Vagy el se adja a kettesét, mint ahogy én sem! :)
A cikk frankón tükrözi a valóságot, a kettes sokkal jobban hozza az élményt. Sajnálom hogy igy elqrták, én sem cserélném le erre.
"Kommersz DeTomaso Pantera, rögtön kettő, népautó Ford GT40, azok is párban, egy marék, a forgalomba beleszürkülő Porsche 356 meg sirályszárnyas Mercedes 300SL, egy hotrod itt, egy hétköznapi Auburn Speedster ott, egy unalmas Lamborghini Aventador amott... gyenge felhozatal.”.
Mai…..
Reszö
2012.08.25 09:14:59
Ötvenezer forintos pénzbírságot és öt büntető pont levonást szabott ki a rendőrség arra az autósra, aki januárban a VII. kerületben nagy sebességgel kis híján elcsapott egy kerékpárost. Az esetet a bringás fejkamerája rögzítette, így volt bizonyíték is: a sofőr…..
Reszö
2012.05.01 19:32:27
@windex: Elöször is a válasz a felvetésedre:
Az autos a bringás mellett pont akkora távolságot hagyott,amennyit tudott. Mivel a szembe sávban jött egy auto ami a video szerint is átlépte a vonalat, nem tehetett mást mint ugy ment el a bringás mellett, ahogy a video szerint is elment. Azt hogy ez a távlság mennyi volt a video alapján megitélni nem lehet, ezen nincs mit vitatkozni.
Nem mondom hogy jol csinálta,de ebben az esetben mivel nem történt baleset és nem is tünt nekem úgy hogy a kerékpáros veszélyben lett volna igy erröl nincs is mit beszélni.
A sárga viszont nem volt sárga. Ami a baj volt,hogy csak egyenesen lehetett menni, és elfordult jobbra. Ezért büntethetik, de a sárgáért nem!!! Vagyis azt sem lehetett ráfogni hogy gyorsan ment volna...
Nekem is van ilyen kamerám, majd kiteszem az autora és teszek fel ilyen szép videokat szabálytalan bringásokrol! Olyanokrol akik szembe jönnek szabálytalanúl az egyirányu utcában! MAJD ÉN IS USZITOK!!! (vagy inkább mégse, én nem foglakozom más nyomorával...)
Az autos a bringás mellett pont akkora távolságot hagyott,amennyit tudott. Mivel a szembe sávban jött egy auto ami a video szerint is átlépte a vonalat, nem tehetett mást mint ugy ment el a bringás mellett, ahogy a video szerint is elment. Azt hogy ez a távlság mennyi volt a video alapján megitélni nem lehet, ezen nincs mit vitatkozni.
Nem mondom hogy jol csinálta,de ebben az esetben mivel nem történt baleset és nem is tünt nekem úgy hogy a kerékpáros veszélyben lett volna igy erröl nincs is mit beszélni.
A sárga viszont nem volt sárga. Ami a baj volt,hogy csak egyenesen lehetett menni, és elfordult jobbra. Ezért büntethetik, de a sárgáért nem!!! Vagyis azt sem lehetett ráfogni hogy gyorsan ment volna...
Nekem is van ilyen kamerám, majd kiteszem az autora és teszek fel ilyen szép videokat szabálytalan bringásokrol! Olyanokrol akik szembe jönnek szabálytalanúl az egyirányu utcában! MAJD ÉN IS USZITOK!!! (vagy inkább mégse, én nem foglakozom más nyomorával...)
Reszö
2012.05.01 19:54:52
@windex: Az autos szemszögböl ez a távolság lehetett elég arra,hogy ne legyen baleset. És mint látható nem is lett baleset! Ez nem a bringás érdeme, mert Ö egyenesen ment, nem fékezett, nem is kellett lehuzodnia. Igy nem is értem mi ezzel a problémád??? Ezt le kellene zárni, mert itt nem erre lett kiélezve a dolog,hanem hogy sárga volt a lámpa. Mikor nem is az volt...
A problémára amire probál a blog rámutatni az a következö: "AZ AUTOS SZABÁLYTALANÚL ELÖZ ÉS ÁT IS MEGY A SÁRGÁN".
Ami pedig történik: Egy kerékpáros szabályosan közlekedik, majd az ut keskeny keresztmetszete miatt úgy tudja megelözni a bringást,hogy nem hagy neki 1méter helyet. Bár mikor mellette ment lehet volt annyi,de ez a kamera miatt nem látható! Majd mikor BIZTONSÁGOSAN elhaladt mellette lehuzodik a szembe érkezö ZÁROVONALAT átlépö autos miatt igy adva neki helyet.
Ez után elfordul jobbra a zöld jelzésre ott, ahol nem lehetne jobbra fordulni.
Amit ebböl leszürök: A bringás olyan szituáciokat teremt, amivel autosokat és egyéb közlekedöket kényszerit BALESETVESZÉLYES szituáciokra. Mint ahogy a másik videoban is linkelte... youtu.be/Z5giYWvVzg4 (ugye jobbratartás van, és a kerékpárral maximum 25km/órás sebességgel lehet közlekedni. Ö pedig ki is irta,hog 30-al teker és nem huzodik jobbra,mikor erre van a kresszben is egy szabály!
Bocsi, de ez szerintem uszitás.
Amugy egy Gopro HD 180fokban rögzitette volna, és az is 1080-as. Nekem ilyen van, és én is kerékpározom. Meg árulom is öket...
További kellemes uszitgatást! :SSS
A problémára amire probál a blog rámutatni az a következö: "AZ AUTOS SZABÁLYTALANÚL ELÖZ ÉS ÁT IS MEGY A SÁRGÁN".
Ami pedig történik: Egy kerékpáros szabályosan közlekedik, majd az ut keskeny keresztmetszete miatt úgy tudja megelözni a bringást,hogy nem hagy neki 1méter helyet. Bár mikor mellette ment lehet volt annyi,de ez a kamera miatt nem látható! Majd mikor BIZTONSÁGOSAN elhaladt mellette lehuzodik a szembe érkezö ZÁROVONALAT átlépö autos miatt igy adva neki helyet.
Ez után elfordul jobbra a zöld jelzésre ott, ahol nem lehetne jobbra fordulni.
Amit ebböl leszürök: A bringás olyan szituáciokat teremt, amivel autosokat és egyéb közlekedöket kényszerit BALESETVESZÉLYES szituáciokra. Mint ahogy a másik videoban is linkelte... youtu.be/Z5giYWvVzg4 (ugye jobbratartás van, és a kerékpárral maximum 25km/órás sebességgel lehet közlekedni. Ö pedig ki is irta,hog 30-al teker és nem huzodik jobbra,mikor erre van a kresszben is egy szabály!
Bocsi, de ez szerintem uszitás.
Amugy egy Gopro HD 180fokban rögzitette volna, és az is 1080-as. Nekem ilyen van, és én is kerékpározom. Meg árulom is öket...
További kellemes uszitgatást! :SSS
Egy hétig erről áradoztam mindenkinek, aztán megtankoltuk és elővettük az árlistát.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Az biztos, hogy a világ nem fehérből és feketéből áll. Létezik borzalmasan pocsék utángyártott alkatrész is, mint ahogyan gyári is, hiszen utóbbiak nélkül egyáltalán nem ismernénk a garanciális javítás fogalmát..
Reszö
2011.10.19 12:51:55
@Ranx: Én értem mit irsz,Te nem érted ezek szerint. De akkor leirom példában:
Torony: Ford: 6500 (sachs van a dobozban, ford logoval.)
Sachs: 2200 (Sachs, kicsiszolt gyári logoval)
Noname: 1500 (semmilyen logoval, árának megfelelö minöségben.)
Én a középsöt ajánlom, ha 20éves az auto,akkor rábizom a vevöre. Lehet a noname is jó lesz addig,amig kiviszi a bontóba, ha nem akkor 1éven belül kermi nélkül cserélem.
A ford is igy tesz ha a szervizben beszereltem a gyári 6500Ft-ért + 10000/óra munkadijjért?
NEM! Na ez a baj...
Torony: Ford: 6500 (sachs van a dobozban, ford logoval.)
Sachs: 2200 (Sachs, kicsiszolt gyári logoval)
Noname: 1500 (semmilyen logoval, árának megfelelö minöségben.)
Én a középsöt ajánlom, ha 20éves az auto,akkor rábizom a vevöre. Lehet a noname is jó lesz addig,amig kiviszi a bontóba, ha nem akkor 1éven belül kermi nélkül cserélem.
A ford is igy tesz ha a szervizben beszereltem a gyári 6500Ft-ért + 10000/óra munkadijjért?
NEM! Na ez a baj...
Reszö
2011.10.19 13:00:14
@P12_dCi: Az egyik fele nem, de sokminden az már. Sajnos... És az egyik dobozba made in france van, a másikba meg 20fajta ország is lehet. Itt van elöttem 2 törlö:
kepfeltoltes.hu/111019/K_p0080_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
kepfeltoltes.hu/111019/K_p0080_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Reszö
2011.10.19 13:15:40
@Shadowbull: Ez konkrétan igy müködik! Jönnek a pénzügyi osztályrol,hogy ennyiért nem kell, olcsobb anyagokbol hozzák ki. Más led, más vezeték, stb. 1millio autonál számit 1EU is.
Sok dologban nem kötnek kompromisszumot, de rengeteg olyan dolog van,amiröl már tudják új korában,hogy 5évig müködik.
Erröl tudnának mesélni magyar alkatrészgyártóknál olyanok,akik ezt csinálják.
Szószerint beleépitik a hibát gyárilag az autoba. És ezt Ök is tudják...
Csak akkor van gáz,ha beakad a gázpedál és meghalnak páran. Akkor majd visszahivnak minden autot ilyen. :)
Sok dologban nem kötnek kompromisszumot, de rengeteg olyan dolog van,amiröl már tudják új korában,hogy 5évig müködik.
Erröl tudnának mesélni magyar alkatrészgyártóknál olyanok,akik ezt csinálják.
Szószerint beleépitik a hibát gyárilag az autoba. És ezt Ök is tudják...
Csak akkor van gáz,ha beakad a gázpedál és meghalnak páran. Akkor majd visszahivnak minden autot ilyen. :)
Ez most -ennyi hallgatás után- csak egy leleplezés szeretne lenni a magyar használt piac "sajátosságairól". Mert hát ugye, mit is tehet az ember, ha szeretne egy családi járgányt, legfeljebb 2,5 millióból? Ha körbenéz a piacon könnyedén rábukkanhat a KIA Cee'd-re…..
Reszö
2011.06.30 12:37:49
@scheerti: 1: Német csak újat árul, aki németben árul használtautot az török vagy afrikai.
2: németbe van a legnagyobb sunyizás!
Ott is tekernek rendesen, és csinálnak olyan javitásokat,hogy itthon csak röhögünk rajta... (meg persze sirunk a veszteség miatt)
Visszatérve a ceed-re: Ez az auto sérülésmentes,ha gyári bontott cuccokkal vértezték fel a javitás során. Szinte fujni se kellett akkor ugye.
Ha meg elmegy a futómü,akkor az is olyan mint a legó, lehet bontottbol újraépiteni.
Mit finnyáztok! Ez legalább nem 300E-et futott,és jó árban van.
Haver guritott már be 2éves A4-et,amiben 280E volt... A nullát kivették a végéböl, 28E lett. Ez 3 éve volt,és még mindig hibátlan az auto,mert látom naponta az uton.
Vegyetek újat,ami leesett a trailerröl a számmitás során,és a szervizben megjavitották és tetöt is cseréltek nála. Az jobb?! Finnyás magyar!
2: németbe van a legnagyobb sunyizás!
Ott is tekernek rendesen, és csinálnak olyan javitásokat,hogy itthon csak röhögünk rajta... (meg persze sirunk a veszteség miatt)
Visszatérve a ceed-re: Ez az auto sérülésmentes,ha gyári bontott cuccokkal vértezték fel a javitás során. Szinte fujni se kellett akkor ugye.
Ha meg elmegy a futómü,akkor az is olyan mint a legó, lehet bontottbol újraépiteni.
Mit finnyáztok! Ez legalább nem 300E-et futott,és jó árban van.
Haver guritott már be 2éves A4-et,amiben 280E volt... A nullát kivették a végéböl, 28E lett. Ez 3 éve volt,és még mindig hibátlan az auto,mert látom naponta az uton.
Vegyetek újat,ami leesett a trailerröl a számmitás során,és a szervizben megjavitották és tetöt is cseréltek nála. Az jobb?! Finnyás magyar!
Sipos Zoli, akit streetsta néven ismerhet a kommentelő/olvasó közönség elég komoly szinten nyomja az RC-bizniszt. Meglepő módon, az üzleti élet és a kemény munka nem vette el a józan eszét (sosem volt, tudjuk), sőt, egy igazi emberbarátot faragott belőle, aki még a vitatkozó…..
Miből derül, hogy kié a szajré? Meg ki jött nekem? És ki fog kártalanítani? Ki ütötte el a babakocsis feleségemet? Hát a rendszám! Vélemények az azonos című írásunkról...
Tudom, darázsfészekbe nyúlok ezzel a témával, de a nyári szezon egyik aktualitása megérdemel ennyit. Itt a jó idő, végre süt a nap, a depresszió elűzésének egyik legjobb módja a motorozás.Nem kell csodálkozni, elismerem, hogy így van. Régebben én is motoroztam, tudom miről…..
Reszö
2010.06.20 11:46:51
@Eyesis: A motorosok nagyrésze azért megy elöre,mert siet,és nem akarja kivárni az autosort.
DE HOVÁ?!?! MÉRT NEM VÁR?!
Nekik a jogsihoz jár egy "sietek, elöre mehetek" engedmény is?
Én is mondhatnám ennyi erövel,hogy az összes autos huzodjon le,mert én 250-el is tudok menni,meg amugy is sietek...
NEM! Mindenki várja ki a sorát!
Én nem engedném szabályozva az elöre sorolást. Csak akkor ha van külön sáv a számukra,ahol van hely is!!!
A jelenség az,hogy elörejönnek,majd beállnak az auto elé!
Nem ott marad jobbrol,esetleg balról,hanem besorol az auto elé
közvetlen! Értem én,hogy fél hogy nem veszik észre és ráhuzzák a kormányt egy esetleges utakadály kikerülése miatt,de ha para van,nem kell motorozni,és nem kell elöre menni.
DE HOVÁ?!?! MÉRT NEM VÁR?!
Nekik a jogsihoz jár egy "sietek, elöre mehetek" engedmény is?
Én is mondhatnám ennyi erövel,hogy az összes autos huzodjon le,mert én 250-el is tudok menni,meg amugy is sietek...
NEM! Mindenki várja ki a sorát!
Én nem engedném szabályozva az elöre sorolást. Csak akkor ha van külön sáv a számukra,ahol van hely is!!!
A jelenség az,hogy elörejönnek,majd beállnak az auto elé!
Nem ott marad jobbrol,esetleg balról,hanem besorol az auto elé
közvetlen! Értem én,hogy fél hogy nem veszik észre és ráhuzzák a kormányt egy esetleges utakadály kikerülése miatt,de ha para van,nem kell motorozni,és nem kell elöre menni.
Reszö
2010.06.20 11:58:13
@dtk74: Nem értitek...
HOVÁ SIETTEK?!?!
Jogom van nekem is jobbra tartani,ha meglátom jobboldalt a tükörben a motorost,hogy elölre jön,de nem tartok én se akkor jobbra...
Viszont mért nem tudtok a megengedettel menni?!
Mondják a motorosok,hogy az autosok igy, meg úgy...
Nem adnak elsöbséget, ezért a sok baleset.
De arra nem gondolnak,hogy 50 és 100között nem felére csökken a láthatóság elve,hanem a negyedére kb...
NEM LEHET EGY MOTORT ÉSZREVENNI A TÜKÖRBEN,HA 100-150KM/H-S A SEBESSÉGKÜLÖNBSÉG!
Egy autot se,nem hogy eg motort!
Hogy az b.csába vegyünk eszre egy motort,ha igy közlekedik?!
Modnom a szabályokat,amiket azonnal bevezetnék:
Sárga mellény minden motorosra!
Rendszám elöl a sárga mellényen,hogy mérhetöek legyenek!
Hátul a rendszámfelhajtásért vagy a trökközésért azonnal bevonnál a jogsit,és elvenném a forgalmit is!
Ezen kivül jó lenne a 30kw feletti motorokba GPS alapú sebességkorlátozó,vagy nyomkövetö berendezés,ami a rendörségre be van kötve!!!
Ha ezeket bevezetnék, nem problémáznék azon,h elörejön a lámpánál...
HOVÁ SIETTEK?!?!
Jogom van nekem is jobbra tartani,ha meglátom jobboldalt a tükörben a motorost,hogy elölre jön,de nem tartok én se akkor jobbra...
Viszont mért nem tudtok a megengedettel menni?!
Mondják a motorosok,hogy az autosok igy, meg úgy...
Nem adnak elsöbséget, ezért a sok baleset.
De arra nem gondolnak,hogy 50 és 100között nem felére csökken a láthatóság elve,hanem a negyedére kb...
NEM LEHET EGY MOTORT ÉSZREVENNI A TÜKÖRBEN,HA 100-150KM/H-S A SEBESSÉGKÜLÖNBSÉG!
Egy autot se,nem hogy eg motort!
Hogy az b.csába vegyünk eszre egy motort,ha igy közlekedik?!
Modnom a szabályokat,amiket azonnal bevezetnék:
Sárga mellény minden motorosra!
Rendszám elöl a sárga mellényen,hogy mérhetöek legyenek!
Hátul a rendszámfelhajtásért vagy a trökközésért azonnal bevonnál a jogsit,és elvenném a forgalmit is!
Ezen kivül jó lenne a 30kw feletti motorokba GPS alapú sebességkorlátozó,vagy nyomkövetö berendezés,ami a rendörségre be van kötve!!!
Ha ezeket bevezetnék, nem problémáznék azon,h elörejön a lámpánál...
Reszö
2010.06.20 12:15:24
@Eyesis: Azért mert nem 1,2-es az autom,nem jelenti azt,hogy száguldozom.
15éve nem kaptam gyorshajtásról csekket,de nem is érdemeltem volna meg.
Csupán biztonságérzet miatt van erös autom.
Külföldön pedig nem akarok totyogni,ahol nincs ebességkorlát.
De ettöl még itthon betartok minden sebességkorlátot.
Ha 40-es,akkor annyi.
A rendszám elöl pedig megoldható festéssel is!
Nem kell ahhoz aluminium,szerintem ezzel Te is tisztában vagy.
Az esös problémát sajnálom, ezért autozom inkább.
A motorosok mindig az autosoktól várják a megoldást arra,hogy figylejünk rájuk. Mi akkor elvárhatnánk,hogy betartsák a sebességkorlátokat!
15éve nem kaptam gyorshajtásról csekket,de nem is érdemeltem volna meg.
Csupán biztonságérzet miatt van erös autom.
Külföldön pedig nem akarok totyogni,ahol nincs ebességkorlát.
De ettöl még itthon betartok minden sebességkorlátot.
Ha 40-es,akkor annyi.
A rendszám elöl pedig megoldható festéssel is!
Nem kell ahhoz aluminium,szerintem ezzel Te is tisztában vagy.
Az esös problémát sajnálom, ezért autozom inkább.
A motorosok mindig az autosoktól várják a megoldást arra,hogy figylejünk rájuk. Mi akkor elvárhatnánk,hogy betartsák a sebességkorlátokat!
Kevés kivétellel sikerült összegyűjtenünk a jelenlegi hot-hatch kínálat színe-javát, hogy a királynak tartott Focus RS-sel szemben mutassák meg, mit tudnak. És ezúttal akadt versenypálya, na meg stopper. Vélemények az azonos című írásunkról...
Reszö
2010.06.03 11:32:15
@ommm: Ha már ennyire belemegyünk,akkor Escort RS cosworth az igazi. De abból jót találni lehetetlen.
Ott 300paci összkeréken lehet versenytechnikával. Csak egy turbó kérdése...
A focus RS elözö szériája nem jobb a kettes ST-nél szerintem. Abbol is csak 1 van itthon.
Ott 300paci összkeréken lehet versenytechnikával. Csak egy turbó kérdése...
A focus RS elözö szériája nem jobb a kettes ST-nél szerintem. Abbol is csak 1 van itthon.
Reszö
2010.06.03 11:55:02
@Érdekes: 16-20 a városban is megvan,nem hogy versenypályán...
@invictus: Szerintem Te még nem ültél egyikben sem. Kit érdekel a kárpit,ha 300paci van alattad?! :S
Vegyél ennyiért 4éves S mercit, abban lesz elég bör belül. Csak a vezetés élménye hal meg benne.
@invictus: Szerintem Te még nem ültél egyikben sem. Kit érdekel a kárpit,ha 300paci van alattad?! :S
Vegyél ennyiért 4éves S mercit, abban lesz elég bör belül. Csak a vezetés élménye hal meg benne.
Reszö
2010.06.03 12:01:18
Fejben nyilván sokan lejátszották, hogy megkapják a kiállítás élőben épülő tuning verdáját – Stump Andris szerint egész tisztességes, folyamatos pörgés volt az ajándék V-ös Golf körül a három nap alatt. Tehát bőven voltak olyanok, akik gondolatban a mesterekkel…..
Minden különösebb kommentár nélkül közzé tenném a levelet, amit a nagyobb teljesítményű gépjárművekre kivetett luxusadó munkanéven futó projekttel kapcsolatban írtam az Adó és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatalnak. Válasz a hatályos jogszabályok alapján 15 napon belül…..
Reszö
2010.03.29 18:48:57
@G.Szabolcs: Nem javallom...
Késöbb potlékkal,meg kamattal együtt fogják behajtatni!
Én is gondolkoztam rajta,hogy lehet kikerülni,de úgy néz ki sehogy.
Késöbb potlékkal,meg kamattal együtt fogják behajtatni!
Én is gondolkoztam rajta,hogy lehet kikerülni,de úgy néz ki sehogy.
A Mazda egy ideje már ott kavar a hot-hatch-ek között. Az előző Mazda 3 MPS-nek azonban még nem sikerült betörnie a belső körbe. Most itt az új, és nem ismer tréfát. Vélemények az azonos című írásunkról...
Istenem, hány lóerő kell ahhoz, hogy az ember jól érezze magát egy autóban. Háromszáz? Vagy még az is kevés? Asszem, kihaltak a jó GTI-k. Vélemények az azonos című írásunkról...
Mogyoródon laksz? Több mint tízéves az autód? Hirdesd meg, de gyorsan, cudar világ jön neked. Vélemények azonos című írásunkról...
Reszö
2010.02.17 10:22:28
@Dzsony: Hát ez az.... :D
Mingyá felhivom öket,hogy most mi van...
Vagy tegyek oda egy ződ ragaszós matrinyát, jó lesz az is... :D
Mingyá felhivom öket,hogy most mi van...
Vagy tegyek oda egy ződ ragaszós matrinyát, jó lesz az is... :D
Reszö
2010.02.17 10:24:24
@Csikós Zsolt: Akkor mingyá ragasztok oda egy zöld sünt, csak hogy azonositható legyen az autom... :D:D:D
A szövetség távlati céljai között említette, hogy emelkedjen 15 százalékra a kerékpárosok aránya, amihez egyebek mellett szemléletváltoztatásra van szükség, ehhez pedig a kerékpározást népszerűsíteni kell. A "kerékpárosbarát úthálózat" kialakításához…..
Reszö
2010.02.07 01:12:44
@kanalasgem: Ezt ugyanigy a bringásokra is be lehetne vezetni!!!
A kipufogógázod 20%-át visszavezetni egy csövön a hátsódtól az orrodig! :P
Igy aki babot reggelizik,az mire munkába érne be volna kábulva,mint raszta a szigeten! :D
Csak nehogy a csövön már halmazállapotú dolgok is felcsusszanak?! :D :S
A kipufogógázod 20%-át visszavezetni egy csövön a hátsódtól az orrodig! :P
Igy aki babot reggelizik,az mire munkába érne be volna kábulva,mint raszta a szigeten! :D
Csak nehogy a csövön már halmazállapotú dolgok is felcsusszanak?! :D :S
A Totalcar sose volt egy belterjes brigád, ide senkit sem az apukája protezsált. Voltak, akiket fórumokban találtunk, másokat blogokon, mindenesetre ez az első eset, hogy állást hirdetünk. Sokan jelentkeznek nálunk levélben, hogy szívesen írnának autóteszteket – naná,…..
Reszö
2010.02.05 23:42:48
@pet77: Csikos urat nem szabad klónozni,mert eltünik az összes 123-as a használtautorol, illetve 2x annyi felujjitásról lesz cikk,ami ugye már igy is tulzás.
Szerintem automata pilótára kéne állitani a szerkesztést, szerintem akkor jobb lenne... Kevergetni Ö is tudja.
Forditani meg mindek a német szövegeket?! Egyböl beszurni,oszt majd leforditjuk magunknak. :)
A Km/h -t nyugaton is valahogy igy irják.
Meg amugyis csak a képeket szoktuk nézegetni...
Szerintem automata pilótára kéne állitani a szerkesztést, szerintem akkor jobb lenne... Kevergetni Ö is tudja.
Forditani meg mindek a német szövegeket?! Egyböl beszurni,oszt majd leforditjuk magunknak. :)
A Km/h -t nyugaton is valahogy igy irják.
Meg amugyis csak a képeket szoktuk nézegetni...
Egy 30 milliós ház után 75 ezret kellett volna fizetni. Egy félmilliós Saab vagyonadója: 61 ezer. Vélemények azonos című írásunkról...
Reszö
2010.02.03 14:53:52
@MidlifeCrisis: Lehetne ez az átlag is, ha nem sirna mindig mindenki,hanem tenne is valamit érte! Hogy mit?! Elöször is rendet... Én is ott lennék,hidd el... :)
De amig azon megy a vita,hogy minek 170 lovasnál erösebb auto,addig inkább külföldre megyek kikapcsolodni,nem a balcsira nézni a tirpák fejét.
De amig azon megy a vita,hogy minek 170 lovasnál erösebb auto,addig inkább külföldre megyek kikapcsolodni,nem a balcsira nézni a tirpák fejét.
Reszö
2010.02.03 14:58:38
@keletisarok.hu: Ki sirt?! Költöi volt a kerdés!
Viszont vannak helyek,ahol a napi fürdövizedböl 1 hónapig vigan elvolna egy család! Minek fürdessz naponta,ha hetente is lehetne...
Nyugaton tudod mennyibe kerül egy lakás?! Neked egy auto gazdagság?! Vagy szerinted nyugaton az akcios tejet veszi az átlagember?!
Nyugaton egy lakás 200E EUnál kezdödik, ott nem azért vesznek autot,mert kell,hanem mert elmult 4 éves, és azt nézik,melyik terméket gyártották az országban és nem azt hogy mennyibe kerül!
Kicsi látóköröd szerintem...
Viszont vannak helyek,ahol a napi fürdövizedböl 1 hónapig vigan elvolna egy család! Minek fürdessz naponta,ha hetente is lehetne...
Nyugaton tudod mennyibe kerül egy lakás?! Neked egy auto gazdagság?! Vagy szerinted nyugaton az akcios tejet veszi az átlagember?!
Nyugaton egy lakás 200E EUnál kezdödik, ott nem azért vesznek autot,mert kell,hanem mert elmult 4 éves, és azt nézik,melyik terméket gyártották az országban és nem azt hogy mennyibe kerül!
Kicsi látóköröd szerintem...
Reszö
2010.02.03 15:27:06
@keletisarok.hu: Nem érted akkor.
Neked ez a minimum,amit keresel. Másnak meg 40E a minumum. Nekem meg az a minimum,amit én keresek.
Vágom hogy abbol nehéz megélni, ami alattam van. Viszont Te is gondolj bele,hogy aki 40E-et keres,és megél mennyi mindent tudna venni a 80E-böl?!
De remélem azt is átérzed, hogy nyugaton sz.rrá röhögik magukat a 300E-en... És el se tudják képzelni,hogy ebböl hogy fussa ilyen menö autora.
A Pesti lakásárak nem irreálisak! Ott nagyobb az életszinvonal,mint itt vidéken. Ennyi a probléma! Amugy is el lehet ide is jönni,és venni harmadából egy ugyanakkorát!
Ha viszont vagyonado,akkor ne jólétadó legyen,hanem vagyonadó!!! Vagyis érték alapon fizessen mindenki, az úgy korrekt!
Ha majd jólét után kell fizeni, akkor verje a nyálát a sok ocsójános...
Neked ez a minimum,amit keresel. Másnak meg 40E a minumum. Nekem meg az a minimum,amit én keresek.
Vágom hogy abbol nehéz megélni, ami alattam van. Viszont Te is gondolj bele,hogy aki 40E-et keres,és megél mennyi mindent tudna venni a 80E-böl?!
De remélem azt is átérzed, hogy nyugaton sz.rrá röhögik magukat a 300E-en... És el se tudják képzelni,hogy ebböl hogy fussa ilyen menö autora.
A Pesti lakásárak nem irreálisak! Ott nagyobb az életszinvonal,mint itt vidéken. Ennyi a probléma! Amugy is el lehet ide is jönni,és venni harmadából egy ugyanakkorát!
Ha viszont vagyonado,akkor ne jólétadó legyen,hanem vagyonadó!!! Vagyis érték alapon fizessen mindenki, az úgy korrekt!
Ha majd jólét után kell fizeni, akkor verje a nyálát a sok ocsójános...
Eredetileg más címet terveztem, de győzött bennem a jó. Mindenesetre Clarksonról van szó, pontosabban az ő véleményéről. Vélemények az azonos című írásunkról...
Érdekes és tanulságos hét volt, amit a Clio RS-sel töltöttem. Alkalmi utasaimnak, illetve azoknak, akik a hátulra szorultak inkább kínszenvedés, hiszen 185 centiméter felett - fejtér ide vagy oda - egy-egy durváb bukkanón bizony koppant a fejük. Bevallom, átkoztam az ország rossz…..
Reszö
2009.09.21 09:36:56
@Palex: Igen, elég amatörök vezették mind 2 autot.
A focust egy teljesen amatör. Látszik,hogy egyenesben 50m-t is ráver a focus,majd kanyar elején odaér a clio. A focusban versenytechnika van elöl,szóval kanyar elött nem kéne akkorát fékezni. :D
Amugy a clio sem rossz rövid váltóval, de a focus mindig meglép egyenesben. 100-töl pedig a ciloba kéne még egy motor,hogy utolérje... :)
Nem szeretem az ilyen összehasonlitásokat, mert nem egy kategória a 2 auto. Hasonló "filingauto" mind a kettö,de közel sincsenek egymáshoz.
Egy ilyen összehasonlitás már közelebb van a valósághoz:
www.youtube.com/watch?v=zzhT3IpNNsU&feature=related
www.youtube.com/watch?v=Tg4FUXSq4pU&feature=related
Aki tud angolul,az halálra fogja magát röhögni rajta! :D
A focust egy teljesen amatör. Látszik,hogy egyenesben 50m-t is ráver a focus,majd kanyar elején odaér a clio. A focusban versenytechnika van elöl,szóval kanyar elött nem kéne akkorát fékezni. :D
Amugy a clio sem rossz rövid váltóval, de a focus mindig meglép egyenesben. 100-töl pedig a ciloba kéne még egy motor,hogy utolérje... :)
Nem szeretem az ilyen összehasonlitásokat, mert nem egy kategória a 2 auto. Hasonló "filingauto" mind a kettö,de közel sincsenek egymáshoz.
Egy ilyen összehasonlitás már közelebb van a valósághoz:
www.youtube.com/watch?v=zzhT3IpNNsU&feature=related
www.youtube.com/watch?v=Tg4FUXSq4pU&feature=related
Aki tud angolul,az halálra fogja magát röhögni rajta! :D
Rövidebb, merevebb, erősebb, gyorsabb: már a 350Z is nagy kedvencünk volt, de a 370Z még jobbnak ígérkezik. Sokkal jobbnak. Vélemények az azonos című írásunkról...
Nem tudom, mikor jön el az ideje, hogy börtönbe csuknak öregautó-tartásért. Nincs már messze. Vélemények az azonos című írásunkról...
Nyitott motorházzal állt a Civic, mellette telefonált a fickó, és mintha intett volna, hogy álljak meg segíteni. Fék. Tolatás. Vélemények az azonos című írásunkról...
Békén kellene hagyni a mopedautósokat, hátha maguktól belátják: autózni autóval kell, mopedezni meg mopeddel. Megmondjam miért? Mert a mopedet ki lehet kerülni, ezt meg nem. Vélemények az azonos című írásunkról...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Az,hogy ha valamit nem akar a nép, akkor olyan szabályokat hoz, amivel elveti még a gondolatát is annak, hogy illegál legyen.
Valaki irja már le mi történt mikor a "hivatalos" driftesek csinálták ugyanezt Pesten a körforgóban?! Mit kaptak érte?! Valakit lecsuktak? Valakitöl elkobozták az autóját?!
Semmi nem történt!
Akkor miért gondolja bárki is,hogy ha valaki bárhol szervez egy ilyet, lesz bármilyen komolyabb felelösségrevonás?!
És akkor hozzáteszem,hogy a "Pestieknek" és a "Profiknak" engedélyezett? Akkor márt nem született ilyen és ehhez hasonló vihar a biliben?!
Ha jól tudom mindegyik "versenyzö" megtalálható, Karotta is ott szokott edzeni velük Tökölön...
Én elvonantkoztatok a szabályoktol, és azt mondom: Mért nem lehet lezárni mondjuk Pesten valamelyik 3-4sávos gyürüt, és rendezni versenyt?! Futóverseny mennyi is van egy éveben?! Annak mennyi is a nézöszáma?! Szerintem nem lenne több mint egy amatör driftversenynek a körutonon!
Helyrá Totalcar! Itt az ötlet, csináljatok pénzt!