Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Trancegod

0 bejegyzést írt és 11 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ezen a sztorin igazából nincs mit kommentálni. Az afganisztáni amerikai nagykövet panaszkodik a magyar tartományi újjáépítési csoportra (PRT), hogy csak a túlélésre játszik és nem lép fel a Baglanban elszaporodott ellenállókkal szemben. A távirat szép kereken tartalmazza, hogy…..
Trancegod 2010.12.07 18:46:57
@bájgúnár:
Ezt légyszíves mond meg a 4 elhúnyt (Isten nyugosztalja őket) katona szüleinek is!!!
Az a pénz amit kinn keresnek a katonák, itthon jól jön, DE az életért nagyon-de nagyon kevés!
Sokkal többet keresnek az itthoni "becsületes" vállakozok, akik még ennyit sem tesznek hogy megkapják.
Trancegod 2010.12.07 18:49:05
@venszivar:

Azt hgy semmi keresnivalójuk ott az igaz...de vállaltuk - megszavaztuk anno a NATO partnerséget, és ennek ára is van!!! És ez az ára!!! (kicsit utána kéne járni a dolgoknak, nem egyből támadni mindent)
A pénz az csak egy olyan dolog, hogy motíválja a katonákat, hogy kimenjenek ezekre a csodás helyekre.
Rendőr büntet biciklist a Margit hídon a pénteken a Pesti Side-on megjelent fotó tanúsága szerint, az azonban nem derül ki, hogy a biciklis mit követett el. Másra nem is tudunk tippelni, mint hogy nem szállt le a bicikliről. A hídfőknél egyébként nem egyértelmű, hogy pontosan mi…..
Trancegod 2010.07.17 18:32:04
@Shalamoon: Te is egy ilyen antisport lehetsz...de nem ítélek elsőre. Sajnos amíg msokan így gondolkodnak mint te, addig nem fog semmi sem változni. Általában a tömeg mindig annak ad igazat, amilyen csoportba épp tartozik. Ha autóban van, akkor a biciklisek és a gyalogoswok a b*nkók, ha gyalog van, akkor meg az autósok és a bringások...
Mai kreatív nevű emberkénk, Közlek Ede, azért írt nekünk, mert már nem bírja elviselni, hogy adott szakaszokon az emberek furcsa módon mintha fordítva, vagy legalábbis nem megfelelően értelmeznék a sebességre vonatkozó szabályokat. Hogy miért is alakult ez így? Jöhetnek az…..
Trancegod 2009.01.29 15:12:36
@Manodesign:

Az a legszörnyűbb ebben, hogy használják a navigációt, még akár 10km-es útra is. Nem értem, ebben az országban el lehet tévedni? Vagy a térkép elavult dolog lett?

Más:

Ha Budapest Vác között közlekedik az ember, szerintem 2/a (vagyis új nevén M2-es - amiről nyithatnánk egy blogot is) lehet haladni, még hétfőn reggel is. Én 3éve járok hetente 4szer ezen az útvonalon, és csak akkor kellett 30percet áldozni az útra, amikor útburkolatfelújítást (nehéz szó) kapott.
Éppen a márciusi Critical Mass napján történt, egy napos kora délutánon. Magam sem értem, miért voltam annyira bolond és figyelmetlen, bár meglehet, éppen az volt a baj, hogy tavasz volt, a fene sem érti, hogy ez a tény ilyen idős korára még bármit is jelentsen az embernek,…..
Forgalmas járatokat kihúztak, de december 24-én késő éjjelig óránként indulnak a szerelvények minden irányban.Szenteste van, az az egy napszak egész évben, amikor tényleg mindenki igyekszik otthon ülni a családjával. Égnek a gyertyák, ragyognak a csillagszórók, talán még…..
Trancegod 2008.12.25 09:08:26
@silent76:

Csak annyi a különbség, hogy amíg Svájcban minden szervezet együtt tud működni, addig nálunk egy - ismétlem EGY - járat elindításához a következőkre van szükség:
- mozdonyvezető, a szakszervezettől;
- vonatvezető, szintén egy szakszerevezttől;
- szerelvény és mozdony a MÁV trakciótól;
- járatszám, és menetengedély, a vasútfenntartástól.
Nem biztos hogy ezekkel a nevekkel üzemelnek ezek a szervezetek, de egy biztos. Nem egyszerű, és még a takarításról, őrzésről, fenntartásról, menesztésről, javításról nem is beszéltünk...ja igen, állami cég ez is, mint már írtam nemrég vala.
Az üres vonat nem számít bele a MÁV Start teljesítményébe, a volt miniszter csak az utasokat szállító szerelvények útját korlátozta. Ez a poszt a tegnapi folytatása. Abban arról írtam, hogy a Budapest-Veresegyház-Vác vonalon fontos, évek óta megszokott, kihasznált vonatokat…..
Trancegod 2008.12.24 10:39:56
Sajnos a MÁV is egy állami cég, ahol az ellátó "egységek" vezetői kiszuperált régi rendszerű vén sz*rokból állnak. A szerelvények tisztántartását egy külön cég végzi, rdatlan pénzért, az eredményt mindenki láthatja. EGY NAGY NULLLLLLAAA!
MIndenhol ez van, például a honvédségnél is, ahol a laktanyák - mármint az a pár darab amit még nem adtak el, az nyugdíjazott ezrdeseknek potom pénzért - őrzését egy biztonsági cég végzi...nem nevetséges:) szerintem eléggé.
Az hogy a V43-asoknak "még" nincs látható bajuk, az nem teljesen igaz. Annyi a szerencséje a sorozatnak, hogy magas darabszámú, és nemrégiben újítottak fel (V43-3000-es széria ún: Cirmos) 30db-ot belőlük, szinte teljesen feleslegesen. De leírom miért is. Ezeket azért is "újították" fel, hogy anemrégiben a DB-től vásárolt Halberstadt-i vezérlőkocsikat is lehessen tolt üzemben (inga-vonat) használni. Persze a Cirmosok nem szaladgálnak a vezérlőkkel, hanem inkább teherfordákkal járnak, és a Halbi-s vezérlőkocsik pedig mint kerékpárszállító kocsik, rohangálnak az IC-ben december 14-től. Mi a fenének van szükség télen kerékpár szállítási lehetőségre az IC-ken??? Nyáron meg az Balaton északi partján (29-es vonal) nincs lehetőség kerékpár szállításra...
Elég volt ennyi azt hiszem, el is tértem a témától eléggé...
Az üresben járatott szerelvényekről meg csak annyit, hogy ha már a MÁV-nál (vagyis a járműjavítóknál) a rozsdára ráfestenek, akkor ezen sem kell meglepődni.