Regisztráció Blogot indítok
Adatok
kolombusz

0 bejegyzést írt és 47 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Mint a mesében... 2010.12.21 17:12:00
Nem titok, hogy az ismeretterjesztő csatornák mellett csak akkor kapcsolok Eurosportra, ha bunyó vagy rali van soron. Így halmozottan is volt már szerencsém a Teutul-famíliát lassan felváltó keménymelósokvagyunkvazze favágó-családhoz, a Pelletier-fivérekhez. A sztori minden egyes…..
kolombusz 2010.12.21 22:59:07
@Kolombusz: Lopod a nevem?:D
kolombusz 2010.12.22 00:34:55
@Kolombusz: Ugat a kutyám, ami letépi a seggedet, te paraszt. Viccből kérdeztem. Azért ez a kolombusz nem annyira egyedi, hogy lopás legyen. Főleg, h 2 éve használjuk kb mindketten..... (sőt, én más fórumokon 5 éve)
  Aki érdekes autókról akar olvasni, nyomja ki a jobb felső sarokban az ikszet, és menjen ki az utcára. Bárhol is legyen lakóhelye, biztosra veszem, hogy ezen az átlagos december negyedikén maximum tíz percet kell várnia, hogy valami sokkal autószerűbb, izgalmasabb, kedvesebb…..
Kisautó blog HiMoto, szevasztok! 2010.10.05 16:05:00
Sipos Zoli, akit streetsta néven ismerhet a kommentelő/olvasó közönség elég komoly szinten nyomja az RC-bizniszt. Meglepő módon, az üzleti élet és a kemény munka nem vette el a józan eszét (sosem volt, tudjuk), sőt, egy igazi emberbarátot faragott belőle, aki még a vitatkozó…..
kolombusz 2010.10.05 17:44:30
kolombusz 2010.10.05 17:46:57
Valójában mindent megtudhatott, ha sikerült végignéznie mai Totalcar-mozinkat, van azonban valami, ami nyomja a lelkem, engedtessék meg, hogy elmondjam. Az Origós Gulyás Petivel bandukoltunk az autó felé (hivatalosan mi ketten vettünk részt a rekordkísérletben), reménykedve, hogy az…..
kolombusz 2010.10.02 23:02:17
@Norbergh: FASZ vagy öreg.
Miért rugdossák vajon az új Passat hátsó lökhárítóját a hoszteszcsajok? - kérdezte tőlem Papptibi. Ennyire megutálták volna már a második napon? Igaz, hogy a formájától én sem jövök lázba, na de ilyen érzelemkinyilvánítás bizonyára nem örvendezteti meg a gyáriakat.…..
Szinte hetente előfordul, hogy valamelyik kollégánk/ismerősünk idejön, vagy küld egy levelet, melyben tanácsot kér. Mivel az olvasói levelek és kérdések rendre kikerülnek honlapunkra, így ezeket a belső leveleket megtartjuk magunknak. Pedig - mint olvashatják azt alant - sokszor mi…..
  Az alkatrész, amiről mindenkinek repkedő bankjegyek jutnak eszébe. Paradox módon, erre van igény. Megkaptuk. Vélemények az azonos című írásunkról...
kolombusz 2010.04.29 11:12:56
@Shadowbull: Szükség van a lendkerékre. Ok. Ez érthető. De pl. az én autómba miért kerül ez a szar 250 ezer forintba, és miért vannak olyan autók, amikbe akár fél milliós tétel is lehet? Nem tűnik olyan hűde bonyolult cuccnak.
kolombusz 2010.04.29 11:26:16
@Gyurma73: Bárdinál néztem, LUK kettős tömegű lendkerék szett, 245 ezer forint. Van ilyen Valeo átalakító is, de inkább maradnék a kettős tömegűnél, biztos nem véletlenül tették azt bele gyárilag.
Belsőség A három puruttya 2010.04.25 06:55:58
  Kicsit nagyobb, kicsit egyénibb és kicsit kulturáltabb megoldásokat kerestünk, mint egy régi Swift, szigorúan félmillió körül. Nagyon-nagyon nem könnyű, és inkább csak másfajta kompromisszum. Vélemények az azonos című írásunkról...
A tegnap még matt fekete Golf ma reggel átfényezve érkezett vissza a Tuningshowra, ahogy ígérték a szervezők. Az autó építése most is folyik, és a tervek szerint háromra kész is lesz. A bőröket még varrják, épül a hifi, természetesen az autó belseje még szétbombázva, de…..
kolombusz 2010.03.21 22:39:09
@LK@ta: Nem a munkát vitattuk itt. De asszem, ha majd higgadtan végigolvasod a témát, rájössz te is.

Nekem egy családi szedánom van. Hatosban jobban gyorsul, mint ez kettesben.
Ellepték a szerelők a matt fekete Golfot, amit ugye a belépőjeggyel lehet megnyerni. Kiderült az is, hogy milyen színű lesz. Kékes-zöldes, színváltós, pedig próbáltam meggyőzni az építőt, hogy hagyják matt feketén, szebb az. Éjjel viszik a kamrába, ott megkapja a nyolcvanhat…..
Belsőség A láthatatlan melós 2010.03.09 14:45:00
Kevés szó esett az egész expedíció atombiztos hátterét adó Insigniáról. Zokszó nélkül vitte a négy embert, és a plafonig rakott csomagokat, olyan robbanékonyan, mint ha semmi sem lenne az utastérben. Na ja, az a kétliteres turbómotor, a maga 220 lóerejével nem volt éppen vérszegénynek…..
A következő mail esett be a levelesládánkba. Aki be szeretné kommentelni, hogy kissé reklámízű, annak igaza van, mégse fáradjon. Elvégre, ők legalább dolgoztak vele, leforgatták, vágták, satöbbi, tisztán tájékoztatási célzattal. Hoyg megtudjuk, mi történik az ominózus…..
A Mohó Hiéna visszatért, tarsolyában masszív, Valvoline téli szettel. Van benne minden, ami ebben a latyakban-fagyban jól jöhet. Termofólia, többször használható melegítő-tasak, csomagtér-rendező, egész menő sapka és egy rakat egyéb apróság. Három csomagunk van, három…..
Málenykij kolléga posztján belelkesedve nagypályás csóróálmodozásba kezdtem, de most kedvenc kiegészítőim, a felnik kerültek célkeresztbe. Egy valamire való stricikli elképzelhetetlen a megfelelő felnik nélkül, amikből a nagy kedvenceim szerepelnek ebben a felsorolásban.Persze…..
Nem egyszerü a dolga annak a delikvensnek, aki el akarja kezdeni a csillagos jangtájmerezést. Már akkor is gebasz van, ha szigorúan a youngtimer kategória korlátain belül akarunk maradni, állólánykákról meg W/R107-röl nem is szólva. Az AMG verziókat pedig meg kell…..
Jó ideje nem írtam Eráról, a kombi fekvőlámpás Mercimről, mert, ha úgy vesszük, nem is volt mit. Ződcséges Merdzsóként szépen teszi dolgát, indul, megáll, viszi az Ikeát, kilencfelet eszik így télen, városban, fogatlan szájával szépen morzsolgatja a kilométersercliket.…..
Szeretjük a számokat. Bár betűkkel dolgozunk, mégis a számok mondják meg nekünk, hogy az, amit csinálunk, érdekli-e azokat, akiknek csináljuk. Éppen ezért a hétfői értekezletek második felében mindig végigvesszük, hogy előző héten írt cikkeink hogyan teljesítettek. Ez úgy…..
Belsőség Autóbuzik karácsonya 2009.12.25 14:27:00
Üdvözlet a lázgörbe túloldaláról! Hogy ma se maradjanak autós történetek nélkül, egy vödör tea és egy slájmhegy közül kikukkantva írok a kedves olvasónak. Péter fiam alig beszél még, de az autómárkákat már tudja. Az első szó, amit kimondott, a Renault volt, bár akkor…..
Belsőség Érdekli az olasz divat? 2009.12.12 13:00:00
Szereti az olasz motorokat? Hozzájuk illő ruhákat hordana? Most exkluzív, kivételes minőségű, L-es méretű, férfi Aprilia-pólót és kulcstartót nyerhet! A kérdésünk: egy világhírű múzeumban 1998-ban kiállították egy Apriliát, mint a kortárs művészet és a motorozás egyik…..
kolombusz 2009.12.12 13:03:10
Nem nagy könyv, talán, ha kiadja az A5-ös méretet - nem Audiban, papírban. Viszont 426 oldalas, szűkszavú töménysége miatt pedig irgalmatlan mennyiségű információ elfért benne.   Akinek Audikról kell írnia, aki sokat vitázik mindenféle mercedesesekkel, lexusosokkal,…..
Mi másnak nevezhetnénk az Audi-féle Materials and Corrosion 2010-es naptárat? Ugye, hogy kell egy adag elmebetegség ahhoz, hogy valakinek egy ilyen legyen az asztalán? Bolond egy dolog, de kétségtelen, hogy remekül illeszkedik az Audi Vorsprung durch Technik-szlogene által sugallt…..
kolombusz 2009.12.12 12:30:41
Reggeli héttől nyolcig, aztán autóba és ki a hegy alá. Eddig frankó volt minden, süt a nap és meleg van, bár a hőmérő mínusz ötöt mutat. Aztán elkezdődött. Már tegnap is baj volt velük, szakadtak, törtek, hiányosak voltak, sokszori próbálkozásra és leokézásra is leestek,…..
kolombusz 2009.12.10 09:39:28
220 ezer forintot kaptam a 93-as, gazdasági totálkárossá vált Marutimért. Nekem nem tűnt soknak, de Csikós Zsolt azt kiabálta, hogy autónepper vagyok, mert az ütközés előtt max 60-at adott volna érte. Ehhez nem értek, de az biztos, hogy nekem sokat ért. Azt mondják, a vidéki…..
kolombusz 2009.11.27 13:39:49
@sipike78: én csak egy dolgot nem tudok megérteni. Vadidegenekkel társalgok egy internetes fórumon. Mégis mivel lenne nekem jobb, ha most mindenki elájul, hogy húúúúú, milyen keveset fogyaszt a kocsim, közben meg mégsem? Engem ilyesmi nem boldogít.

Van egy apró különbség aközött, ha egy 1000cm3-es autónak nyomod ki a szemét, ami cserébe nem eszik többet, de nem is megy jobban, meg egy 150 lóerős dízel között. Mert ez megy is... Nekem a 195 centim mellé ennél kisebb autó nem is jöhet szóba.

Igazak azok a dolgok, amiket írsz, csak én is megjegyeztem, hogy azért annyira nem jó a fűnyírómotoros papírkasznis géptől az 5.5-ös fogyasztás.
kolombusz 2009.11.27 13:50:10
@Hozzászólás ©: azt már a másik felvetésére írtam, csak elfelejtettem entert ütni...

egyébként meg az, hogy egy nagy autóhoz nem árt egy normális motor is, ha nem akarod, hogy a suzuki is legyorsuljon.
kolombusz 2009.11.27 14:07:52
@Hozzászólás ©: Mért használjak kicsit?
Anyámnak egy fiesta 1.4 tdci-je van, 2-3 decivel fogyaszt kevesebbet. Lehet hogy az én kezemben lenne mondjuk 6 deci, mert ő nem vezet takarékosan.

Nekem ennyit megér az, hogy egy nagy, biztonságos, erős autóban ülök, amiben tolatókamerától kezdve gyakorlatilag minden van. Az esetek nagy részében egyedül utazom, max egy sporttáskával, mégsem ülnék kisebb autóba.
Múlt vasárnap, szeptember 20-án rendezték meg Ausztriában a 2009-es Cult Society Tuning Festivalt. Az egynapos eseményre a Cult-Hungarian Club delegációja is kiutazott a Linz melletti Ausee-tóhoz, ahonnan kupákkal tértek haza. A magyar srácok tehát remekül szerepeltek a…..