Adatok
miadar
0 bejegyzést írt és 22 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Gyermeki lelkem minden örömével tudatom, hogy Pista Teszkós Szarjainak Nagy Gyűjteménye újabb taggal bővült a hétvégén. Mint azt tudják (mivel említettem), nagy gyűjtője vagyok minden arra érdemtelen gagyi RC-játéknak. Persze van egy méret- és árbéli plafon, ami fölé nem…..

Sándor megpanaszolta, hogy szeretett bankja, az OTP külön értesítés vagy beleegyezés kérése nélkül átutalta 2490 forintját a minden online idők legnagyobb botrányát okozó PPO-nak. (Itt elolvashatják a Homár összes PPO-s posztját.) Sándor a káromkodásig feldühítette magát a…..
miadar
2010.02.01 20:47:09
@Schaf: értem én, csak ez nagyon elszakad a gyakorlattól: ha nem lenne napi limit és valaki lerántaná a lóvémat a számlámról, a chargeback nem lehet elég gyors, hogy a napi kiadásaimat fedezni tudjam, mehetek másokhoz kölcsönkérni...
miadar
2010.02.01 22:00:45
@Schaf: Joga ugyan van az ügyfélnek erre, de jogalapja nincs. Ha az ügy kapcsán bebizonyosodik, hogy a PPO hibázott és a pénz visszajár, akkor majd lesz jogalap, hogy a jogát érvényesítse. De - sztem - az OTP akkor sem vonható felelősségre. A Cgargeback-nek ennél fogva semmi értelme, mert az OTP-nek ahhoz kétséget kizáró módon be kell bizonyítania a PPO-t számonkérve, hogy nem az ügyfél vásárolt. És ez szerintem ebben a pillanatban lehetetlen.
miadar
2010.02.01 22:12:41
@Schaf: meg kellene tanulni olvasni!
Ez elkerülte a figyelmedet: "...bizonyítania a PPO-t számonkérve..."
Én sem az OTP-ről, sem az ügyfélről nem beszéltem direkt módon.
Ez elkerülte a figyelmedet: "...bizonyítania a PPO-t számonkérve..."
Én sem az OTP-ről, sem az ügyfélről nem beszéltem direkt módon.

Az utasok számára azért érdekes, mert az eddigieknél gyorsabban, 360 kilométer per óra maximális sebességgel fogja őket szállítani. A neve AGV, a TGV továbbfejlesztése (Automotrice à Grande Vitesse).
Műszaki szempontból azért érdekes, mert igazi motorvonat, vagyis a hajtás a…..
miadar
2010.01.30 23:05:10
@ginkgo: ezzel alapvetően egyetértek.
miadar
2010.01.31 02:35:01
@ginkgo: Ezen az alapon a különleges anyagokból összeállított repülőgép előállítása sem olcsó.
Ráadásul repülőgépből sokkal kevesebb készül, mint vasúti kocskból, így az egy utasra jutó költség a repülőgépen jóval magasabb. Főleg ha figyelembe vesszük, hogy egy járat útvonalán mi mindennek kell léteznie a földön (is), hogy az biztonsággal végigrepülhesse az utat (rádióadók, légiirányítás, meteorológiai szolgálat, GPS rendszerek, a személyzet oktatása, iskolák; egy pilóta kiképzése - sztem - többe kerül, mint egy mozdonyvezetőé).
Ez fajta a közgazdasági megközelítés szerintem - a témához kapcsolódva - nagy sebességgel holtvágányra visz :-).
Ráadásul repülőgépből sokkal kevesebb készül, mint vasúti kocskból, így az egy utasra jutó költség a repülőgépen jóval magasabb. Főleg ha figyelembe vesszük, hogy egy járat útvonalán mi mindennek kell léteznie a földön (is), hogy az biztonsággal végigrepülhesse az utat (rádióadók, légiirányítás, meteorológiai szolgálat, GPS rendszerek, a személyzet oktatása, iskolák; egy pilóta kiképzése - sztem - többe kerül, mint egy mozdonyvezetőé).
Ez fajta a közgazdasági megközelítés szerintem - a témához kapcsolódva - nagy sebességgel holtvágányra visz :-).

Budapest új főutcáját készülnek a Belvárosban megépíteni legfrissebb árakon számolva 5,5 milliárd forintért. Ez az összeg sokmindenre elegendő lehet, de nagy valószínűséggel a városjáró polgárokat leginkább befolyásoló utcakép környezetbe símuló -…..

Nem vagyunk egy Ortográf Cirkusz, sőt nagy lendülettel, néha már-már ipari méretekben gyártjuk az elütéseket, például egyszer sikerült leytának írnunk a kutyát, és az Indexben én tartom a szó közepén elhelyezett vesszők örökös rekordját. Általános harmadikban pedig két…..
miadar
2009.03.10 15:12:35
@Balcika: Te meg azt a részt felejtetted el megnézni a szabályban, ahol azt írják, hogy a mint előtt csak összehasonlítás esetében kell a vessző, tehát a "József Attila mint költő" esetében nem kell, így az helyesen is van írva. A címben azonban az ötödikeshez HASONLÍTANAK, tehát szigorúan kell a vessző.
Ennyi.
Ennyi.

A Belváros közepén a parkolóházban (az aljában benzinkút) nem működik semmiféle tűzriasztó berendezés. Miközben egy autó lángolt a kocsikkal teli épületben, sűrű, fojtogató füsttel árasztva el egy szintet, és kigyulladással fenyegetve a többi járművet, a parkoló…..
miadar
2008.12.15 17:01:31
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ez 167 jüan volt Kínában (kb.5200 Ft), ott online is rendelhető és van hozzá minden alkatrész külön külön. A szerelése is egyszerű. Nagyon jó játék, szélcsendben kint is remekül repül.
Apró megjegyzés: A "toló-vonóerőt" nem a kicsi farokrotor (légcsavar) szolgáltatja, az csak megbillenti a gépet a kereszttengelye körül, hogy a főrotor felhajtóereje mellé egy előre (vagy hátra) mutató erő-összetevő társuljon. Ez az összetevő adja a tóló-vonóerőt.