Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Kalmi

71 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
7 éve. Íme az első. És még nem unom... ..
Kalmi 2012.09.14 08:56:36
Onlinemarketing blog Alkímia 2012.05.08 18:25:26
Itt ülök a Média Hungary-n, ahol a téma valahogy mindig a pénz: hogyan és hol van a pénz, miből fognak élni és megélni a médiacégek? Hiszen, ahogy az alcím is mondja, a pénz beszól, a pénz irányítja a médiát (is). Általános megoldást nem tudok mondani, de most a helyzet…..
Kalmi 2012.05.10 16:51:29
@Rabbit: ez nem is a "mindenre" van kitalálva, hanem kiegészítő bevétel.
Kálmán Tamás küldött nekem a minap egy érdekes előadást, ami a közép-kelet európai országokkal kapcsolatos, jelesül Csehország, Lengyelország, Szlovákia és Magyarország display hirdetésinek az átkattintási adatairól szól (többek között). Az anyagot a Gemius állította…..
Kíváncsi voltam David Armano nézetére arról, miért vásárolunk. "Mindenkinek közülünk más és más motivációja van, miért vegye meg az adott terméket, szolgáltatást.De a háttérben minden egyes vásárlási tranzakciónak közös nevezője van. Abban bízunk, hogy ha…..
A UPC-ről sok rossz dolgot olvastam már, tény, egy ekkora szolgáltatónál már csak a magas megrendelői szám miatt is sok a panasz. Ugyanakkor ugyanez elmondható a legnagyobb konkurensükről, a T-Home-ról is: őket sem szokták szétdicsérni. A nagyok ilyenek, ez van.Cserébe van…..
Az interneten olyan dolgokat lehet csinálni, amit korábban csak a valódi, nem digitalizált világban tudtunk megtenni. Kapcsolatba léphetsz a barátaiddal, új emberekkel találkozhatsz, megállapíthatod, ki kit ismer, és hogy ki milyen zenét hallgat. Népszerűsítheted a saját weboldalad,…..
Reklámtorta VÁLTOZNI KÖNNYŰ? 2011.09.02 11:35:01
Olvasd el a Switch-t: könyv arról, hogy a változás nem is nehéz.Három-négy havonta olyan könyv keresztezi az életemet, amely azonnal a többi fölé kerül, és nemcsak azt érdemli meg, hogy azonnal elolvassam, hanem azt is, hogy minden mondanivalóját beépítsem az életembe. Jobb,…..
Reklámtorta ZEBRA-ERGONÓMIA 2011.08.24 10:25:01
Avagy: Hogyan alakítsuk át a gyalogosátjárót Egy koreai tervező azt javasolta, hogy úgy alakítsák át a gyalogosátjárókat, hogy az tükrözze, ahogy a gyalogosok a valóságban átkelnek az úttesten.  Figyeld meg, merre járnak az emberek, amikor a weboldaladra…..
Reklámtorta INTERAKTÍV SZELLEMEK? 2011.08.18 13:01:00
Nem szeretem a nagyvállalatokat, azt, hogy személytelenek. Nem tetszik az olyan márkanév, amely mögött nem látok egy konkrét személyt, aki felelősséget vállal a cég ügyeiért. A nagyvállalat egy különös cégforma, egy szellem, egy nem létező személy, akihez mégis úgy…..
Avagy: Marketing a közlekedésben? Az autók ellopták tőlünk a nyilvános teret. Bűzlenek, alkalmatlankodnak, és kövér disznókat csinálnak belőlünk.  Az utóbbi időben sokat gondolkozom azon, hogyan működik a marketing a közlekedésben. A városokban szívesen…..
Avagy: Hogyan jött rá a tisztaságmániás kis medve a jó marketing lényegére(Az írás az "Art direction explained, at last" című könyv bevezető része.) Hol volt, hol nem volt, élt egyszer egy tisztaságmániás kis medve, aki úgy kereste meg a mindennapi betevő…..
(A szöveget Miro Šifra egy webszövegírásról szóló, Szlovákiában tartott előadásából idézzük.)Az iskolában minden bizonnyal a legegyszerűbb módját tanították meg nekünk annak, hogy hogyan adjunk címet egy írásnak – a cím ugyanis megnevezi, miről fog szólni a…..
A nagyvállalat olyan, mint a hagyma – mondta egyszer egy ismerősöm. Hámozod, mint egy őrült, szeretnéd kideríteni, ki van a közepében. Végül, amikor az utolsó réteget is eltávolítottad – ott semmit sem találsz, csak egy nagy ürességet, és ezért a szemeidben…..
Reklámtorta ELEMEK ARCA 2011.06.16 13:06:41
Avagy: Miért kell a víz a marketingbenA víz a jin. Azaz egy lassú, kitartó erő, amely ma szinte semmit sem tud tenni, de ha egy kis időt adsz neki, akkor akár egy kanyont is ki tud sodorni.A tűz a jang. Nincs akkora ereje, mint a víz, de ha kirobban, azonnal érdekessé tudja magát…..
Csaknem 7.000 cseh vállalkozó, gyári vezető, üzletember fizetett elő a TYP magazinra 1927-től egészen a második világháború kitöréséig, mely az „illusztrált havilap a sikeres vállalkozáshoz” alcímet viselte, és jó minőségű hirdetési tanácsokkal látta el…..
Avagy: Az egész oldalas hirdetés a sajtóban nem más, mint a mai reklámfelfogás betegségeAhogyan az interneten megjelenő bannerekre, úgy a nyomtatott sajtóban megjelenő egész oldalas hirdetésekre sem tekinthetünk másként, mint a mai reklámfelfogás hatalmas tévedésére. Nagy…..
Avagy: beszélj képekben, ez a reklámírás legfontosabb szabályaMár nem is tudom, hol olvastam ezt az értékesítőknek szóló tanácsot:„Beszélj képekben. Használj példákat – az absztrakt mondatok semmiben sem segítenek. Mondj példákat valamilyen tárgyról,…..
Avagy:  Hogyan működik az automatikus szalvéta?Rube Goldberg egy amerikai művész, aki arról vált híressé, hogy komplikált gépeket rajzolt. Nézd meg például ezt a képet, melynek címe: "Self-operating Napkin”, azaz automatikus szalvéta.Az automatikus szalvéta akkor…..
Ismerek két céget, amelyek székhelye épp egymás mellett van. Az egyik 18 millió angol font tőkével rendelkezik, és 18 ezer alkalmazottat foglalkoztat. A másik cégnek 1,8 millió fontra rúg a tőkéje, az alkalmazottak száma pedig 800. Egy év alatt mindkét cég azonos nyereséget…..
Avagy: két ellentmondásos történet a reklámról1. Azt mondják, hogy ha valaki egy a mainál jobb egérfogót találna fel, akkor az emberek annak ellenére is kitaposnák az utat ehhez az újdonsághoz, ha a feltaláló történetesen egy őserdő közepén lenne.2. A másik oldalon…..
Reklámtorta BANNER-VAKSÁG 2011.04.26 11:50:10
Avagy: Miért nem látjuk a bannereketLétezik a dizájnban egy elmélet a felismerés és a tárgy kapcsolatáról. Minden képet, amelyet érzékel a szemünk, éppen e két kategória alapján lehet csoportosítani. A tárgy az, amelyet aktívan érzékelünk, és amelyre összpontosítjuk a…..
Reklámtorta PAPÍR-KORI USABILITY 2011.04.20 13:56:00
Avagy: Hogyan érd el, hogy jobb legyen olvasni az írásaidat?Nemcsak a tartalom a fontos. A külalak is sokat számít. Az olyan rövid levelek, amelyek könnyen olvashatók, rövid bekezdésekből állnak, az egyik sem hosszabb 3-5 sornál. Minden egyes bekezdés egy gondolatot tartalmaz,…..
Reklámtorta "RÉGEN SOKBA KERÜLT" 2011.04.13 12:26:26
Avagy: Mikor éri meg feltüntetni, mennyibe fog kerülni hetente az áru használata Az ár feltüntetése a fogyasztás vagy a használat szempontjából – azaz pontosan megjelölni, hogy mennyiben fog kerülni a használat napi-, heti- vagy havi lebontásban –, nagyon is…..
Reklámtorta ROSSZ PASSZ? PSSZ! 2011.04.05 12:30:00
Mit érdemes olvasni, ha azon vesszük észre magunkat, hogy úgy viselkedünk az emberekkel, mint a kutyávalHa valamilyen feladaton nagy erőbedobással dolgozom, sokszor türelmetlen vagyok, és morgok az emberekre, mint a kutya. A többiek ilyenkor nem érzik jól magukat a társaságomban. Ha…..
Mi a marketing legnagyobb tévedése? Az, hogy a rossz reklám is reklám.Sose higgy abban, hogy a negatív reklám is segíthet neked. A cégnek mindig úgy kell viselkednie, hogy pozitívan figyeljenek rá, kellemes érzéseket váltson ki. Ne hagyd magad elcsábítani azzal a rövidtávú…..