Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Piel

0 bejegyzést írt és 29 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nehéz ezt a képet máshogy értelmezni. K.V. fotózta az ablakukból a Hitgyüli utánfutós reklámautóját, ami egy hatalmas Bibliát hurcol magával Budapesten Egerben: Ma délelőtt nyugodtan ültünk a gépünk előtt, amikor arra jött egy kocsi hangosbemondóval. Gondoltuk már megint egy…..
Piel 2009.07.24 09:45:13
@Abel13: Ki vagy te, hogy ilyen könnyen súlyos ítéletek mondasz más emberek hite, és érzései felett.

És ez szól mindannyiunkhoz, akik másokkal szemben olyan gyorsan készek vagyunk véleményt alkotni, ítéletet mondani felettük.

Miért ekkora a felháborodás azzal szemben, hogy valakik a Bibliát hirdetik? Miért van az, hogy sokan teljesen tudatlanul is, zsigerből ordítanak ellene?

Mi a baj a szeretettel? Azzal ha valaki szeret valakit, legyen az ember vagy Isten? És ha valaki bigott, vagy elvakultan imádja Istent?

Hány embert tesz tönkre naponta az elvakult szerelem egy ember iránt. Micsoda elképesztő ostobaságokat képesek elkövetnei emberek egy másik ember szerelméért, egy kapcsolatért.

Én hiszek Istenben és azt gondolom, hogy ez jó, és hogy minden embernek erre lenne szüksége, és ezt hirdetni is fogom. De nem fogok hisztérikusan ordítani, vagy kiakadni ha valaki nemet mond, vagy elküld a fenébe azzal, hogy őt nem érdekli ez. Tudomásul veszem, és tiszteletben tartom.

Olyan nagy kérés az, hogy ezt viszont elvárjam?

Egyébként meg nemcsak a vallásos emberek között vannak "őrültek", "nem normálisak" (értsd: nem úgy gondolkodnak, ahogy te).
Piel 2009.07.24 13:13:48
@kaqxar: Tudod mit? Megtörténik. Naponta százféle szórólapot nyomnak a kezembe. Másrészt engem is meg szoktak szólítani olyan felekezetek tagjai, akikkel nem értek egyet. Udvariasan és türelmesen elhárítom a beszélgetést, de ha van időm, akkor még beszélgetni is leállok velük, soha nem tudhatod, hogy mit tudsz tanulni egy másik embertől.

"cogito ergo sum" Szerintem nem tudod, hogy ez a Descartes-i mondás pontosan mit is jelent, miért találta ki. Voltaképpen nem mond ellent a hitnek, egyáltalán. Descartes egy olyan tételt keresett, amit nem lehet kételkedéssel illetni. A hit is ilyen. A hit fogalmával lenne ellentétes, ha elvárnánk az előbizonyítást, pld Isten létezésével kapcsolatban. Akár hiszed, akár nem, én létezem, mégha te nem is hiszel bennem. Tudod valamivel bizonyítani a létezésemet, vagy be tudsz engem azonosítani, azon kívül, hogy hozzászólásokat olvasol tőlem? Nem. Nem látsz engem, nem hallasz engem, nem tudsz megtapintani, de attól még létezem, és nem azért mert te elhiszed vagy sem.
Bodizsár most szembesült azzal, hogy a Malév csak abban az esetben teszi felhasználhatóvá a retúrjegy visszaútját, ha az odautat is igénybe vetted. Nyilván meg van annak az oka, hogy "a repülési szelvények csak kiállításuk sorrendjében a repülőjegyen feltűntetett indulási…..
Piel 2009.05.04 13:05:13
@Alf: @Piel: Ezzel most azt mondod, hogy aki kifizeti a jegyet az elveszi mástól a lehetőséget, hogy kifizesse a jegyet.

A repülőtársaságnak mindegy kellene legyen, hogy ülnek-e a gépen.

Alf! Ennek semmit köze az utashoz, meg hogy igazságos e, hogy a légitársaság elvárja, hogy ha az utas kifizeti a jegyet, akkor fenn is üljön a gépen. Ez üzletpolitika, és mint mondtam, a kapacitás kihasználásával van összefüggésben. Neki az a lényeg, hogy a gép tele legyen fizetős utasokkal, és nem az, hogy üres legyen, bár fizettek a jegyért. A jegyek árát ugyanis a kapacitás kihasználtságának függvényében állapítja meg egy légitársaság, ezért térnek el egy adott járaton belül a jegyárak nagyon jelentősen. Ja, és még egy fontos info: a jegyen belül csak az első útra való kupon felhasználására vonatkozik ez a szabály! Azaz egy LON-BUD-LON esetében, ha a LON-BUD-ot lerepülted, akkor a második kupont kikukázhatod, de még az is megeshet, hogy az illetéket és a kerozinpótdíjat visszaigényled!
Miközben javában zajlik a farkasemberes/vámpíros/lápiemberes Supernatural negyedik évada, a sorozat készítője és két főszereplője óvatosan elkezdte kiszivárogtatni, hogy ha esetleg a CW újabb évadok berendelésében gondolkodna, akkor az ötödiknél messzebb ne nagyon tervezzenek,…..
Éva egy ma született csecsemő, lélekben mindenképp, hiszen még képes meglepődni, sőt kiborulni azon, hogy a fapados légitársaságok mi mindenért képesek megsarcolni az utasokat, és milyen szemérmetlen összegekre. Egy egész járatnyi nyugat-európai utassal együtt azon képedtek el…..
Piel 2009.04.09 12:37:51
@baliquez: Hát itt minden jól össze van mixelve. A repjegy és a beszállókártya két külön dolog. A beszállókártyát valóban ki kell nyomtatni, a jegyet (illetve a légitársaság visszaigazolását) valóban nem kell. Amit te a telefonodban mutogathatsz, az a repjegy. A beszállókártyát azonban nemcsak a légitársaság ellenőrzi, hanem a reptér is. nem tűnt fel a biztonsági ellenőrzéseken? Schengen óta van ez így, és ezért nem kell EUn belül neked mindenféle vizsgálatokon, útlevélellenőrzésen átesni, elég csak egyszer.
Egyébként meg a 10 Eur utanként úgy jön össze, hogy online check-in 5 EUR + ha kp fizetsz, mert nincs megfelelő bankkártyád, akkor 5 EUR payment handeling fee.
Szerintem nem olyan bonyolult, mint amilyennek tűnik. Ha már bevállalok egy repülőutat, akkor vegyem a fáradtságot, hogy megnézem mit kapok a pénzeméert. Nem elég csak azt nézni, hogy hol vághatok a költségen.
Balázs két történetet is küldött, mindkettőt a Posta jóvoltából. Először hiába adott meghatalmazást, mégis a bürokrácia legmélyebb bugyraiba zuhant és más nem vehette át a levelét, másodszor pedig az új épületbe költözött posta egyoldalúan módosította a szerződést…..
Reggeli ébresztő pofonnak álljon itt SA története, akinek az adóhivatal elengedte az illetéket, de hanyagok voltak és nem vezették át a rendszerükbe. A logikus reakció erre az ügyfél bokáztatása és újabb hibák egymásra halmozása volt. A csúcsponton az elengedett tartozás…..
A New York Giants a címvédő jogán két nappal a többiek előtt, elsőként kezdi meg az új NFL szezont. Ellenfelük a Washington Redskins lesz, akikkel amúgy is igen parázs meccseket szoktak vívni (csoport riválisokról lévén szó nem is lehet másképp), a mostani viszont akár a…..
A Forbes magazin felmérése szerint továbbra is a Dallas Cowboys ér a legtöbbet a profi amerikaifutball-liga (NFL) csapatai közül. A lap kimutatása alapján a dallasi együttes - mely a tavalyi szezonban megnyerte az NFC főcsoport alapszakaszát - piaci értéke 1,612 milliárd dollár.…..
Mire gondolhatott az az idegenszívű adathalász, aki ezzel a körlevéllel spammolta be egy halom olvasónkat? A jelszómegadásra felszólító kamuemail fordítószoftvere egyebek közt az "Ez hatalmas és magasan végzetes eset birtokol sugó minket" lugosibélai fordulattal…..
A Homár tavaly csodálkozott rá a Bakker virágkereskedésre, akik akkoriban tulipánhagymás favödröt ajándékoztak vásárlóiknak. Kata az idei szezonban már digitális fényképezők közül választhatott. Elméletben: Édesanyám néha a Bakkertől rendel virághagymákat. Kapva kaptunk…..
Isteni érzés, hogy van egy nemzet, amelyik néha még a magyaroknál is viccesebb, például amikor angolul próbálnak beszélni. Ismerkedjenek meg az olimpiára pályázó Prága hivatalos oldalával, amit mintha kizárólak geek pólófeliratok teremtése végett hoztak volna létre. Csodás…..
autózz! Balfaszok háromszázzal 2007.09.24 11:45:00
Balfaszok. Megérdemelték. Ennél tömörebben nem tudom kifejezni a véleményemet. Kifejeztem volna már korábban is, ha három napig nem lettem volna olyan helyen, ahol a mobiltérerőt is lepkehálóval kell hajkurászni. Jó dolog egyébként, próbáljátok ki néha... Lehet, hogy…..
Piel 2007.09.24 17:13:21
smidgen · moslek.blog.hu/ 2007.09.24. 14:43:07
én így tudom:

1. a két tag az életben nem fog lábra állni, jó ha életben maradnak
2. a kocsik lízingelt kocsik voltak
3. nem taknyosokról van szó, egyikük 35 a másik 40 felett volt
4. mindenki követhet el akármekkora hibát anélkül, hogy ezt akarta volna

És hogyan lehet nem akarni olyan hibát, hogy 300zal száguldozok???? Hacsak nem ragadt be a gázpedál.

Egyetlen dolognak örülök, hogy nincs vétlen áldozat, mint ahogyan a Mecsekben sajnos volt.

Én, mielőtt jogsit adnék bárki kezébe, elvinném a proszektúrára, hogy megnézzen egy összeégett, közlekedési balesetben csonkolódott hullát. Ha ez sem visszatartó erő, akkor megérdemeljük, hogy ilyen hulladékok vagyunk, mi emberek. (bocs a kollektív kirohanásért)
A Homár csak kacag azokon, akiknek az a legnagyobb problémájuk, hogy az új IKEA-katalógusból kinézett új termékeit elvitte a KERMI bevizsgálásra. László például majdnem 5 hónapig küzdött bútoraiért az ASKO-val, úgyhogy ő személy szerint nem ajánlja a céget: Tavasszal…..
Piel 2007.09.19 16:24:02
Utólag mindig könnyű okosnak lenni, de sztem pont ez a bútorvásárlósdi az, ahol általában bele lehet futni ilyen igénytelenségekbe. Sajnos velem is ez történt. Én pont március 31.-én rendeltem meg a bútoromat az asko-nál és pont szeptember 10-én kaptam vissza a pénzemet. Én sztorim a következő. Végre megtaláltam álmaim kanapéját az askonál, ráadásul nem aranyáron. Gyönyörűen megrendeltem. 4-6 hét volt szállítási időként megadva, de már előre szóltak, hogy leghamarabb 8 hét múlva jön meg. 9. héten telefonálok (akkor még egyáltalán nem volt sürgős), hogy mi a helyzet, de az ügyfélszolgálaton csak annyit bírtak mondani, hogy még nem érkezett meg a kanapé, várjak türelemmel. 10.-11. héten heti 3X telefon, és akkor már mondtam, hogy azt én is tudom, hogy nem jött meg a kanapém, mert akkor mi a ráknak telefonálnék, mondjanak valamit, hogy mikorra lesz itt? Semmi nem történt. 12. héten már kezdtem kicsit nagyon aggódni,hiszen mégiscsak fizettem némi előleget. Ezért egy udvarias, ám határozott hangú faxot küldtem. Ekkor végre felhívott az első értelmes amber az askonál, aki végre kiderítette, hogy mi történt: a megrendelésem nem a megfelelő paraméterekkel ment el a gyártóhoz, erre az visszalökte, csak az asko nem foglalkozott vele. Csajjal egyeztettük a paramétereket, megrendelést ismét elküldték, újabb 4-6 hetet kell várni, ámde az árból 20 % kedvezményt sikerült kapni. Gondoltam ez nem rossz, és még mindig nem volt sürgős a kanapé téma. 10 hét múlva (sic!), az első megrendeléshez képest a 22. héten megérkezett a kanapém. HURRÁ! Durrogtak a pezsgők, volt öröm, és a rokonok még az én elnyűtt régi kanapémnak is örültek, amikor megkapták ajándékba. Megyünk ám érte nagy sebbel lobbal, ámde visszapattantunk a raktárból azzal a lendülettel, mivel kiderült, hogy a kanapé egy egész más színben került legyártásra, mint azt kértük! Ekkor már a teljes összeg kifizetésre került, és itt jön az asko nagy trükkje: béna ügyfélnek be kell mennie a nyomorult üzletbe kifizetni az árut, és csak ezután, a raktárban nézheted meg, ami a város másik végén található. Ezt követően már nem is telefonáltam, hanem írtam egy faxot, hogy sürgősen nézzenek utána, hogy mi történt. Ügyfélszolgálatos visszahítvott, hogy utána jár, de 1 hétig nem történt semmi. 23. héten telefonáltam, majd személyesen befáradtam az áruház ügyfélszolgálatára, hogy megbékültem a színnel, szállítsák már ugyan ki akkor azt a kanapét. Szállítás megrendel hétfőn, természetesen ingyen. Szombatra várjuk a kanapét. A szállítási határidő eltelte után 2 órával felhívtak, hogy nem tudják szállítani az árut, mert valami gond van vele, hibás, de majd hívnak. Hát nem hívtak, ezért 24. hét hétfőjén bementem az áruházba, és visszaszereztem a pénzemet. De előtte szerettem volna megtudni, hogy mi baja is lett a kanapémnak, hiszen amikor láttuk a raktárban, még semmi baja nem volt, ráadásul úgy be volt bugyolálva, mint állat. A kedves ügyfélszolgálatos hölgy utánajárt a dolognak, és bizony kiderült, hogy a raktárosok megbúboltál, elcsórtál, eladták vagy valami ilyesmi, mindenesetre ELTŰNT az áru a raktárból (a számítógépes rendszerükben úgy szerepelt, hogy még ott van). Természetesen a pénzemet azonnal visszaadták, de számomra itt még koránt sincs vége a történetnek. Ha valakit érdekel, akkor értesítem, hogy az asko vezetőségének mennyire fontos helyreállítani jelentősen megtépázott presztízsét.
Piel 2007.09.19 16:27:06
Sajnos a bútorvásárlás télleg rizikós, de nekem eddig még semmi problémám nem volt, pedig vásároltam már ikeában, rs-ben, szigedi fenyőnél, és csináltattam is amit lehetett. De most a kanapémat szerettem volna lecserélni. Pont március 31.-én rendeltem meg a bútoromat az asko-nál és pont szeptember 10-én kaptam vissza a pénzemet. Én sztorim a következő. Végre megtaláltam álmaim kanapéját az askonál, ráadásul nem aranyáron. Gyönyörűen megrendeltem. 4-6 hét volt szállítási időként megadva, de már előre szóltak, hogy leghamarabb 8 hét múlva jön meg. 9. héten telefonálok (akkor még egyáltalán nem volt sürgős), hogy mi a helyzet, de az ügyfélszolgálaton csak annyit bírtak mondani, hogy még nem érkezett meg a kanapé, várjak türelemmel. 10.-11. héten heti 3X telefon, és akkor már mondtam, hogy azt én is tudom, hogy nem jött meg a kanapém, mert akkor mi a ráknak telefonálnék, mondjanak valamit, hogy mikorra lesz itt? Semmi nem történt. 12. héten már kezdtem kicsit nagyon aggódni,hiszen mégiscsak fizettem némi előleget. Ezért egy udvarias, ám határozott hangú faxot küldtem. Ekkor végre felhívott az első értelmes amber az askonál, aki végre kiderítette, hogy mi történt: a megrendelésem nem a megfelelő paraméterekkel ment el a gyártóhoz, erre az visszalökte, csak az asko nem foglalkozott vele. Csajjal egyeztettük a paramétereket, megrendelést ismét elküldték, újabb 4-6 hetet kell várni, ámde az árból 20 % kedvezményt sikerült kapni. Gondoltam ez nem rossz, és még mindig nem volt sürgős a kanapé téma. 10 hét múlva (sic!), az első megrendeléshez képest a 22. héten megérkezett a kanapém. HURRÁ! Durrogtak a pezsgők, volt öröm, és a rokonok még az én elnyűtt régi kanapémnak is örültek, amikor megkapták ajándékba. Megyünk ám érte nagy sebbel lobbal, ámde visszapattantunk a raktárból azzal a lendülettel, mivel kiderült, hogy a kanapé egy egész más színben került legyártásra, mint azt kértük! Ekkor már a teljes összeg kifizetésre került, és itt jön az asko nagy trükkje: béna ügyfélnek be kell mennie a nyomorult üzletbe kifizetni az árut, és csak ezután, a raktárban nézheted meg, ami a város másik végén található. Ezt követően már nem is telefonáltam, hanem írtam egy faxot, hogy sürgősen nézzenek utána, hogy mi történt. Ügyfélszolgálatos visszahítvott, hogy utána jár, de 1 hétig nem történt semmi. 23. héten telefonáltam, majd személyesen befáradtam az áruház ügyfélszolgálatára, hogy megbékültem a színnel, szállítsák már ugyan ki akkor azt a kanapét. Szállítás megrendel hétfőn, természetesen ingyen. Szombatra várjuk a kanapét. A szállítási határidő eltelte után 2 órával felhívtak, hogy nem tudják szállítani az árut, mert valami gond van vele, hibás, de majd hívnak. Hát nem hívtak, ezért 24. hét hétfőjén bementem az áruházba, és visszaszereztem a pénzemet. De előtte szerettem volna megtudni, hogy mi baja is lett a kanapémnak, hiszen amikor láttuk a raktárban, még semmi baja nem volt, ráadásul úgy be volt bugyolálva, mint állat. A kedves ügyfélszolgálatos hölgy utánajárt a dolognak, és bizony kiderült, hogy a raktárosok megbúboltál, elcsórtál, eladták vagy valami ilyesmi, mindenesetre ELTŰNT az áru a raktárból (a számítógépes rendszerükben úgy szerepelt, hogy még ott van). Természetesen a pénzemet azonnal visszaadták, de számomra itt még koránt sincs vége a történetnek.
Festőművész-gyermekként a Homár alapítása óta óta szenvedünk attól, hogy a fogyasztókat a jelek szerint csak hipermarketek, cipőboltok, tömegközlekedési vállalatok, benzinkutak és szervízek verik át, a minőségi kultúra már erről a területről is kikopott. Most…..
A történetben szereplők nevét természetesen megváltoztattuk, de még így is pofánbaszott minket a sztori. Vajon tényleg véletlenül ment félre az sms, vagy ez volt a legrövidebb, legegyszerűbb módja a kapcsolat örökre lezárásának? Már sosem tudjuk meg. Talán nem is baj.…..
Csucsu - REFLUX Én, Robot 2007.08.31 03:40:00
Szijjártó Péter bejelentést tett. Márpedig arra mindenki fölkapja a fejét, mert az ritka, mint a zsidó bányász.Szóval: lemond frakcióvezetői posztjáról a győri közgyűlésben, amit azzal indokolt, hogy minden eddiginél intenzívebb belpolitikai helyzetre számíthatunk, s ez jóval…..
B lenne, de a befejezés miatt: C- J. K. Rowling: Harry Potter and the Deathly Hallows, Bloomsbury, 2007, 6190 Ft. A hetedik rész kampánya egy dologra volt felfuttatva, hogy valaki meg fog halni. Rowling nem viccelt: mindenkit megölt, akit csak lehetett. A jó regény megteremti olvasóját…..
Piel 2007.07.25 15:55:42
Most komolyan... tényleg az a megoldás, hogy csak azért, mert egy gyerek számára vannak elvont fogalmak, vagy régies és ma már nem használatos kifejezések egy könyvben, inkább olvassanak HP-t? Már bocsánat, de ha egy HP-s beszélgetést hallok, akkor én sem értek belőle egy kukkot sem. Nyilván az olvasónak is meg kellett értenie a regényből, hogy mi micsoda, legfeljebb egy Jókai vagy Mikszáth regény esetében nekünk kell venni a fáradtságot, és elmagyarázni a kölöknek, hogy mi mit jelent... Ahogyan ez az én esetemben is történt, ugyanis már az én, sőt már az édesapám korosztálya sem tanult latinul, és a lottószelvényt sem hívjuk már reskontónak. Dehogy ezért hagyjuk el a mai kötelező olvasmányokat (a gyerekek amúgy is inkább megnézik a filemt, vagy a szinopszist olvassák el max), és "örüljünk, hogy a fiatalok olvasnak egyáltalán"... ez legalábbis "GÁZ". Minden korszaknak megvan a gyermekek számára is fogyasztható irodalma. Egyébként ez lehet a Winnetou vagy A két Lotti is. Ezeket én is olvastam, a Légy jó mindhalálig és Az egri csillagok mellett. Mindegyik maradandó élményt jelentett. És ma is olvasok "ponyvát", nemcsak fajsúlyos irodalmat, mint ahogyan olvasok pld újságot is, de soha nem mondanám azt, hogy "nembaj, ha nem olvasnak újságot az emberek, de legalább a Metro újságot kézbe veszik"... Hát, úgy tűnik, hogy ennek már nem sok köze van a HP vitához, de remélem, hogy ennyi elvonatkoztatás még belefér.
Az ilyen Aktuális Nagy Ügy Érdekében rendezett segélykoncertekkel úgy van az ember, hogy ha egyet látott, akkor a többi túl sok meglepetést nem fog okozni, sok helyszín, sok előadó, (általában) szar hangosítás és unott képű milliomos sztárok, de erről majd ír a Quart. Demagóg…..