Regisztráció Blogot indítok
Adatok
mark.hu

1 bejegyzést írt és 60 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
mark.hu blog Kép 2016.01.04 21:38:22
Onlinemarketing blog Egyrétegű 2013.03.11 21:22:08
Én tényleg megpróbáltam. Amióta elkészült ez az új Index címlap, én úgy használtam, ahogy azt kitalálták. A cikkek szépen felugráltak, megtanultam, ha mellé kattintok, akkor bezárja az ablakot, és igyekeztem megszokni ezt az egészet. De nem sikerült. Biztos bennem van a baj,…..
A közösségi média kommunikáció egyik fontos feladata, hogy megteremtsük azt a hitelességet, ami miatt a résztvevők elfogadják az üzenetünket, ami miatt azt mondják, hogy az adott cég, az adott márka vagy éppen az adott személy hiteles. Minél ismertebb egy cég, annál több…..
Ha az online megjelenésekről beszélünk, természetesen rendszeresen felmerül a PR megjelenések lehetősége is. Miközben a PR, vagyis a public relations egy külön szakterület, és az évek alatt gondosan a fejembe is verték, hogy a PR nem marketing és a marketing nem PR. Igen, vannak…..
Két gyermekes anyuka, és amatőr dj szeretne lenni. Árult matyó hímzést a Citadellán és főzött kávét Ausztráliában. A marketingszakma elismert képviselője, miközben mindössze négy munkahelye volt eddig. A UPC marketing és tartalom vezetője, Grósz Judit az ad:renalin kamerája…..
mark.hu 2011.02.26 17:47:49
@rumgaricum: Azt gondolom, hogy elkerülhetetlen néhány elégedetlen ügyfél. Természetesen mindig cél, hogy minél kevesebb ilyen legyen, de ekkora ügyfélszámnál, nem meglepő, ha találkozunk elégedetlen hangokkal, ráadásul elégedetlen ügyfelek mindig hangosabbak, mint az elégedetteknél.
Ez ugyanúgy igaz akár Digire, akár Magyar Telekomra, ezért állítom azt, hogy nagyon észnél kell lenni a közösségi médiában történő megjelenés esetén minden hasonló méretű és nem feltétlenül love brandnek.

Azt pedig nyilván Te sem gondolhatod komolyan, hogy kérdés nélkül egy esetleges csökkenő ügyfélszámról kellett volna beszélni.
A most induló ETARGET kérdések sorozatra máris kaptunk pár érdeklődő e-mailt. A kérdéseket továbbra is várjuk a blog@onlinemarketing.hu címre!E heti kérdés:Q: Több hirdetést is futtatok, de azt szeretném, hogy azok eltérő időzítéssel jelenjenek meg. Hogyan lehet ezt…..
Blogunkban többen vállalkoztak arra, hogy megosztják a fogyókúrájuk történetét. Elsőként Nikita számol be arról, hogyan halad a felesleges kilók leadásával. 33 éves nő vagyok, 173 cm magas 10 kg túlsúllyal. Eldöntöttem, hogy 2010 márciusáig lefogyok a kívánt…..
mark.hu 2010.11.08 23:43:03
A Google végülis elérte a célját a hazai piacon: sikerült olyan módon befolyásolnia azt, hogy mindenkinek valamilyen szinten hozzá kell alkalmazkodnia. Még akkor is, ha nem is konkurens cég.Hiszen a Google hirdetési rendszere, az AdWords - illetve az azt elsősorban jellemző kattintás…..
Nem szeretek más online marketinggel foglalkozókat direkt kritizálni, de néha kell. Nem gonoszságból, főleg nem piacféltésből, hanem azért, mert azt gondolom, a terület iránt érdeklődők lássanak egy-egy dolgot másik oldalról is.Igen, most is egy általam vulgármarketingesnek…..
mark.hu 2010.07.06 16:08:07
@Forecast Research - www.forecast.hu:

Jó, hogy leírtad, csak pont azt hiányolom, hogy leírd mit is jelent az a szó, hogy reprezentatív.

Én azt állítom, hogy bármilyen kutatás reprezentatív... reprezentatív a lekérdezett elemkre nézve, ugyanis a vizsgált sokaság jelen esetben teljesen megegyezik az alapsokasággal. :)

A reprezentatívnak csak akkor van értelme, ha hozzátesszük, hogy mégis mire nézve reprezentatív valami. Pl. megkérdezel 4000 embert Magyarországon egyszerű véletlen mintavételes lekérdezéssel, akkor valószínűleg ez a minta Magyarország lakosságára nézve reprezentatív lesz, de mondjuk Európára nézve már nagyon nem:)

A lényeg az, hogy akkor reprezentatív egy minta, ha a mintában szereplő elemek tulajdonságai megegyeznek az alapsokaság elemeinek a tulajdonságaival.

Bocs, mindenkitől, hogy ilyen apróságról írok, de sajnos ez is egy olyan fogalom, melyet rendszeresen rosszul használnak. Néha még szakmai (vagy inkább csak annak látszó) szövegekben.
SEO Lájkolásból nem élünk meg 2010.05.15 08:15:00
Nem nagy öröm a közösségi médiás hirdetések hatékonyságáról szóló bullshittelést rugdalni, de kell, mert Doransky a porcelánboltban széles mozdulatokkal tajcsízik. A Facebook a következő 1-2 évben valamikor be fog vezetni egy tartalomhálózatra tervezett hirdetési…..
mark.hu 2010.05.15 15:31:06
@bano: nem, nem mondom, hogy ez ultimate solution.

Ha keresel, akkor Google a nyerő. Itt nem nagyon tudnak mások labdába rúgni, de ha nem keresel, hanem csak "netezel", akkor lehetnek még érdekes dolgok. Pl. facebook connect-tel lépsz be oda, ahova be kell lépni. A facebook tudja, hogy merre jársz, mikor jársz és mit nézel, emelett a saját felületét is rengetegen használják. A közösségi médiából egyre több és egyre jobb minőségű forgalom érkezik. Bizonyos szűk területeken komolyabb forgalom jöhet a közösségi médiából, mint a keresőkből.
Nem szabad persze átesni a ló túloldalára, helyén kell kezelni a dolgot, de a fejünket sem szabad a homokba dugni, miközben azt kiabáljuk, hogy "nem mérhető, nem tervezhető".
mark.hu 2010.05.15 15:58:32
@bano: mondok egy példát: van egy egyesület, aminek nagyon sok tagja van, de szarul kommunikálta a programjait. A Facebookon könnyen lehetett csinálni egy csoportot, ahova belépett pár tag. Amióta a programok megjelennek ebben a csoportban, azóta többen jönnek el a rendezvényekre.

Mérhető? Azt gondolom, hogy igen.
Tervezhető? Valamennyire igen.

A social media-t szerintem alapvetően úgy kell kezelni, mint olyan helyet, ahol sok időt töltenek el az emberek. Tudni kell, hogy mire jó és mire nem. Ismétlen: nem ultimate megoldás mindenre. Pl. ha egy cég csinál a fan page-t és felrakja a termékeit, akkor valószínűleg nem lesz nagy forgalomnövekedés belőle, de ha megtalálja a cég azt, hogy mi érdekli az embereket, mi mozgatja a vásárlóit és az érdeklődésüknek megfelelően, okosan használja ki a social media eszközeit, akkor üzleti eredményt tud produkálni, ami nem feltétlenül csak azonnali eladást jelenthet. Kicsit olyan ez, mint a pr. Nem azonnal eladsz, hanem építed a jó hírneved. Utána könnyebben tudsz eladni. Mérhető az, hogy mennyire szeretik a céged? Igen, csak nem olyan egyszerűen, mint mondjuk azt, hogy hány terméket adtál el. Jó ez valamire? Igen, mert bajban kevésbé fáj, ha általában szeretnek, akkor jobban ajánlják a terméked. Mérhető? Közvetlenül baromi nehezen, de közvetve igen.
mark.hu 2010.05.15 16:36:28
@bano: A nosalty.hu fan page 8000 feletti "csoportocska". Olyan emberekkel, akik szeretnek főzni, akik utána meg tudják osztani a barátaikkal, ha valami érdkeset kapnak...

Szerintem ez érték. Azon lehet vitatkozni, hogy ez milyen nagy érték és milyen hatása van, ahogy mondjuk azon is lehet vitatkozni, hogy mennyit ér a jó hírnév és hogyan mérhető. Jelen esetben ez jobban mérhető a hírnévnél és azonnali eredményeket is tud produkálni.

Részemről minden fontosat elmondtam, mivel kb ugyanazt hajtogatjuk, innentől a vita meddő. Kiszálltam. Köszi mindenkinek a gondolatokat!
1. A Ringier Magyarország vezetője elképesztő netsemlegesség-ellenes kirohanása volt az IH legérthetetlenebb pillanata. A netezőket Blikk-adóval sújtani kívánó elképzelés a Google Magyarország vezetőjét például annyira meghökkentette, hogy angol nyelvű twitet írt. Mindez épp…..
mark.hu 2009.10.15 13:37:37
@Dunder Krisztián: A Vatera mostani kampánya szerintem elég ügyesen használja a közösségi szolgáltatásokat. Szerintem itthon ez az első komoly próbálkozás.
A legtöbb (vulgár)marketinges tanácsadó azt ajánlja, hogy csinálj valami ingyenes anyagot, tedd fel a webre, de csak annak add oda, aki megadja a nevét és az e-mail címét. Így az ingyenes anyag segítségével adatbázist építesz, ráadásul olyanoknak az elérhetőségét tudod meg,…..
Egy hónap telt el azóta, hogy hazaérkeztem Finnországból. Indulásom előtt még gyorsan vonatoztam az országban mintegy 3000 kilométet, felnéztem a Lappföldre, meglátogattam egy sí-világkupa helyszínét, megnéztem Finnország régi és új fővárosát, sőt még egy börtön…..
mark.hu 2009.07.12 13:39:48
Kérek minden kedves olvasót, hogy kattintson át Álláshirdetés-analízis című bejegyzésünkre és tessék szavazni is! Kedves MT Blog és Erynnis! Még a próbaidőn belül vagyok, jónevű multinál, lapkiadásról van szó. Próbaidő alatt 150 nettó érkezik a számlámra, majd -…..
Onlinemarketing blog Gerilla SEO 2009.03.27 20:26:00
Megint egy kis keresőoptimalizálás, mondhatnánk, de most azért annyire nem. Sokkal inkább keresőmanipulálás az, amiről beszélni szeretnék. Ez pedig konkrétan az eltérített találatok esete a keresőkben.Egészen pontosan arról van szó, hogy rövid távon nyerő stratégia lehet nagy…..
Ezt az írást most elsősorban azoknak szánom, akik előbb vagy utóbb képviselőjelöltek szeretnének lenni valamelyik választáson. Jelen bejegyzés alapfelvetése az, hogy minél nagyobb településen indul valaki, annál kevésbé ismerik őt a potenciális választók, vagyis a nevével…..
mark.hu 2009.03.27 21:57:23
@Konrad: és még a kampány vége sem kell hozzá:)
Azt szokás mondani, hogy a kattintás alapú (PPC) hirdetések azért is jók, mert a "long tail" oldalakon is meg lehet jelenni. Vagyis olyan helyeken is megjelenik a hirdetésünk, ahol egyébként nem hirdetnénk, mert túl kicsi, nem is ismerjük, meg olyan sok ilyen van, biztos…..
A bábeli zűrzavar óta különböző nemzetiségűek találkozása mindig jár bizonyos problémákkal. Először is meg kell találnunk azt a közös nyelvet, amelyen mindannyian beszélünk vagy legalábbis képesek vagyunk megértetni magunkat. (Persze tudom, hogy a szeretet nyelve ilyen,…..
mark.hu 2009.01.20 00:20:01
Most, hogy mindenki leírta, milyen laptoptáskára esküszik, visszatérhetünk az érdemi történésekhez. Minden jel szerint hétfőn este megadta magát a Gmail. Hogy nem lokális problémáról beszélünk, mutatja az is hogy amerikai barátaink is 502-es hibaüzenettel néztek farkasszemet,…..
Meglepően önkritikus és borulátó a MySpace tulajdonosa. A nagy médiahype közepette lassan el is felejtjük, hogy a MySpace továbbra is a legnépszerűbb közösségépítő szájt. És a MySpace-t tulajdonló News Corp vezére szerint kicsit megbotlottak, úgyhogy a következő…..