Adatok
Karma17
0 bejegyzést írt és 375 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Bevallom, a blogon próbálok nem foglalkozni a különböző kormányzati kijelentésekkel, amiért most kivételt teszek, az egyrészt a megszólaló személye, másrészt az, hogy úgy látom, ismét sikerült szintet lépni, és nemes egyszerűséggel lerabszolgázni pár százezer határátkelő magyart...
Karma17
2017.04.22 21:53:44
Ha minden osszejon jov honap vegetol 25%-kal tobbert leszek rabszolga :)
Mármint a brit oktatási rendszer a magyarhoz képest. Hogy melyik a jobb, azon hosszan lehetne vitatkozni (tegyétek is nyugodtan), ám mint Péter mai írásában fogalmaz: inkább a hozzáállásban és az iskola szerepfelfogásában van különbség. Emellett az is kiderül, mi köze…..
Karma17
2016.10.26 09:32:09
@DieNanny *ISTJ* [SZ,CH]: Nincs igazad, a hithu szavazok fontosak :)
Mára komoly iparág épült a külföldön élő magyarokra, a munkaközvetítéstől a gasztronómián át a kultúráig sokan próbálkoznak azzal, hogy kiszolgálják a határátkelők alkotta piacot. A központ természetesen a legtöbb magyart felszívó London, de a világ minden pontján…..
Egy ideje már tologatom magam előtt ezt a témát, de most arra gondoltam, csak megírom, és kíváncsi leszek a ti tapasztalataitokra. Elég sokat lehetett olvasni, hallani arról, miként változott meg a hangulat Angliában a Brexitről szóló népszavazást követően, járt a…..
Karma17
2016.09.30 11:11:48
@sellőlány: Dehogynem, sokkal hatekonyabban irtjuk egymast :/
"A bőrünk alatt is hazugság is van, tudat alatt is úgy készítjük fel a gyerekeinket a jövőre itthon, hogy a hazugság része kell legyen az életünknek" - írja a mai poszt szerzője, Móni a Magyarország 2.0 pályázatra küldött posztjában, amivel persze lehet egyetérteni és egyet…..
Karma17
2016.09.29 09:37:40
@takarék-láng: Kornyezetvedelem Anglia vs. Magyarorszag.
Hany ingyenes a helyi kozosseg altal hasnzalhato szelektiv szemetlerako telepet tudsz nekem Budapesten mutatni? Mert itt a kornyekunkon (ertsd: 5 merfoldes korzet) van 3. Ide elviheted a levelet, agat, papirt, foldet, muanyagot, hasznalt suto es faradt- olajat, elektronikai hulladekot, es olomakkut INGYEN.
Kulturalt, rendezett, ha nem tudod mit hova tegyel, segit az ott levo alkalmazott. Mondjuk pont Budapesten mar van szelektiv hulladekgyujtes a tarsashazakban, csak sokan arra is szarnak, inkabb bedobjak a mua palackot szettaposas (osszenyomas) nelkul a normal szemetbe, de meg a kupakot is ratekerik, nehogy veletlen tomoriteni lehessen :)
Nekunk vannak recycling dobozaink, amibe kartont es PET muanyagot lehet gyujteni, amit elvisznek hetente, van egy landfill kuka es egy zoldhulladek kuka.
Legutobbi infomracioim szerint (MO 3 reszebol valoak) semmi ilyesmi nincs Magyarorszagon, es a hulladekudvarok fizetosek, ha le akarsz rakni. A tevedes jogat termeszetesen fenntartom.
Kerdes: Van meg tamogatas a napelem/napkollektor szerelesre? Mert Angliaban van.
Hany ingyenes a helyi kozosseg altal hasnzalhato szelektiv szemetlerako telepet tudsz nekem Budapesten mutatni? Mert itt a kornyekunkon (ertsd: 5 merfoldes korzet) van 3. Ide elviheted a levelet, agat, papirt, foldet, muanyagot, hasznalt suto es faradt- olajat, elektronikai hulladekot, es olomakkut INGYEN.
Kulturalt, rendezett, ha nem tudod mit hova tegyel, segit az ott levo alkalmazott. Mondjuk pont Budapesten mar van szelektiv hulladekgyujtes a tarsashazakban, csak sokan arra is szarnak, inkabb bedobjak a mua palackot szettaposas (osszenyomas) nelkul a normal szemetbe, de meg a kupakot is ratekerik, nehogy veletlen tomoriteni lehessen :)
Nekunk vannak recycling dobozaink, amibe kartont es PET muanyagot lehet gyujteni, amit elvisznek hetente, van egy landfill kuka es egy zoldhulladek kuka.
Legutobbi infomracioim szerint (MO 3 reszebol valoak) semmi ilyesmi nincs Magyarorszagon, es a hulladekudvarok fizetosek, ha le akarsz rakni. A tevedes jogat termeszetesen fenntartom.
Kerdes: Van meg tamogatas a napelem/napkollektor szerelesre? Mert Angliaban van.
Karma17
2016.09.29 09:41:25
@diggerdriver: A haz, amiben lakunk kismeretu teglabol van falazva, szerintem legres es egyeb szigeteles nelkul, ugyhogy eleg gyorsan hul. Kivulrol nem mohasodik, pedig saccra lehet vagy 40-50 eves, a legnagyobb gond, hogy a teto egyik sarkat keptelenek megcsinalni, hogy ne azzon be, ezert ha nagyon nagy eso van, akkor a haloszobank bal felso sarka azik. Mar kijott Bill (nem Bob) the Builder 3-szor megcsinalni, de sajnos nem sikerult tokeletesen :(
Karma17
2016.09.29 09:44:43
@diggerdriver: A haz, amiben lakunk kismeretu teglabol van falazva, szerintem legres es egyeb szigeteles nelkul, ugyhogy eleg gyorsan hul. Kivulrol nem mohasodik, pedig saccra lehet vagy 40-50 eves, a legnagyobb gond, hogy a teto egyik sarkat keptelenek megcsinalni, hogy ne azzon be, ezert ha nagyon nagy eso van, akkor a haloszobank bal felso sarka azik. Mar kijott Bill (nem Bob) the Builder 3-szor megcsinalni, de sajnos nem sikerult tokeletesen :(
Baromi sokáig birtokolta a Ryanair a leggörényebb európai diszkont légitársaság címet, kirobbanthatatlannak tűnt ebből a pozícióból, láthatólag nem is zavarta, de aztán két éve váltott, elkezdte tudatosan javítani a szolgáltatásait, ma pedig rögtön magasra fel is pontozták a meglepett utasok. Ki…..
Karma17
2016.09.21 09:53:46
@Ritkov Halo: Hat tudok olyan multit (20k alkalmazott vilagszerte) ahol policy, hogy fapadossal megyunk, es ha 100k folott lenne a jegy, kulon kell engedelyeztetni :)
Csomagelvesztes atszallaskor - fapados osszefugges:
Mi tavaly karacsony elott repultunk BA-zel atszallas Londonban, Heathrow 5-os terminalra erkezett es 3-asrol indult a kovetkezo (vagy forditva, erre nem emlekszem), es a masfel oras atszallasi ido alatt mi atertunk, a csomagjaink nem. BA volt mindket jarat, a jegyet is egyszerre vettuk meg, es ara nem volt fapados (1200 font harom fore csak oda). Igaz, masnapra legalabb utanunk hoztak a csomagokat, de azota megfogadjuk, ket napi ruha legyen a kezipoggyaszban :)
Csomagelvesztes atszallaskor - fapados osszefugges:
Mi tavaly karacsony elott repultunk BA-zel atszallas Londonban, Heathrow 5-os terminalra erkezett es 3-asrol indult a kovetkezo (vagy forditva, erre nem emlekszem), es a masfel oras atszallasi ido alatt mi atertunk, a csomagjaink nem. BA volt mindket jarat, a jegyet is egyszerre vettuk meg, es ara nem volt fapados (1200 font harom fore csak oda). Igaz, masnapra legalabb utanunk hoztak a csomagokat, de azota megfogadjuk, ket napi ruha legyen a kezipoggyaszban :)
Gozo-szigete finoman fogalmazva sem tartozik a magyar határátkelők kiemelkedő célpontjai közé, ami nem csoda, hiszen ez a Máltához tartozó sziget alig 68 négyzetkilométer (csupán az összehasonlítás végett ez annyi, mint Budapest III. és XII. kerülete együtt), és még ezen is csak 37 ezer ember él –…..
Karma17
2016.09.16 09:29:05
@Buchhalter: Kb. 15 honapja koltoztunk Belfastba. Valljuk be, nem a legnepszerubb uticel kikoltozoknek. Miota itt vagyok, csak en tudok 3 csaladrol (!) akik ide koltoztek, velunk egyutt 14 ember :). Eszak-Irorszag harmadakkora mint MO (nepesseg tekinteteben).
Egyebkent valoban, mi is hasonlokeppen vagyunk vele. Megvarjuk a Brexit hiszti veget, bar mar kezd latszani hogy nem lesz sima menet, ha a City elveszti az EU-s bankolasi jogait...
Egyebkent valoban, mi is hasonlokeppen vagyunk vele. Megvarjuk a Brexit hiszti veget, bar mar kezd latszani hogy nem lesz sima menet, ha a City elveszti az EU-s bankolasi jogait...
Nagy kérdés, mihez kell nagyobb kalandvágy, külföldre költözni, vagy Magyarországon maradni – ez Péter mai posztjának kiindulógondolata, de innen elég messze jutunk majd a Londonban, sej… sorozat legfrissebb részében. (Az eddig részeket itt olvashatod el.)..
Ha már Magyarországon immár hagyományosan szeptember elseje az iskolakezdés napja, arra gondoltam, megnézhetnénk, milyen döntéseket kell meghoznia annak, aki külföldön szembesül ezzel a kérdéssel – ebben az esetben is erősen számítok a tapasztalataitokra, és véleményetekre…..
Karma17
2016.09.01 09:41:49
Karma17
2016.09.01 10:55:44
@Hari Seldon 2: Egyetertek, sajnos erre nem volt lehetosegunk :(
Noha a nyár eleji népszavazás után volt némi bizonytalanság, a jelek szerint mára ismét egyre többen döntenek úgy, hogy lesz, ami lesz alapon (és amíg lehet) nekivágnak Nagy-Britanniának. A történet persze élénken foglalkoztatja a brit sajtót is, a BBC nemrégiben Magyarországon…..
Karma17
2016.08.25 14:17:54
@kisrumpf: A helyzet az, hogy az en angolom is meglehetosen docogos. Hiaba olvasok csaknem kizarolag angolul 15 eve, hiaba nezek filmet/sorozatot angolul 5 eve, egyszeruen beszelni kb. 2.5 eve kezdtem el.
Ebbol egy eve vagyok itt. A szakmai angol mar egeszen ertekelheto, de ha az utcan megszolitanak, nekem el kell gondolkodnom azon, hogyan es mit mondjak. Be tudnad linkelni az adott interjut? Biztos vagyok benne, hogy az en angolom sokkal rosszabb, docogosebb, mint azoke, akik az interjuban beszeltek.
Valamint, szerintem jo esellyel az interjut keszitok nem veletlen valasztottak ezeket az embereket, mert roluk elsore leri, hogy nem itt szulettek. Ha egy kozel anyanyelvi szinten beszelovel keszitenek interjut, akkor meg rajuk fogjak, hogy hazudnak, mert nem is kelet-europai :)
Ebbol egy eve vagyok itt. A szakmai angol mar egeszen ertekelheto, de ha az utcan megszolitanak, nekem el kell gondolkodnom azon, hogyan es mit mondjak. Be tudnad linkelni az adott interjut? Biztos vagyok benne, hogy az en angolom sokkal rosszabb, docogosebb, mint azoke, akik az interjuban beszeltek.
Valamint, szerintem jo esellyel az interjut keszitok nem veletlen valasztottak ezeket az embereket, mert roluk elsore leri, hogy nem itt szulettek. Ha egy kozel anyanyelvi szinten beszelovel keszitenek interjut, akkor meg rajuk fogjak, hogy hazudnak, mert nem is kelet-europai :)
Amikor meghirdettem a Magyarország 2.0 pályázatot, őszintén szólva kétféle írásra számítottam: gondoltam, jönnek majd a nagy, átfogó ötletek és persze a rövidebb, praktikusabb gondolatok is. A mai írás az utóbbi kategóriába tartozik és én ennek örülök, mert Mme Seldon…..
Karma17
2016.08.23 09:50:06
@Mrs. Clayton: Eszak-irorszagban? Lehet, hogy megel, de miota kikoltoztunk, nincs problemam az allergiammal, pedig MO-n julius vegetol oktober elejeig meg akartam halni.
Del-angliaban mar tenyleg gond...
Del-angliaban mar tenyleg gond...
Karma17
2016.08.23 11:01:58
@kisrumpf: Pontosan, de szerencsere nem annyira merevek. Tulajdonkeppen egy-egy is eleg lenne belole, sajat magunk miatt (mega kolok miatt) vettunk kettot, mert ugyis elso nap leeszi custarddal, vagy valami massal :) Es itt sajnos nem ugy szarad a ruha mint MO-n.
Mi tavaly elkovettunk egy hibat, meg nem ismertuk mit hol erdemes venni es a BHS-ben vettunk iskolai cipot. Az kb. 2-3 honapig birta, es kilyukadt a sarka... A kovetkezot a Clarks-ban vettuk, igaz, hogy az 40 font volt, de az meg mindig cipo, azt kinotte, nem elnyutte :)
Mi tavaly elkovettunk egy hibat, meg nem ismertuk mit hol erdemes venni es a BHS-ben vettunk iskolai cipot. Az kb. 2-3 honapig birta, es kilyukadt a sarka... A kovetkezot a Clarks-ban vettuk, igaz, hogy az 40 font volt, de az meg mindig cipo, azt kinotte, nem elnyutte :)
A brit egészségügyről sok jót és legalább annyi rosszat lehet hallani, rengetegen panaszkodnak és legalább annyian dicsérik is – mindez persze valahol viszonyítás kérdése is. A mai poszt szerzője, Vibi egy betegség kapcsán szerzett alapos (és nem kívánt) tapasztalatot, és ha…..
Karma17
2016.08.17 09:34:01
Vajon milyennek látjuk egy-egy rövidebb-hosszabb látogatásra hazatérve Magyarországot mi, határátkelők? Mi az, ami (pozitív vagy negatív értelemben) meglep, esetleg felbosszant? Utóbbira gyakori példa az, ahogyan a turistákkal bánnak egyes budapesti helyeken – erre hoz ma pár…..
Karma17
2016.08.16 09:06:59
@Philosoraptor HÁ Bokszzsák/Sztár/Megmondóembör: Nem csak a magyarok, egy nagyon hasonlo dolog zajlott/zajlik le a Brexit szavazas kovetkezteben az Egyesult Kiralysagban is :(
Adózni általában nem nagyon szeret senki, viszont egy normális adórendszerben sokkal könnyebb elfogadni, hogy kell, mint akkor, ha az ember nem érti, mi miért van és követhetetlennek érzi az adózást. A Magyarország 2.0 sorozatban ma az adózás a téma, Éva szerint ugyanis ez…..
Karma17
2016.08.09 10:54:20
@Csodabogár: Svajcbol nezve minden adorendszer kizsakmanyolo. En csak az AFA-t lattam, de a magas AFA volt 8% vagy talan 8.5, az alacsony (csoki pl.) meg 2.5%.
A poszt nem rossz, de nem vagyok benne biztos, hogy ha hirtelen lmenne az AFA 10%-ra, meg a tobbi elvonas is csokkenne, mindenki elkezdene befizetni az adokat. De ez csak az en bizalmatlansagom a tobbi emberrel szemben.
Akkor ket ellenpelda erre: Anno az EVA rekordokat dontogetett bevetelben, es mikor levittek 1000 forinttal a budapesti berlet arat, nem csokkentek a bevetelek, ha jol emlekszem.
A poszt nem rossz, de nem vagyok benne biztos, hogy ha hirtelen lmenne az AFA 10%-ra, meg a tobbi elvonas is csokkenne, mindenki elkezdene befizetni az adokat. De ez csak az en bizalmatlansagom a tobbi emberrel szemben.
Akkor ket ellenpelda erre: Anno az EVA rekordokat dontogetett bevetelben, es mikor levittek 1000 forinttal a budapesti berlet arat, nem csokkentek a bevetelek, ha jol emlekszem.
Bár statisztikát nem tudok előkaparni (szinte hallom a megkönnyebbült sóhajokat…), de azt hiszem, nem tévedek nagyot, ha úgy gondolom: egyre több szülő próbálja kétnyelvűvé nevelni gyermekét – akár azért, hogy felvértezze egy hasznos tudással, akár azért, mert a…..
Karma17
2016.08.06 09:33:11
@VHB: Igen, mert a napfeny beesesi szoge a Fold forgastengelyenek a keringesi sikkal bezart szogetol fugg.
Az, hogy a Fold eppen napkozelben, vagy naptavolban van, semmi koze a napfeny beesesi szogehez.
Valoban, van a napkozelnek/naptavolnak is valamennyi hatasa (kerdezd meg az ausztralokat), de ennek a hatasa sokkal kisebb, mint a forgastengely dolesebol kovetkezo beesesi szog hatasa.
Az, hogy a Fold eppen napkozelben, vagy naptavolban van, semmi koze a napfeny beesesi szogehez.
Valoban, van a napkozelnek/naptavolnak is valamennyi hatasa (kerdezd meg az ausztralokat), de ennek a hatasa sokkal kisebb, mint a forgastengely dolesebol kovetkezo beesesi szog hatasa.
Karma17
2016.08.06 11:04:36
@adg: Persze, erre irtam, hogy nem igazan szamit. Persze pont emiatt Ausztraliaban a nyarak melegebbek a telek meg hidegebbek kicsit.
A nagy uniós programok általában jól működnek, persze mindig vannak kivételek. Ilyen volt az a történet, melyben még tavaly novemberben kísérhettük végig, ahogy egy frissen érettségizett pár nekivág Németországnak a Your first EURES Job program segítségével. Finoman szólva is…..
Az utóbbi hetekben érdekes vita bontakozott ki a Brexitről, illetve az Egyesült Királyságról, az ott élő magyar és más uniós bevándorlókról. Kiskacsa írása egy héttel a referendum után jelent meg, erre jött válaszul (és kavart némi vihart) bbb posztja, amiről sokan…..
Karma17
2016.07.21 11:51:22
@FutureFry: Bocsanat, fejbol irtam anelkul, hogy utananeztem volna. Mea culpa. De valami hasonlora gondoltam.
Most mi a meroszam ami alapjan egy allamnak be kell fizetnie az EU penztarcaba? Mintha az AFA lenne...
Most mi a meroszam ami alapjan egy allamnak be kell fizetnie az EU penztarcaba? Mintha az AFA lenne...
Vajon hol van „Amerika hónalja”? Hova tegyük New York City-t? És legfőképpen: mi kell ahhoz, hogy boldogulni tudjunk az Egyesült Államokban? Mindezekre a kérdésekre választ ad a mai poszt szerzője, Tamás, aki már 7 éve él az országban. Jöjjön tehát 12 dolog (és még több) Amerikáról!
Magyarország…..
Zsófi egy kéttannyelvű gimnáziumban tanult, két nyelvet is felsőfokon beszél, ugyanakkor az is gyorsan egyértelművé vált számára, hogy államilag támogatott helyen nem nagyon tud továbbtanulni. Pénzgyűjtésre Ausztriát és a pincérnőséget választotta. Ennek fél éve. Lássuk, miként látja a helyzetét és…..
Az a paprikáskrumpli argentin, de a mai posztban lesznek szelíd vadállatok is, és rengeteg érdekesség. Nem is csoda, hiszen olyan útra indulunk, amilyenről a legtöbben csak álmodozunk. Amikor Ági először írt arról, hogy milyen körútra indul Dél-Amerikában, akkor már tudtam,…..
Karma17
2016.05.26 16:22:30
@pinkunicorn (UK): Ha legkozelebb csinalunk, majd kuldok fenypostaval :) Mi havonta egyszer tuti megcsinaljuk, mert a fiam szereti :)
Lélekben kívülállóként töltött magyarországi ifjúkor után saját megítélése szerint még éppen idejében ment Londonba BL4, hogy aztán ír feleségével New Yorkban telepedjenek le. A mai poszt mégsem a külső, sokkal inkább a belső történésekről szól, arról, hogyan…..
Karma17
2016.05.24 15:30:41
@Zoole[uk]: A vendegmarasztalon mit ertesz?
Karma17
2016.05.24 15:41:06
@Zoole[uk]: Hat azok az utak nem is Ferrarinak valok :)
A múlt héten elkezdtünk beszélgetni arról, milyen is az élet egy vegyespáros tagjaként, a mai poszt is erről szól, méghozzá egy olyasvalaki szemszögéből, aki nyolc év alatt négy kontinensen élt, ráadásul mindezt amerikai férjjel – szóval ha valakinek, akkor neki van tapasztalata a kultúrák…..
Karma17
2016.05.04 13:01:54
@Ginix: Hat mi mindig megmossuk a tojast, es otthon falun is megmostuk, mert gyakran volt tele tyukszarral. Mivel ugye a tyuknak egy testnyilasa van mindenre.
Es anno a cucilizmusban falun gyakorta volt szalmonella fertozes meg nem mosott (bar elsosorban kacsa) tojas miatt. Az pedig egy eleg csunya betegseg tud lenni.
Es anno a cucilizmusban falun gyakorta volt szalmonella fertozes meg nem mosott (bar elsosorban kacsa) tojas miatt. Az pedig egy eleg csunya betegseg tud lenni.
Már nincs két teljes hónap a Nagy-Britannia uniós tagságáról szóló népszavazásig, ami rengeteg magyar sorsát is érintheti, ugyanis a brit-uniós viszony jövője nyilvánvalóan senkinek sem mindegy (akár a szigetországon kívül sem). De hogyan élik meg ezt a helyzetet,…..
Régóta tervezgetem már ezt a témát, de valamiért soha nem vágtam bele. Az alapkérdés (azaz inkább vegyünk saját ingatlant, vagy inkább béreljünk) persze nem csak a határátkelők esetében érvényes, de esetünkben talán még komplikáltabb a helyzet és a válasz is...
Karma17
2016.04.21 12:27:31
@FeketeMacska73: Na igen.
A problema az, hogy tetszik a haz, ahol lakunk, a fonokom nem fogja eladni, mert a szuleie volt, pluszban mivel van par kiado hazuk/lakasuk, szvsz ez lesz a nyugijkiegeszitesuk :)
Globalis felmelegedes: Glengormleyban lakunk, ez az egyik legmagasabb resz az egesz kornyeken, kb. 120 meter magasan lakunk a tengerszinthez kepest, es pesszimista becslesek szerint is "csak" 60 meter lesz a tengerszint emelkedes a jegsapkak felolvadasa miatt. :)
Mondjuk az is teny, hogy legalabb meg egy evig tervezni sem tervezzuk a koltozest, hacsak valami nagyon nem kenyszerit (a fiam epp megszokta az iskolat, nem kene megint masikba vinni).
A problema az, hogy tetszik a haz, ahol lakunk, a fonokom nem fogja eladni, mert a szuleie volt, pluszban mivel van par kiado hazuk/lakasuk, szvsz ez lesz a nyugijkiegeszitesuk :)
Globalis felmelegedes: Glengormleyban lakunk, ez az egyik legmagasabb resz az egesz kornyeken, kb. 120 meter magasan lakunk a tengerszinthez kepest, es pesszimista becslesek szerint is "csak" 60 meter lesz a tengerszint emelkedes a jegsapkak felolvadasa miatt. :)
Mondjuk az is teny, hogy legalabb meg egy evig tervezni sem tervezzuk a koltozest, hacsak valami nagyon nem kenyszerit (a fiam epp megszokta az iskolat, nem kene megint masikba vinni).
Karma17
2016.04.21 12:36:53
@Hari Seldon 2: Az eszak-ireknel eleg eros a DUP, ami nagyon-nagyon brexit parti. Mostanaban nagyon sok migrans erkezett ide (velunk egyutt) es erosen gerjesztik a hangulatot ellenuk pluszban itt a rasszizmusnak (itt szektarianizmusnak hivjak) eros gyokerei vannak. Azok pedig, akiknek nincs munkaja, es raernek inni es hulyesegeken gondolkodni az elsodleges bajuk a migransok, mert "segelyen elnek es elveszik a munkat". Akinek nincs munkaja azt nagyon konnyu masok (kepzelt vagy valos ellensegek) ellen hangolni.
Ezekrol a szolamokrol mindig eszembe jut az egyik TED talker, Andrew McAffee, aki Voltaire-t idezte: "Work saves us from three great evils: boredom, vice and need."
Termeszetesen a SDLP meg brexit ellenes, mert akkor nehezebb lenne a kapcsolatot tartani dellel.
Ezekrol a szolamokrol mindig eszembe jut az egyik TED talker, Andrew McAffee, aki Voltaire-t idezte: "Work saves us from three great evils: boredom, vice and need."
Termeszetesen a SDLP meg brexit ellenes, mert akkor nehezebb lenne a kapcsolatot tartani dellel.
Egy ideje kezdenek feltűnni azok a hírek, melyek arról szólnak, hogy a gazdaság bizonyos területein egyre komolyabb feszültséget okoz a munkaerőhiány. Noha sok esetben a vállalatok próbálnak nem tudomást venni a dologról (lásd legfrissebb példaként az autóipart), ez egyre nehezebb…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz