Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Johnny M.

0 bejegyzést írt és 142 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
János még novemberben írt róla, hogy átadták a csepeli gerincút eddig megépült szakaszát. Azóta már gyűltek vele kapcsolatban a tapasztalatok, ezt olvashatjátok és nézhetitek meg most. Ha arrafelé laksz, kipróbáltad már? Idén januárban végre átadásra került a várva…..
Johnny M. 2012.01.21 19:29:04
@Hojlele:

Mert ez egy figyelemhívás elsősorban azok számára akik környékbeliek és olvassál ezt a blogot. Mivel helyi szinten nem nagyon van tájékoztatás erről, ezért bármilyen nehéz is elhinni, de sokan innen értesülnek róla, és örülnek is neki. Mivel ez nem egy pár méteres parkolón keresztüli rövidítő út, hanem egy több milliárdos és kilométeres beruházás, ezért nyilván közérdekűbb téma. Továbbá a fenti felvétel sem öncélúan készült, hanem jobb felső sarokban látható oldal megbízásából, és ott is került bemutatásra először.
Akit meg nem érint (bár átutazóban bárki járhat még erre) vagy nem érdekel az egyszerűen ne olvassa el, így mentesülünk a felesleges rinyától is, és mindenki boldog lehet.
Johnny M. 2012.01.23 10:06:16
@besp:

Nos itt az élő példa arra amit említettem nemrég, miszerint Csepelt is mennyi érinti a Hollandi út tekintetében a miklósi Duna-part forgalma, aminek csökkentését is ez a gericút hivatott megoldani.

Besp, jó lenne ha felvennénk a kapcsolatot, mert ha ennek a célnak elérésében tőletek is kapnánk némi támogatást Csepelről, akkor sokkal hatékonyabb lehetne eljárni ezügyben,
e-mailben egyeztessünk majd a részletekről!
Johnny M. 2012.01.23 18:20:34
@Valós Kilométer:

Akkor félrebeszélt a rendőrkapitány mikor ezt nyilatkozta :)

www.amivarosunk.info/news.php?readmore=3759

Mondjuk én sem nagyon láttam 70-es táblákat a körforgalmak után.
Először 3 évvel ezelőtt foglalkoztunk itt a blogon a szigetszentmiklósi üdülősor átmenő forgalmából adódó problémákkal, azóta János időről-időre informált minket a helyzetről, tüntetésről, forgalomlassító demonstrációkról, fekvőrendőrök telepítéséről. A…..
Johnny M. 2011.11.22 21:54:04
@jelentéktelen alak:

Elsősorban valóban ez a legfőbb probléma, az itt előforduló balesetek túlnyomó részéért a gyorshajtás a felelős.

Azokról már nem is beszélve akik az itt élőket emberszámba sem veszik, az már a bunkóság legfelső szintje. Járda híján az út szélén babakocsival közlekedő anyukák útról ledudálásától és árokba lökésétől a padkán közlekedő gyalogosok visszapillantóval elsodrásáig előfordul itt minden. Volt akit a saját kapujában ütöttek el, közvetlen utána még a helyszínelő rendőrautóba is belehajtott egy másik idióta. De a bringások sincsenek nagyobb biztonságban.
Johnny M. 2011.11.24 08:14:44
@jelentéktelen alak:

"Pedig mindkettő ugyan annak az áldozata -szerintem) "

Ez pedig a város vezetőinek (annak is egy szűk körének) a hibája, akik a gyors meggazdagodás érdekében valóságos népességrobbanást idéztek elő (tulajdonukban lévő gazdasági területek belterületbe vonása, ezekre lakóparkok és ipari park felhúzása, stb) 0 infrastruktúra fejlesztés mellett, ennek egyenes következménye a közlekedés megbénulása.

De mondjuk ez még nem gátol meg senkit abban hogy egy adott útszakaszon szabályosan a sebességhatárokat betartva közlekedjen, mert az emberi tényező az oka nagyobb részben az egész problémának.
Johnny M. 2011.11.24 08:21:20
@Reggie:

Ez igaz, de sokan fel sem fogják hogy nem a legmegfelelőbb tempót választják az áthajtáshoz, bár lehet hogy azok mind céges autóval járnak és nagy ívben tesznek a hosszú távú következményekre.

Az út az utolsó 2 km-es szakasza ami igazán rossz minőségű, főleg a padka része, ez a felvétel 03.05.- 04.37. közötti szakaszán látható rész, ott a felvétel pont ezért annyira remegős.
János és a többi ott lakó igen kitartóan kampányolt azért, hogy végre be lehessen tartatni az autósokkal az ott jogosan 30-ra korlátozott maximális sebességet. Először 2008 decemberében számoltunk be az ottani helyzetről, ami nem csak zavaró volt, de sok esetben életveszélyes is…..
Johnny M. 2010.04.12 13:31:40
@s0nik:

Negyedszerre már elhisszük :)

Az eddigi azóta eltelt több nap tapasztalata a környékről: rend, béke, csönd és nyugalom, némileg csökkent reggeli és jóval kevesebb napközbeni és esti forgalom. A megkérdezett helyiek is ezt tapasztalták szintén. Eddig tehát hatékonyan bevált a dolog.
Johnny M. 2010.04.14 10:27:47
@richard_szabo:

Nem, mert a helyzet sokkal rosszabb volt elötte. Mindenki úgy van vele hogy ennyi kényelmetlenséget megér az ő részükről is a biztonság.

Amúgy ha látod a képeket nem értem hogy merül fel benned ez a biciklis dolog, mivel az út mindkét szélén kb. fél méternyi hely van a fekvőrendőrök széle és az út széle között. Még egy Harley-val is kényelmesen el lehet hajtani mellette. (ami szerintem azért is baromság mert a motorosokra is vonatkozik a sebességhatár, de így azok tökéletesen mentesülnek alóla, a bringások bőven ki tudnák kerülni a padkára hajtva ha végig is érne keresztben az úton vagy csak 10 cm helyet hagynának ki erre a célra a szélétől)

Az eset után mi lett amúgy a motorosokkal Csepelen, továbbra is ott száguldoztak vagy a dologtól elrettenve elmentek máshová?
Johnny M. 2010.04.18 22:07:30
@richard_szabo:

Nos ami a képen látszik az összes többi is ugyanúgy lett kialakítva, van kb 40 cm szabad hely a szél és fekvőrendőrök között.

A hétvégi tapasztalat azt mutatja hogy amióta be lett fekvőrendőrözve az útszakasz és ezáltal biztonságosabb lett nagyon sokan jönnek családostól bicikli túrázni ide. Főleg ma rengetegen voltak kisgyerekekkel együtt, ez régebben nem volt jellemző.

Mint tapasztalható ezek a fekvőrendőrök nem hogy nehezítenék a bisiklisek közlekedését, hanem pont hogy védik őket az autós forgalomtól, tehát a bringások mindenképpen jobban jártak.
Én már a kanyarodó sávból az egyenesen haladók közé bepofátlankodókat is rettentően tudom utálni, amit Northumberland írt és fotózott le nektek, az még ennél is nagyobb bunkóság. A csatolt kép története elé néhány szóban szeretném vázolni, hogy nem igazán tartom jónak…..
Közeledik a karácsony, a bevásárlóközpontok és hipermarketek környékén ilyenkor az autósok többségének pattanásig vannak feszülve az idegei már alapjáraton is. Ha ehhez hozzáadjuk az egyik legjellemzőbb elsőbbségadási fogalomzavart, mégpedig, hogy a parkoló szélén futó…..
Nyárvégi pólós kálváriánk után kicsit pihent a blogos póló ügye, de most újra napirenden van, bár az időjárás és a vele járó hőmérséklet miatt már leginkább csak beltérben lehet idén feszíteni benne. Mindenesetre így vagy úgy, de nekifutunk és valahonnan meglesz az a…..
A közlekedők igen jelentős részei olyanok, mint a birkák. Egy megindul valamerre, aztán megy utána a többi is, mintha az lenne a világ legtermészetesebb dolga. Ha útlezáráson keresztül, akkor úgy. Ha a kamion nem fér el, akkor lezúzza a táblát is, de megy tovább. Maybe sztorija…..
Igazi tetőtől talpig úriemberrel találkozott pár napja Zsuzsanna, aki nem csak egy liter nyálat kapott a szélvédőjére, de még az egyik oldalablakát is megpróbálta betörni puszta kézzel a történetben szereplő jóképességű humanoid. A történet annak fényében különösen nem…..
Sokszor taglaltuk már, hogy milyen veszélyes az, amikor egy irányba megy két sáv, az egyikben megáll a gyalogosnak a zebra előtt az autós, a belsőben meg padlógázzal elszáguld egy idióta, de Zoli levele ehhez képest is megdöbbentő. Amikor csak egy sáv van, azon belül jobbról…..
Johnny M. 2009.10.12 09:56:15
A lenti levél beküldője, Tornado86, nem feltétlenül fog szeretni a véleményemért, mert amellett, hogy jól lefikázott egy szerencsétlen, béna és amúgy valóban veszélyesen közlekedő alulmotorizált Skodát és annak vezetőjét, minden lelkifurdalás nélkül leírja, hogy szokott…..
Nyuszy története remek válasz azokra a kommentekre, amikor azt szokás feszegetni, hogy aki autóban ülve pofátlan, befurakszik, az hogyhogy nem teszi ezt meg mondjuk boltban, sorbanállás közben. Nos, van, aki még az autók elé is bepofátlankodik gyalogosan, mert neki sürgős dolga van.…..
autózz! Közveszélyes mentős 2009.08.16 12:22:00
Kevés olyan bosszantó dolog van, mint amikor azt látjuk, hogy azok, akiknek igazán példamutató magatartást kellene tanúítani, áthágják a szabáylokat, nem törődve semmivel. MD-t egy mentős dühítette fel annyira, hogy meg is örökítette ámokfutását. Sokat (kb 5-6 ezer km-et)…..
Mindig csak olyan sztorikat kapunk balesetekről, hogy nekiment, otthagyta, lelépett. Talán olyan már volt, hogy a közeli újságos legalább egy rendszámot fel tudott írni, de utólag ez édeskevés, hiszen nem tudni, ki vezette épp az autót. Őrszem viszont egy másik autóssal jókor volt…..
Az alábbi zsákutcában lakók közül valamelyik biztos elnöke a szülői munkaközösségnek, a férje önkéntes tűzoltó és polgárőr, a szomszédaik pedig kerületi képviselők lehetnek. Elintézték ugyanis nagy összefogással, hogy nyugalmuk legyen az átmenő forgalomtól. Rica Maca…..
Johnny M. 2009.07.24 10:35:30
@Izomor Lánya:

Ez pontosan így van, ez a leghelyesebb meglátás. Az ilyen mellékutakat tényleg csak arra használják hogy időt spóroljanak a főutak elkerülésével leszarva az ott élők nyugalmát és biztonságát. És bizony ahol az önkormányzat (mint pl. Szigetszentmiklós) nagy ívben tesz saját lakosainak az érdekeire, annak bizony az lesz az eredménye mint nálunk is, egy keskeny kiszolgáló út főútnyi forgalommal és sebességgel.
autozz.blog.hu/2008/12/10/nem_csinalnak_rendet_szigetszentmikloson

És ilyenkor persze rögtön jönnek a nagy bölcsességek és frázisok puffogtatása hogy aki nyugalmat akar minek költözik oda, holott ilyen helyeken a megnőtt forgalom a legtöbbször utólag alakul ki jóval az ott élők odaköltözése után, ráadásul minden út vezet valahová, tehát ez a helyzet bármikor és bárhol fennállhat. Normális helyeken olyankor tesznek valamit ellene és orvosolják ill. mérséklik a problémát (fekvőrendőr, stb)
Johnny M. 2009.07.26 20:33:48
@Pukker:

Persze hogy nem kell idejönni példáért, azért is írtam hogy ilyesmi bármikol és bárhol fennálhat. Nálunk speciel csak annyi kellett hozzá hogy leaszfaltozzák az utat és a főútra körforgalmakat és lámpákat telepítsenek. Na és persze a legfontosabb tényező: egy dilettáns és mindent leszaró önkormányzat.
Bizony, nem könnyű a városi ember dolga ha parkolásra adja a feját egy zsúfolt lakótelepen. A szemlátomást gyarapodó tulajok persze a lakáshoz legközelebbi helyekre vadásznak, aztán ha megvan, akkor mehet a harc ha más is oda mer állni. Nyergibergi igyekszik szabályosan véghezvinni…..
Johnny M. 2009.05.30 21:35:51
@Agyalap:

Nem főút, nincs megállni vagy várakozni tilos tábla, akkor mégis miért ne állhatna az úton?
autózz! Éhes rendőrök tilosban 2009.05.25 11:14:00
Tilosban parkoló rendőrös képből is rengeteget kapunk sajnos továbbra is annak ellenére, hogy amikor ilyen témájú poszt születik, akkor az illetékes rendőrkapitányságok hivatalból eljárást indítanak. Most már ezek közül is inkább kiválogattunk és csokorba szedtünk egy…..
Olyan dologról írt nekünk János, ami már megjárta a legnagyobb televíziókat is, mégsem történt azóta sem semmi. Az azóta híressé, vagy inkább hírhedtté vált Üdülő sorról van szó, ahol az élelmes autósok szeretnek időt spórolni. Igaz, hogy ez csak úgy oldható meg, hogy…..
Johnny M. 2009.04.26 21:55:15
@CTibor:

Pontosan így van ahogy írod, ezért is helyeztük a hangsúlyt a peticióban a forgalom sebességének mérséklésére irányuló javaslatokra. Nemsokára kiderül ezekből mit tudnak megvalósítani. A lényeg hogy engedélyezzék végre pl. a fekvőrendőröket, mert addig nem lesz javulás a forgalmi helyzetben az garantált.
Johnny M. 2009.04.29 14:25:13
@CTibor:

Azt írja:

"A nyomvonal kitáblázása 2008 júliusára készül el, s ezzel összefüggő kerékpárút várja majd a bicikliseket Rajkától Hercegszántóig. Az EV6 kitáblázásakor 440 km kerékpárúton és kerékpározható kisforgalmú közúton kerülnek kihelyezésre az Európai Kerékpáros Szövetség által javasolt jelzések és információs táblák a biztonságos és kellemes kerékpározás érdekében."

Nem tudom hogy ki találta ezt az útszakaszt ilyesmire alkalmasnak, de nem nevezném sem kisforgalmúnak, sem pedig biztonságosnak és kellemes helynek.
Johnny M. 2009.05.11 17:25:14
@CTibor:

Elvileg a hónap közepén telik le a hivatalos határideje annak hogy a jegyző válaszoljon a leadott peticióra, illetve a következő testületi ülésen már napirendre kell tűzniük a dolgot a hónap végén, tehát hamarosan megtudhatjuk hogy mi az önkormányzat hivatalkos állásfoglalása az ügyben.
Amúgy egyenlőre sajnos minden a régi mint ahogy azt saját bőrödön is tapasztalhatod. Addig is maximum csak azon kevés itt élőre számíthatunk aki éreznek elég bátorságot magukban hogy megregulázzák saját maguk a renitens száguldozókat..
János már nem először ír nekünk az elméletileg üdölő-, valójában lakóövezetről, ahol az évek során elképesztő mértékben megnőtt a forgalom és a 30-as táblák ellenére az autósok többsége megy, mint az őrült, nem egyszer gyalogost is gázolva. Az önkormányzat meg hol…..
Johnny M. 2009.04.24 00:07:16
@dred bíró:

Nem vagyok a barátod, és ahogy elnézem nem is leszek az :)
És akkor te is tiszteld meg az itt lakókat azzal hogy nem általánosítasz és nem próbálsz meg mindent az ő nyakukba varrni a jó magyar irigykedő mentalitásoddal. Mert kölcsönös tisztelet csak annak jár aki kiérdemli, és az eddigi hozzászólásaid alapján nem igazán ez jött le. Szóval ne is várj el addig ilyesmit. Az ilyen megtalálós dumáktól meg baromira nem fogok meghatódni hiába is várod. A véleményemet továbbra is fenntartom, ha kell szemtől szembe is elmondom bármikor szívesen! Én nem élek palotában, és nem is pár éve nőtt ki a földből a házam, 30 éves autóval járok, szóval ha velem is bajod van gyere ki nyugodtan és megbeszélhetjük!
Ha meg ráadásul ismerőseid is laknak itt, akkor pláne nem értem ezt a hozzáállást.

Az áruszállítók közt, legyen az kicsi vagy nagy, elég sok bunkó akad, mert ők sietnek, nekik időre kell menni, ők nem érnek rá, rájuk nem vonatkozik a KRESZ sem. 6ai agya a kék mikrobusz sofőrjétől durrant el. A héten lőttem a csatolt fotót az MO-s Halásztelki…..
Johnny M. 2009.04.17 21:19:16
@empetya:

A lehajtó sávban ácsorogva biztos nagyon veszélyes dolog lehet a fotózás. Fröcsögés helyett kicsit jobban nézzük meg a képet ha már olvasni sem tudunk! :D
Johnny M. 2009.04.20 22:59:42
@empetya:

Nem nehéz kivövetkeztetni hogy egy alaposan beállt lehajtó sávban nem halad valami gyorsan a forgalom, sőt, talán még állhatnak is.. huhh, micsoda kemény agymunka volt :D (amúgy gyakran arra járok, leginkább állni szokott a sor) Álló helyzetben miért ne lehetne fényképezni, mutass már nekem olyan kressz szabályt ami tiltja
Johnny M. 2009.04.20 23:05:17
@Dövan:

Dövan fiam ezt alaposan bebuktad, semmi közöm a posthoz.

@empetya:

Ki is kezdte a fikázást? A betonozással meg ne is gyere, ahogy elnézem az agyadban is leledzik egy kiadós adag :)
autózz! Lekoccolta a busz oldalát 2009.03.03 12:41:00
Na - gondolhatnátok -, már megint témánál vagyunk. Hiszen ismét BMW, ismét negatív hangú levél kapcsán és ismét valami egészen meghökkentő makacs közlekedési móddal. Agyalap úgy gondolta mindezt meg kell osztania velünk, de persze, mint mindig, ez sem ok az általánosításra.…..
Sok levelet kapunk, amelyben a rendőrök ilyen-olyan tevékenységeit szidják az olvasók, ritkább esetben pozitív kicsengésű történetekről is lehet hallani. Harkányi levelének záró gondolatáról viszont egy kérdés vetődhet fel bennünk: vajon megfelelő oktatásban részesülnek…..
Johnny M. 2009.02.26 09:26:50
@107!:

"Az oktatásról meg csak annyit, hogy majd meg lehet nézni a "szerződéses rendőreinket" (nyolc általánossal, meg ki tudja milyen előélettel)"

Na pont erről van szó!

www.origo.hu/itthon/20080430-megrohamoztak-a-rendorjeloltek-a-brfk-uj-toborzo-irodajat.html

"Sokan azért nem felelnek meg, mert túlkorosak - a felső korhatár 33 év - , vagy mert túlképzettek. Szép számmal jöttek a toborzásra diplomások, de a BRFK-nak most nem tisztekre van szüksége. A felsőfokú végzettséggel rendelkezőknek egyébként belső továbbképzésen kell átesniük, őket a rendőrség humánpolitikai osztályára szokták továbbküldeni, de nem biztatják őket. "Diplomásokból akkora a túljelentkezés, hogy azt szoktam mondani: innen a Gellért-hegyig állna a sor" - mondta Pörge Lajos."

Szóval akinek felsőfokú végzettsége van, ha akarna el sem mehetne egy szimpla közlekedési vagy mezei rendőrnek. Mi ez ha nem diszkrimináció? :)
Tehát ne csodálkozzon senki az új feltörekvő 8 általánost végzett rendőrgeneráción. Mi lesz itt még...

Johnny M. 2009.02.26 11:13:35
@Nikorene:

Akkor törvénybe iktatott diszkrimináció :)

De nem csak az lehet tiszt aki elvégzi a rendőrtiszti fősulit? És aki teszem azt nem akar már főiskolán tovább tanulni de van már egy felsőfokú végzettsége, azt meg elhajtják a g*cibe? Murisan hangzik.
Olyan ez kb mint azok az álláshirdetések ahol kikötik hogy bizonyos munkakörökre (pl. hitelügyintézésre) csak nőket vesznek fel, holott bárki el tudná végezni nemtől függetlenül. Vagy elmész a bányába hogy szeretnél követ fejteni mert nem tudsz éppen jobbat, erre közlik hogy mivel diplomás vagy neked azt nem szabad ám, húzz a francba :D
A becsületesen közlekedők gyakran szenvednek hátrányt amiatt, hogy igyekeznek a szabályokat betartva előre haladni. Közben meg lehet szörnyülködni azon, hogy a kevésbé szabálytisztelők például a leállósávot használják a gyorsabb haladás érdekében, ami nem csak pofátlanság,…..
Johnny M. 2009.02.16 13:53:44
@Bilux67:

Ott a pont! :)
Johnny M. 2009.02.16 14:01:41
@KF.:

Azt is leszarod hogy mind eléd fog bepofátlankodni és ezzel még tovább fogsz szopni a dugóban? Mert kicsit hosszabb távon sem ártana gondolkodni.
Nem is tudom, hogy a sebességmérősdi témakörön belül foglalkoztunk-e már azzal, hogy az autós társadalom tagjai mennyire segítik egymást abban, hogy elkerülhessék a nemrégiben igen megdrágult gyorshajtási csekkek postaládába való érkezését. D=M=C hozta végül elő ezt a…..
Johnny M. 2009.02.16 12:19:22
@D=M=C:

Barátom, szerinted olyan nehéz szemből már messziről látni ha valaki pl. 30 helyett 80-nal közelít? Mert ha véleményed szerint igen, akkor komoly gondok lehetnek a látásoddal :)
Johnny M. 2009.02.16 12:36:05
@D=M=C:

Szerintem a válasz ott van a kérdésedben, miszerint: "vagy csak akkor, ha jelentősen túllépik a sebességhatárt"

Azt megállapítani szemre hogy 90 helyett 100 képtelenség.