Adatok
motyo74
0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
András olvasónk küldte be a hírt és a videót, köszönjük neki. Lényegében bearanyozta a napunkat, annak ellenére, hogy ismét a halmozottan súlyos szabálysértés öndokumentációjának tipikus példányával szembesültünk. Amit nyilván elítélünk és szomorú, de mindezek…..
A célirányos gumiégetést azóta nem értem, amióta egyszer kipróbáltam. Két gumim bánta, ami pénzbe került, egy kevésbé gyakorlott majom is meg tudja csinálni, mert vezetési tudás nem kell hozzá, de utána két hétig szellőztetni kell az autót. Valószínűleg ezért nem is…..
„Egy kép többet mond minden szónál.”, írta Sabc, de valójában két képet küldött. Ezeket. Ez még úgy is jól néz ki, hogy nem rakom mellé az ilyen volt-dokumentációt. Száz szónak is egy a vége, a Cougar futóműve és féke elkészült, fém fékcsövestül,…..
motyo74
2011.10.06 08:54:50
@W123qp: Az én kedvencem hasonló fazontól, összefoglalva a németből rendelt Merci igényelt extralistáját:
"Zervó legyen és gombi, hogy megférgyen a csallád!"
Másik kedvencem kamaszkoromból az Ecseriről:
"Gyertek fijjuk, nézzétek meg áz M-teknikás béjemvémet. Kéccázat mentem áz emhármáson, ászt még se szusszant néki a motrá!"
"Zervó legyen és gombi, hogy megférgyen a csallád!"
Másik kedvencem kamaszkoromból az Ecseriről:
"Gyertek fijjuk, nézzétek meg áz M-teknikás béjemvémet. Kéccázat mentem áz emhármáson, ászt még se szusszant néki a motrá!"
Rég elmúltak már azok az idők, amikor nevettünk a szaúdi, bringával driftelő srácon, akkoriban a helyi – menőnek látszani akaró – boyracerek már keményen csinálták azt, ami mára egy fogalommá nőtte ki magát: az arab driftet. Ez már szinte egy sokpontos, kezdődő…..
Nem titok, hogy az ismeretterjesztő csatornák mellett csak akkor kapcsolok Eurosportra, ha bunyó vagy rali van soron. Így halmozottan is volt már szerencsém a Teutul-famíliát lassan felváltó keménymelósokvagyunkvazze favágó-családhoz, a Pelletier-fivérekhez. A sztori minden egyes…..
Tóth Zoli küldte be belső levlistánkra az alábbi filmet valamikor szombaton, éjfél előtt. Megnéztük, megsirattuk, csorgott a nyálunk, hiszen olyan dologról szól, amit mindannyian nagyon szeretünk: a raliról. Méghozzá a régi idők ralijáról. Pontosabban az 1972-es RAC raliról,…..
motyo74
2010.12.07 19:08:49
@McK:
Pont ez a lényeg, amit sokan nem értenek!
Hóban viszonylag kis sebességnél tökéletesen magadba tudod égetni az igazán durva tempónál, aszfaltos pályákon alkalmazandó fogásokat. Aki nem tud hóban menni, az nem fog tudni igazán aszfalton sem!
Van olyan Rallye 1. -ben VB szintű autóval menő barátunk, aki saját bevallása szerint nem tud hóban menni. Nos aszfalton sem, csak ő ezt nem tudja... Az "eredmények" viszont magukért beszélnek. Van pénz, van arc, csak tehetség nincs!
Nem véletlen, hogy a mai napig skandináv emberkék uralják a ralit, havon nőttek fel, ami nekünk a pár hetes téli szórakozás, az náluk a napi rutin, 12-ből 6 hónapon keresztül!
Pont ez a lényeg, amit sokan nem értenek!
Hóban viszonylag kis sebességnél tökéletesen magadba tudod égetni az igazán durva tempónál, aszfaltos pályákon alkalmazandó fogásokat. Aki nem tud hóban menni, az nem fog tudni igazán aszfalton sem!
Van olyan Rallye 1. -ben VB szintű autóval menő barátunk, aki saját bevallása szerint nem tud hóban menni. Nos aszfalton sem, csak ő ezt nem tudja... Az "eredmények" viszont magukért beszélnek. Van pénz, van arc, csak tehetség nincs!
Nem véletlen, hogy a mai napig skandináv emberkék uralják a ralit, havon nőttek fel, ami nekünk a pár hetes téli szórakozás, az náluk a napi rutin, 12-ből 6 hónapon keresztül!
motyo74
2010.12.08 09:50:56
@F/:
Etimológiailag a finnugor-manysi nyelvcsaládhoz tartoznak. :)))
Ott fent élnek a messzi északon és a svédekkel+ a norvégokkal együtt bitang módon közlekednek havon- jégen! :))
Jah és k...a jó horgász- vadász cuccokat is tudnak csinyááni!
Hogy a lappokról már ne is beszéljek! :)))
Etimológiailag a finnugor-manysi nyelvcsaládhoz tartoznak. :)))
Ott fent élnek a messzi északon és a svédekkel+ a norvégokkal együtt bitang módon közlekednek havon- jégen! :))
Jah és k...a jó horgász- vadász cuccokat is tudnak csinyááni!
Hogy a lappokról már ne is beszéljek! :)))
Ezt szokták mondani a himi-humi szakértők. A lustaság, a tapasztalathiány, a felületes ítélkezés miatt gondolják így. Az én szerepem kicsit megvédeni a veteránautókat, és még rémisztőbbé tenni magát a veteránozást. Vélemények az azonos című írásunkról...
A minap matattam valamit a garázs előtt, és átgurult hozzánk Capris, aki az utcában lakik, és valóban van egy hármas szériás fekete Ford Caprija. De kivételesen nem a Caprival gurult át, hanem ezzel itt:Egy eredeti Csepel BMX-szel. Akkor készült, amikor a Csepel még egy hatalmas,…..
motyo74
2009.05.29 16:19:07
@sámuel: Bizony ezen minden gyári! Nekem ugyan ilyenem volt, csak metál bordó színben. Ez a szarabbik, hátul kontrás verzió. A high end kategória racsnis, elöl-hátul patkófékes felszereltségű volt. A kék műanyag ülés pedig gyári, gondolom már más is megállapította, olasz San Marco márkájú. Ultragagyi, kőkemény fröccsöntött nyereg volt. Mint Csík is írja, akkoriban mégis ez volt álmaink netovábbja. 15 éve motorozok, de motorral a mai napig nem sikerült akkorát esnem, mint ezzel a szerkezettel. A stiftes, elég komoly acélból készült hajtótengelyt is sikerült egyszer eltörnöm...
Istenem, de szép idők is voltak! Frissen beindult férfihormonok, csajok, jaszkarizás a téren....
Istenem, de szép idők is voltak! Frissen beindult férfihormonok, csajok, jaszkarizás a téren....
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ezzel az életvitellel csak idő kérdése, mikor kerül komoly összetűzésbe a valódi maffiával.
Xerxészként pózol az agyhalott, odvas szájú, havasalföldi bocskoros ősbunkó.