Adatok
pampam
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Pompás légitársaságunk utasbarát megoldása: a Velencéből érkező keddi járatot törlik, az utasok vagy vesznek jegyet másnap reggelre a Malév-járatra, vagy megvárják a szombati Wizz Airt, esetleg az éjjal átjutnak Milánóba vagy Rómába és onnan próbálnak hazajutni. Ráfaragott…..
pampam
2008.12.08 17:45:56
Fabot, lehet hogy van benne igazság, de én tavaly augusztusban 7,5 óra késéssel indultam ki Londonba visszér barátunkkal, TELE volt a gép, és egy vele párhuzamosan Brüsszelbe induló kb. 80-90%-os telített járatot töröltek, utasai min. 7 órája várakoztak ott is. Igazából mi is benyeltük az ócsó husi szöveget, DE, a múlt hét szerdán a kolléganőm Londoni visszeres járata 9 óra késéssel indult el nagy-nehezen, szintén majdnem full utasszámmal. Erről még nem sztroizott senki, de ezek szerint ez volt a múlt heti 3. "kis" problémája a cégnek... A fogyasztóvédelem itt szerintem azért fontos, mert ennél a cégnél túlságosan gyakori ez a gond, a többi fapados csapattal szemben!!!
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz