Adatok
Sunburst
0 bejegyzést írt és 81 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A megbízhatóság mintapéldánya
Átültem az Accordba és megmozgattam a váltót. OTT ELDŐLT MINDEN, de nem szóltam senkinek. Munkatársam is beült és hasonlóan kezdte. Rám nézett... tudtam mi játszódik le benne, hiszen 1 perccel előtte én is átéltem.
Jó volt, szép volt,…..
Sunburst
2015.02.22 12:02:11
@UdjanMineck: Köszönöm. Attól tartok ez még sokáig nem fog változni, sajnos. Nyilván ez sok tényező függvénye is ( gazdasági helyzet), meg egyéb dolgoknak is, pl. hogy a legtöbben szeretnének többnek látszani mint amik, ezért minimum egy méret osztállyal nagyobb/drágább kocsit vesznek maguknak,
a karbantartáson meg úgy spórolnak, hogy garázsműhely, olcsó olaj, stb. a vége boritékolhatóan nagy bukfenc, de sebaj majd addigra mire bedöglene ,,okosan kiszállok belőle", vagy nem..
a karbantartáson meg úgy spórolnak, hogy garázsműhely, olcsó olaj, stb. a vége boritékolhatóan nagy bukfenc, de sebaj majd addigra mire bedöglene ,,okosan kiszállok belőle", vagy nem..
Sok megközelítésben lehet egy autó jó, ki ezt, ki azt szereti jobban. De mit szeretnének a Totalcar autós őrültjei? Mai cikkünk blogposztja...
Sunburst
2011.08.21 09:57:33
Sunburst
2011.08.21 10:07:29
@klarky:
Igazad van, teszem hozzá sajnos.
,,az integráltság nem kibacásból van" (sb),
de igen!
Fogyasztó társadalom, árnyoldalakkal...
Ja, és persze tervezett avultatás sincs, áá dehogy !
Példa: A márkaszervízben beépített ,,gyári" vízpumpa 58.000 km után bedöglött, a válasz sajnáljuk!
Igazad van, teszem hozzá sajnos.
,,az integráltság nem kibacásból van" (sb),
de igen!
Fogyasztó társadalom, árnyoldalakkal...
Ja, és persze tervezett avultatás sincs, áá dehogy !
Példa: A márkaszervízben beépített ,,gyári" vízpumpa 58.000 km után bedöglött, a válasz sajnáljuk!
Sunburst
2011.08.21 10:19:11
@encore:
Sok innovativ ötletet felsoroltál, hát kiváncsi vagyok mennyi valósul meg belőle a következő 5-10 év alatt.
Sok innovativ ötletet felsoroltál, hát kiváncsi vagyok mennyi valósul meg belőle a következő 5-10 év alatt.
Melyik volt az utolsó, olcsó BMW? Az Isetta vagy a 315-ös? Tudni akarja, milyen rendszerellenesnek lenni 2009-ben? Üljön be egy egyes kupéba. Vélemények az azonos című írásunkról...
Talán emlékeznek még, tavaly karácsony előtt adtam el Bazeg névre keresztelt állólámpás Mercedesemet, amely két éven át rendszeres szereplője volt a Belsőségnek.Aki látta élőben, abban garantáltan mély nyomot hagyott a teljes egészében folytonossági hiányokból és…..
Kicsit erős váltás Beleültem, és és és és és ... hát elmondhatatlan az érzés ami megszállt abban a pillanatban. Iszonyatos erő, robbanékonyság, kényelem ... igen, ilyennek képzeltem el ... Első meglepődés: Gábor Áron utca a bimbó úttól felfelé. Aki ismeri tudja egy…..
Tévedtem. Tudják, még a múltkor. Hogy is fogalmazzak pontosabban – előre ittam a medve bőrére. Akkor azt írtam, hogy kicseréltük Erában a kuplungszerkezetet, -tárcsát, -kinyomócsapágyat, és ezzel meg is szűnt a dobálás, ami kezdett az agyamra menni. Hát egy…..
A legtöbbjüket a teszteléskor nem is utáltam. Lehet persze, hogy csak mert valami miatt különlegesek voltak, és örültem, hogy egyáltalán vezethettem őket. Ezért az eredeti tesztben néha nem is borzadok el rajtuk igazán. Aztán az ember alaposan megrágja a dolgot, és azt mondja: na,…..
A Totalcar szerkesztősége két táborra szakadt. Voltam én, és voltak a többiek. Papp Tibi kimondta a fatvát. Vélemények az azonos című írásunkról...
Sok egyéb mellett megtudtam, hol nő a legjobb bőr a marhán; hányan szaglásszák az Audikat, és azt, hogyan kell virtuálisan kivenni a Q5 tetőkárpitját. Felvillant az A5 Sportback is – Audi TechDay 2009, a minőség jegyében. Vélemények az azonos című…..
Sunburst
2009.07.04 16:29:19
@Rocko-:
Nem baj. Engem nem fogott meg az Audi. Ha már német és prémium kategória, én inkább
a két tradicionálisan prémium gyártót részesítem előnyben. Izlések és pofonok mint tudjuk..
A francia meg japán kocsikat is sokan szeretik, nekem még nem volt, de ha rajtam múlik nem is lesz.
Az asszonyt meg hagyd ki a játékból! :-)
Nem baj. Engem nem fogott meg az Audi. Ha már német és prémium kategória, én inkább
a két tradicionálisan prémium gyártót részesítem előnyben. Izlések és pofonok mint tudjuk..
A francia meg japán kocsikat is sokan szeretik, nekem még nem volt, de ha rajtam múlik nem is lesz.
Az asszonyt meg hagyd ki a játékból! :-)
Sunburst
2009.07.04 21:09:44
@papptibi:
Danke schön a javítást.
Ha érdekel a karosszéria mérés
(van ám rengeteg csinja-binja) akkor
egy látogatást Grazban a Zeissnél, vagy a Magna Steyrnél össze tudok hozni alkalmasint.
Danke schön a javítást.
Ha érdekel a karosszéria mérés
(van ám rengeteg csinja-binja) akkor
egy látogatást Grazban a Zeissnél, vagy a Magna Steyrnél össze tudok hozni alkalmasint.
Sunburst
2009.07.05 00:02:36
@lapa:
Megoldjuk valahogy:-)
Vannak ott részlegek, ahova csak külön kártyával lehet bejutni. Egyébként ,,tök gagyi" autókat gyártanak: X3, X5,
Mercedes G Klasse :-)
De ott fejlesztették pl. a Saab
Cabriot is.
Ja, és a kamerás mobilt nem engedik bevinni, ugyhogy szerezned kellene valami James Bond cuccot, ha ipari kémkedés keretében akarsz pár fotót
gibelni :-)
Megoldjuk valahogy:-)
Vannak ott részlegek, ahova csak külön kártyával lehet bejutni. Egyébként ,,tök gagyi" autókat gyártanak: X3, X5,
Mercedes G Klasse :-)
De ott fejlesztették pl. a Saab
Cabriot is.
Ja, és a kamerás mobilt nem engedik bevinni, ugyhogy szerezned kellene valami James Bond cuccot, ha ipari kémkedés keretében akarsz pár fotót
gibelni :-)
Végül is, ha megmakkan a jármű, soha jobbkor. Zsoltival amúgy is terveztük a szétbombázást, egy új alumínium hűtő és egy váltóolajhűtő beépítését. Meg egy alapos porlasztóbeállítást, mert az első mért fogyasztásom 23 liter lett, azt pedig Zsolti abszurdumnak tartja,…..
Sunburst
2009.07.03 14:08:28
A rosszindulatúan hangzó pletyka, mely szerint a gyártók a tartós tesztelést az első néhány ezer vásárlóra bízzák, nem teljesen alaptalan. A jelenlegi modellciklusok mellett többre se idejük, se pénzük nincs.
Vélemények az azonos című írásunkról...
Sunburst
2009.07.01 22:06:07
@Hrzrasn:
,,én soha nem fenyegettem itt senkit."
Ezek szerint memóriazavaraid is vannak, vagy csak szimplán hazudsz most?
,,én soha nem fenyegettem itt senkit."
Ezek szerint memóriazavaraid is vannak, vagy csak szimplán hazudsz most?
Sunburst
2009.07.01 22:13:52
@Hrzrasn:
Ezek szerint marad a memóriazavar..
Kinek írtad múltkor:
,,Nekem mindig hátsókerekes autóim voltak. Kurvára rossz helyen kopogtatsz ha velem próbálkozol, nagyon rá fogsz fázni"
Ajánlom a cavintont, meg magamat.
Ezek szerint marad a memóriazavar..
Kinek írtad múltkor:
,,Nekem mindig hátsókerekes autóim voltak. Kurvára rossz helyen kopogtatsz ha velem próbálkozol, nagyon rá fogsz fázni"
Ajánlom a cavintont, meg magamat.
Sunburst
2009.07.01 22:18:45
@fchris82:
Nem használtál Calgont :-)
Mutterom mosógépe 1980-as kiadás, 1x volt benne szivattyú cserélve...
Magyar gyártmány.
Még saválló acélból van a komplett dob.
Bocs.
Ja, még mielőtt a Maestro beszól:
Hibátlanul működik ma is, max. annyival rosszabb mint a maiak, hogy több áramot meg vizet fogyaszt, de ettől még szeretjük:-)
Nem használtál Calgont :-)
Mutterom mosógépe 1980-as kiadás, 1x volt benne szivattyú cserélve...
Magyar gyártmány.
Még saválló acélból van a komplett dob.
Bocs.
Ja, még mielőtt a Maestro beszól:
Hibátlanul működik ma is, max. annyival rosszabb mint a maiak, hogy több áramot meg vizet fogyaszt, de ettől még szeretjük:-)
A sztori nem kacifántos: mivel gazdája annak idején eladta lelkét a bajor ördögnek, így nem csoda, hogy pár E28 és E34 után, 850 ezer forintért hozzá került mai tesztalanyunk. Első körben atomjaira szedte (ennek persze – kellő tapasztalat híján – ne álljanak neki…..
Sunburst
2009.06.28 15:32:03
@Sabc:
Azt tudtam, hogy az E28-ban is 6 hengeres volt, de ma már a kétliteres motorok a BMW-kben is soros 4 hengeresek,
(költségmegtakarítás..) úgy tudom.
Igen, 520i/ 24V az baba! A józan racionalitás alapján vagy az vagy az 525i az optimum, bár 200 köbcentitől ugrik egy kategóriát a kötelező.
Viel Spass, Kollege!
Azt tudtam, hogy az E28-ban is 6 hengeres volt, de ma már a kétliteres motorok a BMW-kben is soros 4 hengeresek,
(költségmegtakarítás..) úgy tudom.
Igen, 520i/ 24V az baba! A józan racionalitás alapján vagy az vagy az 525i az optimum, bár 200 köbcentitől ugrik egy kategóriát a kötelező.
Viel Spass, Kollege!
Sunburst
2009.06.28 15:33:13
Sunburst
2009.06.28 15:48:05
@Sabc: Egy biztos, ezeket a kocsikat nagyon lehetett szeretni! Még akkor is ha relatíve ,,sokat fogyaszt" ( kit érdekel?)
és belül nem olyan tágasak mint a külső alapján gondolná ez ember. ( ki érdekel 2.x)Volt bennük valami ami megfogta az embert. ,,Freude am fahren" , nos ez igaz. :-)
A fa*zom a költség megtakarításba, hová jutott a világ, a Chevrolet Epica-ba szerelnek 2 literes soros 6 hengeres benzinmotort, a BMW-be meg nem?
Pedig az utóbbinak így is természetesen magasabb az ára, beleférhetne még 2 henger!
és belül nem olyan tágasak mint a külső alapján gondolná ez ember. ( ki érdekel 2.x)Volt bennük valami ami megfogta az embert. ,,Freude am fahren" , nos ez igaz. :-)
A fa*zom a költség megtakarításba, hová jutott a világ, a Chevrolet Epica-ba szerelnek 2 literes soros 6 hengeres benzinmotort, a BMW-be meg nem?
Pedig az utóbbinak így is természetesen magasabb az ára, beleférhetne még 2 henger!
Münchenben jártunk, de nem Bundesliga-meccsen. Bajor virslit toltunk az arcunkba, de nem a négy torony árnyékában. Mégis mit kerestünk ott? Öregedtünk egy kicsit dobozos Fordokban.
Vélemények az azonos című írásunkról...
Elhihetik, nem volt egyszerű dolga Zolinak. De - szerencsére - nem vagyunk egyformák, így ha más véleményen vannak, netán mást tapasztaltak, ide vele, eljött a vita ideje...
Szerintem tíznél kevesebb autómárka már a négykerekű armageddon, eljövetele tragikusan szegényes választékot jelentene. De talán ezt még akkor is megússzuk, ha tovább durvul a recesszió. Talán. Vélemények az azonos című írásunkról...
Veszélytelen, jól kézben tartható, de vidám és látványos farolásra, gyors és hatékony négy keréken sodródásra bírható a Swift Sport. Ez pedig a legjobb dolog, ami egy elsőkerekes izomautóval kanyarban megtörténhet. A Suzuki is tudja azt, amit a Twingo, csak kevésbé…..
Újabb katasztrofális negyedéven van túl a General Motors: az eladások megfeleződtek, és újabb milliárdokat emésztettek fel a működési költségek.
Vélemények az azonos című hírünkről.
..
… de nagyon gyorsak voltunk azzal az autóval. – Mondja Ari Vatanen az alábbi kis videóban. Valami fura nosztalgia szállt meg, mikor eltűnt a két, méretes Ford-szervizkönyv Papp Tibi feje fölül. (Schmidt Zoli személyében a Ford Klub csapott le rá) Úgy a szívemhez nőttek…..
Ha a Chryslert és a GM európai részletét is sikerül megszereznie, a Fiatból a Volkswagenhez mérhető óriásvállalat válhat Vélemények az azonos című hírünkről...
Néhány uniós képviselőnek nagyon bögyében lehetnek a motorok: több ország küldötteinek közös munkájaként tervezet készül, miszerint az Európában forgalomba helyezendő gépek ne lehessenek száz lóerőnél erősebbek. Korábban már volt próbálkozás hasonló intézkedések…..
Ezt is megéltük, Tádé újra gurul. Mikor legutóbb a kazánházból jelentkeztem, még meglehetősen hiányos beltérrel lapított, várta a szélvédőst. Közben jött a bénából sántává avanzsált Transporter, addig a 28-as kiköltözött az udvarra, nekünk pedig nem maradt más, csak…..
Sunburst
2009.04.08 20:29:52
Sunburst
2009.04.08 20:41:00
@Sabc:
525tds volt a szomszédomnak, nem bírtam ki, hogy ne kérjem el néha napján. :-)
A motorjával sose volt semmi baj.
Elektronikus nyűgjei voltak idősebb korában, de semmi más.
524-esből volt ugye sima 524, meg 524td,
525-ből viszont már csak tur(b)ós volt.
A turbó külön tétel az egyenletben, arra
szintén illik ügyelni, ( forrón nem leállítani ugye, stb) nem lehet , hogy az ismerőseidnél a végeredménybe a motorok
megbízhatóságát illetően ez is belejátszott?
525tds volt a szomszédomnak, nem bírtam ki, hogy ne kérjem el néha napján. :-)
A motorjával sose volt semmi baj.
Elektronikus nyűgjei voltak idősebb korában, de semmi más.
524-esből volt ugye sima 524, meg 524td,
525-ből viszont már csak tur(b)ós volt.
A turbó külön tétel az egyenletben, arra
szintén illik ügyelni, ( forrón nem leállítani ugye, stb) nem lehet , hogy az ismerőseidnél a végeredménybe a motorok
megbízhatóságát illetően ez is belejátszott?
"7,26 milliárd forintot költene 7700 elavult Kalasnyikov modernizálására a Honvédelmi Minisztérium (…). A tervek szerint elsőre 110 gépkarabélyt szerelnének fel modern, éjszakai célzóberendezésekkel és irányzéklézerekkel, illetve taktikai…..
Sunburst
2009.03.24 13:23:54
Egy összehasonlito teszt:
www.youtube.com/watch?v=G6BpI3xD6h0
Meglehetosen jol szemlelteti a dolgokat...
www.youtube.com/watch?v=G6BpI3xD6h0
Meglehetosen jol szemlelteti a dolgokat...
Sunburst
2009.03.24 14:35:59
@Shadowbull:
Csak részben! A gázdugattyú amihez az MP44 adta az ,,ihletet" de sok részében az AK eltér tőle!
A fegyver műszaki jellemzői:
Az AK–47 tömege tár nélkül 3,6 kg, töltött tárral 4,1 kg. Az íves szekrénytár befogadó képesége 30 db 7,62 × 39 mm-es karabély lőszer. A karabély lőszer (ún. köztes lőszer) a pisztolyok és a puskák lőszereinek előnyeit egyesíti. Hatásos lőtávolsága 800 m, de ha 1500 m-en véletlenül eltaláljuk a célszemélyt, még mindig halálos lehet. A lövedék kezdősebessége 715 m/s. Elméleti tűzgyorsasága 600 lövés/perc. Az AK–47 több külföldi fegyvernél használt technológiát ötvöz. Gázelvételi rendszere és a gázdugattyú kialakítása a Sturmgewehr 44-től (más típusjelzéssel MP44) származik. Zárszerkezetéhez alapul az M1 Garand, az elsütőszerkezethez (tűzbiztosító, kakaskésleltető) a John Browning tervezte Remington Model 8 karabély szolgált alapul. A fegyver külsőleg a Sturmgewehr 44-re hasonlít (annak zárszerkezete azonban más, billenő retesztestes, ami az FN FAL-ban köszön vissza). Kalasnyikov érdeme az egyszerű szerkezeti kialakítás és az olcsó tömeggyártás igényeinek megfelelő gyártástechnológia (erre pedig Szudajev PPSZ–43 géppisztolyánál alkalmazott gyártási eljárások – például sajtolt lemezszerkezet alkalmazása – voltak jelentős hatással).
Forrás: wikipedia
Csak részben! A gázdugattyú amihez az MP44 adta az ,,ihletet" de sok részében az AK eltér tőle!
A fegyver műszaki jellemzői:
Az AK–47 tömege tár nélkül 3,6 kg, töltött tárral 4,1 kg. Az íves szekrénytár befogadó képesége 30 db 7,62 × 39 mm-es karabély lőszer. A karabély lőszer (ún. köztes lőszer) a pisztolyok és a puskák lőszereinek előnyeit egyesíti. Hatásos lőtávolsága 800 m, de ha 1500 m-en véletlenül eltaláljuk a célszemélyt, még mindig halálos lehet. A lövedék kezdősebessége 715 m/s. Elméleti tűzgyorsasága 600 lövés/perc. Az AK–47 több külföldi fegyvernél használt technológiát ötvöz. Gázelvételi rendszere és a gázdugattyú kialakítása a Sturmgewehr 44-től (más típusjelzéssel MP44) származik. Zárszerkezetéhez alapul az M1 Garand, az elsütőszerkezethez (tűzbiztosító, kakaskésleltető) a John Browning tervezte Remington Model 8 karabély szolgált alapul. A fegyver külsőleg a Sturmgewehr 44-re hasonlít (annak zárszerkezete azonban más, billenő retesztestes, ami az FN FAL-ban köszön vissza). Kalasnyikov érdeme az egyszerű szerkezeti kialakítás és az olcsó tömeggyártás igényeinek megfelelő gyártástechnológia (erre pedig Szudajev PPSZ–43 géppisztolyánál alkalmazott gyártási eljárások – például sajtolt lemezszerkezet alkalmazása – voltak jelentős hatással).
Forrás: wikipedia
Véleményük mai cikkünkről...
Emlékeznek még a Bödönre? A fogyasztáscsökkentő-teljesítménynövelő csodaszerre? Winkler hosszútávú tesztje lassan a végéhez ér, nemsokára előjön a farbával. Engem is érdekel, de nagyon titkolózik, nem lehet belőle érdemi információt kiszedni.Valami miatt nem hagyja…..
Négyajtós nagy sportlimuzin. Nem akármelyik gyártó engedheti meg magának. Egy új modell fejlesztése rengeteg pénz, a vásárlókör igényes és bár nem nagy, annál hangosabb tud lenni, ha akar. A szédületes számok és a luxus legalább annyira fontosak, mint maga a forma. Most pedig…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Alfa- persze az olasz elektronika hulladék,stb.stb.
Berlingo/Partner - idegesitő apróságok, zörgések, meg ez az mivel, hogy francia ezért szar. Nálunk van egy céges berlingo, a kollégák sokat tettek érte, hogy kinyirják, de semmi baja..
Régi BMW, Mercedes - pénztemető.
A nagyjából a huszadik életévük felé közeledő és rendes karbantartást max. az első tulajdonosánál kapott autók, amit még gyilkolnak is, naná , hogy mindig szétmegy ez-az. Ezeket amúgy se arra tervezték, hogy Józsi/Béla/Feri egy sufniban vagy garázsban ,,szerelje", komoly felszerelés és műhely és persze szakértelem kell hozzájuk.