Adatok
sealard
0 bejegyzést írt és 164 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Állandó a vita, bemelegíteni álló helyzetben vagy elindulni? Mi a jobb a motornak és mi a jobb a környezetnek? És a pénztárcánknak? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
sealard
2017.01.09 14:17:14
@Professzore: de bizony figyeltek. Automata klímás VW csoportos gépek ezt 20 éve tudják ;)
25 év után újra kamionverseny helyszíne lesz a mogyoródi pálya
2015. szeptemberének első hétvégéjén visszatérnek az öt és fél tonnás versenygépek a magyar Forma1-es futam helyszínére. A teherautósok legrangosabb sorozata, a FIA ETRC, azaz a Kamion Európa-Bajnokság jövő évi…..
sealard
2014.12.18 12:01:07
Amikor Zách Dani tényfeltáró cikkét olvastam, amiben egy félretankolt autó tulajdonosának kálváriáját mutatta be, eszembe jutott a - mára ebben a formában megszűnt - német DEA olajvállalat reklámja. De a legendás Opel-hét is megihlethetett volna, a film főszereplője ugyanis egy…..
sealard
2013.06.03 19:20:08
@fifibá55: hja, ha mondod egy németnek, hogy egy Manta sofőr áll az egyetem előtt, már röhög...
„Tiszta por a műhely, mindent takargatok, de így is legalább egy perc, mire eltörlöm a kezemet, és a telefonomat fel tudom venni” – szomorkodott Csabi egy hét java részében szinte minden nap, amikor felhívtam. Nem lehet könnyű neki, a lemezek mágusának, a…..
sealard
2012.12.23 10:53:13
@Tomchy: tuti akad pár, velem együtt. Pedig nekem csak a cseh konkurrencia jobb egye jutott :D
A kisgyerekben az a jó, hogy bármivel képes eljátszani: a legmeglepőbb tárgyakkal hosszú ideig elbíbelődnek, nem érdekli őket, hogy nem tízezrekbe kerültek – dolgozik a kis kéz, világot teremt a fantázia.
Stump Bandi tudja, az autók aránylag hidegen hagynak, de a Maseratit…..
sealard
2012.12.18 20:30:04
@Schütii: szerintem meg pont az adja a szépségét, hogy ilyen brutálisan nyomulósan van benne egyszerre Lancia és Alfa forma. Mégis ha vakon tapogatod végig, örömödben sikítasz, hogy ez egy Maserati. És amint kinyitod a szemed, boldogan szalad a szád széle a füledig, igen, ez egy MASERATI!
(egy megrögzött németautós (menthetetlenül, és megtéríthetetlenül))
(egy megrögzött németautós (menthetetlenül, és megtéríthetetlenül))
Vitya küldte be a hirdetést, a reggelihez hasonlóan ez a júzer is megpróbálja a külföldről levetett szemetet értékesíteni hazánkban.
Őbordósága.
Ellenben Quattro, így legalább a hajtással (és ebből következően a motorral) nincs probléma. A hátuljáról nem találtunk…..
sealard
2012.10.11 10:49:21
@accelerator: az lesz az :D
sealard
2012.10.11 10:50:39
A múlt pénteki autósmozi-vetítéssel kapcsolatos legfontosabb emlékem, hogy a Volvo S70 gyári hangrendszere még tizenévesen is elképesztő szépen szól, és ami még jobb, nem kapcsol le tíz percenként merő elővigyázatosságból, mint a Jaguar XF-é. Utóbbiban ráadásul közel sem…..
sealard
2012.10.04 12:15:48
Itt a nyár, a vakáció, a hosszabb kiruccanások ideje, no meg a kötelező, kapcsolódó témájú cikkek garmadája a sajtóban meg a blogokon. Nálunk ez a szál szerencsére semmi erőltetettséggel nem jár, mivel éppen, hogy fontos aspektusa ez a blogunk objektívjének fókuszában álló…..
A legőrültebb megoldások nem zsenik fejében születnek, hanem a szükség szüli őket – erre jutottam ennek a szörnyetegnek a láttán. Harminc henger dolgozik öt sorban, hogy összejöjjön az a háromszázegynéhány lóerő, ami a végén megmozdíthat sok tonna halálos vasat. Az…..
sealard
2012.06.08 09:58:15
@leganza: a lengyel lovasroham a német páncélosok ellen csak városi legenda. Bármilyen kétségbeejtő is volt a helyzet, egyetlen épeszű parancsnok sem küldéné olyan vágóhídra az embereit, ammi semmi taktikai vagy stratégiai előnyt nem adna. Egyébként a német tüzérség is fogatolt volt, sőt, a gyalogság sem volt gépesített és még a franciáknak is jóval több volt a tankjuk, az más kérdés, hogy nem koncentráltan vetették be őket.
Körülbelül 30 éves autóbuzi ön? Egyáltalán, szereti ön az autóversenyt? Egy könnyű teszttel megtudhatja. Figyelem: Diebels Alt, Klaus Ludwig, Roberto Ravaglia, Evo1, Hans Stuck, Nicola Larini, V6 Ti, Manuel Reuter, Cliff, Johnny Cecotto, Alessandro Nannini, Avus.
Ha ezek a random szavak…..
sealard
2012.04.18 06:59:48
@ommm: az nekem is megvolt, bennem leginkább az iszonyatos gumicsikorgás és és az égett gumi szaga maradt meg, és a mai napig idült függőséget okozott :D Apropó, a Krasznai-féle Kamion sztori neked megvan?
sealard
2012.04.18 07:07:24
sealard
2012.04.18 07:41:44
@protézisesh: na ilyen gyors válaszra nem számítottam :D egyébként ne túozz, szegény még német viszonylatban is igen (khm) csúnyácska. De már alig várom a szeptemberi Bayerwald Classic-ot, kenni fogja az öreglány egy gyáriW108-cal.
Ha nem untátok meg Malenykij kolléga vizsgáztatós sztorijait, mesélek én is egyet. Figyelem! A törteneteinkben szereplő hasonlóságok csak a véletlen művei… A kommentekből kiderülhetett, hogy a Malenykij-kombihoz hasonlóan a Vollblaut is elhúzták a műszakin szűk…..
Regisztrációs adó jelentős kedvezménnyel. Siessen, már csak négy hónapja van, hogy megvegye álmai autóját! Mai cikkünk blogposztja...
sealard
2011.08.17 18:21:09
@mifolyikittgyöngyösön??: felmutatod neki a "B" vagy "C" igazolványod, és kinyalhatja a segged.
Ó, az az adagolós TDI. A dízelesek Szent Grálja,a mindent kibíró,mindent legyőző és túlélő dízelmotor. A VAG-konszern vitathatatlanul akkori legjobb (év dízelmotorjává választották)és az év(tizedek) elteltével legtartósabbnak bizonyult motorja.Muszáj róla pár szót…..
sealard
2011.08.02 18:27:39
sealard
2011.08.02 19:06:49
@A country full of aliens: Nagyjából igen. Viszont egyenesen viccesek az alkatrészárak, csak sajnos hozzáértô és becsületes szerelôt lehetetlen találni.
sealard
2011.08.04 09:38:47
@AUTÓNEPPER: valamit tudhat a szakid :D Egyébként a 124 kombi a másik favoritom, de az dinamikában a fasorban sincs a Passathoz képest, na de tartósságban nem kicsit ver rá. Érdekes, hogy lényegileg egy méretkategória, de mennyivel másabb vevőkörnek szánták őket, és mekkora a Benz fölénye, hogy egy 80-as évekbeli konstrukcióval még mindig ilyen szinten versenyképesek voltak.
V8 / 4.520 cm3 / 224 PS / 368 Nm @ 3.250 / 0 - 100 km/h: 9,3 s / Vmax: (210 km/h (klikkelj a nagyobb képekért) ..
sealard
2011.07.03 12:50:07
sealard
2011.07.03 13:39:55
@GYUSZI BACSl: Az nem is rossz összeg érte a képeket elnézegetve, sajnos nekem nem mostanában lesz ennyim, pedig nem kellene sokat győzködni, hogy gazdát cseréljen a gép. Ritka gyönyörű ezzel a színnel. Apropó gyárilag barackszínű 116-ot láttál már?
sealard
2011.07.03 21:19:09
@GYUSZI BACSl: akkor ne spórolj az adatforgalommal, told fel! 116 jöhet minden mennyiségben :D
A reggeli kis közjáték után a lelkes és kitartó kompánia sikeresen több részre szakadt. Először elindultak a feltüzelt veteránok, Laci és Jóska hamar elpöfögtek a határ irányába. Senki nem aggódott, hiszen tudtuk, úgyis utolérjük őket. Aztán pár percre rá a két…..
sealard
2011.06.21 16:50:39
Miután lóhalálában beszuszakoltuk a cuccot a kombi Insignia csomagtartójába (nem volt könnyű), nekiiramodtunk a városnak, de a Margit-híd környékén iszonyatos dugóba kerültünk. Csikós habzott, nem értette, mi van, hiszen már nincs iskola, mi ez a sok ember?
Alig késtünk el, a…..
Tegnap megint úton voltunk és eszembe jutott, ami már régóta.Magyarországon egyrészt magam sem vezettem gyakran, másrészt utasként sem annyira, de hát a honi helyzetet mindenki ismeri. Svájcban viszont van egy-két népi játék, melyeket a sofőrök az utakon űznek.1. A legfontosabb:…..
sealard
2011.02.14 11:04:02
@hercsak: valószínűleg azért, mert valahonnan a vadkeletről (Románia, Bulgária, Ukrajna) érkeztek. volt dolgom mindhárom nációval, ők mindig anyáztak, ha valaki nem jelzett, hiába magyaráztam, hogy értelmesebb kultúrákban ez felesleges...
sealard
2011.02.14 11:05:05
Kérdezhetnétek, hogyan jön egymáshoz a kettő, pedig nem is annyira elképzelhetetlen, legalábbis az én logikám szerint nem az. A lényeg, hogy szerintem Charles Simonyi egy zseni. Van ez a táblázatkezelő program, amihez neki is sok köze volt: ő vezette a program fejlesztését. Én meg…..
sealard
2011.02.12 12:03:00
@sealard: na még gépelni sem tudok: használtautók
sealard
2011.02.13 08:09:07
@Zaba: nem a körmondatokra értettema cizelláltságot, hanem amilyen finoman fogalmaztad meg, hogy tákolt, kotvány szarok vannak csak visszatekert órával.
sealard
2011.02.13 10:36:29
@Zaba: igen, ez a mit vegyünk húzós kategória. Sokan nem hiszik el, hogy egy jó Mercedest elég olcsón fenn lehet tartani. Én is a mai napig vitában vagyok apámmal, ő az új autóra esküszik, én a bejáratottra. Egyébként én sem vagyok teljesen elvakult Benzes minden téren, de egy 116-ot nem mellőzhetek. Lassan már egy éve hajtom, de az általam elérhető árkategóriában nincs olyan amibe bele mernék ugrani. Napi autónak meg tervezem egy 124 kombi beszerzését, szigorúan kéziváltóval, de ilyet Svájcban alig találni, ha van is jóval drágább mint az automata. Itt is vannak lerúgott romhalmazok, de legalább nem kamuznak róla, órák nincsenek piszkálva. Még tavaly néztem egy 123-at, órájában 500 valáhezerrel, erre mondja a nepper, az már fordult egyet, azért olcsó. Abszurdisztánban vajh mikor lesznek ilyen neppereink?
Most pár netes találat lesz a terítéken.Volt Bogár tulajdonosként elég szomorú látvány szegény (a volt autómról bővebben itt).Szegény...
sealard
2011.01.15 13:42:16
sealard
2011.02.10 21:28:14
@Morzsaszar: jajj...jajj... orvos látott már? :D:D:D
Evidens, hogy városi közlekedéshez ideális az öreg, leharcolt autó, azt valahogy nem sajnálja az ember. Aztán ki tudja, mikor jön kapóra a tény, hogy egy hátsó sárvédőív olcsóbb, mint a helyszíni bírság. Emberünk megoldotta, nem éppen szakszerűen, de kétségkívül…..
sealard
2011.02.09 16:11:43
sealard
2011.02.09 16:45:02
@Psziho:
@rolandbckr:
mobilon néztem na. ott elég keskenynek látszódik a lámpája :D és a lényegen akkor sem változtat, hogy egy idióta. és 123-ért is kár.
@rolandbckr:
mobilon néztem na. ott elég keskenynek látszódik a lámpája :D és a lényegen akkor sem változtat, hogy egy idióta. és 123-ért is kár.
A Totalcar gépügyi melléklete ezúttal egy ferihegyi hangárból jelentkezik. Hajtóműindító tanfolyam kezdőknek! Vélemények az azonos című írásunkról...
sealard
2011.02.06 14:19:51
@Pistie: háát, én ebben nem vagyok olyan biztos sajna. a jók mind határon túl csavarozgatnak.
sealard
2011.02.06 16:26:54
@A321: van bizony, olykor még sörözni is szoktunk! :D
sealard
2011.02.06 16:46:08
@A321: tudnék mondani egy-két nevet... amúgy én úgy emlékszem, Aeroplex-nél pont hogy a szerelők voltak mindig a sz@rok, a műszakvezetők meg a főnökség a f@sza, és a grafikonok meg statisztikák igen érdekesen alakultak. pont emiatt ment mindenki, aki tudott (a "magas" fizetésekről nem is szólva) Írországba.
Lehetne kötekedni, hogy mitől autó, egy autó. Maradjunk annyiban, amit a neve is jelent: magától képes mozogni. Nincs megkötve, hogy hány kereke van, mi hajtja és hasonlók. Hisz, ha a háromkerekűeket kizárnánk, Benz úr és az ő triciklije, bizony nagyot koppanna. Hirtelen Daimleré…..
S4 / 1.780 cm3 / 90 PS / 162 Nm @ 4.200 / 0 - 100 km/h: 8,5 s / Vmax: 187 km/h (klikkelj a nagyobb képekért) ..
sealard
2011.02.04 16:46:38
sealard
2011.02.04 18:29:42
@Magyar[HUN]: azt a végén jobb minőséget hoznánk ki belőle mint a gyár :D
125 éves az automobil. Földtörténetileg elképesztően kevés idő, az írott múltunkhoz képest is röhejesen rövid, sőt, szinte bármihez viszonyítva sem volt régen, hogy Karl Benz szabadalmaztatta az első automobilt. Hiszen 125 éves házakban még ma is tömegével lakunk, Budapest is…..
sealard
2011.02.04 12:32:33
sealard
2011.02.04 13:16:43
@Kerti Gábor: és azt te honnan látod? beszippantott a mátrix? :D
Dél-Afrika a BMW hagyományosan jelentős piaca. Van is a témában egy ősi sowetói zulu vicc. Minek a rövidítése a BMW? Break My Window, azaz törd be az ablakom. Az öböl repülőről A BMW két okból helyezte az új 6 Cabrio világbemutatóját Dél-Afrikába: a déli féltekén ilyenkor…..
sealard
2011.02.03 20:20:39
@GYUSZI BACSl: nem véletlen kellet meghalnia...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz