Adatok
Fischer
0 bejegyzést írt és 172 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Magyarországon a törvény azokat védi, akik a belső sávban félemlítik meg a többi közlekedőt. Elég, ezen változtatni kell.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Nyolc éve vettem magamnak autót utoljára. Ezzel valószínűleg én vagyok a sereghajtó itt a szerkesztőségben. A többiek néha évente cserélik a gépeiket – Mercedesek, Audik, Mercuryk jöttek és mentek, míg én a jó öreg Volvo kormányába kapaszkodtam kitartóan. Néhányan meg is…..
Annyira tipikusan és szánalmasan magyar történet, ami Munkácsy Mihály Siratóasszonyok a keresztfán című festményével történt a minap! Az ember lassan már azt sem tudja, hogy sírjon vagy röhögjön az egészen...Történt pedig, hogy a festményt a debreceni Déri Múzeumban…..
Fischer
2012.08.18 17:43:18
@protézisesh:
nem téglalap alakú a kép, a teteje íves, középen csúcsban végződő.
@dukeekud :
nem flexibilis és a keretnek és a merevítéseknek köszönhetően nem hajlítható.
nem téglalap alakú a kép, a teteje íves, középen csúcsban végződő.
@dukeekud :
nem flexibilis és a keretnek és a merevítéseknek köszönhetően nem hajlítható.
Hű, na, nem próbálnám meg egyesével megválaszolni a sok hasonló kommentet, legyen ez egy afféle válaszgyűjtő-komment, egyben külön poszt. Kérem kacagni az ironikus hangvételen, igazából nagyra értékelem, hogy ilyen marha sokan követitek az eseményeket, és hozzászóltok. A…..
Lányok, akiken van mit fogni... Az elmúlt évben rengeteg címlap jött ki a világban átalagos méretű vagy teltebb lányok fotóival. Ezek közül a legmeghatározóbb a júniusi olasz Vogue volt, akik 3 "igazi nőt" tettek borítóra. Tara Lynn, Candine Huffine és Royn…..
Fischer
2012.01.19 15:52:34
A környezetvédő és a túlóvatoskodó támadhatatlan. Abban nem lehet kifogás, ha azt mondjuk, hogy fékkel, kormánnyal nem játszunk, azt bízzuk szakemberre! De ki a szakember? A kommentelő mindig. Mai cikkünk blogposztja...
Megemészteni is nehéz, hogy hazánkban minden negyedik balesetet egy ennyire triviális dolog okozhat: a fáradtság. Mai cikkünk blogposztja...
Nem megyünk bele abba a kérdésbe, mennyire bölcs dolog Forma-1-es top-pilótaként raliversenyen indulni egy hónappal a szezon kezdete előtt, ahogy nem megyünk bele abba sem, hogy a rali és az F1 nem véletlenül két különböző sportág. Már csak azért sem, mert tudjuk, hogy a lengyel…..
Fischer
2011.02.07 19:45:57
Nem húzom a dolgot: az első Zsiguli idén negyven éve gördült le a futószalagról Togliattiban. A vasfüggyöny mögötti országok autósaira új nap virradt, ekkortól kezdve a béketábor átlépett a modern motorizáció korszakába, amikortól - elméletileg - mindenkinek juthatott autó.…..
Fischer
2010.12.05 15:07:27
@hirtelendi:
pszt...
kell hagyni madarat is, különben éhenhalnak a vonatkozó üzletágak... ;-) hehe... :-))))
pszt...
kell hagyni madarat is, különben éhenhalnak a vonatkozó üzletágak... ;-) hehe... :-))))
Fischer
2010.12.05 15:28:28
@hirtelendi:
a naiva az naiva, de ezt tudod te is... ;-) :-)))
édesapámékét 2 éve újítottuk a haverral, 60-ból komplett motorgenerál történt gépműhellyel, alkatrésszel, mindennel...
na jó, munkadíjjal nem számolva, mert a cimborával egymásnak segítünk, amiben tudunk...
primera w10D van mellette, az tényleg stabil, de abban sincs állásszög jeladó és egyéb hasonló hókuszpókuszok, az valóban lada kategória, csak ugyanaz a faék kifinomultabb a maga 25 évvel fiatalabb konstrukciójával... :-)
de gyanítom, kedves oooostobánk nem arra gondolt modern autócsodaként... :-)))
a naiva az naiva, de ezt tudod te is... ;-) :-)))
édesapámékét 2 éve újítottuk a haverral, 60-ból komplett motorgenerál történt gépműhellyel, alkatrésszel, mindennel...
na jó, munkadíjjal nem számolva, mert a cimborával egymásnak segítünk, amiben tudunk...
primera w10D van mellette, az tényleg stabil, de abban sincs állásszög jeladó és egyéb hasonló hókuszpókuszok, az valóban lada kategória, csak ugyanaz a faék kifinomultabb a maga 25 évvel fiatalabb konstrukciójával... :-)
de gyanítom, kedves oooostobánk nem arra gondolt modern autócsodaként... :-)))
Telegdi Zsolt (33) r. törzsőrmester (posztumusz r. hadnagy) 2010. augusztus 16-án 11.15-kor az M1 autópálya Budapest felé vezető oldalán a 63-es kilométerkőnél életét vesztette az általa vezetett rendőrmotor kritikus műszaki állapota miatt. A baleset napján a járőrt rádión…..
Fischer
2010.12.03 17:23:24
@Horizont:
" Horizont 2010.12.03. 17:08:07
@Fischer: " bár nem vagyok jobbikos, náci, stb.... " Hát rendes ember se.... "
írja ezt miss naiv... :-)))
nem hagyom a családom és magam kirabolni még a magyar állam által sem...
a családom szemében ezért rendes ember vagyok, a többiek pedig annyira érdekelnek, amennyire én érdeklem őket...
magam után nem hagyok piszkot, lásd, tb-t nem fizetek, de a kórházi számlámat igen...
bocsi, hogy többek közt a fölöttem ítéletet mondó naivának nem dobok a nagy kalapba egy kis aprót...
fizesd a magadét, drága... ;-)
" Horizont 2010.12.03. 17:08:07
@Fischer: " bár nem vagyok jobbikos, náci, stb.... " Hát rendes ember se.... "
írja ezt miss naiv... :-)))
nem hagyom a családom és magam kirabolni még a magyar állam által sem...
a családom szemében ezért rendes ember vagyok, a többiek pedig annyira érdekelnek, amennyire én érdeklem őket...
magam után nem hagyok piszkot, lásd, tb-t nem fizetek, de a kórházi számlámat igen...
bocsi, hogy többek közt a fölöttem ítéletet mondó naivának nem dobok a nagy kalapba egy kis aprót...
fizesd a magadét, drága... ;-)
Vagy inkább olasz teadélután? Egy biztos, jól esik néha szembesülnünk azzal, hogy a Totalcar nem a Seggen Ülő Némák Egyesülete, hanem egy ilyen folyamatosan pörgő izé.
Ilyen óriási vitát eddig semmi se generált a szerkesztőségben. Ennél talán egy hosszabb levélváltás volt,…..
Fischer
2010.11.24 13:07:21
@domi0318:
"ha mázlink van: egymásét!...:))"
neked még nem tűnt föl ezek szerint, hogy mi mekkora mázlisták vagyunk?!!... :-))))
"ha mázlink van: egymásét!...:))"
neked még nem tűnt föl ezek szerint, hogy mi mekkora mázlisták vagyunk?!!... :-))))
Fischer
2010.11.24 13:10:58
@Ger6ő: "@Fischer: ha kifizeted az időveszteségem , akkor tarthatsz fel úri passzióból, oké?!"
ha úri passzióból, akkor igen, természetesen, miután hitelt érdemlően indokoltad... :-)
az meg az esetek 90%-ában hiányzik a képletből... ;-)
ha úri passzióból, akkor igen, természetesen, miután hitelt érdemlően indokoltad... :-)
az meg az esetek 90%-ában hiányzik a képletből... ;-)
Visszaadtam a BMW 320d Efficient Dynamics tesztautót (teszt hétfőn), amivel sikerült 5,6 liter gázolajjal eljárnom városban. Persze még nyáron, amikor még kisebb a forgalom, de a nagy őszi dugókban is el lehet vele járni 6 literrel, arról nincs kétségem. Tízmilliós az alapára, de…..
FIGYELMEZTETÉS: A hét végén a velencei tó környékén nyolc traffipaxot üzemeltet a rendőrség, 3 óránként változó helyszínre. Aki lejön a találkozóra, vezessen lassan, vagy legalább legyen óvatos. Hoppá, ha nem figyelünk, elrohan az év anélkül, hogy sütnénk, söröznénk…..
Fischer
2010.08.27 23:32:50
Grafológia. De szép szó. Jól hangzik. Tudományos. Azt hinnénk a név mindent kifejez. Mint amikor a haverodat "szotyinak" hívod. Azt hinnénk, hogy mindent elárul. Pedig jelen esetben a mi szotyola barátunk magfizikával foglalkozik. Van ugyanis az áltudomány amit…..
Úgy látszik, a kánikula többekből is kihozza az állatot. Az biztosan valami fatális véletlen, hogy Károly levelének negatív főszereplője egy BMW X6-ost hajt, de itt a bizonyíték, hogy nem kell feltétlenül sok ész ahhoz, hogy valaki mocskosul gazdag legyen. Persze az is lehet, hogy…..
Fischer
2010.07.17 16:57:21
@Sics68: nem vagy "gyilokos", csak nem beszéled magyar és nem is érted...
Hogy fér be egy Nissan 200SX futóműve egy Datsun 260Z alá? Egyáltalán minek? Mi az a segédkeret? Hogy néz ki egy kormánymű? Bölcselkedés hulló rozsdapor alatt.
A terv ismert: áttesszük az SX komplett futóművét a versenyhangyász alá. Vannak azonban nehézségek, kezdve mindjárt…..
Fischer
2010.07.06 22:31:27
Friss híreink: Az első személyes megtekintő minden lebeszélési kísérletem ellenére rögtön megvásárolta az Elnökit. Remélem, boldog tulajdonlásnak néz elébe. Köszönöm mindenkinek az érdeklődést, jó érzés, hogy sok szerető gazdajelölt jelentkezett. És a Z, barátaim, az…..
Fischer
2010.05.03 23:57:30
Egy 28 éves, egyetemi hallgatóból politikussá avanzsált ősmagyarbolt-tulajdonos veszi a bátorságot, és a nemzet napján üvöltve lehazaárulózza az első szabadon választott miniszterelnököt. (Fotó: Szémann Tamás/Index) Szegedi Csanád március 15-ére emlékezve lehazaárulózta…..
Fischer
2010.03.17 18:13:12
@ÁkiBáki:
"Árulja el nekem valaki, hogy ebben az országban akkor most ki NEM hazaáruló?
Mert az eddigi vélemények alapján csak azt tudom leszűrni, hogy lámpással kellene keresni azt, aki nem az. "
hm...
aki azt állítja magáról, hogy politikus, annál kezdhetsz gyanakodni...
"Árulja el nekem valaki, hogy ebben az országban akkor most ki NEM hazaáruló?
Mert az eddigi vélemények alapján csak azt tudom leszűrni, hogy lámpással kellene keresni azt, aki nem az. "
hm...
aki azt állítja magáról, hogy politikus, annál kezdhetsz gyanakodni...
Fischer
2010.03.17 18:53:16
@ÁkiBáki:
"@Fischer: Kösz, megnyugodtam, hogy ez a vád akkor elkerül, legalábbis ideiglenesen.
Bár ezen az alapon a Csanád gyerek magáról is véleményt alkotott:-) "
le is írta magát a szememben...
"@Fischer: Kösz, megnyugodtam, hogy ez a vád akkor elkerül, legalábbis ideiglenesen.
Bár ezen az alapon a Csanád gyerek magáról is véleményt alkotott:-) "
le is írta magát a szememben...
Fischer
2010.03.17 19:13:33
@Kotkodus:
"@Fischer:jó kérdések, mennem kéne, de még gyorsan megírom a véleményemet:
- valóban nem ausztria az EU agrár-versenytárs, hanem fr.,olaszo., németo., és nem utolsó sorban hollandia. nekik technológiai előnyük van és (bár a bérek magasabbak) gépesített, szövetkezeti formában zajló gazdaságukkal (és előnyösebb EU támogatásuk okán) olcsóbban tudnak megjelenni a piacokon (tej, gyümölcs, zöldség, bor, fa). "
az osztrák minimálbért csak példaként írtam, mert azt tudom biztosan. igazából máshol is hasonlóak nyugat-európában...
az olaszok nem túlzottan konkurensek, ott dél eteti északot, azon kívül annyi fölösleg megy kivitelre, aminek a beérkező más országbeli termékek miatt már nincs helye otthon...
franciaország, németország, hollandia már keményebb dió, de szerintem a legfőbb inkább lengyelország.
mindenesetre oka van annak, hogy a "nem termelésben" lettek érdekeltekké téve a gazdálkodók idehaza...
lehet, hogy az inkább a földérték csökkentésének taktikája volt a kiárusításhoz, ezt innen pillanatnyilag nem lehet tudni...
"ezt EU-n kívülről nem lehet (egy mo. méretű országból) befolyásolni. osztozkodni kell a piacon a többiekkel..."
érdekes módon amíg Magyarország nem volt eu tag, addig is elkeltek agrártermékek nyugati irányban, pedig akkor voltak védővámok...
szerintem Magyarország kellemetlen ellenfél lett volna egy működő mezőgazdasággal az uniós gazdák számára és ezért kellett azt kormányzatilag tönkretenni.
"kínában nehéz érvényesülni. amiről írtál szerintem csak egyes regionális kötődésű luxustermékekre, vagy exkluzív szolgáltatásokra igaz. tömegtermelésből nem fogsz megélni ha tőlünk akarsz kínába exportálni (szerintem ezt beláthatod)."
ez akkor derül ki, ha komolyan vizsgálódunk a lehetőségek iránt.
"adóügyben többnyire egyet értünk; jó lenne ha lenne egyenlőség... szar érzés, hogy csalni kell hogy megélj... viszont ajánlom a pályázatokat (komolyan)"
nem vagyok jogosult...
"viszont ezen a jobbik nem fog tudni változtatni (főleg nem ellenzékből)... "
ha nem lennének pártok közpénzből, pár milliárdnyi látható költséggel kevesebb volna...
..és akkor a láthatatlan ugye ismeretlen...
igazából, ha nem lennének pártok, stb., akkor az emberek közvetlenül szavazhatnának minden kérdésről és az sem kerülne több pénzbe, mint a mostani ingyenélő had...
"@Fischer:jó kérdések, mennem kéne, de még gyorsan megírom a véleményemet:
- valóban nem ausztria az EU agrár-versenytárs, hanem fr.,olaszo., németo., és nem utolsó sorban hollandia. nekik technológiai előnyük van és (bár a bérek magasabbak) gépesített, szövetkezeti formában zajló gazdaságukkal (és előnyösebb EU támogatásuk okán) olcsóbban tudnak megjelenni a piacokon (tej, gyümölcs, zöldség, bor, fa). "
az osztrák minimálbért csak példaként írtam, mert azt tudom biztosan. igazából máshol is hasonlóak nyugat-európában...
az olaszok nem túlzottan konkurensek, ott dél eteti északot, azon kívül annyi fölösleg megy kivitelre, aminek a beérkező más országbeli termékek miatt már nincs helye otthon...
franciaország, németország, hollandia már keményebb dió, de szerintem a legfőbb inkább lengyelország.
mindenesetre oka van annak, hogy a "nem termelésben" lettek érdekeltekké téve a gazdálkodók idehaza...
lehet, hogy az inkább a földérték csökkentésének taktikája volt a kiárusításhoz, ezt innen pillanatnyilag nem lehet tudni...
"ezt EU-n kívülről nem lehet (egy mo. méretű országból) befolyásolni. osztozkodni kell a piacon a többiekkel..."
érdekes módon amíg Magyarország nem volt eu tag, addig is elkeltek agrártermékek nyugati irányban, pedig akkor voltak védővámok...
szerintem Magyarország kellemetlen ellenfél lett volna egy működő mezőgazdasággal az uniós gazdák számára és ezért kellett azt kormányzatilag tönkretenni.
"kínában nehéz érvényesülni. amiről írtál szerintem csak egyes regionális kötődésű luxustermékekre, vagy exkluzív szolgáltatásokra igaz. tömegtermelésből nem fogsz megélni ha tőlünk akarsz kínába exportálni (szerintem ezt beláthatod)."
ez akkor derül ki, ha komolyan vizsgálódunk a lehetőségek iránt.
"adóügyben többnyire egyet értünk; jó lenne ha lenne egyenlőség... szar érzés, hogy csalni kell hogy megélj... viszont ajánlom a pályázatokat (komolyan)"
nem vagyok jogosult...
"viszont ezen a jobbik nem fog tudni változtatni (főleg nem ellenzékből)... "
ha nem lennének pártok közpénzből, pár milliárdnyi látható költséggel kevesebb volna...
..és akkor a láthatatlan ugye ismeretlen...
igazából, ha nem lennének pártok, stb., akkor az emberek közvetlenül szavazhatnának minden kérdésről és az sem kerülne több pénzbe, mint a mostani ingyenélő had...
Az időpont: 1950-es évek eleje. A helyszín: Németország. Ekkor született meg az autó, amely fordulópontot jelentett az addig kizárólag luxusautó gyártóként számon tartott Mercedes-Benz történetében. Ez volt a Ponton Merci, a cég első modern középkategóriás szedánja, amely a…..
Fischer
2010.03.14 10:24:54
Karesz rég volt ennyire lelkes. Tegnap reggel megjött a vezérműlánc a motorhoz, azonnal befűzte, átforgatta kétszer önindítóval, volt rögtön olajnyomás - ezt már az előző posztban megírtam.
Egész délelőtt és kora délután az olajteknőt rángatta le a motorról, vizsgálta a…..
Tudom, hogy a közlekedési kultúra a hazai blogoszféra egyik legkedveltebb és ezért talán legelcsépeltebb témája, de a teljesség kedvéért azt hiszem, nekem is szánnom kell pár bekezdést a kérdésre.Bár állítólag a magyar felsőoktatás világszínvonalú meg mi adtuk a legtöbb…..
Fischer
2010.03.11 00:31:54
@Szelki Lata:
lehetek én akármilyen fasz, az úton én öllek meg téged a saját butaságod miatt, mint gyorshajtó barmot, nem te engem...
ettől én jól érzem magam, a fajtád meg lassan, de biztosan kihal és ez így jó!... :-)))
lehetek én akármilyen fasz, az úton én öllek meg téged a saját butaságod miatt, mint gyorshajtó barmot, nem te engem...
ettől én jól érzem magam, a fajtád meg lassan, de biztosan kihal és ez így jó!... :-)))
Fischer
2010.03.11 00:32:55
@Fischer:
kell az a kontraszelekció, ha már a farkast, medvét kiirtották az elődeink a környéken... :-)))
kell az a kontraszelekció, ha már a farkast, medvét kiirtották az elődeink a környéken... :-)))
Fischer
2010.03.11 00:44:38
@böme: én táblától tábláig tudom a gyakorlatban, nem a viamichelinnel számoltatom az V. kerületből a Búza térig.
tudomásom szerint a megengedett 130 az egész autópályára szól a kresz szerint...
persze, tudom, vannak autómárkák, akik indexkar és első rendszám nélkül árusítanak autót, valószínűleg önműködő reflektorral az autópályához, ami 200 kilométeres sebesség fölött, a belső sávban aktiválódik... :-)))
azokhoz jár a kizárólagos belsősávhasználat is, tudom, mesélik a blogokban a hasonló gyökerek... :-)))
tudomásom szerint a megengedett 130 az egész autópályára szól a kresz szerint...
persze, tudom, vannak autómárkák, akik indexkar és első rendszám nélkül árusítanak autót, valószínűleg önműködő reflektorral az autópályához, ami 200 kilométeres sebesség fölött, a belső sávban aktiválódik... :-)))
azokhoz jár a kizárólagos belsősávhasználat is, tudom, mesélik a blogokban a hasonló gyökerek... :-)))
A magyar katona - amikor éppen nem húsz százalékot csorgat vissza, vagy nemzetközi cégeket próbál zsarolni - igazi nyalka, mulatós fajta. Nem véletlenül tartozik a honvédelmi tárcához a zuglói Stefánia palota, ahol jól lehet mulatni. Csakhogy több százalékponttal csökken a…..
A magyar rendőrség elérte azt a tahósági szintet, amit már nem nagyon lehet überelni, legközelebb talán Pintérsanyáék alatt. Naiv kismamát éjjel fél egykor vitték be a disznók egy feljelentés alapján, mondván okirathamisítás miatt országos körözés van ellenük. Reggel 9-ig…..
14:15 Bendével az irodájában éppen a Hotel Daniaban készült videót nézzük, amikor Vályi Pista nevét írja ki a telefonom: Történelmi pillanat, a Ponty és a csapat megérkeztek Viszre. Öröm, eufória és könnyek. Margó, Karesz felesége pityereg a megkönnyebbültségtől, közben meg sem áll, mert gigantikus…..
Fischer
2010.03.08 14:48:53
Pontban éjfélkor láttam meg a porlepte Opelt, ahogy kibukkan az aluljáróból Pozsony szélén és pontosan három perc múlva parkoltak le mellettem. 00:03. Mikor zárt be a McDonald's meleg, kényelmes, leülős étterme? Bingó! Éjfélkor. Szerencsére a McDrive nonstop, így értő tolmácsolásom segítségével…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
érdekes a téma.
mostanában jobbról előzős és néha letolós lettem.
egyre gyakrabban kell iparkodnom és egyre gyakrabban találkozom belső sávban beragadó, tötymörgőkkel, akik ellett jobbról egy szabad sáv van, de nekik a belső a szimpatikusabb.
nem szeretek konfliktusba keveredni újabban, ezért ha van elég hely, elmegyek jobbról és el is felejtettük egymást.
ha végképp nem tudok megszabadulni a helyzetből, akkor elfogy a türelem és beállok a fenekébe, hátha egy kis biztatásra megoldja, hogy ne csak neki legyen jó.
valószínűleg pszichopata vagyok, vagy mi, mert úgy érzem, igazam van az adott helyzetekben és a lehetőségekhez mérten jól kezelem.
erre itt ez az írás és azt sugallja, hogy bűnöző vagyok, gyilkos, stb.
érdekes világot kezdünk el élni, mikor az a jó, aki az úton buta, figyelmetlen és fogalmatlan és aki haladni is szeretne és tudja, mit miért csinál, az meg eszköztelen marad, sőt, bűnözővé válik pillanatok alatt.
50 - 80 méter követési távolságot tartva tötymörgés, állandó fékezés - gyorsítás nélkül haladni az esetek nagy részében lehetetlen.
a probléma ismét a közlekedési kultúra, ha már annyira emlegeti kedves Bende Tibor, csak a másik oldalról nézve.
Mert egy ideális világban lehetne a sebesség felét kitevő követési távolsággal ritmusosan haladni, ha az egyén jobbra tartana. de nem tart, hiszen neki jogai vannak. kibérelte a belső sávot. vagy a középsőt, stb... menni persze nem megy és mivel megfelelő távolságból követik, azt gondolja, a tempója megfelelő, hiszen mekkora távolságból jön mögötte a másik autó!?...
csókoltatom a követési távolság huszárokat egyenruhában és anélkül.
Ha közlekedési kultúrára nevelés címszóval a belül tötymörgő beragadtakat is kitessékelik szélre és ők is csekket kapnak, akkor kellene a tolást és a jobbról előzést is szankcionálni.
Addig ez kettős mérce és a butulást segíti.