Adatok
[corristo]
0 bejegyzést írt és 303 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A böjtről nehéz írni, mert számtalan változata van, és sok szempontból lehet megközelíteni. Kisebb könyv terjedelemre lenne szükség, ha a témával kapcsolatos dolgokat teljes mélységükben szeretném részletezni. Erre most nem vállalkoznék, maradok egy kisebb áttekintésnél, melyben a legfontosabb…..
[corristo]
2015.05.30 21:42:30
@Meleg Sándor: nem a véleményemet mondtam, hanem konkrét tárgyi tévedésekre hívtam föl a figyelmeteket. fogalom nélküli hülyeség, amit a leangainsről írtatok, kb látszik, hogy berkhannak nulla darab cikkét olvastátok el. ha az fáj, hogy a faszság szót használtam a butaság vagy a csacsiság helyett, akkor sajnálom.
[corristo]
2015.05.31 11:14:12
@Meleg Sándor: dehogynem. megismétlem megint, kicsit bővebben, hátha segít.
1. a leangains 16/8. ami 24/48, 12/4, 90/40 az nem leangains. berkhan nagyon részletesen elmagyarázza, hogy miért ezt az időablakot tartja a legjobbnak. ha olvastatok volna bármit tőle, akkor tudnátok.
2. a leangains nem pusztán az IF-ről szól. inherens része a böjt végén edzés, a speciális makróparticionálás, sőt, maga az edzésprotokoll is (intenzitáshangsúlyos RPT) - ha csak addig eljutottatok volna, hogy a leangains com alapcikkeit átnézitek, ez is világos lett volna.
3. a leangains lényege nem a böjt miatt esetlegesen emelkedő növihormonszinttel való játék - ha csak egyetlen cikket elolvastatok volna, ezt is tudnátok.
1. a leangains 16/8. ami 24/48, 12/4, 90/40 az nem leangains. berkhan nagyon részletesen elmagyarázza, hogy miért ezt az időablakot tartja a legjobbnak. ha olvastatok volna bármit tőle, akkor tudnátok.
2. a leangains nem pusztán az IF-ről szól. inherens része a böjt végén edzés, a speciális makróparticionálás, sőt, maga az edzésprotokoll is (intenzitáshangsúlyos RPT) - ha csak addig eljutottatok volna, hogy a leangains com alapcikkeit átnézitek, ez is világos lett volna.
3. a leangains lényege nem a böjt miatt esetlegesen emelkedő növihormonszinttel való játék - ha csak egyetlen cikket elolvastatok volna, ezt is tudnátok.
A múltkori posztban írtam, hogy a komolyan készülök a március végi Senior VB-re. Január 1-jétől a felkészülés szerves része lett az új, egészséges étrend. Soha nem mélyedtem el a táplálkozástudományban és fogalmam sem volt, mi fán terem az egészséges táplálkozás. Mivel…..
[corristo]
2014.03.10 19:09:17
@Harika: heló, be tudod linkelni azt a kutatást?
Nem tudom, hogy vannak vele a Kedves Olvasók, de a magam részéről rohadtul utálom, amikor valaki a szülinapi buli közepén feláll és közli az ünnepelttel, hogy a csokitorta ehetetlenül száraz, a pezsgő olcsó és túl sokáig volt a hűtőben hagyva, valamint az összegyűlt…..
[corristo]
2013.11.25 15:34:30
@thegoddamnbatman: nem az a baj, hogy nincsenek nagyszabású sztorik moffat alatt, hanem az, hogy sehol sincsenek olyan hézagmentesen összerakott sztoriívek, mint RTD alatt.*
mindenhol vannak töltelékrészek, de moffat alatt (főleg a legutolsó évadban) már szinte kizárólag azok voltak. az a nem mindegy.
plusz: mutasson nekem bárki egy olyan agyas részt, mint az empty child/doctor dances, vagy az agyonnyúzott blink pl. és hát baszki, ezeket a moffat írta, tehát nem lehet azt mondani, hogy RTD-vel elmentek a jó írók. moffat alatt az egyetlen okos húzás kb. az volt, ahogy elbánt a silence-szel, az se ma volt :(
*spolier
amikor jack harknessről kiderül, hogy face of boe pl. , vagy a méhek eltűnése, vagy az egész bad wolf baszatás
mindenhol vannak töltelékrészek, de moffat alatt (főleg a legutolsó évadban) már szinte kizárólag azok voltak. az a nem mindegy.
plusz: mutasson nekem bárki egy olyan agyas részt, mint az empty child/doctor dances, vagy az agyonnyúzott blink pl. és hát baszki, ezeket a moffat írta, tehát nem lehet azt mondani, hogy RTD-vel elmentek a jó írók. moffat alatt az egyetlen okos húzás kb. az volt, ahogy elbánt a silence-szel, az se ma volt :(
*spolier
amikor jack harknessről kiderül, hogy face of boe pl. , vagy a méhek eltűnése, vagy az egész bad wolf baszatás
[corristo]
2013.11.25 18:04:30
@Rusznyák Csaba: tate azért idegesítő, mert kurva jól játszik egy idegesítő karaktert, a hangos, földbuta kettőig nem látó prolit, akiből egészen varázslatos személy válik az évad végére, és aki az újwhoban az egyetlen a companionok közül, akinek minden szépítés nélkül gecimód tragikus fordulatot vesz a végén a sorsa - persze nem az ő szemszögéből, hanem a kívülállóéból. engem speciel rose minden egyes pillanatában jobban irritált, mint tate a legidegesítőbb időszakaiban. mondjuk én martha jonest is utáltam.
Nézni a nagy büdös semmit két és fél órán át. Miközben a 4DX mozinak a filmélményt vidámparki mutatvánnyá alacsonyító rángatózó székei és süvítő levegője a maradék kedvemet is elveszi az egésztől. Röviden és lényegre törően ennyi az értékelésem a Disney cirka 250…..
[corristo]
2013.07.09 01:35:09
Rusznyák Csaba írásának szinte valamennyi állításával egyet tudok érteni, miként a Trónok harca 03x09 epizódja által keltett közfelháborodást is komikusan buta reakciónak tartom. Mégis úgy vélem, hogy az egyébiránt kiváló cikk legfontosabb tétele sajnálatos módon téves:…..
[corristo]
2013.06.10 22:12:43
@zolij: igen, meg az elején folyamatosan mondogatják, hogy jön a tél, és aztán (gondolom) tényleg jön a tél! mi ez, ha nem a fineszes szerkesztés netovábbja!!!!!
A három napos ünnep és a jó idő engem is csábított egy kis mocorgásra. Tegnap már futottam "hosszút", a vasárnapon úgy gondoltam, hogy egy Jászai-szigetkör-Jászai útvonalat csinálok meg, ami nagyjából 6-7 km. Elképesztően sok ember volt délután 4 körül, a hídon futás elég…..
[corristo]
2013.05.22 10:11:47
@Gy76: mondjuk a párban egymás mellett futókkal tényleg kellene valamit csinálni.
Tegnap 2 óra 31 perc alatt futottam le a VIII. Tóparti Futópartit a Velencei-tó körül, Agárdon. A táv 28,28 km, mindez az edzésterv által előírt 155-ös pulzussal. Ez a pulzusszám nálam egy aránylag könnyed, szinte beszélgetős tempó. A dolog érdekessége, hogy ebben a tempóban…..
[corristo]
2013.04.09 00:42:02
@neumanki: tévedés, az ilyen típusú CH ciklizálás nemhogy a II. cukorbetegséghez vezet, de kifejezetten jót tesz a sejtek inzulinrezisztenciájának.
[corristo]
2013.04.09 00:42:59
@pannonfunk: ha a kalóriamérleg negatív, akkor teljesen mindegy, miből viszed be azt, fogyni fogsz.
[corristo]
2013.04.09 11:49:06
@mgergoo: az a teljes értékű táplálkozás, ha nagyjából minden étkezésed megfelelő arányban tartalmaz zsírt fehérjét és szénhidrátot. minden kajáláshoz van zöldség/gyümölcs. nincs nass. amit reggeliként említesz, az a tipikus lusta reggeli, kizárólag szénhidráttal. ráadásul magas GI-jű szénhidráttal, hogy utána jó hamar megéhezzél, és ebéd előtt kelljen tolni még pár falat csokikát. ha nagyjából minden étkezésed jó minőségű, feldolgozatlan alapanyagból készül, és tartalmaz sok rostot, zöldséget, lassabb felszívódású szénhidrátokat, fehérjét, akkor a szervezeted alapvetően minden vitamint és ásványi anyagot megkap. a probléma ezzel az, hogy az ilyen étrendet hosszú ideig változatosan követni összehasonlíthatatlanul nehezebb. főleg ha sportolsz, és azért viszonylag magas fehérjeigénye van a szervezetednek.
ebből a fogalmatlan proli csak annyit fog levenni, hogy "porokat" eszel, ami valami gyanús dolog, már majdnem anabolikus steriod, és össze fog tőle menni a pöcsöd.
a fogalom nélkül hülyeségeket beszélő figurák egyik mintapéldánya schafferday józsi, aki etalonként belinkel egy olyan étrendet, ami tízből kilenc embernél gyakorlatilag garancia valami rendes inzulinrezisztencia kialakulására. de a józsi ebből azt látja, hogy "nicsak, sok gyümölcsöt eszik ez a sovány fickó, akkor biztos tök egészséges."
ebből a fogalmatlan proli csak annyit fog levenni, hogy "porokat" eszel, ami valami gyanús dolog, már majdnem anabolikus steriod, és össze fog tőle menni a pöcsöd.
a fogalom nélkül hülyeségeket beszélő figurák egyik mintapéldánya schafferday józsi, aki etalonként belinkel egy olyan étrendet, ami tízből kilenc embernél gyakorlatilag garancia valami rendes inzulinrezisztencia kialakulására. de a józsi ebből azt látja, hogy "nicsak, sok gyümölcsöt eszik ez a sovány fickó, akkor biztos tök egészséges."
Ah, Oscar! Pár óra múlva megint ünnepet ül az amerikai filmgyártás vaksága, konformizmusa és töketlensége, és mivel minket nem hívtak meg, hogy a helyszínen röhöghessük ki a hülyeségeiket, helyette jót szunyókálunk majd az éjjel - de előbb még bosszúból sorra vesszük az…..
Kedves Squatting Stingray és Lokál Patrik!
Nehogy hülyének nézzetek: nem most jöttem a falvédőről, tisztában vagyok azzal, hogy ez csak két ilyen kamu művésznév lehet, hogy az ismeretlenség homályába burkolózva folytathassátok áldatlan tevékenységeteket - azt az igazi…..
[corristo]
2013.02.08 23:33:36
@Viktor H: amúgy ki ne találd már, hogy egy bizonyos súly fölött nem lehet tökéletes formával megcsinálni a gyakorlatot. ez kb olyan, mintha azt mondanád, hogy egy bizonyos súly fölött nem lehet szabályos deadliftet, meg guggolást csinálni. igen, ha a súly nagyobb, mint amilyen erős vagy, akkor szabálytalan lesz a gyakorlat, de ez nem azt jelenti, hogy nem lehet szabályosan megemelni 250 kilót.
erre két megoldást látok így hirtelen: az egyik, hogy visszaveszünk a súlyból, és akkor nem kerül föl rólunk videó a youtube-ra, a másik meg, hogy ráfogjuk a szabálytalanra, hogy szabályos, mert milyen szép lenne már, ha igaz lenne.
erre két megoldást látok így hirtelen: az egyik, hogy visszaveszünk a súlyból, és akkor nem kerül föl rólunk videó a youtube-ra, a másik meg, hogy ráfogjuk a szabálytalanra, hogy szabályos, mert milyen szép lenne már, ha igaz lenne.
[corristo]
2013.02.09 10:54:46
@Viktor H:
>bizonyos megterhelés felett csorbul a technika ez tény és nem érdemel vitát
értem, te zseni, tehát tulajdonképpen szar a technikája, de ez nem érdemel vitát :DDDDDDDDD mondtam már, hogy te vagy köztünk a legokosabb, ja várj, asszem mondtam.
>bizonyos megterhelés felett csorbul a technika ez tény és nem érdemel vitát
értem, te zseni, tehát tulajdonképpen szar a technikája, de ez nem érdemel vitát :DDDDDDDDD mondtam már, hogy te vagy köztünk a legokosabb, ja várj, asszem mondtam.
[corristo]
2013.02.09 11:37:04
@Viktor H: jó, hát nekem nincs kifogásom az ellen, ha a tökéletesnek nevezik a hibás formát. majd keresek másik szót arra, hogy "tökéletes forma", és azt használom, ha már a magyar szellemi fogyatékosok vasgólyószakosztálya ilyen szépen újradefiniálta a "tökéletes forma" szókapcsolatot.
Azt már kifejtettük, hogy miért hülyeség az "egyél 2-3 óránként, hogy pörögjön az anyagcseréd" mantra: teljesen mindegy, hogy naponta kétszer eszel vagy tízszer: ettől sem az anyagcsere nem gyorsul, sem más - ismert előnyei nincsenek. Kivéve talán az egész napos…..
[corristo]
2012.12.08 15:28:15
@Squatting Stingray: de hát a reggeli nem zárja ki a leangainst pl, 7-15-ig kajaablak, szevasztok. akkora reggelit lehet enni, hogy délig eszed.
[corristo]
2013.02.02 22:57:01
[corristo]
2013.02.04 21:15:34
@Csumabá: nem, ezek teljesen jó értékek lehetnek, bár 25%-os testzsírnál, én tutira nem bohóckodnék, hanem nyomnám a -10/-30-at, hadd fogyjon a zsír. én ennél jóval kevésbé behízva is így fogytam, nem láttam kárát. ennek a +10-es variációnak a magyarázata, hogy akkor elvileg edzésnapokon izmot növelsz, pihenőnapon meg zsírt égetsz, de énnekem ez fölösleges lassításnak tűnik. tessék rendesen leszálkázni, aztán ha megvan el lehet kezdeni kombinálni, hogyan tovább. 25 kiló zsírt első lépésben minimum 7-8 hónap lesz rendesen lepattintani (és itt nem strandgyőztes fazonról beszélünk), ha beleszámítom a 3-4-5 (kinek hogy) hónap környékén beálló stagnálást, amikor úgyis át kell váltani egy kicsit rekompra.
Létezik ilyen, vagy felesleges (káros?) kiemelni gyakorlatokat - csak az intenzitás, volumen és a többi paraméter számít?Az talán vitán felül áll, hogy a súlyzós edzés alapja az összetett gyakorlatok rendszeres végzése: ezen gyakorlatok során több izület mozog, és számos…..
[corristo]
2013.02.04 11:05:43
@Lokál Patrik: mondjuk pavel mit hoz föl a dips ellen? hogy kevés ember válla bírja. "If more shoulders could take the dips, they might have won…"
:DDDD
:DDDD
[corristo]
2013.02.04 13:52:58
@Squatting Stingray: nekem nem a fekvenyomástól ment tönkre, az csak rontott rajta.
[corristo]
2013.02.04 15:00:41
@orvlat: ja, hát azt úgyis sweeppel fogod, teljesen más mozdulat. (mondjuk szórakoztatóan lehet beszopni mindenféle armbart, miközben fekvenyomó mozdulattal próbálsz lenyomni magadról valakit)
Igen. Legyünk kurva erősek, gyorsak, robbanékonyak, kitartóak, hajlékonyak. De azért akármit is mondunk, nagyon szeretünk gyönyörűek lenni. Bizony: nem szeretNÉNK, hanem szeretÜNK - mert már most elképesztően jól nézünk ki. Mi kellett ehhez? Csupán annyi, amit itt ebben a…..
[corristo]
2013.01.25 21:03:50
@Squatting Stingray: :DDD oké, gól.
Alapvető emberi berögződésünk, hogy szeretünk mindent leegyszerűsíteni - így talán jobban érthetővé válnak elvek, minták, összefüggések. A legtöbben - középiskolai természettudományos oktatás ide vagy oda - nem jutnak tovább az egyszerű lineáris összefüggések…..
[corristo]
2013.01.21 16:45:42
@Squatting Stingray: amikor azt mondod biztonsági szempontok miatt van alacsonyan tartva ezek az értékek, akkor mások - és nem feltétlenül alufólia sapkában HAARP sugarat kivédeni akaró félnótások - meg azt mondják, hogy azért, mert a gyógyszergyáraknak elemi érdekük, hogy a drágább gyógyszerből fogyjon több, mint az olcsó vitaminból.
[corristo]
2013.01.22 10:57:55
@Squatting Stingray: előkeresem.
@Juci SFG: azért elég magas ló ez egy olyan embernek, aki gyakorlatilag funkcionális analfabéta :DDDDDDDDDDD
@Juci SFG: azért elég magas ló ez egy olyan embernek, aki gyakorlatilag funkcionális analfabéta :DDDDDDDDDDD
[corristo]
2013.01.24 00:23:54
@Juci SFG: tehát a tudomány abban az esetben rögtön nem lesz probléma, ha azt támasztja alá, amit te gondolsz. oké.
Nagyon szégyelljük magunkat, de az elmúlt háromnegyed év posztjait átnézve rá kellett döbbennünk, hogy minden wannabe testépítő sztár kedvenc kérdését még nem tárgyaltuk ki megfelelő mélységben. Milyen X gyakorlattól lesz geci nagy Y-om?
Az alábbi táblázat nekik segít…..
[corristo]
2012.12.07 15:40:48
@Squatting Stingray: áh, jogos. én mindig azt neveztem fölhúzásnak, de tényleg, állig húzás. thx
[corristo]
2012.12.20 18:38:20
@Squatting Stingray: sejtettem, hogy te is csak az a tipikus guggolóálványnál bicepszezgető arc vagy :(((
[corristo]
2013.01.11 13:50:48
@Ühüm: még szerencse, hogy nincs időgépe, és 1982-ből, ahol leragadt, nem nagyon tud másképp idejönni.
Aki olyan idős mint Patrik és jómagam, az bizonyára emlékszik azokra az időkre, amikor az egészség-központú és tudatos táplálkozás elkezdett beszivárogni a hétköznapi emberek életébe is. Magyarországon - mint minden - ez is némi fáziskéséssel történt meg, valamikor a 90-es…..
[corristo]
2013.01.10 22:16:48
@EnvoyCorps: én néha megiszok napi két literrel (nem edzésnap, hanem pihenőn), az 62g fehérje, az már nekem érdemben beleszámít. mondjuk a multkor bécsben vettem valami telejsen alapszintű tejet kb annyiért, mint itthon, és komolyan elgondolkoztam, hogy rekesszámra kéne hozni.
[corristo]
2013.01.11 08:48:10
@EnvoyCorps: én is olvastam erről mindenfélét, maradok a legjobban bevált broscience alapelvnél: amíg nekem működik, addig nem nagyon érdekel, mit irogatnak mindenhol. nem vagyok laktózérzékeny, a tej elleni hisztit meg hasonlónak tartom a tojássárga ellenihez. persze nyilván figyelni kell, mert a cukor/zsírtartalma könnyen bekavarhat a makrókba, de ennyi.
[corristo]
2013.01.11 10:37:30
@Zoe_the_Genius: meginnék 8-10 espressot szépen elosztva. amúgy nem tudom, nem szokott ez nálam jelentkezni, nagyon régóta kísérletezek a böjttel, egyáltalán nem tudom azt értelmezni, hogy egész nap ennék valamit. egyszer csináltam egy ötnapos teljes böjtöt (csak víz), na, annak a végén már elég éhes voltam, jó volt, hogy vége volt.
3-5-15 biztos tipp a lapos, kockás hasért - edzés, lemondások és diéta nélkül!
Talán még most is itt villog valahol oldalt egy hasonló kiváló hirdetés. Természetesen ilyenekkel nem is foglalkozik az ember - a sok butaság helyett mi most megmondjuk, hogy a valóságban hogy is van…..
[corristo]
2013.01.04 14:31:28
@Lokál Patrik: nem vagyok benne biztos, de talán azért, mert a gyógytornászok nem egy hétvége alatt tanulják meg az egészet pavelnél meg a gildában, vagy mittomén :DDDDDDDD
Kevés olyan bombabiztosan megjósolható szezonális trend van, mint a fitnesz/egészséges életmód iránt az év elején ugrásszerűen megnövekvő érdeklődés - mint minden év elején, a karácsonyi nagy evés-ivások után a hölgyek nagy többsége idén is valószínűleg újfent az…..
[corristo]
2013.01.02 20:17:23
Nagyszerű év volt ez, kedves olvasóink - mintha tegnap lett volna, hogy egy sörözés során hirtelen ötlettől vezérelve regisztráltuk Patrikkal az Emelj! blogot. Azóta eltelt 9 hónap, és a szerény, bár ambiciózus kezdetek után szép lassan elkezdett felfutni a blog is: egyre többen…..
Ismét egy cikk vendégszerzőnk, tom tollából.
A férfi nemi hormonok (=androgének) egyik legfontosabb hatása az izomtömeget növelő, ún. anabolikus hatás. Számos más nem-szteroid hormon is rendelkezik ilyen hatással (növekedési hormon, inzulin, inzulin-szerű növekedési faktorok…..
[corristo]
2012.11.17 01:37:33
@tomcsi123: én egyébként több helyen olyasmit olvastam, hogy a szteroidnak nem is elsősorban a teljesítménynövelő funkciója a fontos, hanem az iszonyatos regeneráló hatás, ami olyan edzésmennyiséget tesz lehetővé, ami hétköznapi szinten elképzelhetetlen, mert egyszerűen a második hét végére valami nagyon durva sérülés lenne a vége. de persze lehet, hogy ez csak brahscience.
[corristo]
2013.01.02 09:19:37
@erdészpista: ez nagyon jó felvetés, egy ilyet én is szívesen olvasnék.
[corristo]
2013.01.02 12:21:21
@Squatting Stingray:
www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=R7WUHVA9lqE
van itt ez a dave tate interjú, ebben elég jókat mond ezzel a dologgal kapcsolatban (mikor játszod ki a kezedben levő ászt)
www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=R7WUHVA9lqE
van itt ez a dave tate interjú, ebben elég jókat mond ezzel a dologgal kapcsolatban (mikor játszod ki a kezedben levő ászt)
Ha már a dívány is arról posztol, hogy melyik mozgásformával "ég" a leghatékonyabban a zsír, akkor sejthetjük, hogy komoly baj van. Mi történt?
Azt utóbbi években a mainstream fitnesz-köztudatba is betört az (előző években, sőt évtizedekben tényként elfogadott…..
[corristo]
2012.12.29 17:01:25
@R01: a dívány nem a kutatásból dolgozott (meg se nézték azt szerintem :D), hanem az nbc által írt ismertetőt ismertette.
A súlyzós edzés első lépése, hogy kiválasztod, milyen programot szeretnél követni. Egyben ez a legfontosabb is, hiszen a kezdők által tapasztalt villámgyors fejlődési potenciált érdemes kihasználni, és a testkompozíció és erőszint érdemi fejlesztésére fordítani egy…..
[corristo]
2012.12.26 17:57:53
@Squatting Stingray: én senkinek sem javaslom a szélesebb fogást. saját példából kiindulva, simán túl tudja terhelni úgy a lumbális szakaszt, hogy sérülés legyen belőle. rippetoe is írja a SS-ben, hogy a szűk fogásnál a hátizmok pozíciója miatt védik a derekat, szemben a szélesebb fogással, én ezt csak alátámasztani tudom. tessék nyújtani.
[corristo]
2012.12.27 15:59:23
@Fabled: valami olyasmit ír, hogy a széles fogásnál az ernyedt(ebb) hátizmok miatt a csontváz viseli a teher nagy részét, ami nem túl jó.
[corristo]
2012.12.27 17:01:51
@[sy]: (de most elolvasva ezt, belátom, hogy ez nem túl meggyőző, megnézem majd a könyvben)
A súlyöv, az a csodálatos súlyöv... ölümposzi istenek találmánya, görög istenek szárnysegédje.
A gyönyörűen szegecselt ujjnyi vastag bőr, elöl a félelmetesen csillogó lánccal... ahogy méltóságteljesen bevonulsz kezedben a súlyövvel a terembe, mindenki elhalkul,…..
[corristo]
2012.12.09 11:37:06
@hekkimaki: én a tactical shopban vettem (az egész várost föltúrtam, csak ott volt. viszont ha most venném, tuti, hogy a myproteinről rendelnék olyat, amit a fölső képen is látsz. olcsóbb is (well, akkor, ha mást is rendelsz mellé, és szétdobod a postaköltséget. ha nem, akkor kb. ugyanannyira jön ki), és sokkal faszább minőség. nem mintha ez a 360 geares szar lenne, de hát mégsem olyan szép vastag szegecselt bőr. :)
[corristo]
2012.12.09 11:39:28
@Lokál Patrik: övet egyébként rippetoe is javasolja a SS-ben, ha nagy súlyokkal guggolsz. viszont az az öv, amit ő mond, nem az, amit itthon mindenhol lehet kapni.
- Adhatom nagy menüben?
- Hát persze!
Jogod van túlsúlyosnak lenni - viszont nincs jogod, hogy hülyeségeket beszélj genetikáról, meg arról, hogy te jól érzed így magad. Rosszul vagyok, amikor valami celeb arról károg, hogy ő elfogadta magát kövérnek, és a…..
[corristo]
2012.12.01 23:12:10
@tomcsi123:
>2. Súly-és táplálkozási NAPLÓ vezetése
ezt nem lehet elégszer mondani. tipikus párbeszéd:
random lefogyni/hízni akaró barát/ismerős: figyi, szeretnék lefogyni, hízni, segítség már légyszi.
én: oké, szívesen (sok blabla edzésről, kajálásról), de nagyon fontos lenne, hogy vezess rendszeresen kajanaplót, anélkül sokkal-sokkal nehezebb.
ismerős: jaj, ne már, az tök fölösleges, anélkül is oda tudok figyelni.
én: vezesd, bazmeg.
ismerős, három nap múlva: hát hallod, ez a kajanapló hihetetlen, nem is gondolná az ember, mennyi szemetet eszik össze.
én: ozhouse.wpengine.netdna-cdn.com/files/2012/09/double_facepalm.jpg
>2. Súly-és táplálkozási NAPLÓ vezetése
ezt nem lehet elégszer mondani. tipikus párbeszéd:
random lefogyni/hízni akaró barát/ismerős: figyi, szeretnék lefogyni, hízni, segítség már légyszi.
én: oké, szívesen (sok blabla edzésről, kajálásról), de nagyon fontos lenne, hogy vezess rendszeresen kajanaplót, anélkül sokkal-sokkal nehezebb.
ismerős: jaj, ne már, az tök fölösleges, anélkül is oda tudok figyelni.
én: vezesd, bazmeg.
ismerős, három nap múlva: hát hallod, ez a kajanapló hihetetlen, nem is gondolná az ember, mennyi szemetet eszik össze.
én: ozhouse.wpengine.netdna-cdn.com/files/2012/09/double_facepalm.jpg
[corristo]
2012.12.03 00:49:05
@g-dúrban zúgó kabóca: de hát ez, amit itt mondasz, nem az írás hibája, hanem a dagadtak hibája :DDD
[corristo]
2012.12.03 08:27:55
@Lokál Patrik: NAGY KUFFERBA JÓ PAKOLNI ;)))))))))
Na indítunk Stingrayjel egy ilyet is: az általunk rendszeresen ill. hébe-hóba meglátogatott intézményekről igyekszünk kötetlen szempontok szerint rövidebb beszámolókat, ajánlókat közzétenni - egyfajta kocsmatúra-stílusban. Sportkártyával rendelkezünk, tehát elsősorban…..
[corristo]
2012.06.11 12:36:29
[corristo]
2012.06.27 22:18:35
@Lokál Patrik: :D na arra a tesztre kíváncsi leszek, én oda járok bő egy éve már. nyomjátok!
[corristo]
2012.11.25 20:39:02
@Lokál Patrik: patrik, inkább nézzétek meg a bunny termét, kíváncsi vagyok
Az alábbi rövid eszmefuttatás tom nevezetű kedves olvasónk tollából származik - köszönet érte! Egyben szeretnénk jelezni, hogy amennyiben bárkinek van a blog témájába vágó mondanivalója, szeretettel várjuk.
Perifériás és centrális mechanizmusok
Hosszan tartó fizikai…..
[corristo]
2012.11.01 18:08:39
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz