Adatok
fcioc0
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Mégsem lehet akkora a válság, ha az emberek a pénzüket bankokban tartják. Az egyre sűrüsődő ezoterikus jelenségeket a kaszával csontozáshoz szokott magyar ügyfelek is egyre intenzívebben forgó szemgolyókkal követik, de még mindig hisznek valamiben (Obama, jóisten?), hogy nem fog…..
fcioc0
2009.03.30 12:38:17
@greggrant: A probléma ott (is) van, hogy az internetbankos felületen sehol nem jelenik meg az árfolyam, sőt én nem is 1000 EUR vásároltam, hanem 307120 Ft-ot váltottam euróra, az aktuális árfolyamon...ez legfeljebb ráutaló magatartás hogy mennyit szerettem volna:)
@Sasfióka: Ebből is látszik, hogy szar a rendszerük és visszaélésre adhat lehetőséget; amikor naponta 5-10 forintot is ingadozhat az árfolyam sokat lehet ezzel keresni. Lásd pl. itt hvg.hu/hvgfriss/2009.13/200913_DEVIZASPEKuLANSoK_ES_A_FoRINTGYENGuLES_Lejt.aspx
Ja, és PSZÁF-nak azóta ment a panasz, kiváncsian várom a fejleményeket.
ps
@Sasfióka: Ebből is látszik, hogy szar a rendszerük és visszaélésre adhat lehetőséget; amikor naponta 5-10 forintot is ingadozhat az árfolyam sokat lehet ezzel keresni. Lásd pl. itt hvg.hu/hvgfriss/2009.13/200913_DEVIZASPEKuLANSoK_ES_A_FoRINTGYENGuLES_Lejt.aspx
Ja, és PSZÁF-nak azóta ment a panasz, kiváncsian várom a fejleményeket.
ps
fcioc0
2009.03.30 21:21:11
@Norbert34:
"A posztolótól kérdezném: azonnali konverziót kért, vagy tárgy+2 napost? (mármint ha van ilyen a CIB-nél)"
Elvileg azonnali, gyakorlatban azt jelenti, az ügyfélszolgálat szerint, hogy a beérkezés sorrendjében a mennyiségtől függően 5-10-30 perc lehet az átfutási idő. Nem kellene ehhez drága informatikai beruházás sem, mindössze annyi, hogy húzzanak egy vonalat, 11.00-ig beérkezett ennyi, onnan új árfolyam van, mostantól amannyi.
Úgy tűnik az Index címlap megmozgatta CIB panaszkezelést is, felhívtak du. 6 körül, ugyanazt elmondták, amit két hete, én szintén, aztán ennyiben maradtunk...
PSZÁF még nem reagált.
"A posztolótól kérdezném: azonnali konverziót kért, vagy tárgy+2 napost? (mármint ha van ilyen a CIB-nél)"
Elvileg azonnali, gyakorlatban azt jelenti, az ügyfélszolgálat szerint, hogy a beérkezés sorrendjében a mennyiségtől függően 5-10-30 perc lehet az átfutási idő. Nem kellene ehhez drága informatikai beruházás sem, mindössze annyi, hogy húzzanak egy vonalat, 11.00-ig beérkezett ennyi, onnan új árfolyam van, mostantól amannyi.
Úgy tűnik az Index címlap megmozgatta CIB panaszkezelést is, felhívtak du. 6 körül, ugyanazt elmondták, amit két hete, én szintén, aztán ennyiben maradtunk...
PSZÁF még nem reagált.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
CIB hírek alatt, mondjuk arra gondolnék, hogy milyen óvodát támogattak karitatíve, vagy éppen ki az új főember, meg ilyesmi.
De fenn van az oldalon az tény, csak nem jó helyen.
ps