Adatok
evil overlord (törölt)
0 bejegyzést írt és 4280 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Nem csatlakozik az Együtt 2014-hez az LMP – döntött az éjjel a párt XX. kongresszusa. A hosszas vita után 87:77 arányban meghozott döntéssel az LMP a nehezebb és bátrabb utat választotta, amivel ráadásul a párt egy jelentős része, köztük a lemondását azonnal bejelentő…..
evil overlord (törölt)
2012.11.26 09:32:54
@Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy: Ez csak az előcsarnok. Ezt még nem olvastam, de úgy érzem, hogy a jelen körülményekhez Reynoldstól a Galactic North illik. Mit szól az "Ördög vigye!"-hez?
evil overlord (törölt)
2012.11.26 20:06:33
@evil overlord: Mors est quies viatoris - finis est omnis laboris.
Maguk meg csak marakodjanak, ha annyira jól esik.
Maguk meg csak marakodjanak, ha annyira jól esik.
„Az egy főre vetített statisztika semmit nem jelent, erre mindenki ráébredhet, aki megnézi a sorrendet. Ez az összevetés kicsiny, kisebbrendűségi érzéssel megáldott nemzetek mákonya.” – írja blogjában Mong Attila. Egy kicsiny, kisebbrendűségi érzéssel megáldott nemzet…..
evil overlord (törölt)
2012.08.11 15:21:00
@Kandeláber: Hátrább az agarakkal! Manyika ugyan libi, de nem ezt a hangnemet érdemli!
A liberális, pontosabban progresszív kereszténység állandó mantrája, amivel házal, a „változtass vagy kihalsz” jelszava (lásd például John Shelby Spong radikálisan progresszív anglikán püspök és teológus 1998-as könyvét: Why Christianity Must Change or Die). Eszerint a…..
evil overlord (törölt)
2012.08.06 07:59:04
@bbjnick: 6. sor: "Számos nagy egyház – például az anglikán (Amerikában: episzkopális) és több protestáns felekezet – ennek megfelelően szentel vagy alkalmaz női, valamint homoszexuális papokat, püspököket, és megáldja a homoszexuális kapcsolatokat. "
evil overlord (törölt)
2012.08.06 09:57:11
@bbjnick: Nem ismerem az anglikán egyház szokásait, mindössze annyit tudok, hogy egy fokkal közelebb van a katolikushoz, mint a többi prot. felekezet.
Azonban d. "több protestáns felekezet"-et említ.
Azonban d. "több protestáns felekezet"-et említ.
evil overlord (törölt)
2012.08.06 20:57:53
@VI. Béla: Muhaha, most már értem, miért szoktak élcelődni az informatikusokon.
Kezdődik. Elfogták Bándy Kata (egyik?) gyilkosát, aki beismerte tettét. A különösen megrázó és nagy port kavaró bűncselekmények után szinte mindig akad valaki, aki előáll a Btk. szigorításával, vagy egyenesen az adu ásszal: a halálbüntetés visszaállításával. Nem…..
evil overlord (törölt)
2012.08.06 09:53:01
@Doomhammer: Különleges gazdasági övezet?
evil overlord (törölt)
2012.08.06 11:22:42
@Doomhammer: Hogy jönnének vissza? A disszidenseknek el kell venni az állampolgárságát.
Ja ja, Berija elvtárs majd biztosítja az őrzést. Viccen kívül: valamit tenni kell, mert ez tényleg a bűnözés melegágya, tönkreteszi a környéket és rossz példát mutat mindenkinek.
Ja ja, Berija elvtárs majd biztosítja az őrzést. Viccen kívül: valamit tenni kell, mert ez tényleg a bűnözés melegágya, tönkreteszi a környéket és rossz példát mutat mindenkinek.
evil overlord (törölt)
2012.08.06 11:51:24
@Doomhammer: Az illegális lakásfoglalás.
Az 1908-as londoni olimpia győztes magyar kardcsapata. Balról jobbra: Werkner Lajos, Gerde Oszkár, Fuchs Jenő és Tóth Péter
Dr. Fuchs Jenő ügyvéd 1882-ben született Budapesten, zsidó polgári családban. Mindig különc figurának számított, és ez az attitűd egész életét…..
evil overlord (törölt)
2012.08.06 09:52:14
@Alfőmérnök: Igen, de a buta diák nem megy utána. További gond, hogy utólag is elronthatják a cikket.
Muhaha!
Muhaha!
evil overlord (törölt)
2012.08.06 09:55:00
@bbjnick: Nem. Azonban ne akarja kitekerni, amit mondtam!
evil overlord (törölt)
2012.08.06 11:19:59
@tesz-vesz: Hacsakúgynem. A kurucmánia egyébként a komcsi történelemszemlélet következménye.
Mandiner blog
Ajánlószelvények, körzetek, regisztráció – az ördögi választási rendszerről
2012.08.02 11:22:00
A kormánypárt az új választási rendszerben a mandátumok háromnegyedét is megszerezheti a szavazatok 25%-ával – írta tavaly decemberben a Libération. Mivel korábban már váltottunk pár emailt, a cikk szerzőjének feltettem a klasszikus és ezt így hogy? kérdést, sajnos nem…..
evil overlord (törölt)
2012.08.02 18:11:00
@MézesRozi: Ha előzetes regisztráció van, akkor elég csak ennyi szavazólapot nyomtatni (kis rátartás kell). Innentől kezdve aki regisztrál és nem megy el, az pazarol.
Sokkal komolyabb cenzus kellene, de nem lesz, mert az nem comme il faut ebben a libi világban.
Sokkal komolyabb cenzus kellene, de nem lesz, mert az nem comme il faut ebben a libi világban.
evil overlord (törölt)
2012.08.02 20:40:09
@tarackos: Kiméljen a hülyeségeivel!
evil overlord (törölt)
2012.08.05 11:44:47
@Schwerer Gustav: "A szerző, fideszdroid mivoltához hűen"
Muhaha, a szerző Matolcsy egyik (a háromból) nagyjából értelmes húzásánál olyan hisztit csapott, mint egy echte ballib.
Muhaha, a szerző Matolcsy egyik (a háromból) nagyjából értelmes húzásánál olyan hisztit csapott, mint egy echte ballib.
Mandiner blog
Kivénhedt komcsik és nácik – Mi lenne velünk a Jobbik vagy Zuroff nélkül?
2012.08.01 07:01:00
Sorra kerülnek elő a kivénhedt nácik és kommunisták, akiket aztán szép sorjában fel is jelentgetnek. Mi lenne velünk a Jobbik vagy Efraim Zuroff nélkül? Párosával találják meg őket, hogy aztán egymáshoz lehessen méregetni a tetteiket. De mégis, mit lehet itt méregetni? Amit az…..
evil overlord (törölt)
2012.08.03 11:44:01
@bbjnick: 44 májusában már meg voltunk szállva. Mit érdekelte volna őket a magyar törvény?
Ha elveszett az itélet, akkor nincs gátja az új pernek. Az akkori tanúvallomások viszont így érvényüket vesztették.
Az őrmester bizonyára jól szórakozik :)
Ha elveszett az itélet, akkor nincs gátja az új pernek. Az akkori tanúvallomások viszont így érvényüket vesztették.
Az őrmester bizonyára jól szórakozik :)
evil overlord (törölt)
2012.08.03 15:25:28
@bbjnick: Ezt tudom. A dolog onnan indult, hogy a "keresztény fajta" nem az etnikai zsidó komplementer halmaza.
A médiahabverés tényleg undorító, de az elég valószínű, hogy Cs. nyakig sáros.
Az őrmi azért annyira nem hülye.
@jose maria padilla: Tényleg, nyilatkozzon már a fasizmushoz fűződő viszonyáról (a fallangistához valót ismerem)!
A médiahabverés tényleg undorító, de az elég valószínű, hogy Cs. nyakig sáros.
Az őrmi azért annyira nem hülye.
@jose maria padilla: Tényleg, nyilatkozzon már a fasizmushoz fűződő viszonyáról (a fallangistához valót ismerem)!
evil overlord (törölt)
2012.08.05 11:40:46
@bbjnick: Nem sikerült meggyőznie.
Európa országainak többségében szélsőjobboldali pártok gyűjtik be a válság protestszavazatait – nem úgy Németországban, ahol ez az ideológia tabunak számít (leszámítva a neonáci NPD-t és társait). A németek mostanság kalózokat szavaznak be sorban a tartományi…..
evil overlord (törölt)
2012.08.03 16:20:26
@közösperonos átszállás: De nem tőlem, az LMP legalább igyekszik nem mindenbe belerúgni, ami magyar.
evil overlord (törölt)
2012.08.03 18:21:13
@Schwerer Gustav: Akkor 18-ban ők is megérdemelten mennek a süllyesztőbe.
evil overlord (törölt)
2012.08.05 11:39:59
@Schwerer Gustav: Bármely jelenlegi baloldali párttal, vagy pártkezdeménnyel álnak össze, az a haláluk.
És egy pár üveg sörtőlMajd mindenki elfelejti,Hogy az lett, amit ígyPont nem akart itt senki.Az ördög tudja csak,Hogy mi volt a célja,De a húsunk kerültBele a moslékba.S a disznók mind felzabálták,S a holdnál nézik a maguk árnyátAz ól falán és járnak körbe- körbe,Hátha úgy…..
evil overlord (törölt)
2012.07.27 21:54:44
@Counter: Valóban, zárt (jellegű) helyen a geller is probléma.
Az ügy egy igza CF volt, sajnos két ügynök ráment. Az igazán jó önvédelmi fegyver a sörétes puska, csak ne legyen mellény a támadón.
A szerény javaslat a lop, elkapják, börtön, kijön, kezdődik előről típusú emberekre vonatkozott, akik a büdös életben nem fogják tisztességes módon biztosítani megélhetésüket (pl. Repülős Gizi). Amíg nem erőszakos, és könnyen elkapható, addig nincs nagy gond. De ha a többi sittes hatására erőszakossá válik, akkor előbb-utóbb valaki meghalhat. Hogyan lehet ezt korrekt módon megakadályozni?
Muhaha, a rekvirálás tetszik. A korábbi balfaszkodás viszont nem, bár 2001 után biztos többet kaptak volna érte.
Az ügy egy igza CF volt, sajnos két ügynök ráment. Az igazán jó önvédelmi fegyver a sörétes puska, csak ne legyen mellény a támadón.
A szerény javaslat a lop, elkapják, börtön, kijön, kezdődik előről típusú emberekre vonatkozott, akik a büdös életben nem fogják tisztességes módon biztosítani megélhetésüket (pl. Repülős Gizi). Amíg nem erőszakos, és könnyen elkapható, addig nincs nagy gond. De ha a többi sittes hatására erőszakossá válik, akkor előbb-utóbb valaki meghalhat. Hogyan lehet ezt korrekt módon megakadályozni?
Muhaha, a rekvirálás tetszik. A korábbi balfaszkodás viszont nem, bár 2001 után biztos többet kaptak volna érte.
evil overlord (törölt)
2012.08.02 14:52:19
@Doomhammer: A libatelepeket cigányok viszik?
Abban viszont igazuk van, hogy a szegény fehérek kisebb arányban várnak (sőt, követelnek) segélyt, mint a cigányok.
Abban viszont igazuk van, hogy a szegény fehérek kisebb arányban várnak (sőt, követelnek) segélyt, mint a cigányok.
evil overlord (törölt)
2012.08.02 15:32:44
@Doomhammer: A csicskáztatásból gondoltam. Amúgy a dolog hülyeség, rossz munkaerő esetén elég sok döglött liba lesz.
Összehúzza magát, szar munkát is elvállal stb.
(Van olyan ember, aki inkább meghal, de nem könyörög.)
Összehúzza magát, szar munkát is elvállal stb.
(Van olyan ember, aki inkább meghal, de nem könyörög.)
„Mert nem nő gyümölcs a hazugság fürtjén, és nagy a bűnöm halálomig ülném.Ez nem üres beszéd, nem okoskodás, ez az Új Magyar Honfoglalás.″(FankaDeli feat. Szegedi Csanád: Új Magyar Honfoglalás)
Van zsidó barátom, Szegedi Csanád – ez volt egy hónapja Novák…..
evil overlord (törölt)
2012.07.31 15:52:01
@bbjnick: Ez volt a kiindulás:
"azert ezzel vigyazzon, mert a katolikus identitas* is kepes olyat produkalni, hogy Roma es Budapest egymassal erdekellentetbe keruljon. ;)"
Érdekellentétbe került-e az északi katolikus németek (a bajorokat nem baszogatta az öreg) német és katolikus identitása Bismarck miatt? Elég valószínű.
Az VIII. Henrik és utódai által kinyírt katolikus angolok esetén pedig egyértelműen erről volt szó.
"azert ezzel vigyazzon, mert a katolikus identitas* is kepes olyat produkalni, hogy Roma es Budapest egymassal erdekellentetbe keruljon. ;)"
Érdekellentétbe került-e az északi katolikus németek (a bajorokat nem baszogatta az öreg) német és katolikus identitása Bismarck miatt? Elég valószínű.
Az VIII. Henrik és utódai által kinyírt katolikus angolok esetén pedig egyértelműen erről volt szó.
evil overlord (törölt)
2012.07.31 19:28:01
@bbjnick: A korai modern Angliában mi más határozta volna meg valaki angolságát, mint az Angol (akkor még nem Egyesült) Királyságnak való hűség (ez még a nemzetállamok kora előtt volt)? A pógár dönthetett, hogy vagy kitér, vagy disszidál, vagy mártírhalált hal, negyedik opció nem volt.
Abban igaza van, hogy a XIX. században németnek lenni már nem pusztán azt jelentette, hogy a Deutsche Kaiserreich polgára. Azonban Róma és Berlin szembenállt, ami azért csak eljutott az átlag katolikus szintjére is (bz szerintem erről írt).
Abban igaza van, hogy a XIX. században németnek lenni már nem pusztán azt jelentette, hogy a Deutsche Kaiserreich polgára. Azonban Róma és Berlin szembenállt, ami azért csak eljutott az átlag katolikus szintjére is (bz szerintem erről írt).
Álmok nélkül nincs élet, nincs társadalom, sőt még politika sincs. Álmok nélkül marad a kegyetlen, pőre valóság: nincs semmi, ami erőt adjon a napi megpróbáltatások elviseléséhez, a nehézségek leküzdéséhez. Mindannyiunknak megvannak a saját álmai, amelyekért hajlamosak…..
evil overlord (törölt)
2012.07.31 13:33:08
@tevevanegypupu: Persze, hogy van az a pénz. A 2000-es évekre az angolok is jóban lettek Kaddhafival.
Kaddhafi max. olajcsapot zárt el, nem pénzcsapot.
Ne legyen mindegy! Ugyanis a békés célú nem jelent fenyegetést ránk, azonban egy iszlamista ország nukleáris fegyverrel egyértelműen veszélyes a keresztény (hátterű) Európára.
Ezek a kisebb (leendő) nukleáris hatalmak:
- Izrael: ők a környező araboknak tartogatják, Európában biztos nem robbantanak, mert akkor tényleg jönne az Endlösung
- India: Pakisztánnak szánják. Hülye lenne felrobbantani az egyik legfontosabb piacát.
- Pakisztán: Indiának szánják, bár ha az iszlamisták átveszik a hatalmat, akkor baj lehet belőle
- É. Korea: célpont a környező kapitalista és az USA (mivel nincs nekik sok, és a célbajuttatással is bajaik vannak, így viszonylag kis veszélyt jelentenek ránk)
- Irán: a célpont Izrael, USA és Európa (célbajuttatási gondok miatt mi előbb kapnánk belőle, mint az amik)
Kaddhafi max. olajcsapot zárt el, nem pénzcsapot.
Ne legyen mindegy! Ugyanis a békés célú nem jelent fenyegetést ránk, azonban egy iszlamista ország nukleáris fegyverrel egyértelműen veszélyes a keresztény (hátterű) Európára.
Ezek a kisebb (leendő) nukleáris hatalmak:
- Izrael: ők a környező araboknak tartogatják, Európában biztos nem robbantanak, mert akkor tényleg jönne az Endlösung
- India: Pakisztánnak szánják. Hülye lenne felrobbantani az egyik legfontosabb piacát.
- Pakisztán: Indiának szánják, bár ha az iszlamisták átveszik a hatalmat, akkor baj lehet belőle
- É. Korea: célpont a környező kapitalista és az USA (mivel nincs nekik sok, és a célbajuttatással is bajaik vannak, így viszonylag kis veszélyt jelentenek ránk)
- Irán: a célpont Izrael, USA és Európa (célbajuttatási gondok miatt mi előbb kapnánk belőle, mint az amik)
evil overlord (törölt)
2012.07.31 19:19:38
@tevevanegypupu: A nagyokból kettő európai, kettőnek Európa az (egyik) legfontosabb piaca, az ötödik meg szövetséges, azért viszonylag biztonságban vagyunk. A többit az előzőben már kifejtettem.
És az, hogy 7 országnak hivatalosan, egynek nemhivatalosan, egynek meg esetleg van nukleáris fegyvere, nem indok arra, hogy még egynek legyen. Ráadásul az illető ország nem épp baráti.
@Alfőmérnök: Mazoista.
És az, hogy 7 országnak hivatalosan, egynek nemhivatalosan, egynek meg esetleg van nukleáris fegyvere, nem indok arra, hogy még egynek legyen. Ráadásul az illető ország nem épp baráti.
@Alfőmérnök: Mazoista.
evil overlord (törölt)
2012.07.31 20:57:47
@tevevanegypupu: Leszarom, hogy egy egyáltalán nem baráti féldiktatúra be van szarva (egyébként a zsidók valószínűleg csak végszükség esetén vetnének be atomfegyvert, ui. ha ők kezdik, akkor az arabok elintézik őket). A sah jóban volt az amikkal, Khomeini azzal kezdte, hogy diplomácia védetséggel rendelkező túszokat ejtett, meg terroristákat pénzelt. Még szép, hogy nem csípik őket. Egyébkébt a fasz Carter azt hitte, hogy Khomeini egy szent, hagyták is, hogy megdöntsék a sahot.
Az USA nem fogja felrobbantani szövetségeseit, ha pedig a zsidók nukleáris fegyvert vetnek be, akkor simán képes elhamvasztani őket Fro. ill. a UK, a USA segítsége nékül.
Az USA nem fogja felrobbantani szövetségeseit, ha pedig a zsidók nukleáris fegyvert vetnek be, akkor simán képes elhamvasztani őket Fro. ill. a UK, a USA segítsége nékül.
Férfiak! Férfiak, akik monitorotok rideg fényébe meredve, magányosan scrollozzátok a Haszon Magazint, Napi Gazdaságot és a Forbes-t, unottan olvassátok a Playboy eheti magvas mélyinterjúját, üveges tekintettel meredtek a tiltott pornóoldalakra, mert nincsen az internetes…..
evil overlord (törölt)
2012.07.27 18:50:27
@Counter: Szerintem D. gróf identitását nem a konzervség, hanem a császárhűség határozta meg.
Egyszerű, a konzerv/libi nem Bool, hanem Fuzzy-logikában értelmezendő, Sz. gróf valahol középen volt, míg Kossuth a libi végen. Bár a jobb modell az, hogy a 48-as forradalmárok (beleértve K.) inkább baloldaliak voltak, és nem XIX századi értelemben vett libik.
Egyszerű, a konzerv/libi nem Bool, hanem Fuzzy-logikában értelmezendő, Sz. gróf valahol középen volt, míg Kossuth a libi végen. Bár a jobb modell az, hogy a 48-as forradalmárok (beleértve K.) inkább baloldaliak voltak, és nem XIX századi értelemben vett libik.
evil overlord (törölt)
2012.07.27 20:18:52
@Counter: Ha a _király_ nem a magyar szokásjognak megfelelően uralkodik, akkor igen.
Ezért is kúródott el. Meg azért, mert Bécsnek az eszkaláció állt érdekében.
Ezért is kúródott el. Meg azért, mert Bécsnek az eszkaláció állt érdekében.
evil overlord (törölt)
2012.07.31 09:26:42
@tauglich: Kínomban? Ugyan, engem nem érdekelnek a vakolók. Azonban a jósdán van pár vakoló-buzi.
@Alfőmérnök: Danke schön!
Úgy látom szépen összerúgta a port picurkával.
@Alfőmérnök: Danke schön!
Úgy látom szépen összerúgta a port picurkával.
„Az összefogás nem szándék kérdése, hanem erő kérdése. Lehet hogy vannak országok, ahol ez nem így működik, például a skandinávoknál, de egy ilyen félázsiai származék, mint mi, akkor tud összefogni, ha erő van. Ez nem zárja ki a konzultációt, a vitát és a…..
evil overlord (törölt)
2012.07.27 19:42:13
@Counter: ?
Azoknak biztos nem.
Az, hogy a diktatúrát korábban működtető elitnek semmi keresnivalója a demokráciában morális alap kell legyen (a gazdasági szférában sincs sok keresnivalójuk). Az pedig végképp tűrhetlen, hogy Nürnberg fényében tömeggyilkosok büntetlenül, kiemelt nyugdíjjal flangálnak.
A keletnémetek és a csehek hamar megszabadultak a komcsiktól (a németeknek könnyű volt), nálunk még mindig itt rontják a levegőt. A posztkomcsik ledarálták Antallékat (akik amúgy elég nagy marhák voltak). És mi más jelezné jobban azt, hogy valami nagyon el lett baszva, mint az, hogy az utódpárt 4 év múlva többséget tudott szerezni a Parlamentben?
A Fospumpa 2002-es veresége pedig bemutatta,
hogy csak populizmussal (beleértve őrült pénzosztogatás) lehet győzni, és azt is, hogy a karaktergyilkosság hatékony fegyver (ezek persze nem magyar unikumok). Sajnos a 06-os vereségtől megbuggyant.
Azoknak biztos nem.
Az, hogy a diktatúrát korábban működtető elitnek semmi keresnivalója a demokráciában morális alap kell legyen (a gazdasági szférában sincs sok keresnivalójuk). Az pedig végképp tűrhetlen, hogy Nürnberg fényében tömeggyilkosok büntetlenül, kiemelt nyugdíjjal flangálnak.
A keletnémetek és a csehek hamar megszabadultak a komcsiktól (a németeknek könnyű volt), nálunk még mindig itt rontják a levegőt. A posztkomcsik ledarálták Antallékat (akik amúgy elég nagy marhák voltak). És mi más jelezné jobban azt, hogy valami nagyon el lett baszva, mint az, hogy az utódpárt 4 év múlva többséget tudott szerezni a Parlamentben?
A Fospumpa 2002-es veresége pedig bemutatta,
hogy csak populizmussal (beleértve őrült pénzosztogatás) lehet győzni, és azt is, hogy a karaktergyilkosság hatékony fegyver (ezek persze nem magyar unikumok). Sajnos a 06-os vereségtől megbuggyant.
evil overlord (törölt)
2012.07.27 20:04:46
@Counter: Azért komoly pártállami gyökerei nincsenek, a módszereket inkább menet közben csipegette fel.
Bizonyára mindegyik pártot megszórták a szolgálatok ügynökökkel, de az akkori fejesek nem csak belőlük álltak. Antallék esetében biztos nem a pártállami ideológiai fejlődött tovább, megpróbáltak visszanyúlni a háború elé. Azonban balfaszok voltak.
A TF-es beszéd azért annyira nem volt szörnyű.(Kövér "köteles" László korábbi strigázását pedig a HTM népszavazáson a maszoposok fényesen igazolták.) Mit ért a "fasizmus, mint lelki igény" alatt, nem ugrik be 02 kapcsán.
Bizonyára mindegyik pártot megszórták a szolgálatok ügynökökkel, de az akkori fejesek nem csak belőlük álltak. Antallék esetében biztos nem a pártállami ideológiai fejlődött tovább, megpróbáltak visszanyúlni a háború elé. Azonban balfaszok voltak.
A TF-es beszéd azért annyira nem volt szörnyű.(Kövér "köteles" László korábbi strigázását pedig a HTM népszavazáson a maszoposok fényesen igazolták.) Mit ért a "fasizmus, mint lelki igény" alatt, nem ugrik be 02 kapcsán.
evil overlord (törölt)
2012.07.27 20:09:37
@Kandeláber: Az összes iparmágnást nem, de azért a cégek között szétcsaptak, pl. en.wikipedia.org/wiki/Krupp_Trial
Azonban ne felejtse el, hogy azoknak az iparmágnásoknak a vagyona nem pusztán 33-45 között jött létre, míg a posztkomcsi vagyon kizárólag az ellopott állami vagyonból jött létre.
"Csak néhány fanatikus magyar származású "
Biztos abban a magyar származásban?
Azonban ne felejtse el, hogy azoknak az iparmágnásoknak a vagyona nem pusztán 33-45 között jött létre, míg a posztkomcsi vagyon kizárólag az ellopott állami vagyonból jött létre.
"Csak néhány fanatikus magyar származású "
Biztos abban a magyar származásban?
A szürke ötven árnyalata a Wikipédia szerint harmincegymillió példányban kelt el harminchét országban a tavaly júniusi megjelenés óta. E. L. James bestsellerének magyar kiadását az Ulpius-ház jegyezte, fordítónak Tótisz Andrást kérték fel. Tótisz Andrást, vagy talán egy…..
evil overlord (törölt)
2012.07.26 17:24:40
@bbjnick: Én főként sci-fit szoktam olvasni, angolul, így a kérdés akadémikus. Azonban Leon Uris ill. Thomas Harris azért más kategória, mint a cikkben szereplő szarság szerzője.
evil overlord (törölt)
2012.07.27 09:47:41
@keptelen kepkeret: "Hozzateszem, van olyan kiado tulaj baratom aki kiadta az egyik baratja olvashatatlan par oldalas konyvet, csakhogy a befolyasos barat ne sertodjon meg."
A Manuzio kiadó ebből élt
A Manuzio kiadó ebből élt
evil overlord (törölt)
2012.07.27 11:29:13
@Counter: Nem csak barátok voltak az ügyfelek.
@keptelen kepkeret: LOL. A kulcsszó a vanity press és a Foucault-inga.
@keptelen kepkeret: LOL. A kulcsszó a vanity press és a Foucault-inga.
„Minél romlottabb az állam, annál több a szabályozás” (Publius Cornelius Tacitus)
Ez a bejegyzés puzsérróbert hangulatban íródott.
Balatoni gyerek vagyok, viszont csodák csodájára soha nem volt közöm a nyaraltatáshoz, a zimmer ferik színes-trükkös vállalkozói…..
evil overlord (törölt)
2012.06.21 20:24:08
@Kettes: Persze, majd pont egy ávósnak állok neki magyarázni. Hess a picsába!
evil overlord (törölt)
2012.06.22 21:04:07
@Unionista_: Hagyjon békén a kurva régióival, nem érdekel a monomániája!
evil overlord (törölt)
2012.06.22 21:36:54
@Unionista_: Konzervativizmus, ahogy azt a Bokros, Dávid és Herényi elképzeli. Nyöhehe!
„Aki vagyok, szomorúan köszönti azt, aki lehetnék.” (Nietzsche)
Öregember koromra koránkelő lettem. A csípős tavaszi kora reggelek hódolója. A reggelek lényegét a madarak adják a kertben. A dombok közötti szeszélyes völgyek oldalait elvadult bozót borítja, kitűnő…..
evil overlord (törölt)
2012.06.21 16:01:56
@Alfőmérnök: Be kell vallanom, hogy engem néha szórakoztat a libipukkasztók tevékenysége (pl. aristo, őrmi). A gond csak az, hogy ők is az általánosítás bűnébe esnek, csakúgy mint a tolerancia bajnokai.
evil overlord (törölt)
2012.06.21 20:28:49
@Alfőmérnök: Azért van különbség a lényegkiemelés és teljes generalizálás között (minden jobber náci, minden cseléd gyilkos hajlamú, minden libi pedofil).
Annyira nem buta, de modorosnak tényleg modoros.
Annyira nem buta, de modorosnak tényleg modoros.
Már megszoktuk, hogy az Esélyt a Hátrányos Helyzetű Gyermekeknek Alapítvány, amelyet a Kanadába repült Mohácsi Viktória testvére, Mohácsi Erzsébet vezet, romaként nem képes megérteni a romák igényeit. Emlékezetes volt a győri Kossuth Lajos Általános Iskola esete, ahol a…..
evil overlord (törölt)
2012.06.21 12:01:57
@ebfül: A ballibiknek az utóbbi 22 évben mindig is ez volt a célja: nem az a fő cél, hogy az elmaradottat felhúzzák az átlag szintjére, hanem az, hogy az átlagot hozzáhülyítsék a hülyékhez/lustákhoz.
Bar ha jobban belegondolunk a magyarországi (magyarnak nehéz nevezni) baloldali hatalom mindig is az elitet nyírta hozzá az aljához.
Bar ha jobban belegondolunk a magyarországi (magyarnak nehéz nevezni) baloldali hatalom mindig is az elitet nyírta hozzá az aljához.
evil overlord (törölt)
2012.06.21 13:04:33
@GregDzsi: Igaza van, a jogvédők nagyrészének fordítva van bekötve az agya. Arról pedig elfeldkeznek (vagy azért mert hülyék, vagy a duplagondol miatt), hogy a "Szabadság, Egyenlőség, Testvériség" Szentháromság egyszerre nem állhat fenn.
evil overlord (törölt)
2012.06.22 21:23:42
@bbjnick: Nem tudom miért csodálkozik, segghülye állibikről van szó. Elődeik ezt már eljátszották az amiknál: en.wikipedia.org/wiki/Desegregation_busing_in_the_United_States
„Hoch Österreich! Habsburg für immer!”(Franz Grillparzer: König Ottokars Glück und Ende)
A kuruc kormány kétéves fennállását egy labanc politikussal ünnepelte. A tündérmesék Magyarországa a végtelen lehetőségek birodalma. Kaland, játék, kockázat. A kormánypolitika…..
evil overlord (törölt)
2012.06.19 20:31:04
@Tivadar főkancellár: Milyen elméletet kérek számon? Azt állítom, hogy a magyar elit rosszul kezelte a nemzetiségi törekvéseket. Ez tény, ugyanis ha jól (jobban) kezelte volna, akkor Trianonnál nem vesztettük volna el az ország közel 3/4-ét és a magyarok egyharmadát.
Egyébként volt olyan terv, ami száz év távlatából akár még működhetett is volna ("EUSA"), de ezt többek között a magyar elit szaboltálta el.
Tudom, hogy akik lőttek, azok szlovákok voltak, és azt is, hogy CF volt és nem fentről vezérelt tisztogató akció (mint amiben akkoriban pl. az angolok jeleskedtek, ezért is volt disznóság, hogy felfújták az ügyet). Azonban a lövöldözést követő bírósági eljárás már a magyar közigazgatás bűne volt.
Egyébként volt olyan terv, ami száz év távlatából akár még működhetett is volna ("EUSA"), de ezt többek között a magyar elit szaboltálta el.
Tudom, hogy akik lőttek, azok szlovákok voltak, és azt is, hogy CF volt és nem fentről vezérelt tisztogató akció (mint amiben akkoriban pl. az angolok jeleskedtek, ezért is volt disznóság, hogy felfújták az ügyet). Azonban a lövöldözést követő bírósági eljárás már a magyar közigazgatás bűne volt.
evil overlord (törölt)
2012.06.19 20:35:31
@Tivadar főkancellár: Az államilag támogatott anyanyelvi oktatást azért néha elszabotálták, a nemzetiségi törekvéseket pedig próbálták elnyomni. Ne próbálja nekem beadni, hogy a kisebbségeink olyan jól érezték magukat az OMM-ben, hiszen különben nem próbáltak volna meg annyira elszakadni. A balfasz magyar közig. meg pl. csernovával sikeresen adta nekik a magas labdát.
evil overlord (törölt)
2012.06.21 12:31:06
@Tivadar főkancellár: Az, hogy más országok akkoriban, utána, sőt napjainkban szemetebb, mint a M.Kir. nem jelenti azt, hogy ártatlanok voltak az ügyben. Ráadásul több szempontból nézve is bűnösök/hibásak voltak:
- libi nézet: a nemzetiségek önrendelkezési törekvésének gátlása
- magyar patrióta nézet: Trianon nemzetiségi megágyazása
A M.Kir. nem volt már változatlanul fenntartható a XX. század elején. Az EUSA egyféle KK. európai Svájc lehetett volna, de attól tartok, hogy a nemzetiségi ellentétek miatt ez sem működött volna. Mi lett volna szerintem a megoldás? Az erőszak erőszakot szül, inkább autonómiát kellett volna adni, népességcserével összekötve (hogy a beljebb levő területeken magyar többség legyen, Erdélyben ez nem lett volna egyszerű ügy).
"Amikor pedig arról beszélsz, hogy az Európai Egyesült Államokat a magyar politikai elit szabotálta el"
Én azt írtam, hogy a magyar politikai elit IS elszaboltálta.
Az OMM szétrobbantása mögött nem csak a vesztes megbüntetése állt (mi sokkal jobban megszívtuk, mint a Német Birodalom), az összes nemzetiségünk már hosszú ideje lobbizott ellenünk.
Az okos stratéga hosszú időre gondol, és nemcsak a jó, hanem a rossz kimenetelt is figyelembe veszi. Az OMM vezetése érzékelte a nemzetiségi feszültségeket, de rossz megoldást választott (pl. ha jól tudom, többek között azért támadtuk meg Szerbiát, hogy a megtarthassuk Bosznia-Hercegovinát).
- libi nézet: a nemzetiségek önrendelkezési törekvésének gátlása
- magyar patrióta nézet: Trianon nemzetiségi megágyazása
A M.Kir. nem volt már változatlanul fenntartható a XX. század elején. Az EUSA egyféle KK. európai Svájc lehetett volna, de attól tartok, hogy a nemzetiségi ellentétek miatt ez sem működött volna. Mi lett volna szerintem a megoldás? Az erőszak erőszakot szül, inkább autonómiát kellett volna adni, népességcserével összekötve (hogy a beljebb levő területeken magyar többség legyen, Erdélyben ez nem lett volna egyszerű ügy).
"Amikor pedig arról beszélsz, hogy az Európai Egyesült Államokat a magyar politikai elit szabotálta el"
Én azt írtam, hogy a magyar politikai elit IS elszaboltálta.
Az OMM szétrobbantása mögött nem csak a vesztes megbüntetése állt (mi sokkal jobban megszívtuk, mint a Német Birodalom), az összes nemzetiségünk már hosszú ideje lobbizott ellenünk.
Az okos stratéga hosszú időre gondol, és nemcsak a jó, hanem a rossz kimenetelt is figyelembe veszi. Az OMM vezetése érzékelte a nemzetiségi feszültségeket, de rossz megoldást választott (pl. ha jól tudom, többek között azért támadtuk meg Szerbiát, hogy a megtarthassuk Bosznia-Hercegovinát).
Mandiner blog
A szűzies ártatlanság és az első szlovák állam – Kis szlovák legendárium VII.
2012.06.15 07:01:00
Tiso szónokol
Vhailor és Agent Ungur sorozata
A szlovák önkép és legendák egyik legfőbb toposza a szűzies ártatlanság, miszerint a szlovákok mindig csak mások áldozatai voltak. Ezt fura módon a külvilág is így látja. Pedig a szlovák elit jókora részt vállalt a…..
evil overlord (törölt)
2012.06.18 13:51:10
@jose maria padilla: A HTM talpa alól ellopták a hazáját, és azóta is másodrendű állampolgárként kezelik. Ezek után nem lehet csodálkozni, hogy nincsenek különösebben oda a tótokért és az oláhokért.
Plusz az olyan apróságok, mint szegény Esterházy fasisztázása.
Plusz az olyan apróságok, mint szegény Esterházy fasisztázása.
evil overlord (törölt)
2012.06.18 14:04:26
@jose maria padilla: A fenét nem kezelik annak: a Benes dekrétumok még mindig érvényesek és egy időben bírságoltak a magyar beszédért (a szarfaszú EU pedig csak szóban áll ki az emberi jogokért, valójában szarik bele).
Van erdélyi magyar rokonom, nem szereti az oláhokat. Mondjuk az is igaz, hogy Uniót Magyarországgal sem szeretne, inkább független Erdélyt.
Van erdélyi magyar rokonom, nem szereti az oláhokat. Mondjuk az is igaz, hogy Uniót Magyarországgal sem szeretne, inkább független Erdélyt.
evil overlord (törölt)
2012.06.18 14:10:30
@evil overlord: Abban tényleg igaza van bbj-nek, hogy mindenkinek jogában áll hülyének lenni. Esterházy fasisztázásával csak a baj, hogy 20 éve nem lehetett elérni, hogy rehabilitálják.
Az állampolgársági törvény gyors és határozott módosítása a 2010-es választásokat követően nem egyszerűen a szomszédos országokban élő magyarság irányában fennálló történelmi adósságot rendezett, hanem fontos jelzésként is szolgált az új kormány nemzetpolitikai…..
evil overlord (törölt)
2012.06.18 13:44:21
@Dr. Barnard: A szőröstalpúaknak abban tényleg igaza van, hogy a hivatalnok tudjon románul.
Valószínűleg ők is látják, hogy a maroknyi székely tényleg porlik, mint a szikla.
Valószínűleg ők is látják, hogy a maroknyi székely tényleg porlik, mint a szikla.
Az egyik kedves partnerünk továbbította felénk Vadai Ágnes levelét, amiben a Demokratikus Koalíció parlamenti képviselője országgyűlési fejléces papíron figyelmezteti nagyon előzékenyen hirdetőinket, hogy a hirdetéseiket megjelenítő Mandineren nem megfelelő a moderálás. A…..
evil overlord (törölt)
2012.06.18 09:35:14
Mi a búbánatos francnak vitáznak ezzel a DK ágenssel?
@Tricia McMillan: Ugye tudja, hogy az avatarja azonos egy vincentpatkányéval?
@Tricia McMillan: Ugye tudja, hogy az avatarja azonos egy vincentpatkányéval?
evil overlord (törölt)
2012.06.18 11:55:21
Mandiner blog
Boross Péter, a Nemzet Emlékezete – Ilyen ország pedig nincs CCCXXXIX.
2012.06.08 11:01:00
A Magyar Hírlap szerint Boross Péter vezetheti a Nemzeti Emlékezet Bizottságát. A kormánypártok által az ügynökügyek tisztázására kitalált bizottságosdi értelme már önmagában is erősen kétséges (hiába mondta Lázár János, hogy mindenki közös érdeke, hogy ne…..
evil overlord (törölt)
2012.06.08 19:25:00
@mavo: Állítottam valaha, hogy a lakosság nagy része _hívő_ katolikus?
Az MSZP és a SZDSZ egy keményen antiklerikális politikát folytattak, szivatták az egyházi iskolákat, kiszerkesztették a jobboldalt támogató papokat stb.
Volt egy bepiált balfasz, aki élő egyenes adásban akarta kiirtani az összes kersztényt, no ekkor nem vonultak fel derék libijeink kereszttel a nyakukban. (Az más kérdés, hogy a seggfej jobberek is túlreagálták a dolgot, élő adás esetén a rádió nem tud többet tenni, mint hogy bocsánatot kér, és többet nem hívja meg a faszszopót.)
Az abortusztablettával kapcsolatban nekem csak egy kérdésem lenne: mi a francnak kellene támogatnia az OEP-nek? A terhesség nem betegség, aki meg akarja ölni meg nem született gyerekét, az minimum fizesse ki az eljárás költségét (kivéve orvosi indikáció és nemi erőszak). És biztos szemét konzerv vagyok, de talán nem baj, hogy nem lehet kényelmesen megszabadulni a babától.
A történelmi egyházakat permanensen baszogató antiklerikális libik hirtelen nagyon megértőek lettek az egyházügyi törvény által (az esetek jelentős részében jogosan) kicsinált kisegyházak kapcsán. Mi ez, ha nem kettős mérce?
A történelmi egyházak nem fosztják ki a híveket (szemben a jehovásokkal, hit gyülisekkel és $cientologistákkal), agymosás sem jellemző rájuk. A legtöbb, amivel vádolhatók az az, hogy belepofáznak a politikába a jobboldalt preferálva, de a komcsik mindent megtettek ezért hogy ne őket támogassák. A kisegyházak egy része pedig szimplán adócsalásról szólt.
Persze a Fidesz ezt is elkúrta, szigorúan kritériumok alapján a bíróságok által megállapított státusz helyett a Parlament gyakorol kegyet.
A Fidesz sem viselkedik korrekten a határon túli magyarokkal szemben, de olyan aljasságra, mint a Pojáca 2004-ben nem vetemedett. A millás faszszopók legújabb performanszáról Trianon kapcsán ugye nem kell vitáznunk? Meg Bauer 2010-es elmélkedéséről, miszerint megérdemeltük Trianont és igazságos döntés született.
Tabajdi et al pedig verheti magát Brüsszelben, a 2004-es népszavazást nem bocsátja meg nekik a nép.
Úgy néz ki, hogy az LMP-nek tényleg fontosak a HTM-ok, de Schiffer eltakarítása gyanúra ad okot (összeborulás a DK-val).
Az MSZP és a SZDSZ egy keményen antiklerikális politikát folytattak, szivatták az egyházi iskolákat, kiszerkesztették a jobboldalt támogató papokat stb.
Volt egy bepiált balfasz, aki élő egyenes adásban akarta kiirtani az összes kersztényt, no ekkor nem vonultak fel derék libijeink kereszttel a nyakukban. (Az más kérdés, hogy a seggfej jobberek is túlreagálták a dolgot, élő adás esetén a rádió nem tud többet tenni, mint hogy bocsánatot kér, és többet nem hívja meg a faszszopót.)
Az abortusztablettával kapcsolatban nekem csak egy kérdésem lenne: mi a francnak kellene támogatnia az OEP-nek? A terhesség nem betegség, aki meg akarja ölni meg nem született gyerekét, az minimum fizesse ki az eljárás költségét (kivéve orvosi indikáció és nemi erőszak). És biztos szemét konzerv vagyok, de talán nem baj, hogy nem lehet kényelmesen megszabadulni a babától.
A történelmi egyházakat permanensen baszogató antiklerikális libik hirtelen nagyon megértőek lettek az egyházügyi törvény által (az esetek jelentős részében jogosan) kicsinált kisegyházak kapcsán. Mi ez, ha nem kettős mérce?
A történelmi egyházak nem fosztják ki a híveket (szemben a jehovásokkal, hit gyülisekkel és $cientologistákkal), agymosás sem jellemző rájuk. A legtöbb, amivel vádolhatók az az, hogy belepofáznak a politikába a jobboldalt preferálva, de a komcsik mindent megtettek ezért hogy ne őket támogassák. A kisegyházak egy része pedig szimplán adócsalásról szólt.
Persze a Fidesz ezt is elkúrta, szigorúan kritériumok alapján a bíróságok által megállapított státusz helyett a Parlament gyakorol kegyet.
A Fidesz sem viselkedik korrekten a határon túli magyarokkal szemben, de olyan aljasságra, mint a Pojáca 2004-ben nem vetemedett. A millás faszszopók legújabb performanszáról Trianon kapcsán ugye nem kell vitáznunk? Meg Bauer 2010-es elmélkedéséről, miszerint megérdemeltük Trianont és igazságos döntés született.
Tabajdi et al pedig verheti magát Brüsszelben, a 2004-es népszavazást nem bocsátja meg nekik a nép.
Úgy néz ki, hogy az LMP-nek tényleg fontosak a HTM-ok, de Schiffer eltakarítása gyanúra ad okot (összeborulás a DK-val).
evil overlord (törölt)
2012.06.08 20:41:43
@Kandeláber: Tudom, hogy nehezen menne. A cigók (beleértve az elcigánysodott fehéreket is) viszont
hamar emigrálnának :)
hamar emigrálnának :)
evil overlord (törölt)
2012.06.08 22:54:09
@Herr SturmLikudnik: Ne vigyorogjon polgártárs, maga se ússza meg.
A magyar jobboldalt elemző Mi a jobb? sorozatunkban Stumpf András (Heti Válasz) írását olvashatják.
Kezdjük valami nagyjából frissel, aktuálissal! A mozdulattal, amellyel Magyarország kulturális államtitkára, civilben költő, a „ravatalra” helyezi a…..
evil overlord (törölt)
2012.06.08 20:23:52
@Counter: 1848 október 3-án a legitim magyar király V. Ferdinánd volt.
evil overlord (törölt)
2012.06.08 20:36:36
@Counter: V: Ferdinánd decemberben mondott le, Ferenc József ekkor még sehol nem volt. Az más kérdés, hogy Ferdinánd a dísz volt a hajó orrán, gyakorlatilag Metternich volt a vezető.
evil overlord (törölt)
2012.06.08 20:50:20
@Counter: Sikerült lecserélni az orrdíszt egy keménykezű vezetőre. Magyarország lehet hogy jobban járt volna Ferdinánddal.
..
evil overlord (törölt)
2012.06.08 19:35:05
@Herr SturmLikudnik: Do you have free elections? Yes, evely molning.
evil overlord (törölt)
2012.06.08 20:06:45
@Schwerer Gustav: Jóember, ha az ember tényleg libkonznak vallja magát, és ennek megfelelően szavaz, akkor:
- nem szavaz a posztkomcsikra (ez ugye evidencia)
- nem szavaz a nyálaslibikre, mert ballibek
- nem szavaz a Jobbikra, mert az pont azt teljesíti meg, amit utál a Fideszben
Egyéb alternatíva nincs. Ergo vagy orrot befogva Fidesz, vagy semmi.
A csakafidesz emblémát pedig feljebb már kifejtettem.
Az LMP is bele fog rohadni a szerepbe, Schiffer kitúrása, Karácsonyi jelenléte erre garancia.
- nem szavaz a posztkomcsikra (ez ugye evidencia)
- nem szavaz a nyálaslibikre, mert ballibek
- nem szavaz a Jobbikra, mert az pont azt teljesíti meg, amit utál a Fideszben
Egyéb alternatíva nincs. Ergo vagy orrot befogva Fidesz, vagy semmi.
A csakafidesz emblémát pedig feljebb már kifejtettem.
Az LMP is bele fog rohadni a szerepbe, Schiffer kitúrása, Karácsonyi jelenléte erre garancia.
evil overlord (törölt)
2012.06.08 20:33:48
@Schwerer Gustav: Van olyan, hogy libkonz, ez egy ismert politikai kategória. A CDU pl. az. A Fidesz nem igazán, bár az előző kormányzásuk még annak nézett ki.
Ne legyen olyan biztos abban, hogy a mandarinok cselédivadékok. Inkább egykori budai polgárok gyermekei, akik megpróbálják összerakni azt, amit a komcsik összetörtek.
Ha azt hiszi, hogy a Jobbikban több a becsületes politikus, mint a többi pártban, akkor téved. Az is tele van enyveskezű stricivel (meg egy csomó holdkórossal és 1-2 valódi neonyilassal). Ettől függetlenül ők is megérdemlik az esélyt az ország elkúrására.
Ne legyen olyan biztos abban, hogy a mandarinok cselédivadékok. Inkább egykori budai polgárok gyermekei, akik megpróbálják összerakni azt, amit a komcsik összetörtek.
Ha azt hiszi, hogy a Jobbikban több a becsületes politikus, mint a többi pártban, akkor téved. Az is tele van enyveskezű stricivel (meg egy csomó holdkórossal és 1-2 valódi neonyilassal). Ettől függetlenül ők is megérdemlik az esélyt az ország elkúrására.
A Mi a jobb? sorozatunk másfél hónap után lezárult. Köszönjük szerzőinknek, hogy felkérésünket elfogadták. Megtisztelő, hogy publikálhattuk írásaikat. Alább következnek a szerzők általunk kiemelt gondolatai, és linkek cikkeikhez. „Orbán Viktor személyes…..
evil overlord (törölt)
2012.06.08 16:36:00
@Holger Hartland: Ennek ellenére az ávós valószínűleg nem gonoszbanya ágense, ugyanis van annyi esze, hogy tudja, hogy ezt vele szemben is el lehetne játszani.
evil overlord (törölt)
2012.06.08 18:28:51
@Holger Hartland: Ki is szerkesztette párszor tölgyet.
evil overlord (törölt)
2012.06.08 19:36:54
@Holger Hartland: Tudom, követtem itteni csörtéjüket. Aminek kapcsán kiderült, hogy az amúgy egész értelmesnek tűnő szempontpuska is patkány.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ha kérhetem, mavóhoz azért ne hasonlítson! (Hiába korrektebb mint az átlag ballibi, akkor is az.)
@Shyad-Khourongai: A mandarinok egy időre kitiltották Falafelt és JT-t. Arra már nem emlékszem, hogy ez az IRL-ezés előtt vagy után volt, és arra sem, hogy egyszerre voltak-e kitiltva.