Adatok
killermoney
0 bejegyzést írt és 218 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Kedves vidéki (esetlegesen külföldi) olvasóinkat előre is kérjük, közöljék velünk mindenképpen kommentben, hogy ők nem budapestiek, fogalmuk sincs ezekről a helyekről - és nem értik, miért nem mindegy, hogy Buda-e vagy Pest. Köszönjük.
És most következzen egy kis…..
killermoney
2012.10.27 15:12:31
Bármelyik 4-6-os megálló :D (nem is értem h maradt ki??)
Tegnap írtam egy rövidke posztot ami vendéglátás és cigaretta találkozásáról, főként ahogy én látom és ezt a levelet kaptam ma reggel amit egy az egyben bemásolok ide:Tisztelt Szerdaúr!Szeretnék hozzászólni a 2012.03.23 15:37 -kor publikált Dohányzás című posztjához. Remélem a kedves olvasói és maga…..
killermoney
2012.03.24 11:43:08
@Szerda Úr: A nagy részével amit írsz egyetértek de azért nem írd már azt hogy több a dohányos mint a nemdohányos m ez nem igaz. Ha jól tudom legutóbbi statisztikák szerint Magyarországon az emberek körülbelül 1/3-a dohányzik.
Amúgy én személy szerint örülök annak hogy nem lehet cigizni a kocsmákban,éttermekben stb bár tény hogy a lehetőséget meg kellett vna hagyni arra hogy megfelelő körülmények között ki lehessen alakítani dohányzó helységet. Viszont nem leszek büdös ha bemegyek egy kocsmába 5 percre és nekem pl azért jó m piához cigizek de ha nem lehet bent rágyújtani akkor kimenni macera így mondjuk nem egy dobozt szívok el egy hosszabb éjszakázás alatt hanem felet vagy akár még kevesebbet
Amúgy én személy szerint örülök annak hogy nem lehet cigizni a kocsmákban,éttermekben stb bár tény hogy a lehetőséget meg kellett vna hagyni arra hogy megfelelő körülmények között ki lehessen alakítani dohányzó helységet. Viszont nem leszek büdös ha bemegyek egy kocsmába 5 percre és nekem pl azért jó m piához cigizek de ha nem lehet bent rágyújtani akkor kimenni macera így mondjuk nem egy dobozt szívok el egy hosszabb éjszakázás alatt hanem felet vagy akár még kevesebbet
Mint arról már a korábbi hetekben többször cikkeztünk, blogunk egyik szerzője elhatározta, hogy megpróbálja, hogyan lehet minimálbérből megélni. Pontosabban: "EGY KIÉPÍTETT EGZISZTENCIA MELLETT EGY HÓNAPIG CSAK ANNYIT FOGOK KÖLTENI, AMENNYIT FELTÉTELEZÉSEM SZERINT EGY…..
killermoney
2012.01.07 23:16:48
@bogancs: Hogy te milyen egy rohadt türelmes ember vagy :D ezt a sok barmot aki ide kommentel hogy meg akarod váltani a világot meg megalázod a minimálbéreseket mert megmondod hogy kéne élniük nem sokan tudnának ilyen kitartó nyugalommal kezelni.
A szövegértés még mindig nem az emberek jó barátja minimálbéres vagy sem.
A szövegértés még mindig nem az emberek jó barátja minimálbéres vagy sem.
A gyorsbeküldőn kaptuk az alábbi panaszt, mely többek között arról szól, hogy a kora reggeli vonatokat rendszeresen megszállják a két-három fős csoportok, s az alvó embereket kizsebelik és otthagyják a szerelvényt még indulás előtt. Igazából mi sem értjük, hogy…..
killermoney
2011.12.06 15:31:35
@borusistvan: Igen pont ez a hozzáállás az ami miatt egy tapottat sem mozdul előre ez az etnikai probléma évtizedek óta. Dugdd csak a homokba a fejed attól majd jobb lesz
@Réka : Tanulni? Miért nekem kell ebből tanulnom??? Miért nem lehet azt hogyha elalszom a vonatom vagy otthagyom valahol a kocsimat ne azt kelljen lesnem hogy ki mikor hol akar meglopni megtámadni stb. A rohadt MÁV vagy a rendőrség nem tud tanulni belőle és tenni ellene vmit?? Mert neki van rá jogalapja nekem az egyetlen jogom hogy befoghatom a pofám.
@Réka : Tanulni? Miért nekem kell ebből tanulnom??? Miért nem lehet azt hogyha elalszom a vonatom vagy otthagyom valahol a kocsimat ne azt kelljen lesnem hogy ki mikor hol akar meglopni megtámadni stb. A rohadt MÁV vagy a rendőrség nem tud tanulni belőle és tenni ellene vmit?? Mert neki van rá jogalapja nekem az egyetlen jogom hogy befoghatom a pofám.
Vitézy Dávid a BKK vezérigazgatója négy olyan 2020-ig megvalósuló fejlesztésről beszélt a Heti Válasz mai konferenciáján, melyeket itt jelentett be először, s melyekre már rábólintottak Fellegiék is a Nemzeti fejlesztési Minisztériumban. Gyorsan idesorolom őket, a…..
killermoney
2011.11.29 15:34:50
@na-ki:
Tehát mondjuk Párizs vagy London híresen szörnyű rossz tömegközlekedéssel mind túlméretezett pazarló tömegközlekedési rendszert építettek föl?
1. Ilyenre nem lehet tervezni erre való a karbantartás és akkor nem történik ilyen ha mégis az statisztikailag akkor is bevállalható másrészt nem az egész vonal áll hanem csak egy szakasz. Ha a 4-6-on mondjuk van egy baleset akkor az egész vonal áll? hát nem.
2. Igen EGY átszállás nem jelent problémát 2 még talán belefér 3 már igen ugyanis az az ember nem fog átszállni hanem kocsiba ül dugó légszennyezés stb.
3. Nem ugyanakkor? :D:D tehát reggel 8-kor pontosan ugyanannyi ember van úton mint délben. Nem ugyanoda? Mondjuk egy budaörsi, váci, dorogi, érdi általában hova megy dolgozni: Igen Budapestre.
Az ami itthon van metró címén azt máshol úgy hívják hogy földalatti villamos. Ezeknek úgy kéne működniük mint az autópályáknak nyilván ha 2km-re mész nem fogsz felmenni az autópályára és lejönni mert nem éri meg hanem mész a kis utakon de ha 300km-re mész akkor felmész a pályára utána lejössz róla rámész egy kisebb útra aztán egy mégkisebbre és megérkeztél. Ebben az esetben metróra szállsz Érden bemész a nyugatiig és utána mittomén átszállsz a 4-6osra és elmész a mechvart ligetig ahol a munkahelyed van. Ez az elv nincs ebben semmi túlméretezés.
4. Ezt nem tom értelmezni
5. A combinok is tudnak más vonalakon menni és azért nem a 4-6 az egyetlen nagyforalmú villamos pesten
Tehát mondjuk Párizs vagy London híresen szörnyű rossz tömegközlekedéssel mind túlméretezett pazarló tömegközlekedési rendszert építettek föl?
1. Ilyenre nem lehet tervezni erre való a karbantartás és akkor nem történik ilyen ha mégis az statisztikailag akkor is bevállalható másrészt nem az egész vonal áll hanem csak egy szakasz. Ha a 4-6-on mondjuk van egy baleset akkor az egész vonal áll? hát nem.
2. Igen EGY átszállás nem jelent problémát 2 még talán belefér 3 már igen ugyanis az az ember nem fog átszállni hanem kocsiba ül dugó légszennyezés stb.
3. Nem ugyanakkor? :D:D tehát reggel 8-kor pontosan ugyanannyi ember van úton mint délben. Nem ugyanoda? Mondjuk egy budaörsi, váci, dorogi, érdi általában hova megy dolgozni: Igen Budapestre.
Az ami itthon van metró címén azt máshol úgy hívják hogy földalatti villamos. Ezeknek úgy kéne működniük mint az autópályáknak nyilván ha 2km-re mész nem fogsz felmenni az autópályára és lejönni mert nem éri meg hanem mész a kis utakon de ha 300km-re mész akkor felmész a pályára utána lejössz róla rámész egy kisebb útra aztán egy mégkisebbre és megérkeztél. Ebben az esetben metróra szállsz Érden bemész a nyugatiig és utána mittomén átszállsz a 4-6osra és elmész a mechvart ligetig ahol a munkahelyed van. Ez az elv nincs ebben semmi túlméretezés.
4. Ezt nem tom értelmezni
5. A combinok is tudnak más vonalakon menni és azért nem a 4-6 az egyetlen nagyforalmú villamos pesten
Nem tudom, hogy mázlista vagyok-e vagy sem, de 13 év alatt egyszer sem kaptam még értesítést, hogy bemértek volna. Igaz volt már, hogy számítottam rá, de csak nem jött meg az a levél. Teljesen igaza van Zoltánnak, sok helyen lehet tudni, hol mérnek, vannak bejáratott helyek, meg az…..
Még a sorra bemutatott BKV-s elírások idején küldte ezt a képet Csé az alábbi levél kíséretében. (Nagyításért katt a fotóra!)
Sziasztok,nem tudom volt-e már a blogon, de a friss BKK-BKV várostérkép, mely Budapest közlekedési hálózatát hivatott reprezentálni, nem túl…..
killermoney
2011.11.16 14:14:40
@WinG: Oké az még talán elfogadható mert így a villamos és a metró is ugyanazon a néven fut bár asszem az is v idő amikor mindkettő Ferenc körút v bár ebben nem vok 100% biztos.
Szerintem teljesen jól működik a megálló neve a keresztező utca vagy a tér ahol a megálló van és kész. Na ezt most nagyon sok helyen teljesen összekavarták. Pl a 32esek tere az egy kis picsányi tér ami vagy 150m-re van a megállótól, én is csak azért tudom hogy ott van m ismerős lakik arra viszont a Baross utca az tök egyértelmű volt
Szerintem teljesen jól működik a megálló neve a keresztező utca vagy a tér ahol a megálló van és kész. Na ezt most nagyon sok helyen teljesen összekavarták. Pl a 32esek tere az egy kis picsányi tér ami vagy 150m-re van a megállótól, én is csak azért tudom hogy ott van m ismerős lakik arra viszont a Baross utca az tök egyértelmű volt
Sokan vannak, akik szerint a tudomány mindent tud a világról, és sosem téved. Legalábbis a kommentek alapján ez derül ki a felvilágosult értelmiségi olvasóinktól, akik joggal háborodnak fel, ha valaki kételkedni merészel a szent tanokban, netán olyan eretnekségre vetemedik, hogy…..
killermoney
2011.10.09 11:02:13
@wmiki: Eretnek? Miért?
Legalábbis tudományos kutatások szerint. ^^ Link1, Link2.
Mondjuk én a tudomány nevű szekta fanatikusait is a hívők közé sorolnám, hiszen egy intézményesített hitrendszernek a tanait szajkózzák, anélkül, hogy érdekelnék őket a MIÉRT-ek, ha pedig rákérdezel,…..
killermoney
2011.09.27 23:16:14
@wmiki: Örömmel látom hogy ez a blog még mindig megy m nagyon szórakoztató :D. Egyébként te most akkor egy olyan dologra hivatkozol mint a "statisztika" ami a te ősellenségednek a tudománynak a kitalációja sztem ez elég nagy öngól.
De biztos elmondod h miért nem!? :D
Az hogy a vallás mint olyan összetart egy társadalmat nem is kérdés hiszen nevében is benne van "hitközösség". De nézzük csak te azt állítod hogy aki a tudományban hisz az szintén vallásos. Tehát az is egyféle hitközösség a te értelmezésed szerint. Vagyis ha vki a tudomány tanait követi nem egy istenként tekint magára hanem ő is egy közösség része és ott is léteznek normák és máris nem esik szét az a civilizáció.
Ja és hogy az eredeti poszthoz is szóljak. A vallásosak boldogabbak mint az ateisták. Biztosan te is hallottad már ezt a gyönyörűen ideillő kifejezést. "A boldog tudatlanság" csakhogy végtelenül cinikus legyek :)
De biztos elmondod h miért nem!? :D
Az hogy a vallás mint olyan összetart egy társadalmat nem is kérdés hiszen nevében is benne van "hitközösség". De nézzük csak te azt állítod hogy aki a tudományban hisz az szintén vallásos. Tehát az is egyféle hitközösség a te értelmezésed szerint. Vagyis ha vki a tudomány tanait követi nem egy istenként tekint magára hanem ő is egy közösség része és ott is léteznek normák és máris nem esik szét az a civilizáció.
Ja és hogy az eredeti poszthoz is szóljak. A vallásosak boldogabbak mint az ateisták. Biztosan te is hallottad már ezt a gyönyörűen ideillő kifejezést. "A boldog tudatlanság" csakhogy végtelenül cinikus legyek :)
killermoney
2011.10.08 12:50:46
@wmiki: Jó az ősellenség amolyan kötői túlzás volt de most sem a lényeget sikerült megfognod. Mert az a lényeg hogy egy olyan dologra hivatkozol amiben nem hiszel te magad sem. Vagy a matematikában hiszel?
Amúgy meg miért is nem lenne a tetteimnek következménye? Nagyon is van, csak még életemben. A tagadó hozzáállást meg nem értem?! Mit tagadunk? A vallás is tagad valamit. Ebből a szempontból semmi különbség
Az miért destruktív ha én nem azért élem úgy az életem ahogy jónak találom (találja a társadalom) mert attól félek hogy valami megfoghatatlan természetfeletti fickó majd jól megdádáz miután meghaltam hanem azért mert értéket akarok teremteni azok számára akik utánam fognak születni erre a világra. Szerintem ez nagyon is építő jellegű.
Amúgy meg miért is nem lenne a tetteimnek következménye? Nagyon is van, csak még életemben. A tagadó hozzáállást meg nem értem?! Mit tagadunk? A vallás is tagad valamit. Ebből a szempontból semmi különbség
Az miért destruktív ha én nem azért élem úgy az életem ahogy jónak találom (találja a társadalom) mert attól félek hogy valami megfoghatatlan természetfeletti fickó majd jól megdádáz miután meghaltam hanem azért mert értéket akarok teremteni azok számára akik utánam fognak születni erre a világra. Szerintem ez nagyon is építő jellegű.
killermoney
2011.10.09 11:01:28
@wmiki: Az írást értem. Csak úgy gondolom hogy nincs értelme. Nem az én hibám hogy nem tudsz szöveget értelmezni. Bár lehet nem is te mert ugye ez nem bizonyítható lehet hogy te egy teljesen más szöveget látsz. Sőt az is lehet hogy te nem is létezel sőt én se sőt a világ se. :)
Egyébként azt azért nézzük már meg hogy én mint ateista vagyok destruktív vagy mondjuk azok az idióták akik évszázadok óta vallási háborúkat vívnak pl a Közel Keleten
Egyébként azt azért nézzük már meg hogy én mint ateista vagyok destruktív vagy mondjuk azok az idióták akik évszázadok óta vallási háborúkat vívnak pl a Közel Keleten
A világgazdaság összeomlásáról, már volt szó. A technológia összeomlásról még nem. Ennek több tényezője lehet: Olaj- és energiaválság, ritkaföldfémek hiánya. Pólusváltás. Napkitörések: link1 link2 Most csak ez utóbbiról írok, egy erősebb…..
Nyilvánvalóan hibázott SUVos, amikor nekitolatott egy mögé letámasztott robogónak, de jogos a felvetése, hogy vajon okozott-e valóban kárt, vagy csak le akarták venni. Mindenesetre ez utóbbit erősítheti, hogy rendőri intézkedésre nem került sor, és posztolónk sem adott neki…..
Zerko a tegnapi bilincses biciklis posztra reagálva írta le saját történetét. Csak remélhetjük, hogy üres fenyegetőzésről van szó, de amióta az eset történt, a barátnője és ő sem tud nyugodtan aludni.
Én futár vagyok (furgonnal). Voltam már motoros futár és biomechanikusan…..
Mostanság Budapesten elég jól lehet autózni nappal. Aztán leszáll az éj, az autók többsége eltűnik, és járhatatlanná válik a város. Vélemények az azonos című írásunkról...
A lenti levél elsődleges címzettje a Közút Zrt., de József a blognak is elküldte, lehet, hogy innen hamarabb kap választ a kérdéseire. Alaphelyzetben is valóban van olyan sebességkorlátozó tábla a vecsési elkerülőn, ami a párhuzamosan futó leágazásra vonatkozik, de az út bal…..
Volt már olyan poszt régebben a blogon, ahol kategorizáltuk a sofőrtípusokat (aki megtalálja, hogy belinkelhessem, az kap egy pirospontot), most fordítunk rajta egyet, a gyalogosokról lesz szó. És egy szinttel lejjebb megyünk a struktúrában, Richelieu ugyanis azokat az alfajokat…..
killermoney
2010.11.10 16:42:46
@trixilw: Ezt a fajtát én is hiányoltam
Talán még a szokásosnál is álmosabban indult a szerda reggelem múlt héten. Egy pályázaton dolgoztam, a hét első két napját az irodámban töltöttem, haza csak aludni mentem. Percekig bóbiskoltam a gőzölgő kávéval a kezemben, meginni sem volt erőm. Aztán hat órakor…..
Csatlakozás
Pár évvel ezelőtt egy munkaközvetítőn keresztül egy skót szállodába housekeeper-nek mentem. A közvetítői díj 350 Font volt,a velük aláírt szerződés nagyjából 90 %-ban nem teljesült. Talán az egyetlen biztos pont a minimál órabér volt.
A…..
Motorozni veszélyes. Ezt biztos megmondta már párszor mindenkinek az anyukája gyerekkorától kezdve. Aki pedig naponta motorral jár dolgozni, mint például ThomAce, az rendszeresen veszélyes helyzetekbe kerül, akkor is, ha sokkal jobban odafigyel közlekedés közben, mint bárki más.…..
killermoney
2010.07.23 13:38:44
@TH: Akkor sem meglepő csak a másik oldalról. Jobbkezes benézése mindennapos dolog, nem véletlen érdemes balra is elnézni és védeni magunkat a hülyéktől...
Az tehát látható, hogy maga az ötlet jó. Önmegoldó feladat, odafigyelve automatikusan működik, bolondbiztos, mégis tartalmazza a korrekció lehetőségét.
Mai cikkünk blogposztja...
Jó hírünk van, a magyarság fejlődik, a nemzeti egység kezd elfordulni a sötét képernyőtől. Az RTL Klubnak hétfőn mindösszesen 5,9 százalékos átlag SHR-t sikerült összehoznia, amibe nagyrészt belejátszott, hogy a 20:00-21:35 közötti és a 22:00-23:35 közötti…..
Nem is értem, miért csak most, egy hónap elteltével került a szemem elé egy villamosvezető a kiskörútról levele, pedig autós fejjel nem feltétlenül pont úgy látjuk a közlekedést, ahogy ő, már csak ennél fogva is érdekes írás. Ugyan nem tudom, hogy mennyire aktuális még,…..
Az új szlovák kormány ki akar hátrálni abból a tervezett projektből, amelynek az lenne a célja, hogy Ukrajnán és Szlovákián át Bécsig közlekedhessenek a széles nyomtávú orosz tehervonatok.
MTI/APA/Kötött pálya
A szlovák SITA hírügynökség csütörtökön idézett abból a…..
killermoney
2010.06.24 22:33:00
@Divi: Azért ez nem működik ilyen egyszerűen. Csak hogy a legegyszerűbb problémát említsem el sem férne egymás mellett a két sín, ugyanis a különbség mindössze 8,5 cm. Az űrszelvény növekedés pedig nem kis probléma. Azért mindent arrébb rakosgatni nem olyan olcsó. Alagútról nem is beszélve. Illtve másik igen kínos probléma a kitérő. Azt nem tudom lehet van rá megoldás hogy mindkét nyomtávot el tudja látni mert technikailag lehetséges de 100% h nem éri meg.
Egy hatvanhoz közelítő női vezető szösszenetét targogattam nektek így szombat kora estére, talán lassan hazaér mindenki a naptól barnított - kevésbé szerencsések rákvörös - bőrrel, hogy háboroghasson kicsit. Azt meg lehet ezen, még ha vér nem is folyik végül.
Nekem is van…..
Szeretnél kilométer alapon fizetni az autópályáért? Elsőre ésszerűnek tűnik, de hidd el: rohadt drága lenne. Vélemények az azonos című írásunkról...
killermoney
2010.06.09 15:38:13
@Stock: Te ezt amit írtál hogy az autó környezetbarátabb mint a vonat ugye csak vmi nagyon rossz viccnek szántad?
A vonatközlekedést ne a MÁV-val azonosítsd mert azt mind tudjuk mekkora egy rakás fos. Azt azért nem árt tudnod hogy csak itt a Balkánon elterjedt az a felfogás h az a fasza ember akinek autója van. Tény h a legtöbb esetben "door to door"-ban az autó verhetetlen időben. Azonban egy dugóval tarkított városban ez már közel sem mindig igaz. Nekem pl kocsival sulimba úgy 70-80 perc az utazás HA nincs semmi para + parkolás idő (és kurva sok pénz) min 10 perc. Na most MÁV-BKV kombóval ez 60 perc persze ott is bejöhet sokminden főleg télen. Azt már meg sem említem h motorral ugyanez 30-40 perc, de az más kategória.
Na a lényeg az hogy a vasút igenis alternatíva főleg az áruszállításban, azon belül is a nem romlandó áruknál ugyanis tény h lassabb és körülményesebb. De egy vonat el tud vinni több tucat kamiont, amivel azok környezetterhelése töredéke annak mint ami akkor lenne ha közúton mennének arról nem is beszélve hogy neked is jobb h nem kell őket kerülgetni és az út is tovább marad jó.
A vonatközlekedést ne a MÁV-val azonosítsd mert azt mind tudjuk mekkora egy rakás fos. Azt azért nem árt tudnod hogy csak itt a Balkánon elterjedt az a felfogás h az a fasza ember akinek autója van. Tény h a legtöbb esetben "door to door"-ban az autó verhetetlen időben. Azonban egy dugóval tarkított városban ez már közel sem mindig igaz. Nekem pl kocsival sulimba úgy 70-80 perc az utazás HA nincs semmi para + parkolás idő (és kurva sok pénz) min 10 perc. Na most MÁV-BKV kombóval ez 60 perc persze ott is bejöhet sokminden főleg télen. Azt már meg sem említem h motorral ugyanez 30-40 perc, de az más kategória.
Na a lényeg az hogy a vasút igenis alternatíva főleg az áruszállításban, azon belül is a nem romlandó áruknál ugyanis tény h lassabb és körülményesebb. De egy vonat el tud vinni több tucat kamiont, amivel azok környezetterhelése töredéke annak mint ami akkor lenne ha közúton mennének arról nem is beszélve hogy neked is jobb h nem kell őket kerülgetni és az út is tovább marad jó.
Újabb intő jel, hogy igenis rendszám kell minden robogóra és igenis kelljen hozzá jogosítvány. Bár ettől függetlenül is biztosan lenne olyan hülyegyerek, mint akiről Leland Gaunt is írt. Gipszelt kézzel robogóra ülni óriási teljesítmény. Biztos azt is valami hasonló…..
killermoney
2010.06.03 16:54:55
@"autónepper": Mondjuk vegyük azt h mész az autóddal és nem előtted hanem valahol a perifériádon megjelenik egy jármű. Szted nem veszed előbb észre ha világít rajta vmi mintha csak simán ott van????
killermoney
2010.06.03 17:07:45
@"autónepper": Én aztán nem kövezlek meg mert az alapvetően a te érdeked h lásson a többi ember, de ha nem hát nem, te tudod. A ködlámpa teljesen más eset egyrészt nappal a kutyát nem zavarja, legalábbis engem tuti nem. Éjszaka meg az első a szembejövőnek lehet idegesítő ugyanis olyan mint egy kis távolsági fényszóró (de ez még sztem a kisebb gáz ezt el lehet viselni), a hátsó ködlámpa meg egyenesen a pofádba világít mivel erős fénye van h a ködön át is lássad de ha ott mész mögötte már semmi szükség rá. Ergó a kettő dolog teljesen más
killermoney
2010.06.03 17:16:58
@"autónepper": Jó vki azon is fellázad h piros lámpánál az előtte lévő nyomja a féket, most erre mit mondjak?! Mint írtam az első ködlámpa csak este lehet zavaró akkor sem nagyon, aki ezen kiakad sikeres ember nem lehet :)
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz