Regisztráció Blogot indítok
Adatok
keli3912

0 bejegyzést írt és 17 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Szegény Kubica, vajon mi várja majd itt jövőre, ha visszajön? Akciót akarnak a fontos emberek, csak közben annyira öntözték a káposztát, hogy a kecske beledöglött. Vélemények az azonos című írásunkról...
keli3912 2011.04.06 12:11:45
@Shadowbull: Egyébként a V10-es R8-on is 2 féknyereg van egy tárcsán ugyan úgy mit az f1-ben meg van egy csomó dolog, csak az emberek nem veszik észre mert az F1-es autók annyira autószerűtlenek
keli3912 2011.04.06 12:18:58
@Shadowbull: Ne konkrét alkatrészeket keress mert az tényleg csak néhány utcai sportkocsiban van, hanem úgy generel van egy csomó aerodinamikai, anyagtudományi, gyártástechinkai tapasztalat ami hasznos a széria autóknál. nyilván nem holnaptól gyártanak full szénszálas swiftet és az aerodinamikai tapasztalatokkal és fognak plusz 100 kilo leszorítóerőt termelni rajta autópályatempónál, de kisebb lesz a légellenállása így a fogyasztása is és ha nem is holnaptól gyártanak kompozit anyagokból népautót azért egyre több acélt cserélnek le
keli3912 2011.04.06 12:32:28
@Shadowbull: Ez nem olyan mint a metamitika, hogy 1 valaki kitalálja hogy e=lim(1+1/n)n-ediken, aztán már csak be kell programozni a számológépbe és mindenki tudja használni. Ezek a dolgok rengeteg új tapasztalatot igényelnek és ahogy korábban te is írtad, nem űgy megy hogy kipipálom a megfelelő checkboxokat aztán a program kidob egy kész terméket. ötletek kellenek, amik lehet hogy kudarcba fulladnak, de akkoris rengeteg új tapasztalatot szerzünk, mert nem elég polírozni a régit hogy pí nem 3,14 hanem már 3,14159
Belsőség Az autózás vége 2011.01.31 18:15:00
Nincs már ordító Weber karbi, nincs már hörgő kipufogó, az autót már nem vezetni kell, hanem utazni benne. 8 légzsák, övfeszítő, biztonságosabb, mint az anyaméh. Vajon jó irányba megy a fejlesztés?Szerintem egyáltalán nem.Nem vagyok a műszaki fejlesztés ellenzője, sőt. Én…..
hirdetés Meg volt 350 lóerős majdnem kilencven éves, illetve 4450 lóerős ötven éves is. Rekordautókról van szó, melyek mind a brit Nemzeti Gépjárműmúzeumban laknak most, ismertebb nevén Beaulieu-ban. Szép sorban, színesen Négy kocsiról van szó, értékük felbecsülhetetlen.…..