Adatok
keli3912
0 bejegyzést írt és 17 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Lehet vitatkozni arról, hogy melyik ország a foci fellegvára, esetleg a vízilabdáé, de arról talán még többet, hogy melyik az autósporté. Amiről viszont nem lehet, hogy a túraautózás lokálisan hol a legerősebb és legjobb. A válasz egyértelműen Nagy-Britannia. Persze, jönnek…..
Szegény Kubica, vajon mi várja majd itt jövőre, ha visszajön? Akciót akarnak a fontos emberek, csak közben annyira öntözték a káposztát, hogy a kecske beledöglött. Vélemények az azonos című írásunkról...
keli3912
2011.04.06 12:11:45
@Shadowbull: Egyébként a V10-es R8-on is 2 féknyereg van egy tárcsán ugyan úgy mit az f1-ben meg van egy csomó dolog, csak az emberek nem veszik észre mert az F1-es autók annyira autószerűtlenek
keli3912
2011.04.06 12:18:58
@Shadowbull: Ne konkrét alkatrészeket keress mert az tényleg csak néhány utcai sportkocsiban van, hanem úgy generel van egy csomó aerodinamikai, anyagtudományi, gyártástechinkai tapasztalat ami hasznos a széria autóknál. nyilván nem holnaptól gyártanak full szénszálas swiftet és az aerodinamikai tapasztalatokkal és fognak plusz 100 kilo leszorítóerőt termelni rajta autópályatempónál, de kisebb lesz a légellenállása így a fogyasztása is és ha nem is holnaptól gyártanak kompozit anyagokból népautót azért egyre több acélt cserélnek le
keli3912
2011.04.06 12:32:28
@Shadowbull: Ez nem olyan mint a metamitika, hogy 1 valaki kitalálja hogy e=lim(1+1/n)n-ediken, aztán már csak be kell programozni a számológépbe és mindenki tudja használni. Ezek a dolgok rengeteg új tapasztalatot igényelnek és ahogy korábban te is írtad, nem űgy megy hogy kipipálom a megfelelő checkboxokat aztán a program kidob egy kész terméket. ötletek kellenek, amik lehet hogy kudarcba fulladnak, de akkoris rengeteg új tapasztalatot szerzünk, mert nem elég polírozni a régit hogy pí nem 3,14 hanem már 3,14159
Nincs már ordító Weber karbi, nincs már hörgő kipufogó, az autót már nem vezetni kell, hanem utazni benne. 8 légzsák, övfeszítő, biztonságosabb, mint az anyaméh. Vajon jó irányba megy a fejlesztés?Szerintem egyáltalán nem.Nem vagyok a műszaki fejlesztés ellenzője, sőt. Én…..
hirdetés Meg volt 350 lóerős majdnem kilencven éves, illetve 4450 lóerős ötven éves is. Rekordautókról van szó, melyek mind a brit Nemzeti Gépjárműmúzeumban laknak most, ismertebb nevén Beaulieu-ban. Szép sorban, színesen Négy kocsiról van szó, értékük felbecsülhetetlen.…..
Még nem találkoztam egyetlen ezredik születésnapját ünneplő vegetáriánussal, jógázóval, bicsérdistával, hosszútávfutóval, fényevővel, pedig biztosan apait-anyait beleadtak a hosszúélet-projektbe. Vélemények az azonos című cikkünkről...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ha valakinek ez tetszik az ma is láthatja ugyan ezt alacsonyabb presztizsü versenyeken, de nem értem miért várják el az emberek hogy a kitenyésztett profi versenyzők hibázzanak. Lehet erre mondani hogy régebben a kocsikal nehezebb volt menni, de manapság jóval több gombot kell nyomkodni és tekergetni, ráadásul a pilótát érő erők is sokkal nagyobbak lettek, tehát nem könnyebb manapság sem csak ahogy minden sportág az autóversenyzés is fejlődött és azok a srácok akik ma eljutnak a formula-1-ig, már nem engedhetik meg maguknak a hibákat