Adatok
efemcé
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
![](https://m.blog.hu/ho/homar/image/mobil/header.jpg?v=1292258521)
Levélírónkat először a a CIB Bank online rendszere, majd telefonos ügyfélszolgálata szivatta órákon át, így hiába próbált a saját pénzéhez jutni, ez 4 nap alatt sem sikerült neki. A bank elismerte ugyan, hogy hibázott, de semmilyen megoldást nem tudott javasolni a felmerült…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
1. Call center arra való, hogy mozgathassa a pénzét. Alapból esze ágában sem lett volna az ügyfélszolgálatossal csevegni. Egyik számláról a másikra helyezte volna a pénzét.
mellékelt ábra (poszt, lásd fönn) szerint --> Call center NEM működött
2. Kártya arra (is, a pénzfelvét mellett) való, hogy vásároljunk vele. Bármikor, bárhol, bármennyit és rugalmasan, megbízhatóan.
--> Kártyáját NEM tudta használni.
Mindkét szolgáltatásért fizet. Ezért jogosan várja el a szolgáltatás rendelkezésre állását.
A CIB sáros de nagyon.
Ui.: "Készülj-fel-az-özönvízre-is" és "egy-kártyával-külföldre-hogy-képzeled-nyomi-felelőtlen-kisapám" kommentelőtársaim pedig pl. a BKV/MÁV/VOLÁN/Malév járatokra való beszállás előtt (a menetjegy megvásárlása után) full service check-et végeznek el az adott járművön a biztonság kedvéért, ugye? Mert megszoktátok, hogy az, hogy fizettek valamiért, nem garancia a szolgáltatás megvalósulására. Szép és további stresszmentes életet kívánok nektek!