Regisztráció Blogot indítok
Adatok
apaarpi

0 bejegyzést írt és 59 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A képek alapján eléggé jogosnak tűnik, ami történt, de nehéz elfogadni, hogy mindezt bármiféle előzetes felszólítás vagy értesítés nélkül lehetett megcsinálni, ráadásul ennyire brutál módon kivitelezve. Mindenki vonja le a tanulságokat, és hasonló helyzetben ragadja meg a…..
apaarpi 2017.08.04 15:36:58
@NAV tolmács: Német vagy osztrák kisvárosban, ha mégis légkábel van, és a posztoló saját területén van a fa, már rég megbüntették volna, ha nem vágja vissza, és balesetveszélyt okoz ezzel.
Megy az egymásra mutogatás az alábbi sztoriban, pedig egy valami biztos: olvasónk potyára ifizetett ki valamit, amit orvosolni kéne, de izibe. 2016 júniusában telefonos egyeztetés után az interneten talált Akkuszervíz – XY lakcímére vittem 4db hibás Hilti akkumulátort, 1 db B36/ 3.0 Li-Ion…..
apaarpi 2017.03.30 16:17:33
@Szubrina:

Ha már nyelvtan náci vagy, a szerviz rövid "i", a "vkinek" pedig igénytelenség, nincs időd kiírni? Félregépelést szemére vetni valakinek pedig ősi román szokás.
Jópár éve már, hogy megreformálta a Fidesz a hivatali ügyintézést, létrehozva a mindenféle iratok kiadására szolgáló kormányablakokat. Az új képződmények működéséről megoszlanak a vélemények, de összességében talán inkább pozitív, mint negatív a mérleg. A rendszer működésének azonban csodálatos…..
apaarpi 2017.03.04 10:07:30
@Tehetséges ugandai buzi:

Nem. A gépjárművednek nincs szüksége jogosítványra, csak forgalmira, rendszámra, törzskönyvre...stb.
Semmi köze ennek a jogsidhoz, az személyhez kötődő. Az, hogy más tekintetben összefügg, itt nem számít.

A rendszer viszont tényleg szar, ha ilyen alapvető dolog nincs benne, hogy az ügyintéző lássa, milyen ügyben érkezett a netes felületen időpontot foglaló ügyfél.
Nem tudjuk biztosan, mi zajlott a Media Markt webshopjában, mindenesetre olvasónk sztorija elég érdekes. Megpróbáljuk megtudni, mire jutott a cég a vizsgálat során. Sziasztok! Továbbítom részetekre is a Media Markt részére írt panaszomat, amivel nem igazán foglalkoznak, mivel semmi választ nem…..
apaarpi 2017.01.19 16:32:03
@borso: "visszavittem, hogy kicseréltessem, de csere nem volt az üzletben"

Melyik része nem világos számodra?
apaarpi 2017.01.19 17:11:10
@borso: Igen, tényleg ilyen egyszerű vagy, öcsém, mert sehol nem írta azt az emberünk, hogy "azt mondják". Tehát a posztból nem tudod meg bizonyossággal, hogy személyesen megnézte-e, vagy sem.
De neked okoskodni kell, mert hajt a véred...
Van, akinek a legfontosabb a kényelem, és bármit megvesz online. Van, aki nem bízik a webshopokban, és nincs az a pénz, amiért kipróbálás, taperolás, szagolgatás nélkül venne valamit. És van, aki elsősorban tájékozódik a neten, aztán elmegy a boltba - nem kis részben azért, hogy vásárlás előtt még…..
apaarpi 2016.12.07 20:03:29
@horex: A poszt lényegére tapintottál rá.
Aki rendszeresen látogatja a Homárt, előbb-utóbb kicsit gyanakvóbb és pesszimistább lesz, de Milán kicsit túltolta a Gonosz Pók a Telekom gondolatot. Az, hogy az augusztusban vásárolt gépen februárban telepített programokat talál, nem feltétlenül jelenti azt, hogy a T hat hónapig használta a cuccot,…..
apaarpi 2016.12.07 19:56:48
@Terézágyú: Mert rosszindulatú vagy a poszterrel szemben, és mert igazad van :)
apaarpi 2016.12.07 19:58:10
@Drago Brutic1: Vért és hányást is akarsz látni? :)
Nem én írom ezt a mottót vagy mit Ilyen Hülyén, hanem a Real Reisen nevű utazási iroda saját magáról beszélve. Én inkább azt mondanám, csak így egyszerűen az alábbi levél alapján, hogy a Real Reisen az az utazási iroda, amit nem ajánlanék senkinek.  Kedves Homár szerkesztõség, A Real Reisen…..
apaarpi 2016.11.29 16:10:49
@testnedv:

Ennél az "utazási irodánál" nincs 3 asztal, pénzügyi osztály meg főleg nincs. Az egyetlen ember, aki a tulajdonos és az alkalmazott is, az, akivel a poszter beszélt.
A rákeresés alapján ebben gyakorlatilag biztos vagyok.
Már csak pár napra vagyunk a féktelen vásárlás éves ünnepétől, a Black Fridaytől. Nagy kérdés, hogy azok a boltok, amik az év közbeni akcióikat és az üzemszerű működést sem bírják mindig kezelni, hogy fognak szuperálni a megnövekedett terhelés alatt. Egy biztos: mi itt a Homáron látjuk…..
apaarpi 2016.11.23 15:15:42
@Terézágyú: Én talán jövő kedden fogom rendelni, és a múlt héten kihozták.
 Rövid válasz: van. Hosszú válasz a poszt alján. Üdv! Szeretnék érdeklődni, hogy jogilag mennyire szabályos az, hogy a bluechip.hu-ról rendeltem 2 db Acer laptopot, melyet 19 000 Ft-ért árultak (az árat elírták, egy nulla a végéről lemaradt). A laptopokat a megrendelés…..
apaarpi 2016.11.03 16:34:16
@Terézágyú: Egyetértek.
apaarpi 2016.11.03 16:42:23
@FDToth: Poszter tuti nem szólt volna, engem k.rvára irritál, mikor valaki a másik hibájából nyerészkedni akar. Mert ha 119 ezer helyett elírásból 109 ezerért árulják a kütyüt, az nem egyértelmű a vevő számára, de itt nyilvánvaló, hogy nem akció, hanem emberi tévedés.
Az ilyenek lopják meg a cégüket, aztán a szomszédjuk kertjéből szedik a barackot :)
apaarpi 2016.11.03 16:46:26
@RedEye: Neked körülbelül ugyanolyan gerinced van, mint a posztolónak, meg mint egy katicabogárnak.
Meghiúsult webshopos vásárlás=szívás. Meghiúsult webshopos vásárlás előrefizetéssel=dupla szívás. Media Markt borzalom Mert hülye azért nem vagyok! Sziasztok! Megosztanám kis történetemet ezzel a "Nagyvállalattal". Konyhai eszközöket szerettem volna vásárolni. Fel is mentem az oldalra, ki is…..
Nekünk eddig soha nem volt nagy eltérés a bookingos ár és a ténylegesen fizetendő között, de persze ez nem jelenti azt, hogy nem gyakori. Aki szokott Booking.com-on foglalni, bökjön már legyen szíves alul a mini közvéleménykutatásunkon! Tisztelt Tékozló Homár! Különösebb hozzáfűzni valóm nincs a…..
apaarpi 2016.09.14 16:59:12
@kajo:

Egyértelmű, hogy a két éjszaka az első csütörtök és péntek, az 5 éjszaka, már a főszezoni árszabással, már a többi.
Ők a szokatlan - bár lehet, hogy az utazás miatt praktikus - csütörtök-csütörtök turnusban mennek, a horvátoknál és olaszoknál pedig jellemzően egy július elejei szombattól van szezon változás.

A vendég leírásából nem derült ki, hogy hány éveseknek adta meg foglaláskor a gyerekeket, és mennyiek valójában.
A H&M webshopjában januárban 18 forintért árultak pólókat, márciusban egy ideig dolgozói kedvezményt  kapott minden arrajáró, múlt csütörtökön pedig fillérekért lehetett kapni mindent. Télen a cég benyelte a veszteséget, a  mostani elbaltázott akciójánál viszont nem akarja, ami a fogyasztóvédők…..
Olvasónkat be még engedte a Westen pakolórendszere, kifelé viszont már nem mehetett a reggel ugye ugyanannyira lejárt bérlete miatt, amit szerinte egy heti 3x mindössze 4 órát, természetesen munkaidőben nyitva lévő helyen lehet kiváltani szigorúan készpénzért. Ha ez tényleg így van, és erre a D útra…..
apaarpi 2016.07.27 19:17:35
@Darth Revan: Like
Róbertéket a magyaros vendégszeretet és a német precizitás erős sztereotípiáival szemben egy hirtelen kétszerannyiba kerülő szállás várta Szigetváron. Még jó, hogy a végén elengedtek nekik méltányosságból 800 (igen, nem maradt le sehány nulla, nyolcszázról van szó) forintot. Mi lett volna, ha semmi…..
apaarpi 2016.07.15 18:53:11
@FDToth: Ráadásul a szallas.hu szerint 2 ágyas szoba esetén éppúgy 4.400 Ft/fő/éj az ár, gondolom van még IFA hozzá, így lesz a 22 ezerből 24 ezer, 5 felnőtt esetén.

De hogy lett 40.800 ?????

Ne már, hogy kifizette, ennyire amatőr nem lehet senki.
Én készségesen elhiszem, hogy a CIB a szabályoknak és a szerződésben foglaltaknak megfelelően járt el olvasónk devizahitelének számítása ügyében, de a varázsképlet, amit használnak - egyben védőpajzsként feltartanak - tényleg érdekes. Megpróbáljuk megtudni, hogy mi a magyarázata ennek a…..
apaarpi 2016.04.01 21:02:53
@Jóska Pista: Szerintem meg 6, a a kettő említettet nem számítjuk.
apaarpi 2016.04.01 21:24:24
@atpijkamo123: Ugyanaz, csak az első mérésnél 9 db-okat rakunk fel, onnantól az előző.

Van egy hasonló, csak kicsit(?) nehezebb:

10 golyód van, és 3 mérésed ugyanilyen mérlegen.

Az egyik vagy nehezebb, vagy könnyebb a többinél, Ezt találd meg, és mondd meg, hogy könnyebb, vagy nehezebb.
apaarpi 2016.04.02 12:23:09
@Jóska Pista: Nem 6, te számoltál helyesen, írtam már tegnap is, csak valamiért nem jelent meg.
Méregdrága kaja lassan, hidegen, orditozó személyzet mellett, mindez megfejelve a panaszlevélre nem válaszolás ősbűnével? Igazán megérdemli a Nordsee a csőnya gondolatokat. Ezt 10 napja írtam nekik, nem méltattak válaszra, hát olvassátok: Dátum: 2016. március 21. 19:35Tárgy: vélemény,…..
apaarpi 2016.04.01 21:58:22
@atpijkamo123: December 31.
A Tesco házhoz rendelés termékhelyettesítő módszertanával már foglalkoztunk, ezúttal nem is abba kötnénk bele, hogy mit küldtek, hanem a 4 (négy, négy! NÉGY!) hónapja húzódó visszautalási macerával. Tavaly november közepén szállított ki a Tesco, azonban a „helyettesítő terméket” nem vettem át. Én…..
apaarpi 2016.03.04 15:18:45
@fillérbaszó vadász: Neked arra van kedved és időd, hogy itt beleköss a posztolókba, ráadásul rendszeresen. Ez tényleg előrébb viszi az emberiséget.
A videói alapján extrán morbid humorú osztrák Mömax, a Baumax helyére benyomuló bútoráruház-lánc, mely tavaly ősszel nyitotta első üzletét Magyarországon, ennek megfelelően nem szerepelt még a Homáron. Eddig. Kedves Homár! A múlt év 51. hetében feleségemmel betértünk a győri Mömax áruházba,…..
apaarpi 2016.02.16 00:08:21
@atpijkamo126: Kiszámolod, hogy melyik az 5., aztán, hogy melyik a 7., ezeket szépen összeadod, és veszed a hatodát. Na, az lesz a 2. hét.
Tékozló Homár Ez taxi, nem Uber 2016.01.19 10:11:09
Második napja várják az utcasarkon a taxisok, hogy valaki az Tarlós-Netanjahu tengelyről végre "oldja meg és kész" a problémájukat. A problémát, ami nem más, mint az Uber, a techológia villámgyors fejlődésével és a szabályozás lomhaságával egyszerre élő fuvarmegosztó szolgáltatás. Ami többek között…..
apaarpi 2016.01.19 17:11:08
@Lalikám: Igaz, de ilyen alapon már a taxik nagy részére sincs szükség Budapesten.
apaarpi 2016.01.19 17:18:25
@fillérbaszó vadász: Egyrészt éjjel is lehetett, másrészt te is főtt krumplin és száraz kenyéren élsz, mindig, gondolom.
apaarpi 2016.01.19 18:03:20
@atpijkamo120: Milyen kétmillió????

Ne hülyéskedjünk már.
Biztosan van valami belső rendszerhez kapcsolódó magyarázat rá, de kedves Uniqa, lásd be, hogy nagyon hülyén hangzik az ügyfélszolgálat, ami csak bejövő hívásokat fogad, és nem képes visszahívni az információkkal az ügyfeleket. Egyoldalú szolgálat ez így. Kedves Homár! Tavaly december 22-én egy…..
apaarpi 2016.01.19 00:47:45
@sarostehen_:

Jé, hogy itt milyen
finoman fogalmazó: "Te mekkora picsa vagy"
nagyvonalúan számoló: "számolj rá még pár hónapot" (igen, a javításra írtad)
és erős: "Ne akarj velem összefutni.. nagyon rosszul járnál.. "
kommentelők vannak!

Ráadásul mindez egy személyben, és még szorgalmas is, gratula.
Kábelszolgáltatót általában ezer ok miatt lehet kutyázni. Ebben az ügyben azonban nehéz teljes szívvel olvasónk mellé állni, bár az Invitel is lehetne kicsit kompromisszumkészebb. Tisztelt Tékozló Homár rovat, A történet röviden, címszavakban: Váci vagyok, itt 3 internetszolgáltató tud értelmes…..
apaarpi 2016.01.15 16:15:52
@sarostehen_:

"Pont leszarta az egészet, egészen addig amíg fizetnie nem kell. Hát akkor most fizessen. "

Ez az 5. komment volt, rövid, tömör, itt a lényeg, ezek után az összes többi gyakorlatilag felesleges.
Ha adhatunk egy tanácsot a Pápai Húsnak: a hasonló panasszal hozzájuk forduló vevőknek a jövőben inkább egy sűrű elnézésekkel és együttérző kifejezések tömött végtelenül kedves levélben ismerjék el, hogy hibáztak, esetleg ajánljanak fel egy termékcsomagot. Kedves…..
apaarpi 2016.01.11 17:01:35
@CsakLajosAz: nekik is majomkodniuk kellene az angol elnevezésekkel, meg címekkel, beosztásokkal?

Igen, van olyan főosztályuk.
A krém meg "ropogós", a címkén is, tehát nem lehet "homogén", ahogy a posztoló írja.
Számítani kell a keményebb darabokra, ahogy pl. aki szereti rágcsálni a porcogós részt a császárhúsban, oldalasban, az is számít rá.

Szerintem teljesen felesleges poszt, ennél értelmesebbet nem tudott volna válaszolni a cég. Még ha a portás tesztelte volna, akkor se :)

Trollokat megelőzve: nem vagyok sem pápai, sem érdekelt. A megyében lakom, és szeretem a termékeiket, általában jobbak, mint a hiperes cuccok, nem is kicsivel.
Morgómedve Szervízdíj 2. 2015.12.30 19:56:06
Azt hiszem érdemes még egy kicsit visszatérni erre a szervízdíjra. Hogy következtetéseink pontosak legyenek kezdjük egy - a témánk szempontjából távolabb eső - példával. Például szeretnénk meginni egy sört. Egy félliternyi sört. Megtehetjük, hogy bemegyünk a boltba,…..
apaarpi 2015.12.31 19:25:39
@Morgó Medve:

Láttam én már számlát, amin hemendex szerepelt, így leírva :) Attól a szerviz még rövid i.
Illene kijavítanod mindenhol.

A témához: ha nem voltál megelégedve, ne adj, vagy csak nagyon keveset. Hadd tudja meg a kedves pincér, hogy valami bibi volt. 10%-nál azt hiszi, minden oké.

Szervizdíjas étterem, pár hete, Veszprémben: a pincér, mikor kihozta a számlát, udvariasan közölte, hogy a szervizdíjat tartalmazza. Szerintem így korrekt.
Ismerős helyeken a környéken, ahol tudom, hogy a felszolgálóé lesz, általában többet adok, ha elveszi a tulaj, akkor kevesebbet.
Olyan is van, ahol szólnak, hogy ne adj, úgysem tarthatjuk meg. Persze ilyen esethez már törzsvendégnek kell lenni.
Jól nézhetett ki a kék velúrcipő a vajszínű gatyával, kár, hogy csak egy estére volt hitelesítve az összeállítás. Szerencsére Péter nem hagyta annyiban a dolgot. Tessék példát venni róla. Tisztelt Szerkesztőség! 2015. őszén vettem egy kék, velúr cipőt a Deichmannba…..
apaarpi 2015.11.26 15:23:49
@Dikusz: Ha már atpijkamo ilyen törzs ember itt, aki higgadtságra inti a posztolót, miért nem teszi már meg azt, hogy a beszólogató kiscicákat is normális hangnemre inti?
apaarpi 2015.11.26 21:54:27
@ifjú vénszivar: Kicsi huszár, én nem a siker reményében ragadtam klaviatúrát. Ja, hogy ez neked nem jött le? Az nem az én szellemi szegénységem.
apaarpi 2015.11.27 16:08:34
@ifjú vénszivar:

Fogalmam sincs, ki az a Henrik, tanár sem vagyok, meg veled ellentétben degenerált és idióta sem. Én nem járok ide nap mint nap, tehát nem ismerhetek mindenkit.