Adatok
joe80
0 bejegyzést írt és 16 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ha úgy vesszük, negyven éve ismerem ezt az autót. És most már az enyém. De ez még semmi, van egy ok, ami miatt végtelenül sokat jelent nekem.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Hosszú ideig nem írtam Eráról, az öreg kombi Mercimről, aztán pár hete jött egy poszt, most meg rögtön egy másik is. Ez itt. Era ugyanis új életfázisba lépett. A városon belüli, olykor vidékre menős autóból mostanság lép fokozatosan elő internacionális rombolóvá. Magyarul…..
Karesz persze nem bírt magával, szokás szerint mire kettőt pislogtunk, könyékig belenyúlt a motorba. Reggel már jött az esemes: megvan a hiba igazi oka...
Hát nem, sajnos nincsenek túl a kompozáson. 21:49-kor, tizenhárom és fél kilométerrel a komp felhajtója előtt a Mercedes elkezdett lassulni, aztán megállt. Az ok: teljesen elment az olajnyomás. Sajnos ezzel már eddig is probléma volt, a korábbi konzíliumok túlságosan híg olajat diagnosztizáltak.…..
Végre beértük Csikósékat, akik legnagyobb megdobbenésünkre pulcsiban ülnek az autóban és kinyitották a pillangóablakot.
Történt ugyanis, hogy Karesz végre megszerelte a fűtést, és nem csak ezzel végzett, ha már ott volt, kicsit állított a gyújtáson is, ami ismét borította a terveinket. Hajnali…..
Kozmikus a hideg: mínusz 4 fokban vártam a taxit a Gubacsi úton, ahol a Crazy Mama Music Pubban Tim "Ripper" Owens koncertjét tekintettem meg. Nagy élmény volt - akinek jelent valamit a Judas Priest, az tudja, miről beszélek. Ráadásul teljesen egyedi volt az élmény, mert Ripper egy egészen…..
joe80
2010.03.06 10:24:50
@sunblind: A kocsi biztosan egy 180 c. A félreértés abból fakadhat, hogy a forgalmiba 1900 cccm van. Ebből gondolhatták szerinten, hogy ez egy 190-es. Egyébként már 1957 től 1,9 -es motor volt a 180-asokba is, csak nem 75, hanem 65 lóval. A 190-esben volt a 75 lovas verzió. A blokk alapja egyébként a 190 SL-é. Lényegébe abból lett kifejlesztve. A különbség még, hogy a 190-nek vannak krómdíszei az oldalsó ablakok alatt, meg körülötte is.
Bármennyire is várjuk, csak nem jön friss infó Csikóséktól. Minden valószínűség szerint úton vannak, legutolsó telefonos beszélgetésünk során Bende annyit mondott, hogy a kárfelvétel megtörtént és indulnak tovább, Katinak el kell érnie a repülőgépét. Állítólag készül beszámoló a mai délelőttről,…..
joe80
2010.03.05 17:55:42
@Z0Ł1: Ez egy 180 c. A két kocsi között a különbség, hogy a 190 nek van egy krómdísz az övvonalon és aaz ereszcsatornáján. Csikién nincsen ugye. Egyébként egy1,9 es 65 lovas moci hajtja. Ja és csak ezt gyártották 62-ig, tehát semelyik másik nem lehetne 48 éves.
Pár héttel ezelőtt megjelent egy cikk, abban megpróbáltam beszámolni az új E-osztály tengernyi különleges szolgáltatásáról, zanzásítva volt egy pöttyet. A kábé háromórás agytágító után - mint minden sajtótájékoztatón - ebéd következett, amelyet ott, helyben, azokban…..
Hétvégén ismét elmotoroztunk a weissenkircheni veteránmotor és –kisautó hegyi felfutó versenyre (Seiberer Bergpreis), összesen 23-an jöttünk össze a túrára, oda 13 motorral hatoltunk, majd Kremsben csatlakozott hozzánk még egy magyar gép. De nem ez volt az igazán érdekes,…..
joe80
2009.04.28 23:04:54
Igaz, nme R 129-es, de mindenképpen érdemes a figyelemre ez az autó!www.mirbach.de/main.asp?main=auto_detail&ID=3333&subnav=1&preisgruppe=youngtimer
Bizony külföldön vannak akik tényleg csak nézegetni veszik az gépet. Találtam azomban még ennél is kisebb futásteljesítményű autót is . Egy R107 300 SL-t, ami mindössze 000128 km-ert ment... Tavaly hirdették németországba.
Egyébként azért nem hiszik sokan, hogy csak ennyi a futás, mert amikor már 1-2 százezer km van bennük akkor is pontosan ugyanúgy néznek ki, mint mikor elhagyták a gyárkaput.
Bizony külföldön vannak akik tényleg csak nézegetni veszik az gépet. Találtam azomban még ennél is kisebb futásteljesítményű autót is . Egy R107 300 SL-t, ami mindössze 000128 km-ert ment... Tavaly hirdették németországba.
Egyébként azért nem hiszik sokan, hogy csak ennyi a futás, mert amikor már 1-2 százezer km van bennük akkor is pontosan ugyanúgy néznek ki, mint mikor elhagyták a gyárkaput.
Emlékeznek még a Bödönre? A fogyasztáscsökkentő-teljesítménynövelő csodaszerre? Winkler hosszútávú tesztje lassan a végéhez ér, nemsokára előjön a farbával. Engem is érdekel, de nagyon titkolózik, nem lehet belőle érdemi információt kiszedni.Valami miatt nem hagyja…..
joe80
2009.03.20 20:33:52
Tudják, a fekvőlámpás Mercedesek egyik legzavaróbb hibája, hogy az üléseik leszakadnak. Főleg az elsők, kiváltképp a vezetőé. Már egy átlagautó szivacsülése is elég pocsék tud lenni, amikor valami benga nagy ember szétüli, de a W123-asban epedás az ülés, mint minden Igazi…..
Hiába imádom én Pandácskát, rajongok a praktikusságáért, az olaszos ötletességéért, a vászontetőiért, színtiszta nyolcvanas évekes hangulatáért, kiskutyahangon morgó 45 lóerejéért, azért a többség szemében ez mégiscsak egy pici, piros, elaggott, motorizált retikül. Nem…..
joe80
2008.12.28 11:52:03
@Gyurma73: Volt ilyen. Igazábol mindegyik motorral volt kombi, csak a 260, 260 4-Matic és 250 turbodiesellel nem.
Nem tartott sokáig eladni, talán egy bő hetet, ha fenn volt a hirdetési oldalon (amit belcéges ügyek miatt nem illik épp itt reklámoznom). A legfontosabb tanulság: öreg, olcsó autó eladásánál még mindig nem jövedelmező őszintének lenni Magyarországon. Szar a felismerés, de ha a…..
Elég sokan értesültek róla itt a Belsőségben, hogy lyukas, öreg, szürke állólámpásunk, Bazeg, aki két éven át hű társunk volt itthoni és külföldi nyaralásaink során, eladósorba került. Elég sokan kifogásolták, miért nem tartom meg, úgy látszik, nem értették a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Nagyon tetszett a cikk. És várom a felújításról szóló írásokat is! :)