Regisztráció Blogot indítok
Adatok
iqbela

0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A tapasztalt kiállításlátogató nem számít olyasmikre, hogy a megnyitókon majd létkérdésekkel szembesül, hanem helyette rég látott ismerősökkel, vidám vagy búskomor képzőművészekkel kerül kapcsolatba, valamint olyan információkkal, hogy a neves festő összeköltözött egy…..
Makkos Pubi a budapesti parkolási helyzetet és az előnyös változtatások lehetőségét boncolgatja és arra buzdít mindenkit, hogy az élhető belváros érdekében pattanjon BKV-ra, hiszen olcsó és gyors, az más kérdés, hogy mennyire kényelmes és tetszetős. Biztosan sokan nem fognak…..
Főmunkatársunk, Balázs Viktor azt mondta, lélekben feladtam én már ezt a Mazdát. És igaza volt: egyszerűen nem érdekel már a kabriózás. Utálom, ha tűz rám a nap, egyébként is motorral megyek, amikor jó idő van, ráadásul már akkor is szívesebben használtam a Nivát , amikor…..
iqbela 2009.04.27 21:10:41
@Hrzrasn: Nézd, azt én nem kétlem, h a drágább olajban más, jobb adalékok vannak.

Azt viszont igen, hogy a köznapi autósnak ne volna tökjó a kocsijába egy kiskategóriás olaj.

Csak sztem elhitették az emberekkel, hogy nem.
Először úgy 1994 táján vezettem Xantiát, addig csupán a hidropneumatikus rugózás legendája jutott el hozzám. Meg is döbbentem rendesen. Az történt, hogy a Citroën akkori importőre csapott egy népszerűsítő bulit a Népligetben, ahol bárki kipróbálhatta az összes típust. Ez…..
iqbela 2008.11.21 11:14:23
A hidraulika megbízhatatlanságáról annyit, hogy a hozzá nem értő szerelők miatt kúródik el. Nemrég láttam egy Xantiát pattogni az úton mint valami pingpong labdát. Láthatóan legalsó állásban használta az illető. Ilyenkor se rugózási út, se csillapítás, se semmi, a rendszer nincs nyomás alatt. Ez kábé olyan szakszerű, mintha leengednéd a hűtővizet, meg a motorolajat, és elmennél afrikáig az autóddal, meg vissza. Dudáltam az illetőnek, mondtam neki, hoyg nem így kell használni ezt az autót, hanem középállásban. Erre azt mondja, hogy de jó hogy szólok, mert neki a kereskedő, akitől vette, azt mondta, hogy alacsony állásban fogyaszt a legkevesebbet, és azért jár vele így.... és hasonló dolgokkal találkoztam 1.5 éves BX pályafutásom alatt. Másik főokos meg legmagasabb állásában járt a BX-ével, mondván hogy akkor lógnak jól ki a kerekek. A dolgot nem ismerők kedvéért: ezt pont úgy nem szabad, mint leeresztett hidraulikával járni.

Szóval inkább a tulajdonosok hülyesége a citroen hidraulika rendszerek hibájának alapja.

Szoktak a népek nyavajogni, hogy "a hidraulikapumpa is csak még egy bonyolító dolog az autóban ami elromolhat", igen, ez így van, cserébe nincs fékszervó, és kormányszervó sem, ugyanis a hidraulikapumpa látja el azt a feladatot is.

Arról is megy a nyavajgás, hogy mindig pikkpakk elkopik a szíj a hidraulikapumpán. Igen, mert a sok gyökér annyira feszíti meg, amennyire pl. generátornál kell, dehát ez nem generátor, hanem hidraulikapumpa, ezt kőkeményen pengethetőre kell feszíteni, és akkor nem kezd el csúszni 2 nap után.

Mindez tudomásom szerint, 1.5év elégedett bxezés után, igaz, nagyon kevés kilométert mentem az autóval, de nincs rá komolyabb panaszom.