Adatok
Cappyka
0 bejegyzést írt és 31 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Hivatalos választ többszöri megkeresésünk ellenére sem kaptunk, de információink szerint az ORFK-nál még nem tudják pontosan, mekkora erőket mozgósítanak az ominózus szigorított jogszabály betartatására.Mai cikkünk blogposztja...
Cappyka
2011.09.01 15:31:15
Kivancsi leszek en is a rendor arcara, ugyanis amikor "kijelentkeztem" M.o.-rol akkor az ocsmanyiroda kiallitott egy teljesen URES lakcimkartyat...
Három gyermekhez többféle módon juthat az ember: kitartó gyermekszüléssel, jól sikerült második házassággal, az ügyesebbek egy patronból megoldják. Viszont ilyenkor egy csapásra szembesülnek az nagy kérdéssel: milyen autóban fér el három gyerekülés? Mai cikkünk…..
Megelégelte a kormány, hogy egyre több, becslések szerint már közel harmincezer hazai autós próbál külföldi rendszámmal adót, bírságot elkerülni. Mai cikkünk blogposztja...
Cappyka
2011.06.15 12:40:04
@tlacka: Nagyon jo! Nem gondolod, hogy akad egy par "allampolgar" szerte az EU-ban aki nehanapjan hazalatogatna??? Az orszagban ahol elek min. 10 ev "full resident status" kell az allampolgarsag igenylesehez. En 6 eve vagyok itt. Akkor hontalan lennek 4 evig, utlevel stb nelkul mert neked nem tetszik a kulfoldi rendszam??? Vagy egyszeruen csak nem tehetem be a laban MO-ra? Meg persze a tobbi kommentelo aki azt javasolja, hogy magyar allampolgar ne vezethessen mas rendszamu autot. Hat nooormaaalis???
A beltérben természetesen mindenki elfelejt levegőt venni néhány pillanatig, még azok is, akik bőven láttak felső kategóriás Mercedeseket, BMW-ket és Lexusokat.Mai tesztünk blogposztja...
Cappyka
2011.05.31 16:29:18
A hétvégén annyira remek idő volt itt Berlinben, hogy elhatároztuk: biciklit bérelünk és tekergünk egy jót a városban. Az Alexanderplatzon béreltünk 2 city bike-ot a Fat Tire nevű amerikai cégtől (mindenkinek tudom ajánlani), s nyeregbe pattantunk. Kedvenc körzetünkbe, a pezsgő,…..
Zavar, hogy nyilvánvalóan nem teljesen új. Akkor is, ha más a lámpája. Akkor is, ha hullámokat rajzolnak az oldalára. De elismerem: a tolóajtó-fetisisztáknak nem sok választásuk van. Vélemények az azonos című írásunkról...
Cappyka
2011.03.03 09:26:46
@vasgyuszi: Az ulolap kicsit tenyleg rovid, de szerintem nehezen lehetne az elso uleseket hatra forgatni ha hosszabb lenne. Szamomra az volt meg elonyos a Eurovan-ban a konkurensekhez kepest, hogy minden ulessor csusztathato, mig a regi galaxy-ban fix rogzitesi pontok vannak. Igy nem mindig van szuksegem a tetoboxra, mert tudok egy kisebb csomagtartot is varazsolni. :)
Cappyka
2011.03.04 09:04:30
@phrascarica: Ezt ertem. Ha mi is mindent vinnenk haza amikor nyaron hazamegyunk akkor valoszinuleg a LWB Sprinter is kicsi lenne... :) Hidd el a penztarcamhoz merten korbejartam az MPV kinalatot es a Eurovan nyert. Persze mindig kell kompromisszumot kotni a veges anyagi keret miatt. Mondjuk en nem hasonlitanek egy tourant a C8-hoz. :) Hidd el a citrom nem kicsivel nagyobb...
Mellesleg neked orulne a feleseged, ha a mindennapi "school-run" utakat egy Vianoval vagy egy hasonlo busszal kellene teljesiteni? Errefele az atlag mellekutat 1,5x elfoglalna egy Viano... :)
Mellesleg neked orulne a feleseged, ha a mindennapi "school-run" utakat egy Vianoval vagy egy hasonlo busszal kellene teljesiteni? Errefele az atlag mellekutat 1,5x elfoglalna egy Viano... :)
Cappyka
2011.03.04 09:39:18
@KuKori: Lehet rola ertekezni jo otlet, de a "nagyobb koccanas" egy kicsit tulzas. A kocsiban a harmadik sor mogott egeszen pontosan "egy babakocsi" hely van ami kb 42cm (oldalra forditva). Termeszetesen a hatso lokos sem a szelvedovel van egyvonalban. Ha meg a "polish" elalszik a Scania-ban es legyalul a piros lampanal hatulrol (Decemberben tortent Cork-ban) akkor meg ugyis mindegy miben ulsz...
En ugy valasztottam autot, hogy vittem magammal egy gyerek ulesmagasitot es megneztem mennyi fer el a kiszemelt kocsiban. Nem a csillagok alapjan... :)
En ugy valasztottam autot, hogy vittem magammal egy gyerek ulesmagasitot es megneztem mennyi fer el a kiszemelt kocsiban. Nem a csillagok alapjan... :)
Hamar túlfutunk azon a ponton, ahol még az emberre bízhatjuk a vezetést. Vélemények az azonos című írásunkról...
Cappyka
2011.03.02 14:24:46
@rekszem: "a felszálás a veszélyesebb, sőt, ha jól tudom az egész repülés alatt az a legveszélyesebb, ugyanis a hajtóművek csutkán vannak hajtva, és ha valami gebasz van, akkor nincs lehetőség korrigálásra. "
Nincs csutkan hajtva... Ahhoz ha jol tudom at kell szakitani a plombat a gazkar(okk)al. A nagyvasakon meg ott a toloero automatika ami megadja az optimalis toloerot a felszallashoz.
Mondjuk az is szep lenne, ha nem lenne lehetoseg a korrigalasra. Mindig van lehetoseg, csak mondjuk V2 utan mar bonyolultabb...
Nincs csutkan hajtva... Ahhoz ha jol tudom at kell szakitani a plombat a gazkar(okk)al. A nagyvasakon meg ott a toloero automatika ami megadja az optimalis toloerot a felszallashoz.
Mondjuk az is szep lenne, ha nem lenne lehetoseg a korrigalasra. Mindig van lehetoseg, csak mondjuk V2 utan mar bonyolultabb...
Ismét leesett a hó, így már szinte megkerülhetetlen számunkra a jól ismert kisfilm. A helyszín az általában ködös, most azonban konkrétan havas Britannia. Ezt azért fontos tudni, mert tavaly ilyenkor a saját szememmel láttam, hogyan bénul meg kétcentis hó miatt a közlekedés,…..
Cappyka
2011.01.04 15:26:37
@KuKori: Midleton? Az jo. Nekunk Fermoy-ban 3 napig nem volt vizunk mert a council lezarta. Kellemes unnepeket! A fonyomocso durrant el... Hihetetlen. A szomszedos lakoparkban 15 hazat arasztott el az "attic tank" (nem tudok ra jo szot, talan kiegyenlito tartaly) mert szetnyomta a jeg a rezcsovet.
Cappyka
2011.01.04 15:28:58
@KuKori: Ingyenes viz. Na jah. A kulonbozetet kifizetjuk a Road tax-ben meg a mindenfele levy-kben :)
Cappyka
2011.01.04 15:51:38
@KuKori: Koszonom! Neked is minden jot!
Az alkatrész, amiről mindenkinek repkedő bankjegyek jutnak eszébe. Paradox módon, erre van igény. Megkaptuk.
Vélemények az azonos című írásunkról...
Cappyka
2010.05.04 14:03:11
@stellaz1: Haaaat nem tudom... Most a bank holiday alatt volt szerencsem kirandulgatni Nyugat-Cork megyeben az Atlanti ocean mellett. Hat lattam egy par "tizeneves" autot ami kapott azert a sos vizpermetbol rendesen, de ranezesre szethullani/szetrohadni egyik sem akart. Nem voltak tip-top allapotban, de nem hullanak azert olyan konnyen szet.
Négy ajtó, öt méter, hat henger. Vettem egy öreg luxusautót, és nem bántam meg. Vélemények az azonos című írásunkról...
Cappyka
2010.04.08 13:43:39
@ügyfélszolgálatos: Remelem jot fogtal ki a 600-asok kozul... De miert nem egy 10 eves 75-ost? :)
Sokan tudják rólam, hogy nem szeretem a terepjárókat. Feleslegesen nagy, környezetszennyező, energiapazarló, kihasznál(hat)atlan vasak, amelyeknek a volánja mögött még a legszelídebb buddhista szerezetes is előbb-utóbb olyanokat mond, hogy "ha nem megy odébb, letolom", meg…..
Cappyka
2010.03.12 11:55:21
Kevés szó esett az egész expedíció atombiztos hátterét adó Insigniáról. Zokszó nélkül vitte a négy embert, és a plafonig rakott csomagokat, olyan robbanékonyan, mint ha semmi sem lenne az utastérben. Na ja, az a kétliteres turbómotor, a maga 220 lóerejével nem volt éppen vérszegénynek…..
Cappyka
2010.03.09 17:16:31
@Garp: De a veteranokra egyedi VRT kalkulacio van nem? Az lehet akar a csillagos eg is...
A Roadtax-et ne is emlegesd. 614Eur a jovo heten...
A Roadtax-et ne is emlegesd. 614Eur a jovo heten...
A remek ebéd és a kocsi átvétele után útnak indultunk, egy helyi autórajongó telephelyére a gyűjtemény szemrevételezése céljából. Viszonylag gyorsan kellett pakolászni, a degeszre tömött Insigniából a Pontonba kerültek át, amik kellenek az életben maradásukhoz. Csikós és Kati a Mercedesben követték…..
Cappyka
2010.03.04 20:21:53
Történelmi pillanat, ezért volt minden: az idegölő szervezés, a sok átvirrasztott éjszaka és a kínlódás, a hideg, fagy, véreres szem. Pénz cserélt gazdát, kulcsok csörrentek.
De megvan.
13:02-kor került bele az akku, amit vittek, mivel a sajátja lemerült. A belseje csodás, az autó önmagában is…..
Cappyka
2010.03.04 13:28:36
Elindultunk végre Sundsvallból - ami egyébként egy csodás városka – Domsjőbe. Éjjel ítéletidőben érkeztünk ide, az Insigniát több ízben hótolóként használtuk, valószínűleg pár órával korábban szakadt a hó. De ez csak másodpercekig tartott. A szállóhoz vezető úton konkrét hófal állta az utunkat, mert…..
Egy ötvenezret futott, turbódízel Touareg, amit ráadásul még a sivatagban is meghajtott két fiatal csaj? Autó ez még, vagy már atomjaira bomlott a Volkswagen-technika? Vélemények az azonos című írásunkról...
Cappyka
2010.03.04 12:11:42
Sőt, sokkal kevesebb, hiszen délelőtt kezdtem írni ezt a posztot, most meg éjjel van, volt közte minden, még egy másik poszt is, de az már megjelent. Meg Tibby is nyomott írásokat.
Délelőtt tizenegykor megtörtént a csoda, az előző napinál nagyságrendekkel nehezebben, de nekilendült a csapat. Az…..
Cappyka
2010.03.04 10:20:19
@Workman: Igen, de most Eszaki szelek fujnak... :)
Nehogy azt higgyétek, hogy minket itt a szerkesztőségben nem döbbent meg az az iszonyatos energiájú narancssárga szeretetsugár, ami a bejövő e-mailekből és kommentekből áramlik a svéd havazásban egyenletes fordulatszámon kilométereket faló Insignia felé. A biztatás mellett nagyon sok felajánlást is…..
Cappyka
2010.03.04 09:51:30
@Garp: Mi itt Cork kornyeken csak Murphy's-t iszunk. A Guinness-t meghagyjuk a Dubliniaknak... :)
Jo egeszseget a babanak!
Jo egeszseget a babanak!
Kedves Róbert! Gratulálok a repülőteres cikkhez, fene nagy mázlisták vagytok, hogy ezt a belső túrát engedélyezték nektek! A szövegben említesz egy 1975-ben pórul járt IL-18-ast, engedelmeddel, ehhez szolgáltatnék némi adalékot, hátha egyszer hasznos lesz egy kapcsolódó…..
Cappyka
2008.11.27 09:56:09
Cappyka
2008.11.27 10:08:38
Akit erdekel elolvashatja ezt itt: flightcrewtraining.us/_wsn/page3.html
Minimalis jegesedesel teljes fekszarnyal tobb Il-18 zuhant le, mert atesett a visszintes vezersik.
Minimalis jegesedesel teljes fekszarnyal tobb Il-18 zuhant le, mert atesett a visszintes vezersik.
Először úgy 1994 táján vezettem Xantiát, addig csupán a hidropneumatikus rugózás legendája jutott el hozzám. Meg is döbbentem rendesen. Az történt, hogy a Citroën akkori importőre csapott egy népszerűsítő bulit a Népligetben, ahol bárki kipróbálhatta az összes típust. Ez…..
Cappyka
2008.11.21 10:20:49
2003ban vettuk meg a Xantiat es 2006 novembereben sajnos el kellett adni mert akkor koltoztunk ki az Irekhez. Nekem nagyon tetszett es nem is volt vele semmi komoly gond. Leszamitva egy futoradiator cseret ami persze bent van a muszerfal mogott kozepen. Ezt en irtam: www.nepitelet.hu/index.php?op=itelet&cat_id=29953
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz