Adatok
Athos64 (törölt)
1 bejegyzést írt és 11 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Kedves terror blog!
Pályakezdő vagyok, életem első munkahelyét próbálom megtalálni, eddig sikertelenül sajnos. Tucatszám küldöm a cv-ket, hívogatom a hirdetéseket, de alig akad néhány hely, ahonnan egyáltalán visszajeleznek, interjúra pedig csak a legritkább esetben…..
A jobb filmválasztás döntött, vagy a Heti hetes iránt hű nézők kitartása? Esetleg a Damu - Verebes - Staller trió kevésbé volt népszerű a nézők körében? :)Az RTL Klub vitte el nézettségben a vasárnap estét, mert bár este héttől még a Naplót többen nézték, mint…..
Athos64 (törölt)
2010.02.15 22:13:42
A kifutó - befutó hírességek kedvenc trükkje a szexvideójuk kiszivárogtatása. A műfajból már egy egész videótékányi megtalálható a neten, mi kibogarásztuk nektek az érdekesebbeket. Sajnos a hazai hírességek egyelőre nagyon óvatosak - ilyen kis helyen jobb a békesség, és…..
Athos64 (törölt)
2010.01.19 19:24:47
Richard Lester a gombafejűekkel töltött nehéz éjszakája után még nehezebb nappal jött, hiszen a a '65-ös Help! című izé főleg nappali környezetben játszódik. A korai James Bond-filmeket idéző (de csak idéző!) sztori Ringo egyik éktelen ékköves gyűrűjének ellopása körül…..
A múlt század hetvenes éveinek (milyen furcsa ezt így leírva látni, mintha nagyon régen, holott éppen csak tegnap volt...) egyik nagy-nagy botrányköve volt Bernardo Bertolucci Utolsó tangó Párizsban című filmje, melyet a sors különös kegyéből, igaz, majd' tíz évvel külföldi…..
Athos64 (törölt)
2009.12.27 12:07:48
@efes:
Tisztában vagyok azzal, hogy Godard, Pasolini és Visconti egymástól független alkotók, ám hatásuk Bertoluccira szerintem kétségtelenül kimutatható. Bertolucci Pasolini asszisztenseként kezdte a szakmát A CSÓRÓ (1961) című filmben, és saját első filmjét, A KASZÁS-t (1962) Pasolini forgatókönyvéből készítette. (Mellesleg eredetileg Pasolini akarta volna első filmként megcsinálni A KASZÁS-t, de végül A CSÓRÓ-t választotta.) Godard hatása főleg az 1960-as évek Bertolucci-műveiben (pl. PARTNER) mutatható ki. Nyilván nem véletlen, hogy Bertolucci, Godard és Pasolini is részt vett a SZERELEM ÉS DÜH (1969) című szkeccsfilm elkészítésében. Visconti grandiózus, „nagyopera” jellegű, melodramatikus alkotásainak hatása Bertoluccinál a legegyértelműbben A HOLD-ban (1979) fedezhető fel. Nem állítom, hogy Bertolucci ne lenne több, mint az említett alkotók követője-koppintója, mindazonáltal nem érzem őt annyira eredeti tehetségű művésznek, mint az említetteket. Természetesen ez csak személyes vélemény, nem kategorikus kinyilatkoztatás.
P. S.: Én úgy tudom, Visconti csupán származására nézve arisztokrata, beállítottsága nagyon is baloldali volt. Pasolini kétségtelenül „meleg katolikus komcsi” volt, de egyik jelző sem teljesen abban az értelemben vonatkozott rá, mint ahogy általában e címkéket használni szokás. De ez már más téma, talán egy Pasolini-film kapcsán kéne majd egyszer kifejteni.
Tisztában vagyok azzal, hogy Godard, Pasolini és Visconti egymástól független alkotók, ám hatásuk Bertoluccira szerintem kétségtelenül kimutatható. Bertolucci Pasolini asszisztenseként kezdte a szakmát A CSÓRÓ (1961) című filmben, és saját első filmjét, A KASZÁS-t (1962) Pasolini forgatókönyvéből készítette. (Mellesleg eredetileg Pasolini akarta volna első filmként megcsinálni A KASZÁS-t, de végül A CSÓRÓ-t választotta.) Godard hatása főleg az 1960-as évek Bertolucci-műveiben (pl. PARTNER) mutatható ki. Nyilván nem véletlen, hogy Bertolucci, Godard és Pasolini is részt vett a SZERELEM ÉS DÜH (1969) című szkeccsfilm elkészítésében. Visconti grandiózus, „nagyopera” jellegű, melodramatikus alkotásainak hatása Bertoluccinál a legegyértelműbben A HOLD-ban (1979) fedezhető fel. Nem állítom, hogy Bertolucci ne lenne több, mint az említett alkotók követője-koppintója, mindazonáltal nem érzem őt annyira eredeti tehetségű művésznek, mint az említetteket. Természetesen ez csak személyes vélemény, nem kategorikus kinyilatkoztatás.
P. S.: Én úgy tudom, Visconti csupán származására nézve arisztokrata, beállítottsága nagyon is baloldali volt. Pasolini kétségtelenül „meleg katolikus komcsi” volt, de egyik jelző sem teljesen abban az értelemben vonatkozott rá, mint ahogy általában e címkéket használni szokás. De ez már más téma, talán egy Pasolini-film kapcsán kéne majd egyszer kifejteni.
Úgy két éve volt a VH1-on egy 50-es lista a legrosszabb videóklippekről, és ha jól emlékszem az alábbi gyöngyszem nyerte meg a versenyt. Aztán pár hete ismét belefutottam a klipbe, ennek örömére másokkal is megosztom ezt a felejthetetlen élményt. Ja, igen, a szóban forgó klip…..
Ma úgy döntöttem, hogy nem rohanok. Nem is vagyok jól, de ez nem számit. Mindenképpen valami nagyon vidám videót szerettem volna találni, de álmomban sem gondoltam volna, hogy ez lesz.
Mert ugye Németország mennyi szép dolgot adott már nekünk a Modern Talkingon és a Snap-en kívül,…..
Ma 23 éve, hogy a csernobili atomerőműben katasztrófa történt. A B-oldal szerkesztősége inkább a vidámabb témákat szereti, de a modern kor egyik legnagyobb katasztrófáját, az arról való megemlékezést mi sem tudjuk kikerülni.
Úgy gondolom, hogy a bővebb fizikai tanulmányokkal…..
Athos64 (törölt)
2009.04.26 10:08:33
Több dal is született a csernobili katasztrófa hatására, de nem mindegyiknek Csernobil a címe. A Laser Cowboys nevű együttes RADIOACTIVITY című száma például már néhány héttel a katasztrófa után megjelent. A kicsit a Kraftwerkre, jobban az akkoriban aktuális diszkóhangzásra hajazó felvétel elején egy női hang oroszul jelenti be a tragédiát: „Vnyimányije, Vnyimányije! Gávárit Mászkvá. Dárágije táváriscsi... etc. etc.”
www.youtube.com/watch?v=mjcHqitlPxo
www.youtube.com/watch?v=mjcHqitlPxo
Athos64 (törölt)
2009.04.26 13:18:41
@Am580:
A Kraftwerknek is van RADIOACTIVITY című száma még az 1970-es évekből, de a LASER COWBOYS azonos című felvétele más tészta, a korábban csatolt linken meg is hallgatható. Egyébként az 1980-as évek vége felé a Kraftwerknek THE MIX címmel megjelent egy albuma, melyen híres számaik remixei hallhatók. A RADIOACTIVITY remixében már Csernobil is szóba kerül, a felvételben egy géphang ezt ismételgeti refrénként: Chernobyl, Harrisburg, Sellafield, Hiroshima.
A Kraftwerknek is van RADIOACTIVITY című száma még az 1970-es évekből, de a LASER COWBOYS azonos című felvétele más tészta, a korábban csatolt linken meg is hallgatható. Egyébként az 1980-as évek vége felé a Kraftwerknek THE MIX címmel megjelent egy albuma, melyen híres számaik remixei hallhatók. A RADIOACTIVITY remixében már Csernobil is szóba kerül, a felvételben egy géphang ezt ismételgeti refrénként: Chernobyl, Harrisburg, Sellafield, Hiroshima.
Technikai okok miatt a téma másik blogoldalon fut:http://nosztalgiadisco.blogspot.com/ ..
Hazahívtam, h azonnal jöjjön és olyan kis naiv szerelmes voltam, h sikerült elhitetnie velem, h valaki feltörte a gépét ....Következő az volt, h találtam buzi pornófilmeket a gépén akkor elmagyarázta, h lehet öccse meleg...mér sok jel utal rá:D. Utólag röhögnöm kell milyen…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ami a konkrét esetet illeti: elnézést a szókimondásért, de lehet, hogy a személyzetis nem tévedett túl nagyot. Ha ugyanis engem ok nélkül végeredményben lebuziznak, az a legkevesebb, hogy a jó büdös francba elküldöm az illetőt, ha ugyan be nem húzok neki egyet nyomaték gyanánt. A „fülem-farkam behúzva elsomfordálok” akkor sem férfias reagálás, ha az álláskeresés kissé megtépázza az ember önbizalmát. Mindent akkor sem kell lenyelni, ha nincs munkánk. Szerintem.