Adatok
220V
3 bejegyzést írt és 12 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Nekem alapvetően nincs bajom a BKV-val. Persze néha én is ki tudok borulni, de a máltai tömegközlekedést megismerve össze kell tegyem a kezem, még akkor is, ha egész Budapest le van zárva a kínaiak miatt. ..
220V
2017.11.27 23:49:40
@praclee: Bár én gyalog járok munkába /mert a szolgáltatás tényleg annyira megbízhatatlan, hogy inkább a munkahelyem közelében béreltem lakást/, ha egyszer buszra szállok, lefényképezem a sárga vonalat Neked. Nyilván nem azzal voltál elfoglalva, de ettől még ez a szabály és ott van minden buszon, akárcsak a busz száma. Ez kivulről is beazonosítható, mivel megegyezik a rendszámával. Innen kezdve az illetékesek - ha akarják- tudják, ki hajtotta azt a buszt. Viszont Málta -Magyarországgal ellentétben - nem a feljelentgetők országa.
Az, hogy a rendőrség mit szól hozzá, nem tudom, de hogy a társaság éppen magasról tenni fog rá, arra mérget vehetsz. Ha a sérült autó tulaja nem tesz feljelentést, akkor nem történt semmi, szóval a te szavad és panaszod - ha esetleg elégedettséggel tölt el a tudat, hogy most aztán jól feljelentetted a gazfickót - önmagában nem befolyásol az égvilágon semmit. :)
Én még azt is kétségbe vonom, hogy máltai volt a sofőr. Kevés a máltai sofőr, mert pofátlanul keveset fizet ez a szakma Máltán. A kezdő sofőr fizetése megegyezik a kezdő mosogatófiú fizetésével. Fogalmazzunk úgy, hogy a bérezése nem fedez olyan extra szolgáltatásokat, mint az utasokkal történő információcsere és csevegés. Ha nekem azt fizetnék, mint nekik, ki is ütöttem volna a fogad. :D Az persze a te történeted erősíti, hogy (és ezt értds úgy, ahogy írom) a munkaerő toborzásakor tavaly az első szűrő a jelentkezéshez két kérdésből állt: 1."Van-e legalább B kategóriád?" 2. "Tudsz-e írni olvasni? "
Én is ültem már olyan buszban, ahol az olasz sofőr eltévesztette a járatot, rossz irányba ment, az utasok navigálták, mert eltévedt és sikertült két autót is meghúznia. Olyanon is, ahol a buszvezető hölgy -betartva a kreszt- a mobilozás alatt nem futtatta a járművet. 15 percen keresztül álltunk a megállóban, mert közös erővel sem tudták áthidalni a nyelvi akadályokat az angol-máltai diszpécser-központ, valamint az olasz anyanyelvű buszt vezető cicababa között. Végül, amikor az egyik utas szóvátette, hogy hát azért jó lenne abszolválni a célállomás előtti 4 megállót, hátrafordult és kellő elszántsággal, nagyon lebaszta a kedves utast, mert megzavarta az amúgy is komoly koncentrációt igénylő kommunnikációjukat. :D
Szóval ilyen körülmények közepette ne várj túl sok extrát a máltai tömegközlekedéstől.
A menetrend (félre)tájékoztató jellegű, már csak azért is, mert minden lakosra jut egy kocsi és sokszor(általában) az általuk generált dugó önmagában hazavág minden menetrendet.
Ugyakkor egy kis gyakorlattal és az applikáció használatával átlátható a rendszer (mert akármennyire is kaotikusnak hat, van rendszer) és viszonylag jól használható. A helyiek azért nem használják, mert nem lehet pontosan munkába járni vele, a turisták pedig azért szívnak, mert 3-4 nap alatt nincs idejük átlátni... De van rendszer. :)
A 8 km gyaloglás továbbra is minimum a "furcsa" kategóriába helyez. Azért azt feltételezheti az ember, hogy egy sziget általában nem az alföld.
Az, hogy a rendőrség mit szól hozzá, nem tudom, de hogy a társaság éppen magasról tenni fog rá, arra mérget vehetsz. Ha a sérült autó tulaja nem tesz feljelentést, akkor nem történt semmi, szóval a te szavad és panaszod - ha esetleg elégedettséggel tölt el a tudat, hogy most aztán jól feljelentetted a gazfickót - önmagában nem befolyásol az égvilágon semmit. :)
Én még azt is kétségbe vonom, hogy máltai volt a sofőr. Kevés a máltai sofőr, mert pofátlanul keveset fizet ez a szakma Máltán. A kezdő sofőr fizetése megegyezik a kezdő mosogatófiú fizetésével. Fogalmazzunk úgy, hogy a bérezése nem fedez olyan extra szolgáltatásokat, mint az utasokkal történő információcsere és csevegés. Ha nekem azt fizetnék, mint nekik, ki is ütöttem volna a fogad. :D Az persze a te történeted erősíti, hogy (és ezt értds úgy, ahogy írom) a munkaerő toborzásakor tavaly az első szűrő a jelentkezéshez két kérdésből állt: 1."Van-e legalább B kategóriád?" 2. "Tudsz-e írni olvasni? "
Én is ültem már olyan buszban, ahol az olasz sofőr eltévesztette a járatot, rossz irányba ment, az utasok navigálták, mert eltévedt és sikertült két autót is meghúznia. Olyanon is, ahol a buszvezető hölgy -betartva a kreszt- a mobilozás alatt nem futtatta a járművet. 15 percen keresztül álltunk a megállóban, mert közös erővel sem tudták áthidalni a nyelvi akadályokat az angol-máltai diszpécser-központ, valamint az olasz anyanyelvű buszt vezető cicababa között. Végül, amikor az egyik utas szóvátette, hogy hát azért jó lenne abszolválni a célállomás előtti 4 megállót, hátrafordult és kellő elszántsággal, nagyon lebaszta a kedves utast, mert megzavarta az amúgy is komoly koncentrációt igénylő kommunnikációjukat. :D
Szóval ilyen körülmények közepette ne várj túl sok extrát a máltai tömegközlekedéstől.
A menetrend (félre)tájékoztató jellegű, már csak azért is, mert minden lakosra jut egy kocsi és sokszor(általában) az általuk generált dugó önmagában hazavág minden menetrendet.
Ugyakkor egy kis gyakorlattal és az applikáció használatával átlátható a rendszer (mert akármennyire is kaotikusnak hat, van rendszer) és viszonylag jól használható. A helyiek azért nem használják, mert nem lehet pontosan munkába járni vele, a turisták pedig azért szívnak, mert 3-4 nap alatt nincs idejük átlátni... De van rendszer. :)
A 8 km gyaloglás továbbra is minimum a "furcsa" kategóriába helyez. Azért azt feltételezheti az ember, hogy egy sziget általában nem az alföld.
Fapados tippek, trükkök, élmények
Botrányos, hetekig tartó törléshullám a Ryanairnél
2017.09.18 22:43:24
Döbbenetes, hogy a Ryainairnél minden trutymóságot megpróbálnak sikerként tálalni, legyen szó burkolt áremelésről, csomagszigorról vagy tömeges járattörlésről. Most ez utóbbinak lehetünk tanúi, az ír légitársaság ugyanis úgy próbálja eladni, hogy több tucatnyi járatát törli naponta hat héten át,…..
Fapados tippek, trükkök, élmények
Itt vannak a részletek a Wizz új csomagszabályairól
2017.07.19 21:55:33
Amit beharangoztunk a Wizz Air csomagos változásaival kapcsolatban, az valóban úgy lesz. Sok múlik viszont majd azon, hogy az új rendszerben miként tudja a Wizz kezelni a beszállási procedúrát a földön, hol lesz az a határ, aminél már mindenképp elveszik a csomagot, ha nem fizetünk. Részletek és…..
220V
2017.07.20 16:58:18
@bunny.hu:
Az A321-ben 100, az A320-ban 80 táska fér el a fej felett. Nem látom át, hogy milyen forgatókönyv szerint kerülsz abba a helyzetbe, hogy "kurvakorán" kelljen menned, mikor már a jegyvásárlás pillanatában, sőt a kártyaadatok megadása előtt tudod, hogy meg birod-e venni az elsőbbségi beszállást és rajta lesz a jegyeden a PRIORITY felirat, vagy sem... Ha nincs már priority, akkor mehetsz te kurvakorán, vesztettél.
Az A321-ben 100, az A320-ban 80 táska fér el a fej felett. Nem látom át, hogy milyen forgatókönyv szerint kerülsz abba a helyzetbe, hogy "kurvakorán" kelljen menned, mikor már a jegyvásárlás pillanatában, sőt a kártyaadatok megadása előtt tudod, hogy meg birod-e venni az elsőbbségi beszállást és rajta lesz a jegyeden a PRIORITY felirat, vagy sem... Ha nincs már priority, akkor mehetsz te kurvakorán, vesztettél.
220V
2017.07.20 17:03:15
@Online Távmunkás: Én álltam már elsőbbségivel a Wizz fémistálálló ajtaján kívül, mert akkora volt az elsőbbségi sor. Azt hittem, a személyzet szórakozik velem, de nem, a priority-sek nem fértek el a karámban a nekik előrelátott sorban.
Fapados tippek, trükkök, élmények
Szívásnak tűnik a Wizz új kézipoggyász-rendszere
2017.07.18 09:41:35
Hetek óta halljuk és olvassuk a híreszteléseket arról, hogy a Wizz Air átalakítja a poggyász-szabályozását és egyre inkább úgy tűnik, komoly a dolog. Hivatalos bejelentés még nincs, de ha a több forrásunk által megerősített verzió a valós, akkor sokan fognak átkozódni. FRISSÍTÉS: már hivatalos, fenn…..
Sutomore strandja "Sutomore (Montenegró) tengerpartján a XXI. században így oldják meg a szennyvízelvezetést" – áll az alábbi, YouTube-ra feltöltött videó orosz nyelvű ismertetőjében. Ne áltassuk magunkat; a festői szépségű tengerbe vízesésként a magasból…..
220V
2012.01.16 14:10:16
Az a "strand" nem strand. Aki odamegy fürdeni (csónakkal) az hülye. Nem minden strand, ahova oda lehet úszni és egy tábla sem jelzi, hogy az illető jó helyen jár.
A városi strandtól azért van olyan távolságra, hogy a melletted pisilő kisfiú nagyobb hatást váltson ki a fürdőőzésedre, mint ez. A palicsi tóba egy kicsit nagyobb adag szennyvíz érkezik, mint itt. Én ezt láttam csorogni, ezt nem egy város össz szennyvizeként kell elképzelni és nagyon lazán fogok fürdeni Sutomore nagy strandján, ha eljutok megint oda, miközben eszem ágában sincs a tőlem 25km-re fekvő Palicsban fürdeni évek óta.
Szerintem itt az eredeti vijestis cikk a ludas és nem te vagy szenzációhajhász. Montenegróban aki gyászolni akar, az Vijesti-t olvas, aki rózsaszín felhőket akar, az meg Pobjeda-t. Az igazság valahol félúton van.
Egyébként ha a 2000-es évek elején jártál Montenegróban, akkor ajánlanám Budvát, Becicit megtekintésre, ugyanis idén lehidaltak változástól az utastársaim, akik utoljára 2005-ben voltak ugyanitt.
Ez a kép már a települést ábrázolja, de adok inkább egyet, az jellemzőbb és jogdíjat sem kell fizetni érte :) . www.kanjiza.info/sutomore.jpg
A városi strandtól azért van olyan távolságra, hogy a melletted pisilő kisfiú nagyobb hatást váltson ki a fürdőőzésedre, mint ez. A palicsi tóba egy kicsit nagyobb adag szennyvíz érkezik, mint itt. Én ezt láttam csorogni, ezt nem egy város össz szennyvizeként kell elképzelni és nagyon lazán fogok fürdeni Sutomore nagy strandján, ha eljutok megint oda, miközben eszem ágában sincs a tőlem 25km-re fekvő Palicsban fürdeni évek óta.
Szerintem itt az eredeti vijestis cikk a ludas és nem te vagy szenzációhajhász. Montenegróban aki gyászolni akar, az Vijesti-t olvas, aki rózsaszín felhőket akar, az meg Pobjeda-t. Az igazság valahol félúton van.
Egyébként ha a 2000-es évek elején jártál Montenegróban, akkor ajánlanám Budvát, Becicit megtekintésre, ugyanis idén lehidaltak változástól az utastársaim, akik utoljára 2005-ben voltak ugyanitt.
Ez a kép már a települést ábrázolja, de adok inkább egyet, az jellemzőbb és jogdíjat sem kell fizetni érte :) . www.kanjiza.info/sutomore.jpg
220V
2012.01.16 14:28:15
@bikmakk:
"Ahol így értenek a könnyűzenéhez, az nem lehet szar hely:"
goo.gl/tOSYB
Biztos a SP is SP-t hallgat, azért ez a sok leminősítés manapság.
"Ahol így értenek a könnyűzenéhez, az nem lehet szar hely:"
goo.gl/tOSYB
Biztos a SP is SP-t hallgat, azért ez a sok leminősítés manapság.
220V
2012.01.16 15:09:04
@Styxx:
Én csak idéztem... méghozzá szóról-szóra :)
Bikmakk jól fogja érezni magát Cetinjeben. Ha engem, mint jöttment turistát egy órán át vendégeltek meg a szorgos cetinjeiek a Monarchia egykori nagykövetségén (a műemlékvédelmisek dolgoznak jelenleg ott teljes elánnal), akkor egy Syriusról érkező kiválasztottat még különlegesebb elbánásban részesítenek majd. :)
Én csak idéztem... méghozzá szóról-szóra :)
Bikmakk jól fogja érezni magát Cetinjeben. Ha engem, mint jöttment turistát egy órán át vendégeltek meg a szorgos cetinjeiek a Monarchia egykori nagykövetségén (a műemlékvédelmisek dolgoznak jelenleg ott teljes elánnal), akkor egy Syriusról érkező kiválasztottat még különlegesebb elbánásban részesítenek majd. :)
Légvonalban alig 70km-re a déli határainktól van egy ország, melyről még sokan most is azt hiszik, hogy háborús állapotok uralkodnak. A délszláv háborúnak 16 éve vége, miközben a boszniai turizmus fejlődik, addig mi (tisztelet a kivételnek) tudatlanságból kerüljük... pedig…..
SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY: A FORMÁTUM A MODOROS BLOG SILÁNY KOPPINTÁSA. KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A "KÖVETKEZETES" JANCSI BÁCSIRA. TROLLOK, IDE LŐJETEK! :-) (Kissé komolyabbra fordítva: külön köszönet pl. Walter77-nek és még néhány olvasónak, akik igényesen érvelnek,…..
220V
2011.05.05 00:22:56
@ebedli:
"ha életrevalóbbak vagytok, akkor miért a mi pénzünkből éltek? Hm? "
Ne haragudj, de én speciel nem a te szaros pénzedből élek (főleg nem egy ilyen kis 15 éves senkiháziéból, akinek köze nincs sem a munkához, sem az adózáshoz)
Évente millió forintokat hagyok sok "élősködő" "szerbmagyar" társammal a magyarországi boltokban, aminek egy része ÁFA formájában, más része gazdasági mozgatórugó formájában jelenik meg a magyar gazdaságban és költségvetésben. Párszáz ember biztos a mi elköltött pénzünknek köszönheti a határokon belül a munkáját. Lehet, hogy épp pont a te apád lenne munka nélkül (tudod, akin élősködsz), ha mi nem lennénk. Talán még a te kis taknyos agyad is felfogja, hogy hány nagyságrenddel nagyobb összegről van szó, mint amit a Magyarország kioszt a "szerbmagyaroknak". Bár ne tenné, és akkor az ilyen tetű 13 millión élősködők, mint te nem ugathatnának össze-vissza.
PS.: Az én öregapám 4 magyarországi menekültet fogadott be 56-ban. Ehhez mit szólsz te senkiházi? Nyilván ez is dühít, mert hogy te fajtád azt a 9-10 milliót is rühelli, aki az országhatárokon belül él. Azon kívül, hogy tudsz magyarul, láthatóan neked aztán semmi közöd se a 10 millióhoz, sem a 13 millióhoz.
--------------------------------
"ha életrevalóbbak vagytok, akkor miért a mi pénzünkből éltek? Hm? "
Ne haragudj, de én speciel nem a te szaros pénzedből élek (főleg nem egy ilyen kis 15 éves senkiháziéból, akinek köze nincs sem a munkához, sem az adózáshoz)
Évente millió forintokat hagyok sok "élősködő" "szerbmagyar" társammal a magyarországi boltokban, aminek egy része ÁFA formájában, más része gazdasági mozgatórugó formájában jelenik meg a magyar gazdaságban és költségvetésben. Párszáz ember biztos a mi elköltött pénzünknek köszönheti a határokon belül a munkáját. Lehet, hogy épp pont a te apád lenne munka nélkül (tudod, akin élősködsz), ha mi nem lennénk. Talán még a te kis taknyos agyad is felfogja, hogy hány nagyságrenddel nagyobb összegről van szó, mint amit a Magyarország kioszt a "szerbmagyaroknak". Bár ne tenné, és akkor az ilyen tetű 13 millión élősködők, mint te nem ugathatnának össze-vissza.
PS.: Az én öregapám 4 magyarországi menekültet fogadott be 56-ban. Ehhez mit szólsz te senkiházi? Nyilván ez is dühít, mert hogy te fajtád azt a 9-10 milliót is rühelli, aki az országhatárokon belül él. Azon kívül, hogy tudsz magyarul, láthatóan neked aztán semmi közöd se a 10 millióhoz, sem a 13 millióhoz.
--------------------------------
5 éve azt mondtam, hogy bullshit. 2000 forintért vesztegettek egy 130W-os égőt kiváltó 26W-os energiatakarékos égőt, ami olyan kékesfehér fénnyel világított, ami mellett olvasni nem, de megőrülni annál inkább lehetett. Megtérülési idő kb. 10 év volt, de 3 évnél nem jósoltak…..
Várjuk a csodát... "maj' vízbül nyerjük ki a zoxigént meg a zenergiJát"... "napelemre nincsen pízöm, akkó mit birok én?" ... és ezzel általában el van intézve az energiatakarékosság problématikája...Senkitől nem várható el, hogy napelemért szaladjon (már…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Eljön egy mindenkinél okosabb ember Máltára, aki azt hiszi magáról, hogy ő szarta a spanyol viaszt. A sofőr azért mutatott felfelé, mert ott van a majom által követelt információ a kijelzőn (váltakozik a járatszám, a busz száma). Minden buszon!
Ha a kedves szerző vette volna a fáradtságot és a sofőr baszogatása helyett (angolul is ki van irva, hogy az utas ne dumaljon bele vezetésbe) a sárga vonal mögé kotródott volna, ahol a helye, akkor abból a szögből már láthatta volna ezt az információt. Örüljön, hogy volt olyan kegyes vele, hogy nem hívott rendőrt és simán megúszta azzal, hogy a "kedves" utas oda került, ahová való, az utcára. És még ő akart feljelentősdit játszani... beszarás. :)
Az utasok nem azért nem segítettek, mert alapból közömbösek. Azért nem segítettek, mert a rendbontó hülyékkel szemben közömbösek és nyilván megnyugvással nézték végig, ahogy működik az instant karma. :) Igy jártál.
Azt már nem is kommentálnám, hogy 8 km-t akartál legyalogolni egy bőrönddel a kezedben. :D