Adatok
jkbgbr
0 bejegyzést írt és 12 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az idei Budapest-Bajának számomra az egyik legnagyobb élménye Matthias Auer megismerése volt. Ahogy mondani szokás az e srác nem viccel, vagy nem üveggolyókkal gurít – legalábbis nem az evezésben. 74 kg, kb. 6 százaléknyi zsír, több szálka, mint amennyi egy…..
Nem mocsok, viszont érdekes (és szép a chart).Via: MBA Online..
jkbgbr
2010.08.23 12:53:31
Örömmel látjuk, hogy a showman átállt a mostanában oly népszerű bringás közlekedésre, csak valaki mutassa már neki, hogyan kell használni helyesen a parkolót./Ez természetesen csak vicc, a képet ElColmo lőtte nekünk a West Endben, a tulaj nem HP volt -jobb kiírni az ilyet azért./..
A Critical Mass tüntetést hirdetett aug. 18-án du. 6 órára a Margit hídhoz, a Margit hídért. A Főváros, illetve a Főmterv ugyanis kompromisszumos úton elkészült tervből sunyiban kivette a déli oldali kerékpárutat arra hivatkozva, hogy a lámpánál keresztben álló bicikli…..
jkbgbr
2009.08.14 22:27:37
@Naszta: Mennyire vagy képben az adott esettel kapcsolatban?
jkbgbr
2009.08.15 13:56:31
@Naszta: persze, persze. de ez nem változtat a tényen, hogy legalább egy szar terv le lett téve az asztalra (forgalomtervezésről beszélünk, nem a hídról).
Az az érv, amit a főphiv lerakott, hogy műemlékvédelmi és műszaki szempontok, na az hogyan értelmezendő? a műemlékvédelmit még értem, bár el nem tudom fogadni ahogy a rakpart befedésénél sem tudtam ezt a világörökséges hülyeséget, de mi az, hogy műszaki? mi a franc lehet műszaki szempontból probléma, ha épp most készülnek átépíteni a hidat?
Az az érv, amit a főphiv lerakott, hogy műemlékvédelmi és műszaki szempontok, na az hogyan értelmezendő? a műemlékvédelmit még értem, bár el nem tudom fogadni ahogy a rakpart befedésénél sem tudtam ezt a világörökséges hülyeséget, de mi az, hogy műszaki? mi a franc lehet műszaki szempontból probléma, ha épp most készülnek átépíteni a hidat?
Az V. kerületi Alkotmány utcában bevált a kísérleti jelleggel kialakított kerékpáros közlekedési sáv. De persze most sem kizárólag a kerékpárosok használják. A szállító cég autója előtt nincs akadály, mögötte viszont igen, a bringásoknak. ..
Egy 54 éves német síző 150 méteres zuhanást élt túl szerdán Ausztria legmagasabb hegyén, a Großglockneren - mintegy 3400 méter magasságban. Az Austrian Times híre szerint a férfire két éles szikla közt akadtak rá a hegyi mentők, arcal a hóban - bármelyikre rázuhan, az azonnal…..
jkbgbr
2009.04.24 23:21:07
,,Egy ilyen földrengés Kaliforniában, egyetlen halálos áldozattal sem járt volna!” – mondta egy katasztrófavédelemmel foglalkozó szakember, Franco Barberi (Commissione grandi rischi).Majd, mintegy reagálva Massimo Cialente polgármester szavaira, aki azt mondta, hogy:…..
Azt ugye Magyari Péter kiváló hétfői cikke óta tudjuk, hogy ők bizony ölég buták. A helyzet súlyossága azonban ritkán kerül a felszínre, mivel ritka az olyan eset, amikor bármelyik magyar politikus, szájkosár és kommunikációs tanácsadók felügyelete nélkül kiöntheti a…..
jkbgbr
2009.03.31 23:10:19
Tulajdonképpen hasznosak ám a forgalmi dugók, mert ilyenkor az embernek két kuplungolás közepette bőven akad ideje elmerengeni azon, hogy milyen okos vezetőink vannak Budapesten.Helyzetkép szombaton. Igyekszem átjutni a budai oldalra. Sajnos kompunk nincs, ezért hidat kell választanom. A…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
a maratont 99-ben vagy 2000-ben én is megcsináltam, még az is lehet hogy Mattihassal egy hajóban - nem emlékszem már, csak arra hogy Thorstenék egy másodperccel vertek meg minket ;-)
igen, a Rajna más, ipari vidék, irtózatos hajóforgalom, hullámvasút és 20-22 km/h-s száguldás.
Tavasszal menjetek el a 100 km-es versenyre is (Lorelei-Bonn), van ott egy részben magyar eredmény 2003-ból amit fel kéne számolni :-p
Üdv
Jakab