Regisztráció Blogot indítok
Adatok
toflehi

0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ben, cégünk üzletfejlesztési igazgatója. Brit srác, de négy éve Indiában él. Elég kevés elvárása van az élettel kapcsolatban, ez meglátszik a kocsiján is, amit Babu, az alkalmi sofőrje használt taxiként korábban.  Ben azért vette ezt az autót, mert amikor jött haza a…..
Nem bírnak az emberek magukkal, csak egy kis biztatás kell nekik, és összeszerelnek mindenfélét, akár még sűrített levegővel hajtott járműveket is. És megteszik ezt nemcsak egyszer, de akár többször is – bizonyíték erre a Pneumobil Verseny, amit a múlt hétvégén immár…..
Angéla csodás ajándékot eszelt ki nekem: beváltotta a legalább egy éve tett ígéretét és lement hídba. Tornászlány volt egykor a szentünk, pár év kihagyás után is simán hozta a gyakorlatokat. A fotókat nézve ugyan nem volt teljesen elégedett: „görbén áll a lábam, nem…..
Az egyik leglátványosabb hiénacucc, ugyanis nem csak az tudja eltüntetni belőle a kávét, aki elfogyasztja: hő hatására kávébarnára színeződik, és ha megfelelő színű és hőmérsékletű kávét készítettünk, már kereshetjük is. Maga a promóajándék ékes példája a spanyol…..
toflehi 2009.12.12 14:03:08
Szóval az Insignia az. De most miért? Tényleg? Akkor már miért nem a Skoda Superb? Abban legalább van egy jópofa ötlet, az a külön is - egyben is nyíló ötödik ajtó. Ha én lennék a világ autós újságírói, a második generációs Prius óta nem osztottam volna díjat. Az az autó…..
toflehi 2008.11.17 22:15:11
1. A Top Gearben mást is elmagyaráztak. Pl. hogy egy tanulmány szerint (amit tuti nem a toyota fizetett, de attól még lehet igaz, sőt biztos van benne valami) több kőolajból származó energiába kerül egy Prius gyártása, mint egy Range Roveré. Akkor mennyivel kerülhet több energiába mint mondjuk egy Swifté?? Meg olyan sokkal nem is fogyaszt kevesebbet. A jövő amúgy is biztosan nem a hibrideké, hiszen egy hibridhez kell egy belső égésű motor is. Vagyis ha elfogy az olaj a hibridek ugyanolyan használhatatlanok lesznek mint a normál kocsik... A kiút csakis egy teljesen új energiahordozó-energiafeldolgozó rendszer lehet. Pl az elektromos kocsik, amikhez már csak jobb akksi kell és van remény hogy ilyen akksi lesz is.
2. Az egész "a-szén-dioxid-kibocsátás-miatt-van-üvegházhatás-és-meg-fogunk-sülni" egy röhejes humbug, parasztvakítás, a probléma áthárítása a társadalomra a nagy cégekről és az államokról. Azt mondják az embereknek: "ok, most már látjuk hogy valami baj van, de nem mi, a vezetők, vagyunk a hibásak, hanem ti okoztátok magatoknak mert olyan sokat autóztok és szennyezitek vele a környezetet blablabla". Valójában az üvegházhatás 2 fontos tényezőnek köszönhető: a gyáraknak, amik mindenfelé, gyakran ellenőrizetlen vagy ismeretlen anyagot bocsátanak a levegőbe, amelyek közt olyan is akad amely 20.000szer jobban növeli a melegházhatást, mint a CO2 (vagyis 1g ebből az anyagból annyira rossz, mint 20Kg CO2). A másik pedig a tehenek :). A kérődző állatok gyomrában emésztéskor metán termelődik, egy nap alatt több mint amit egy Big Block termel 100km-en CO2-ből(igaz előbbiről csak becslések vannak, döbbenet de senki nem foglalkozott behatóbban a témával, vagy csak eltitkolják az eredményt...). A CH4 pedig 10-20-szor jobban növeli a melegházhatást, mint a CO2. Ja és tehénnel jól el vagyunk látva itt a Földön, van belőle párszázmillió darab...
Csak hát ugyebár nem tilthatják be a marhahúst mert egyrészt éhínség törne ki, másrészt felzúdulás lenne (képzeljétek el hogy amerikában ezentúl csak szójahamburgert árulnának...). Mellesleg a világgazdaság is összeomlana.

Az persze igaz, hogy a kocsik füstje eléggé mérgező (nagy koncentrációban halálos...), de általában a felmelegedést szokták emlegetni és azzal szoktak takarózni.