Adatok
Ati232
0 bejegyzést írt és 43 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az oldalkocsis motorok gyakori elnevezése a fogat. Találó, hisz a vonóerőt jelentő gép mellé szállításra alkalmas kocsit kapcsolnak – ma már nem túl praktikus, de évtizedekig sokak családi közlekedését jelentette. Az orosz katonák azonban visszanyúltak két évszázadot. A…..
Az tehát látható, hogy maga az ötlet jó. Önmegoldó feladat, odafigyelve automatikusan működik, bolondbiztos, mégis tartalmazza a korrekció lehetőségét.
Mai cikkünk blogposztja...
Ati232
2010.06.30 22:49:33
@Gyurma73: Ahol felmentem (sztem Érd után), ott rögtön egy oszlopot láttam teleaggatva kamerákkal. Lehajtottam az első lehetőségnél kb 1 km múlva.
Nem tudja lerakni az autót? Mert a kék, horpadt Kispolák a kedvenc helyén telel, tavaszol és nyaral? Azt hiszi, van megoldás?
Vélemények az azonos című írásunkról...
Csak a tendencia szomorít el. Ha tíz sofőr nem enged át, abból nyolc biztosan nő. Vélemények azonos című írásunkról...
Ati232
2010.01.27 17:34:31
@Pityorka1:
Éppen az olyanok miatt mint te ütnek el annyi gyalogost. Szerencsétlen gyalogosnak esze ágában sincs átkelni, megvárná az autók áthaladtát, de a túlzottan előzékeny emberek ilyenkor satufékkel megállnak a külső sávban a gyalogos meg kénytelen ekkor már lelépni. 1x majdnem így ütöttek el az Attila úton. Nem mindenknek van helyismerete, a zebrák felfestése nem mindig látszik...gondolkodj mielőtt megölsz valakit, mert az egészet te indítod el. Az már másik téma, h aki nem veszi észre a zebrát a hibás...és megy a dutyiba miattad.
Ennek a hatványozott esete, amikor teherautóval, busszal csinálják ugyanezt teljesen kitakarva a gyalogost és a zebra-táblát. Isten barmai.
Éppen az olyanok miatt mint te ütnek el annyi gyalogost. Szerencsétlen gyalogosnak esze ágában sincs átkelni, megvárná az autók áthaladtát, de a túlzottan előzékeny emberek ilyenkor satufékkel megállnak a külső sávban a gyalogos meg kénytelen ekkor már lelépni. 1x majdnem így ütöttek el az Attila úton. Nem mindenknek van helyismerete, a zebrák felfestése nem mindig látszik...gondolkodj mielőtt megölsz valakit, mert az egészet te indítod el. Az már másik téma, h aki nem veszi észre a zebrát a hibás...és megy a dutyiba miattad.
Ennek a hatványozott esete, amikor teherautóval, busszal csinálják ugyanezt teljesen kitakarva a gyalogost és a zebra-táblát. Isten barmai.
Megszívtuk a sebességmérő kamerákkal és a fekvő rendőrökkel is, de nem tanultunk belőle. Aztán majd sírunk, ha az üres utcában lévő zebra előtt is harmincra kell lassítani vagy meg kell állni. Vélemények az azonos című írásunkról...
Ati232
2009.06.24 23:22:34
@Zed is dead:
Ja, ezt mondd el a temetésen is.
Azt nem veszed figyelembe, hogy egy nagyobb transporter vagy busz/teherautó simán kitakarja a táblát és a magyar zebrák kopottas festése nem mindig látható.
Ja és azt is, h 2 sávos egyirányú utcáról beszélek mint pl. az Attila út egy része.
Ja, ezt mondd el a temetésen is.
Azt nem veszed figyelembe, hogy egy nagyobb transporter vagy busz/teherautó simán kitakarja a táblát és a magyar zebrák kopottas festése nem mindig látható.
Ja és azt is, h 2 sávos egyirányú utcáról beszélek mint pl. az Attila út egy része.
Néhány uniós képviselőnek nagyon bögyében lehetnek a motorok: több ország küldötteinek közös munkájaként tervezet készül, miszerint az Európában forgalomba helyezendő gépek ne lehessenek száz lóerőnél erősebbek. Korábban már volt próbálkozás hasonló intézkedések…..
Észak-budai autósoknak ismerős lehet a szitu. A helyszín az Árpád Fejedelem útja és a Komjádi Béla utca kereszteződése, rögtön a Komjádi uszoda előtt. A világoskék-metál Passat CC a Margit híd felől érkezett és balra próbált volna befordulni, a Komjádi utcába. A…..
Ati232
2009.04.25 10:28:53
@Póktalicska:
Ez tipikusan olyan eset, amikor a véletlenek összejátszanak, ez elkerülhetetlen. Passatos amikor benézett még sehol senki, furgonos meg a sávváltással volt elfoglalva.
Egyrészt a furgonos lehet, h kanyarodni akart, ezért ment a buszsávba, de ha szabálytalanul ment, akkor is védett úton volt, ezért neki volt elsőbbsége.
Szerintem ezek után a furgonos sem fog száguldozni egy ideig...talán.
Ez tipikusan olyan eset, amikor a véletlenek összejátszanak, ez elkerülhetetlen. Passatos amikor benézett még sehol senki, furgonos meg a sávváltással volt elfoglalva.
Egyrészt a furgonos lehet, h kanyarodni akart, ezért ment a buszsávba, de ha szabálytalanul ment, akkor is védett úton volt, ezért neki volt elsőbbsége.
Szerintem ezek után a furgonos sem fog száguldozni egy ideig...talán.
Véleményük mai cikkünkről...
Újabb két hét telt el, mikor azon kapta magát, hogy körbe-körbe járkál a garázsban, pucolgatja a szerszámokat, fölöslegesen megzsírozza a krokodilemelőt, kézbe veszi a hidegvágót, és hosszú percekig rugdal ide-oda a padlón egy szakadt porvédő gumit. Rá kellett…..
Ati232
2009.03.17 13:02:05
@Hrzrasn:
Mégegyszer:
A Fiat gépjárművek közül a Punto jó. Talán az egyik legmegbízhatóbb közülük, persze Fiat viszonylatban.
A Suzukival összehasonlítva messze elmarad (a két autót össze is lehet mérni, mert egy kategória).
Egy régi fapad Puntoért kapsz egy pár évvel fiatalabb régi Swiftet sok extrával (elekrt.ablak, centrálzár, légkondi, metál szín, riasztó...). :)
Mégegyszer:
A Fiat gépjárművek közül a Punto jó. Talán az egyik legmegbízhatóbb közülük, persze Fiat viszonylatban.
A Suzukival összehasonlítva messze elmarad (a két autót össze is lehet mérni, mert egy kategória).
Egy régi fapad Puntoért kapsz egy pár évvel fiatalabb régi Swiftet sok extrával (elekrt.ablak, centrálzár, légkondi, metál szín, riasztó...). :)
Ati232
2009.03.17 13:51:19
@F/: A régi Puntot és régi Swiftet hasonlítottam össze.
Ugyanazért az árért kapsz egy alap Puntot és egy jól felszerelt Swiftet. Nem kérdés, h melyik a jó vétel. ;)
Ugyanazért az árért kapsz egy alap Puntot és egy jól felszerelt Swiftet. Nem kérdés, h melyik a jó vétel. ;)
Ati232
2009.03.17 13:52:43
Itt a vasárnap, bütykölünk hát megint. Lassan rendszerré válik itt a TC-n a hétzáró rozsdába fejelés. Persze két hete történt mindaz, amit írok, elnézést, csak most jutottam el a billentyűzetig, de hát nem Forma-1-közvetítés ez, nincs itt szükség paliklászlói…..
Gondolta volna, hogy a világ legpocsékabb autója egy Opel, a Vivaro? Hogy a Volkswagen Transportert és a régi 9-5-ös Saabot jobban utálják, mint a 607-es Peugeot-t?
Vélemények az azonos című cikkünkről...
195 km/h-s gyorshajtásért ítéltek fél éves letöltendő börtönbüntetésre egy angol motorost. Robert Bennett ítéletét tegnap hirdették ki, amelyet súlyosbít a 18 hónapos vezetéstől való eltiltás is. A bírói döntésben szerepet játszott, hogy nedves úton…..
Ati232
2009.03.03 21:22:58
Tudják, a fekvőlámpás Mercedesek egyik legzavaróbb hibája, hogy az üléseik leszakadnak. Főleg az elsők, kiváltképp a vezetőé. Már egy átlagautó szivacsülése is elég pocsék tud lenni, amikor valami benga nagy ember szétüli, de a W123-asban epedás az ülés, mint minden Igazi…..
Ati232
2009.02.25 22:54:10
Cikkünk tanulsága: a legkisebbtől a legnagyobbig bármi lehet jó női autó, csak jól kell tudni hordani. Smarttól GMC Yukonig mindenféle szerepel a tesztben, csak győzzék olvasni. Vélemények az azonos című cikkünkről...
Tegye fel a kezét, akinek ellopták az autóját, és a rendőrség megtalálta! Tessék, tessék, csak folyvást? Hát igen, a felderítési mutatók állítólag jók, de én még nem láttam olyat, akinek bármije meglett volna, rendőrségi alapon. Autólopás, betörés – az úr adta, a…..
Ati232
2009.02.19 23:08:43
Teljesen mást kerestem, de valahogy kidobta a kereső. Holden Commodore? Az meg mi a franc? Szeretem a régi típusok falnakszaladós töréstesztjeit nézni. Szó nincs Euro NCAP-ról, félátfedéses, deformálódó akadályos, steril rombolásról. Ahogy légzsákról, övfeszítőről és…..
Máig ismeretlen okokból csapódott a 997-es sorozatú Porsche 911 Turbo Cabriolet az autópálya oldalait elválasztó palánknak. A stuttgarti gyártó épp két kísérleti járművével végzett próbákat, de a hátul jövő Panamera pilótája ki tudta kerülni szerencsétlenül járt…..
Elgondolkoztak-e már azon, miért vettek olyan sokan bogárhátú Volkswagent, és miért rajonganak érte ma is annyian? Ez a sárga kocsi új kora óta egy családnál van, megjárta már többször a poklot és a mennyországot. Most bezárult a kör, újra új autó. Bogár-teszt,…..
Csöbörből vödörbe, vagy káoszból a rendbe? Budapesti közlekedés friss szemmel. Vélemények az azonos című cikkünkről...
Ha azt mondják, szálljunk buszra, mert úgy csökkentjük a szálló por mennyiségét, nézzünk körül a buszon. Ha negyvennél kevesebben tartózkodnak rajta, nekünk pedig benzines autónk van, máris megdőlt az elmélet. Vélemények az azonos című cikkünkről...
- Revier? …- Autobahn!- Tempo?- Mörderisch!Mindig, de mindig hangosan kell felolvasnom, hogy elnyomjam a szinkront („körzetük az autópálya, tempójuk halálos”), és hangosan röhögjek, még ha épp egyedül vagyok is. Tempo: möredrisch, muhahahaha! Mörderisch, ezt nem…..
Ati232
2009.01.11 11:34:01
A kék Skoda Fabia Combi vezetője az épp előtte pirosra váltó lámpánál még meg tudott állni. Pont az járhatott a fejében, hogy milyen szerencsés, amiért a kissé eldugott lámpát időben észrevette, és így nem hajtott tilos jelzés mellett a kereszteződésbe. Öröme azonban nem…..
Kovács úr negyven évvel ezelőtt vett egy Bogarat, aztán nemrégiben egy Golfot. Nem nagy szó, mindenki ismeri a sztorit a reklámból. De persze Volkswagenekkel és volkswagenesekkel gyakran megtörténik az ilyesmi, toyotásokkal, lexusosokkal pedig a statisztikák szerint még sűrűbben.…..
Ati232
2008.12.30 10:50:39
Egységes egészségügyi határérték megállapítása igen bonyolult, mert sok aeroszolképző anyag már egészen kis mennyiségben is nagyon káros lehet. Vélemények az azonos című cikkünkről...
Nálunk jobban senki nem érti a felzúdulást, a pokoli, gyilkos indulatok zabolátlan felszínre törését egy-egy cikk kapcsán. Az anyázási lehetőség csak egy kattintásnyira van, sokan nem is várják meg, míg csökken a fejükben a nyomás. Ezekből pedig mi karácsonykor mindig…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Az oroszok azért jöttek ide mert mi hadat üzentünk nekik és segítettünk a németeknek lerombolni a fél országukat.
Ez után amit az oroszok "műveltek" semmiség. Simán megtehették volna h internálják az egész magyarságot az Urálon túlra.