Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Mediadroid

0 bejegyzést írt és 79 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
"A jelentkezők közül a UPC a kreatívigazgatók teljesítménye és portfóliója alapján állította össze a longlistet. Mindez nem minden esetben ment könnyen, az utóbbi idők sűrű váltásai miatt ugyanis az ügynökségek és a kreatívigazgatók portfóliói számos esetben…..
Mediadroid 2009.11.23 22:09:23
@reklámbuzi: nem értek egyet veled (azzal az álnaiv feltételezéssel, hogy a chemistry meetingeket megelŒzi egy szakmai minimum szürés).
Ha van több olyan ügynökség, aki hasonlóan jó teljesítményre képes (vagy sok egyformán középszerü, ezt mindenki döntse el maga) igen is fontos a szimpátia. Téged nem serkent jobb teljesítményre egy olyan ügyfél, akivel jó kapcsolotban, azonos hullámhosszon vagy?
Nekünk is akkora szerencsénk volt, mint – gondoljuk, sőt reméljük! – számos bloggertársunknak, hogy a Neumann-ház pár nappal a hivatalos dátum előtt megnyitotta számunkra az online archívumát, melyben a magyar hangos filmhíradó első 12 évének (1931-től 1943-ig)…..
Mediadroid 2009.11.06 14:21:46
Szerda délben egy röpke előadás erejéig végre sikerült meghaladni az összes teremben zajló permanens forradalmat: Braun Róbert a digitális Y-generáció utánra felrajzolta az általa R-nek kereszteltet, ahol már default az önkifejezés, a fogyasztás közösségi élmény, és főleg:…..
Eleinte még gyűjtöttem az ehhez hasonló reklámkihelyezési bakikat -már ha ez a szó itt megfelelő -, mert volt ezeknek valami suta bája. Aztán felhagytam ezzel a hobbimmal, mert rájöttem, hogy nincs igazából értelme, hiszen a bannereket véletlenszerűen dobálja ki a rendszer a…..
Vajon hányan vették észre - azok közül, akik egyáltalán látták a meccset - tegnap, hogy a Lokinak új mezszponzora lett a BL-meccsekre?..
Mediadroid 2009.09.18 16:42:27
@rhynn: valami helyi koncessziókat is nyertek (helyijáratok üzemeltetéseí) valahol (konkrétan...)

Kedves Ferinek (bocs, de pertu vagyunk) az olimpiai fontoskodás megért 100m+ -t (Peking Klub, sok sok ingyen Seat az olimpikonoknak, no meg a naplopó szövetségi vezetőknek), akkor a BL meccseken fontoskodás megért X-mFt-ot (mennyit is? Mondja meg valaki kb.)
addict Helleluja! 2009.09.17 18:30:00
Előre is elnézést kérek mindenkitől. Ez a poszt ugyanis csak azért került most ki, mert én is csak egy szent vagyok, akinek maga felé hajlik a keze. Merthogy mióta a Hell addictos blogszponzorációja kapcsán megszületett a "Pokoli erőt ad a jó ötletekhez is" gondolat, a…..
Mediadroid 2009.09.18 16:35:46
@Mr. Blowfish: csak én nem tudom miaz?

Egyébként RB, szerintem jojez, az mégjobb, hogy te egy olyan blogger vagy, aki csinál is valamit, a legjobb, meg hogy be is vállaltad. "dobjatok a mókusok elé!" jeligére
addict Reklámrejtvény extra 2009.09.18 12:04:00
Kérem értelmezze az alábbi hirdetést. A helyes válaszért 5 pont jár, az indoklásért 10 pont adható. fotó:trn..
Mediadroid 2009.09.18 16:31:28
@Ju$t an0th3R $taR^: agree. Szerintem is a hazai termésből ez inkább felfelé lóg ki. Koncepciót kár keresni benne, de én már azzal is megelégszem, ha egy jó fotó/grafika/képi geg van egy plakáton és világosan látszik, mit akar eladni. Ez meg hozza azt.
A blogot ezen a héten is a Reklámkonferencia támogatta hirdetésével. Ez most igazán aktuális, mert a rendezvény hamarosan a kezdetét veszi, így azok, akik még gondolkodnak a részvételen, most még elhatározhatják magukat. Persze alapvetően az ügynökségi döntéshozókon múlik,…..
Mediadroid 2009.09.09 13:09:09
@hirado: miért himsoviniszta? Igaz, a görögök találták ki pár ezer éve, de kvázi istennői státuszban vannak... a message meg az itt most (ha nem tévedek), hogy kicsit megfeledkeztünk róla (a múzsáról), iparosodtunk, gépiesedtünk, pedig ez valahol művészet, amit inspiráció nélkül nehéz...
@bulgakov: @Hara Mati: persze, de a szolgáltató ágazatokban nem árt, ha az ügyfél élvezi, amiért fizet... legalább játszuk meg, hogy... és ne sírjunk.
True.@SueSue: pont erre kísérlet a konferencia szerintem. Lehet, hogy velem van a baj, de engem még mindig felpörgetnek a konferenciák (OK, a legtöbb). Sok mindent hallani, érdekes, de legalábbis az enyémtől eltérő véleményt lehet hallani, kisit felkelni az asztaltól, kitekinteni... persze a legnagyobb önsajnáló fikázók csak a büféig és a svédasztalig jutnak, mert inkább (akkor és ott is) bab*sznak, hogy ne hallják a sok hülye mit mond ott bent... gyász.

A cikk meg olyan, amilyen, profi újságírók is ennyire képesek (sőt, ők simán copypaste-elnek...), RB-nek meg más dolga is akad, és mivel szeretjük az addict, megbocsájtjuk az ilyen cikkeket, amivel fenntartja nekünk a blog. Azé ne kanászodj!
Köszönöm a figyelmet
Vajon csak engem mozgatott meg idén a szokásosnál is kevésbé az @RC, vagy tényleg ennyivel kisebb általános érdeklődés övezte most a plakátkiállítást?..
Mediadroid 2009.08.31 09:43:35
@Mediadroid: ÖNREFLEXIÓ: a#@ pic%*-ja, hogy itt politizálsz... nem unod még?
Mediadroid 2009.08.31 09:46:34
@Mediadroid: DE. (bocs, soha többet...)
Ezen a héten a blogot a Reklámkonferencia támogatja, ami számomra már önmagában is hírértékű. Na nem mintha a XXI. század csodája lenne ez a blog, csak valahogy a Reklámszövetség és az addict egy helyen, kicsit olyannak tűnt mint Figo a Szentkirályi reklámban. Így aztán…..
Rengeteg olyan reklámot lehet látni, amelyekben a hatás kedvéért mindent megmutatnak, ami csak sokkolhatja az embert. A cigarettás dobozokra tett rohadt tüdőtől kezdve a felpuffadt hasú, éhező afrikai kisgyereken át a taposóakna szakította lábú asszonyokig mindent láthattunk már.…..
Emberére talált Gordon Ramsay, a káromkodós skót szakács: Hell's Kitchen című műsorának legújabb évadában egy egykori tengerészgyalogos akadt ki azon, hogy Ramsay teljesen hülyének nézi, és válogatott káromkodásokat zúdít a fejére. A srác bepipult, megmutatta, hogy a…..
Néha elfog a reménytelen szomorúság amiatt, hogy Magyarország kommunikációiparát nagy részben kreatívügynökségek és -díjak nélkül, grafikai stúdiókkal meg fejlesztőcégekkel is simán lehetne működtetni. Nincs semmi különös, csak a szokásos: már megint sikerült valamit…..
A reklámok egyik legősibb eszköze a megszemélyesítés. Hol a terméket, hol a fogyasztót, hol a szolgáltatást vagy éppen a szolgáltatót személyesítik meg, amelynek eredményeképpen az minden évben a Barátok közt szereplőgárdájának számát is meghaladó reklámkarakter…..
Mediadroid 2009.07.29 17:06:13
@reklámbuzi: A Vodafone régi arcai érnek? Vagy csak a nevesített karakterek? Tudod, voltak a gengszterek, akik visszatértek többször is ("Csúscsidő kell...")... na mndegy, nem akkora élmény.

.IGLO Kapitány
.Raiffeisennél volt a család előtt a loser gyerek, (Ács Misi? Zoli?), akinek az állását meg kellett menteni...
.MÜSZI
.Olcsó Áron volt valamelyik barkácsáruháznál (OBI vagy Baumax vagy Brico?)
.
A BMW a múltkor már festett a Z4 kerekeivel, és az erről készült film gyorsan be is járta a világot. Ezúttal a Toyota IQ marketingesei egy lépéssel tovább mentek ennél, és a kis autó segítségével megalkottak egy vadonatúj fontkészletet. A projekt ötlete két tipográfus,…..
Mediadroid 2009.07.28 12:36:10
@GYUSZI BACSI: persze nem egy klasszikus, de attól még egyedi, vicces, "handmade"- kicsit olyan, mint a mama sütije-szívből jön, szívhez szól. Nem neked készült, gondolom, hanem olyanoknak, akik ilyen kocsit vennének.

Nekem tetszik az ötlet, kicst én is úgy voltam, hogy ez is csak egy újabb internetes virál kedvéért végrehajtott stunt, de a végén látni a fontkészletet, szinte megható volt.
Persze kiváncsi lennék ennek az ROI-ára...
Nem-nem! Ezúttal nem az a téma, hogy Michael Jackson hogy lógatta ki a gyerekét az ablakon. Épp ellenkezőleg, azt használta ki egy brazil gyermekvédelmi szervezet, hogy a szóbeszéd szerint Michael Jackson maga is családon belüli erőszak áldozata volt, merthogy az apja (Joe Jackson)…..
Az RTL közleményei mindenképpen a szakma "élvonalába" tartóznak alázós kategóriában. Most például ezt bírták közölni: "Az r-time üdvözli, hogy két évvel saját KKV-kampánya után a TV2 is felismerte, hogy a televízió nem csak a multik hanem a kis és…..
Mediadroid 2009.07.24 14:58:36
@Bery: "Ami viszont a Tv2 mellett szól, az az, h. a Brand Care-el talán megelőzték versenytársukat az egyszerú szpotreklámon túl az integrált és az innovatív megoldások terén. "

Én azt mondanám, hogy PR-ben előzték meg az rtime-ot... a nagy integrálás meg innovativitás az néhány kis projekt, nem több. No, az RTL sem áll jobban, de ez inkább a magyar rögvalóság, a hirdetők biztonságkeresése, no meg annak az eredménye, hogy relatíve olcsón lehet hatékony spot kampányokat csnálni Mo-n, s addig nem kellenek az ügyes kiskapuk, amíg simán bemész a főbejáraton (mert igen, a TV még mindig k#@vára működik, mert azt nézi az istenadta nép)
A tv2 nagyon igyekszik, de sokszor sokminden visszatartotta (amatőrizmus, mutyi, puhaság, alkalmatlan vezetők, "körülmények"...). A jelenlegi vezetés tudja mit kell csinálni, csak nehéz azt a hátrányt leolgozni, ami évek óta összejött.
Az RTL pont az rtime létrehozásával és a komyol kábelportfolió korai kialakításával húzott igen nagyot, szinte visszafordíthatatlant kereskedelmi fronton. Ennek előnye ma mutatkozik: a tv2 20-25%-os közönségarányával szemben 30% az RTL, és erre jön rá kb. 25-30%-nyi nézettségarány a 2 tucat kábelből...). A Cool meg a Film+ leveri a MTV1-et meg a Viasat3-at, stb. És ebbe az RTL invesztált, de legalábbis tudta, hogy ez lesz, erre megy a piac. a tv2 2 kábelt indított el félig, aztán az is bedölt... sokminden a tévépiac, de érdekes is.

Béna RTL PR: igen, tény, ugyanakkor vegyétek figyelembe, hogy a tv2 alkalmi sikereit könnyebben kommunikálja, mint az RTL az állandó sikereket. Gondolj bele, minden nap kijönne egy hír: az RTL nyerte a tegnapi napot... gáz. De ha kéthavonta ez egyszer sikerül a tv2-nek, akkor mindenki éjjenez, tapsikol. Ez frusztrálja az RTL-t, és ezért jönnek ki ilyen "bibi" kommunikációk tőlük.
Ezt a filmet és annak minőségét nézve sokat gondolkodtam rajta, vajon a Nagy Ferót szerepeltető, a Bosrsodi által támogatott fesztiválokat hirdető reklámnak a reklámszemle rovatban van-e a helye. Aztán eszembe jutott, hogy a Sziget fesztivál szpotjai is itt szerepeltek, márpedig itt…..
Tegnap esti vérmes partiterveinket az eső beterelte az ízléstelen Warner Clubba. Közben kitaláltuk az olcsónélés egyik módját, és persze keressük a többit is. Kellemesnek indult az este… …hogy aztán szégyenszemre megint ne tudjunk semmi érdemileg is ordenáré…..