Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Adamantit

0 bejegyzést írt és 33 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Amikor megérkeztünk a Toyota Suprákkal zsúfolt standra, még nem gondoltuk, hogy hamarosan alapjaiban változik meg a véleményünk a Carstyling.hu Tuning Show-ról, és annak résztvevőiről. Mert hiába éreztük már negyedóra után, hogy a vaskeresztes Golfok, az agydaganatot okozó…..
Adamantit 2012.04.01 22:17:19
@Shadowbull: Ez egy annyira fasza ötlet, hogy már az angoloknak is eszébe jutott! :)

www.youtube.com/watch?v=UIv0bOd9XtA

Persze a kopó-fogyó alkatrészeket időnként cserélni kell.
Csak azt nem értjük, miért az egyik legdrágább kerületbe telepítették ezt a zseniális töltőállomást. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Adamantit 2012.01.31 10:10:58
@MAti: Egyetértek.
Adamantit 2012.01.31 10:44:28
@biturbo s: Nekem viszont az jött le, hogy a windowsos témánál maradva azon vagy kiakadva, hogy a MS online letölthetővé tette a windowst és nem kell DVD-t gyártani hozzá és erre a cég ilyen PR eseményen próbálta felhívni a figyelmet.

Ettől persze a termék amit árul semennyit sem változik.
Adamantit 2012.01.31 11:09:07
@biturbo s: A PC-s témára nem reagálnék, abban egyetértünk (bár 4 év linuxozás után azért 1-1 veziófrissítésnél az is produkált WTF pillanatokat).

Csak azt nem értem, hogy miért zavar, hogy maga a bolt (benzinkút) kevesebb áramot/gázt fogyaszt. Ez nagyjából független attól, hogy mennyit szennyeznek az itt vett üzemanyaggal az emberek.
Sehogy nem készültem a versenyre, hiszen az egyhármas Suzuki Swift gyárilag egy 810 kilós versenyautó. Ezt sikerült is bizonyítanom a tököli négyszázon. Egyébként ki ne látott volna már a péntek-szombati időszakban padlógázzal furikázó kamaszokat az ország tetszőleges…..
Adamantit 2011.09.07 00:44:40
@ommm: Néztem azt is, de a reakcióidő a hasonló idők esetében nagyjából azonos volt, egy swift pedig nem az a kategória ahol 100-ról néhány tized alatt gyorsul majdnem 120-ra.
Ráadásul a többi viszonylag jó idő is legalább 10 km/h-s sebességtöbblettel zárult.
Persze én nem voltam ott, nem tudom volt-e valami változás a pálya állapotában, vagy esetleg új stratégia, pusztán érdekesnek találtam, hogy a legjobb időhöz gyakorlatilag a leglassabb célsebesség társult (a reakcióidő nagyjából mindenhol azonos).
Sajnos idehaza kötelezően választani kell hozzá egy matricát. Mi leszel? Büdös gengszter vagy cionista hazaáruló? Mai cikkünk blogposztja...
Adamantit 2011.08.15 20:50:31
@ommm: A cikkben azt írtad 8 sebességes váltó van a kocsiban, viszont mikor bevezették ezt a 7-es szériát, akkor mintha még mindenhol azt mondák/írták volna, hogy a 760i-t (és a hibridet) leszámítva mindegyikhez a 6-os váltót rakják. Persze lehet közben változtattak meg xDrive, meg minden, de én így kicsit most elvesztem az adatok közt.

Szóval melyik motorhoz, melyik váltót adják?
A mai versenyautókat szinte csak a festésük alapján lehet megkülönböztetni. Egyforma ívek, hasonló szárnyak, szinte megegyező köridők. A múltban bezzeg volt anyag: mára elfeledett szörnyek, tizenezer köbcentis dögök gyilkolták egymást és vezetőiket. Nagy részük mára…..
Egyik szemfüles olvasónk küldte be az alábbi képeket és döbbentett rá minket, valójában mennyi furcsaság mellett is megyünk el naponta. Csak úgy, észrevétlenül, mert valójában már fel sem tűnnek, pedig a főváros utcái néha tálcán kínálják a jó képeket és sztorikat. De…..
Adamantit 2011.04.06 18:21:04
@AtomHard: A képen lévő BMW az E65 facelift előtti változata, úgyhogy inkább a 2001-2005 közötti árakat nézegesd.
Adamantit 2011.04.06 18:22:58
@AtomHard: A képen szereplő BMW az E65 faclift előtti változata, úgyhogy inkább a 2001-2005 közötti modelleket nézegesd.
Újra tele a net és az összes létező tévécsatorna a vízautós hülyeséggel, mely mögött egyetlen árva szabadalom létezik csupán. Egy szabadalom és Spanyol úr lázálma a vízautóról. Nem tudni, ki gyújtotta meg ezúttal a hülyeség kanócát, de biztos, hogy hozzáértőket nem…..
Adamantit 2011.03.07 01:41:02
@Rocko-: Sőt, ezekszerint legalább 3-an vagyunk :)
Bár én ritkán szólok hozzá a topicokhoz.
Megvan a tökéletes megoldás a futásteljesítmény hamisításának visszaszorítására, mégsem használjuk. Vélemények az azonos című írásunkról...
Adamantit 2011.02.16 13:35:55
@abdulesmia: "...ha el akarnám adni..."
De nem akarod eladni,mint ahogy általában mások sem akarják eladni a valóban keveset futott jól működő autójukat így a piacon sincsenek ott az ilyenek.
Tőlünk, autósoktól elvárják – és nem egyszer kényszerítenek -, hogy ésszel, takarékosan és minél kevesebbet közlekedjünk, ideje bizonyítania a nép választott képviselőinek.Tessék spórolni, erre jó a Skoda Superb.Mai cikkünk blogposztja...
Adamantit 2011.02.15 11:30:40
@Ciri: Mondjuk a jelenkori értéknek nem sok szerepe van a dologban, mivel bérlik az autót.

Btw, a havi 600k mennyire számít reális bérleti díjnak egy 4 éves S8-ra, amibe 7000 km-t tesznek havonta?
Adamantit 2011.02.15 13:03:34
@Ciri: Ha a havi 600 reális akkor igazad van. Így nyilván azért bérel használtat, mert a zsírúj S8 nem férne be a keretbe.

(zárójelben jegyzem meg, hogy ezesetben viszont csak a benzinpénz miatt lehet felháborodni, mivel egy új A6 3.0 TDI is kb ugyanennyibe kerül, tehát a bérleti díj sem változik jelentősen)
Belsőség Az autózás vége 2011.01.31 18:15:00
Nincs már ordító Weber karbi, nincs már hörgő kipufogó, az autót már nem vezetni kell, hanem utazni benne. 8 légzsák, övfeszítő, biztonságosabb, mint az anyaméh. Vajon jó irányba megy a fejlesztés?Szerintem egyáltalán nem.Nem vagyok a műszaki fejlesztés ellenzője, sőt. Én…..
Adamantit 2011.02.01 01:51:24
@Virago_1000:
"- az embereket UDVARIASAN, egymasra figyelve, elozekenyen kozlekedni kene megtanitani, es ez az osszes biztonsagmania okafogyotta valna. Bar tudom, ez utopisztikus alom reszemrol."

Nem csak másik autóknak lehet nekimenni és elpatkolni, hanem lehet defektet kapni és beesni az árokba, feltekeredni egy fára, elcsapni egy őzet, azaz vannak olyan esetek ahol az emberi tényező nem sokat számít.
Adamantit 2011.02.01 02:07:31
@streetsta:
Bár én nem vagyok sem sb sem bármilyen soksokéve autótervező mérnök, itt a tcn volt egy hír:

totalcar.hu/magazin/hirek/2010/07/07/pihekonnyu_is_lehetett_volna_az_x5/

Eszerint: "200 kilót lehetett megspórolni a modern anyag segítségével a böszme méretű városi terepjárón, pedig az ajtókat meghagyták acélból."

Ha a gugli nem hazudott akkor a fapados E53 üres tömege ~2 tonna (2001 3.0i 1995 kg), azaz az autó össztömegének kb 10%-át lehetett megspórolni.
A Spoiler TV egyik bloggere vezet egy fasza kis táblázatot, amiben a 2010/2011-es évad sorozatainak nézettségét vezeti, és ugyan kimaradtak belőle a reality-k és a sportprogramok, azért kiváló képet kapunk az amerikaiak ízléséről. Az első tíz helyezett között nyolc CBS-sorozat…..
Nagyobb térképre váltás Ha nem tudnánk, hogy igaz. Legalábbis hiteles szemtanúk szerint. Brit-Kolumbia tartományban, egy Boston Bar nevű helyen forgatták. Az Alexander-alagútban. 1. főút, két és fél órára Vancouvertől. Két hét alatt készült el és talán nem túlzás azt…..
Adamantit 2010.06.01 00:52:45
@Petyat: Azzzal nem számoltál, hogy a sebességnek csak az érintőirányú komponense számít a körbeforduláshoz, így a sebességet sin alfa értékkel meg kell szorozni mielőtt behelyettesítjük a képletbe.

(45 fok felhajtási szög esetén ez 1/gyök2) tehát a képletben (sin45*v)^2/R=an
Nyakig bemásztunk a BMW új szélcsatornájába. Fúj meleget is, hideget is, mint egy jó hajszárító - így Afrikától Alaszkáig le tudják szimulálni az időjárást Münchenben. Vélemények az azonos című írásunkról...
Olvasom, hogy a németországi Neumünsterben a DEKRA* crash-laborjában világraszóló újdonságként olyan törésteszteket is végeznek, ahol a jármű ütközésienergia-csökkentő (pre-crash) rendszereit nem kell kiiktatni, így azok működése pontosan megfigyelhető. A gyakorlatban ez azt…..
Adamantit 2010.05.25 00:32:41
@Shadowbull: Szvsz mind a képfelismerés, mind a mesterséges intelligencia igen messze van még ennek a megvalósításától. Repülőknél, ha a gép lát valamit ami ütközési pályán mozog, akkor tudja hogy baj van, és van helye kitérésre is. Autók esetén ha valami a mozgása alapján ütközne veled még nem jelenti azt, hogy fog is. Ehhez fel kell egyrészt ismerni a másik objektumot, és mondjuk nem árt tisztában lenni azzal, hogyan "gondolkodik" (egy lovaskocsi megadja neked az elsőbbséget, egy megbokrosodott lovaskocsi nem valószínű...)...

Azt mondjuk elképzelhetőnek tartom, hogy belátható időn belül megjelennek olyan autók amik autópályán beavatkozás nélkül tudnak haladni, de ez ugye inkább csak egyfajta fejlettebb tempomat.
Ami pedig el akar porladni, azt hagyni kell, hadd porladjon. Másnál. Ha nem egy Ferrarilamborghini, akkor lesz még olyan jobb is.És így az, ami megmarad, előbb-utóbb tényleg többet is ér. Már ha valakinek számít a befektetés is, és nem csak a pénzszórás egy zseniális…..
Adamantit 2010.04.28 19:49:08
@mlt3: Dehogynem reagáltak, az orosz páncélautós hír alól eltűnt az összes komment. :)
Sokszor, és sokféleképpen utaltunk már arra, hogy a tévésorozatokból nem lehet úgy pénzt keresni, mint mondjuk a kismacskaalakú vérnyomásmérőkből vagy porcelán csikóskalapokból, mert a gyártó és a vásárló közötti út egy fokkal bonyolultabb a…..
  Azt hittük, értjük. Aztán kiderült, mégsem. Utána csináltuk. Vélemények az azonos című írásunkról...
Adamantit 2010.03.24 13:17:33
@lwcolors: Igen, ebben a történetben nekem is az furcsa csak kicsit, hogy egy olyan ember nem tudta megoldani a problémát akinek elvileg ez a munkája.
Ettől függetlenül persze a toyota ugyanúgy hibás, hiszen ezen kívül még jópár eset történt, ahol nem autópályarendőr vezetett és valószínűleg nem voltak perceik megállítani az autót.
Belsőség Öld meg, ha tudod 2010.02.15 18:14:00
  Mi a közös a szarvasban és a jávorszarvasban? A totálkár. Vélemények azonos című írásunkról. ..
Adamantit 2010.02.15 18:50:52
@nem kéne...: Szvsz lakott területek közelében a le/felhajtókon felmehet egy-egy kóbor kutya a pályára.
Miután akadozni kezdett a marsjáró elásott bal hátsó kereke, az operátorok javarészt próba-szerencse alapon beindították az évek óta használhatatlannak tekintett bal első kereket. Mindenki meglepetésére pedig az forogni kezdett! Így továbbra is öt üzemelő kerékkel, továbbra…..
Adamantit 2009.12.19 16:14:36
@lacalaca: Igen, olvastam énis korábban (talán pont itt :)), hogy nem elég erős, hogy azzal tolja ki magát a rover.
Gondolom inkább azért tapogattak körbe, hogy megnézzék merre milyen süppedős a homok.
Belsőség Húsz év trágyadombja 2009.08.28 07:00:00
Akárhogy is nézzük, a szerkesztőségben én kezdtem legkorábban az autótesztelést, pontosan húsz éve. Bizony furcsa látni, hogy azoknak az autóknak a többsége, amiknek pezsgős-puccos-sokcsillagos szállodás bemutatóján ott voltam egykor, mára csoffadt ócskasággá degradálódott.…..
Amikor Winkler elkezdte összeszedni életének tíz legcsapnivalóbb járművét, iszonyatos ötletbörze indult be a TC-ben, ennek aztán az lett a vége, hogy belelkesültünk, és Csikós is összegyűjtötte a magáét, meg én is. Elvégre, tizenöt év nagy idő, van miből szemezgetni.…..
Adamantit 2009.08.23 19:45:13
@Il mio nome è Nessuno: Ez mondjuk nem valami jó érvelés, elvégre is ha olyan reménytelen szar lenne a Volvo, akkor meg se próbálnák elpasszolni, hiszen senki nem adna érte pénzt. (a Fordnak meg nyilván pénz kéne)

Ilyen logika alapján mondhatnánk, hogy a Bugatti baromi sok veszteséget termel a Veyronnal, ha nem lenne pénze a VW-nek máshonnan, akkor a Bugattit is el kéne adni/megszüntetni, tehát a Bugatti nem gyárt jó autókat, ezért a Veyron egy fostalicska.

Ez meg így egy kicsit sántít.

Lényegében annyit akartam mondani, hogy egy adott típus nem lesz attól jó/rossz, hogy mennyire sikeres a cég ami mögötte áll.
Adamantit 2009.08.23 20:22:48
@lacza87: Nyilván ez egy eléggé sarkított példa volt, igazából ezzel csak arra akartam rávilágítani, hogy egy cég anyagi helyzete nem feltétlen áll összhangban az általa gyártott termékek jóságával, bár nyilván nem független egymástól a kettő.

De Unter Bahn leírta nagyjából azt amire gondoltam.
Linda sztorija üde színfolt a sok anyázós, mérgelődős, erőszakos történet között. Nincs is viccesebb annál, mint amikor egy zselés hajú faszacsávó nekiáll vagánykodni, hogy bevágódjon, aztán néhány pillanat alatt egymás után többször is beégeti magát, egészen a…..
A BMW E60 M5 kétségkívül egy ikonikus penge verda. Vegytiszta vérvonallal, erős motorral, játékos futóművel. Az M divízió még rossz autót nem csinált és egy-egy példány birtoklása bizony a tulajdonos társadalomban elfoglalt pozícióját is jelzi. Ám előfordulhatnak olyan…..