Regisztráció Blogot indítok
Adatok
lp58

0 bejegyzést írt és 20 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az ilyen alkalmakat ki kell élvezni. Ritkán jönnek el az életben. Útban a partira Először is: megérkezel, kipakolsz, lezuhanysz, nem veszed elő a számítógépet, nem keresel szállodai wifit, inkább ledőlsz egy órára, fél ötkor keltél, este nem árt frissnek lenned. Hatvan…..
Három év és kb. hárommillió forint kellett, hogy a Cougar vezetési élménye elérje azt a szintet, ami kicsivel a vételi állapot felett van. Nehéz összehasonlítani Csikós Puchjával, amiről 2006-ban írta ezt a posztot, és azóta belement egy-két százezer, de ugyanúgy néz ki, mint…..
lp58 2012.05.24 23:37:23
EZT PROBALD MEG www.esztergom-autojavitas.hu
06-20-9675821
Nekem is volt egy 68-as Cougarom, bar azt nem Ok csinaltak de jo par automat csinaltak. Nezd meg a referenciakat.
lp58 2012.05.25 10:08:32
@lp58: AZ Espada TC-es kep de azt is Ok csinaltak (az auto az enyem). A weboldalon a legdurvabb kepek vannak de egy csomo klasszikus autot is restauraltak es most egy 75-os Alfa GT-emet restauraljak. Szamtalan amerikai autot javitottak es a tulaj maga foglalkozik a problemas autokkal.
Az autó, ami kísértésbe visz. Lopnék, csalnék, talán ölnék is érte. Fejben biztosan. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
lp58 2012.05.25 01:44:23
@vmaast: Igazad van bar nem olyan nagy az arkulonbseg egy Gallardo es egy extras 911 Turbo kozott. Raadasul hasznaltan meg kozelebb van az ar egymashoz. En a Gallardomat 18m-ert adtam el es egy 3-4 eves 911 Turbo sem olcsobb. En igazabol a 70-es evek olasz autoit szeretem, bar a Brera is nagyon szep. Mint irtam en elfogult vagyok, mert az olasz autokat szeretem es nalam a forma a legfontosabb. a teljesitmenyt nagyon ritkan ( es egyre ritkabban ) lehet kihasznalni, de a formaban akkor is gynyorkodhetsz ha all az auto. Ezert nincs Porschem "csak": 73 Espada, 71 Montreal, 75 Alfa GT, 70 Giulia. Rovid ideig volt egy Porsche GT-hez is szerencsem (a 10 hengeres ), de nem jott be a forma nekem. Ha mar nemet akkor Mercedes SLR (nem SLS)
lp58 2012.05.25 01:54:19
@vmaast: Ja es megegy szentsegtores: ha Porsche akkor 928 (vagy 928S4). A bogar szemelyautonak sem volt nagy csoda, sportkocsinak pedig egyaltalan nem kellett volna eroltetni. A Porsche evtizedek ota dolgozik azon, hogy a farmotoros "bogar"-bol vezetheto sportkocsit faragjon. Az ujsagirok amikor kijon egy uj 911-es akkor azt mondjak, hogy ez milyen szuper, milyen stabil, az elozo pedig milyen vezethetetlen volt. De amikor az elozo volt uj akkor arrol regeltek odakat. Akkor most jok-e a 911-esek? Nekem meg a 90-es evekben volt egy 911-esem (akkor uj) de eleg is volt belole.
V8 / 2.594 cm3 / 200 PS / 235 Nm @ 4.750 / 0 - 100 km/h: 7,6 s / Vmax: 222 km/h (klikkelj a nagyobb képekért) ..
Kiküldött világjárónk, Peka, ezúttal a Monaco Top Marque-kiállításon járt. Képeiből világosan kitűnik, ki az efféle kiállítások célcsoportja. Jó eséllyel nem a brit nemesi címek tulajdonosai, sokkal inkább az újgazdag, ízlésficamos üzletemberek és yuppie-k. A Top Marque…..
lp58 2012.05.06 19:26:47
A fenykepekrol annyit, hogy atkuldtem a Totalcar-nak tobb szaz kepet kiss felbontasban (emailben), hogy valogassak ki melyikeket kuldjem el nagyobb felbontasban es ugy latom veletlenul az elso adag (kiss felbontasu) kepek kerultek fel az oldalra. peka
A nemetek "fikazasarol" pedig annyit, hogyha az europai autos ujsagiras nem magasztalna egekbe (szerintem gyakran tulzottan) a nemet markakat akkor nem keresnem a hibakat. Miutan Sanghaitol, Frankfurton es Detroiton at Los Angelesig nagyon sok szalonon megfordultam (sajat penzbol, nem kikuldetesben)igy van valamennyi ralatasom az autok kidolgozasara. Ezenkivul mivel amerikaban autokereskedessel foglalkoztam-foglalkozok igy sok auto tudtam kiprobalni Yugo 45-tol a Dodge Viperen at a Rolls Royce Phantomig, igy valamennyi sajat tapasztalatom is van.
Mivel autobuzi vagyok es gondolom meg sokan vagytok igy ezert szoktam neha elmenyeimet-tapasztalataimat megosztani masokkal a Totalcar oldalain keresztul.
Egy kicsit valoban elfogult vagyok mert en az olasz autokat szeretem es abbol is 60-as, 70-es evek tipusait.
Ha mar raszantam magam a hozzaszolasra akkor meg egy dolgot szeretnek elmondani. Szerintem amikor egy autot tesztelnek a profi ujsagirok akkor azt kellenne figyelembe venni, hogy az az auto mire, milyen celra keszult. Peldaul a Camaro nem Nurbungringre keszult hanem arra, hogy anyuci, apuci egy jopofa dogos sportos kinezetu autoval jarjon naponta munkaba 65 merfoldes sebessegkorlatozas mellett. Az ara is azt tukorozi mert a V6-os 300 loeros alapmodel annyiba kerul mint egy Hyundai vagy Kia csaladi auto.
A SUV-okrol pedig annyit, hogy en egy 2000-es evjaratu Ford Exopeditiont vezetek naponta es gyakran belepakolok tobb mint egy tonna epitoanyagot, vagy 3 meteres gerendakat es nem valamelyik versenypalyan akarok palyacsucsot donteni. Ezert nem eretm amikor SUV-okat vagy SAV-okat (pl:X5) versenypalyan tesztelnek
lp58 2012.05.06 19:51:35
@samot: Fiat 600 Jolly. az hagyjan, hogy parnahuzat, de alatta valodi gyekeny ulesek vannak. A fenyekepezesrol pedig annyi, hogy a kaszino elotti teren kb 2-300 meteren rohantam az auto utan, embereken atgazolva, hogy utolerjem a Fiatot es tudjak par kepet kesziteni. egy Mansory utan nem rohantam volna (bar nem is kellett mert abbol tobbet lehetett latni, mint ebbol a Fiatbol)
Rendben, túloztam a címben. A teljes büdzsénk kicsit több volt öt százdollárosnál, de nagyjából ennyit szántunk az autóra. Ennyiért akartunk venni valamilyen gépet, hogy átguruljunk vele New Yorkból San Franciscóba nagyjából két hét alatt. Hogy sikerült-e, majd kiderül a végén, ugorjunk inkább a…..
lp58 2010.08.31 22:50:56
@visszakettopadlogaz: ne felejsd, hogy a uhaul-nal a megtetett tavolsagert is fizetned kell, igy a napi 20-asbol akar 100 is lehet attol fuggoen, hogy mennyit mesz.
lp58 2010.08.31 23:11:52
mindenkeppen megeri amerikat korbe csavarogni de sept 11 ota minden sokkal nehezebb. jogsit mar szinte lehetetlen szerezni es annelkul eleg draga a biztositas. nem akarok reklamot csinalni de a buget berautonal ha foglalasnal kivalasztod, hogy magyar vagy akkor teljes koru biztositassal es adoval olcsobban megkapod az autot mint az amerikai biztositas nelkul. 1 honapnal rovidebb turara szerintem nem erdemes autot venni, csak lehetoleg korutat kell tenni, vagyis ugyanott leadni ahol fevetted a berautot. Raadasul a mai $ 2.5-2.9/gallon benzinar mellett egy kisebb fogyasztasu beratuval egy csomo penzt meg lehet sporolni az oreg V8-asokhoz kepest, nem is beszelve az uzembiztonsagrol. mi amikor 85-ben korbecsavarogtuk amerikat a 17-eves VW-al, akkor tartalekoltunk annyi penzt, hogy a legtavolabbi pontrol is busszal vissza tudjunk menni NY-ba ha teljesen megadja magat az auto. Ma mar persze a buszjegy sem olcso es az auto szerelok munkadija is az egekbe szokkent ezert javaslom 1 honapnal rovidebb utra a berautot (bar ma mar az sem annyira olcso - regen bereltem 1 hetre $ 59-ert korlatlan merfolddel autot). erdemes autoberlesnel megnezni a kornyekbeli varosok arait is mert uganazon berautos ceg egy 20 merfoldre levo varosban lehet, hogy fele annyiert adja ugyanazt az autot (ne kerdezd miert).
en mar usa-t, ausztraliat, del afrikat, azsia es del amerika egy reszet is bejartam autoval. egyedul Japanban nem tudtam felvenni a lefoglalt berautot, mert olyan nemzetkozi jogsit kernek amit EU-ban nem lehet kivaltani csak az USA-ban (nem a 68-as hanme a 49-es ENSZ egyezmenyen alapulot kerik). igy 2 ora alatt kellett atprogramznom az egesz utunkat autosrol vonatosra (nem egyszru)
Belsőség Azonnal átvehető 2009.04.21 11:30:00
Valószínűleg minden sport vagy sportos kocsi legkockázatosabb időszaka, amikor az újdonsült tulaj átveszi, és a kezdeti óvatoskodás után már úgy érzi, uralja az erőket. Valószínűleg élő példa erre a hét végén történt esemény, mivel állítólag a járművet pár napja…..
lp58 2009.10.08 22:55:01
@alvajaro: a penge_verdak kozott lathatsz errol kepet amikor meg az enyem volt es hibatlan. audibol ult at a vevo a lamboba
Átlagos forgalom Kután Lássuk először a térképet: Indonézia több mint tizennyolcezer szigetből áll. Ezek tekintélyes része persze csak kisebb-nagyobb sziklaszirt, de a sokféle népet és törzset nagyjából egy nemzetté kovácsoló ország alapterülete így is 1 900 000…..